IPN przeprosił Adama Michnika.

Data: 2009-12-19 16:01:28
Autor: brat_olin
IPN przeprosił Adama Michnika.

"Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote

Instytut Pamięci Narodowej przeprosił naczelnego "Gazety Wyborczej" za
podanie nieprawdziwej, zniesławiającej i fałszującej życiorys jego ojca
informacji, jakoby skazany on został za szpiegostwo.

Rzeczywiscie nie za szpiegostwo a za agenture i probe
obalenia rzadu polskiego. Qua, co za chucpa!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-12-20 13:25:02
Autor: sofu

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości

> [...]

Rzeczywiscie nie za szpiegostwo a za agenture i probe
obalenia rzadu polskiego. Qua, co za chucpa!

To jest tak jakby kurwa sie oburzała za to, ze napisali, ze chorowała na
syfilis, podczas gdy tak naprawde z miała kiłę wrodzoną

sofu

Data: 2009-12-20 15:39:00
Autor: raff
sofu pisze:
[...]

To jest taka kurwiana logika.

Ogladalem niedawno na Discovery program o obyczajowce w Amsterdamie. Prostytutka zglosila na policje ze facet chcial ja zgwalcic. Chcial bzykac i nie zaplacil, jakby zaplacil to by wszystko bylo cacy.

Jak kilkadziesiat Ojro zmienia kurwiany punkt widzenia ?

R.

IPN przeprosił Adama Michnika.