IPN w domu starcow ?

Data: 2010-04-01 11:56:31
Autor:
IPN w domu starcow ?

Najwyrazniej IPN cierpi na brak zajecia http://miniurl.pl/sbdziedzic

i sciga 85-letnie staruszki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 13:56:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
IPN w domu starcow ?
=?utf-8?Q?=22=3Che=C2=AEsk=3E=22?= =?UTF-8?B?PFdDMTXCgGJpZ2JyZWRuaWVAaW50ZXJpYS5wbD4=?= wrote:

Najwyrazniej IPN cierpi na brak zajecia

http://miniurl.pl/sbdziedzic

i sciga 85-letnie staruszki.

Po to został powołany (m.in. głosami PO) IPN, żeby ścigać zbrodnie komunistyczne, które przecież się nie przedawniają.
Nie przedawniają się nawet zgodnie z uchwaloną ostatnio głosami koalicji
PO-SLD ustawy o IPN...

Trzeba brać wzorce od najlepszych - od ścigaczy zbrodni hitlerowskich.
--
Pit

Data: 2010-04-01 15:01:27
Autor:
IPN w domu starcow ?
On Thu, 01 Apr 2010 13:56:41 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

> Najwyrazniej IPN cierpi na brak zajecia

Po to został powołany (m.in. głosami PO) IPN,

 m.in. jeszcze kogo ? ;o))

żeby ścigać zbrodnie komunistyczne, które przecież się nie przedawniają.

 czyli sciganie staruszek to podstawowe zajecie ipn?

Nie przedawniają się nawet zgodnie z uchwaloną ostatnio głosami koalicji
PO-SLD ustawy o IPN...

 pis byl przeciw ?

Trzeba brać wzorce od najlepszych - od ścigaczy zbrodni hitlerowskich.

 dziedzic = jaruzelski ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 15:34:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
IPN w domu starcow ?

<pit@poczta.pit> wrote:

> Najwyrazniej IPN cierpi na brak zajecia

Po to został powołany (m.in. głosami PO) IPN,

 m.in. jeszcze kogo ? ;o))

Jak to kogo? Tych, co go od początku bronią. To przecież nie dziwota.

żeby ścigać zbrodnie komunistyczne, które przecież się nie przedawniają.

 czyli sciganie staruszek to podstawowe zajecie ipn?

Nic nie można poradzić na to, że przez dwie dekady, pod presją opiniotwórcy i obrońcy ludzi honoru, nie zrobiono nic w tym temacie.
Życie ludzkie jest krótkie, ludzie się starzeją, więc teraz trzeba ścigać staruszki.

Nie jest to też, jak wiesz podstawowe zajęcie IPN, a jedno z wielu.
Nie ma co tez bronić tych staruszek, bo one powinne wiedzieć, że jak się jest świnią, to kończy się u rzeźnika.

Nie przedawniają się nawet zgodnie z uchwaloną ostatnio głosami koalicji
PO-SLD ustawy o IPN...

 pis byl przeciw ?

A czy ja pisałem, że był? Chwała mu za to, że nie był.

Trzeba brać wzorce od najlepszych - od ścigaczy zbrodni hitlerowskich.

 dziedzic = jaruzelski ?

Pudło. Jaruzelski w końcu odpuścił, wzorce są zawzięte go końca.
--
Pit

Data: 2010-04-01 15:39:40
Autor:
IPN w domu starcow ?
On Thu, 01 Apr 2010 15:34:17 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  dziedzic = jaruzelski ?

Pudło. Jaruzelski w końcu odpuścił, wzorce są zawzięte go końca.

 dziedzic tez twierdzi, ze nie mila nic wspolnego z sb.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 15:58:45
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
IPN w domu starcow ?

<pit@poczta.pit> wrote:

>  dziedzic = jaruzelski ?

Pudło. Jaruzelski w końcu odpuścił, wzorce są zawzięte go końca.

 dziedzic tez twierdzi, ze nie mila nic wspolnego z sb.

Zaczynasz wekslować. :)
Ja pisałem, że od kogo trzeba brać wzorce w ściganiu, a nie o zapieraniu się staruszków.
--
Pit

Data: 2010-04-01 16:28:42
Autor: jadrys
IPN w domu starcow ?
W dniu 2010-04-01 13:56, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Zbrodnia komunistyczna? A cóż to takiego?  Czym ona się różni od zwykłej zbrodni?  ten cały IPN jest stworzony przez kapitalistów tylko po to żeby ludziom obrzydzać najsprawiedliwszy ustrój społeczny na świecie..  Zbrodnia komunistyczna - no no, sq.. wysyństwo  niektórych jest niewyobrażalne.

Data: 2010-04-02 01:20:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
IPN w domu starcow ?
jadrys wrote:

[...]

Tym m.in. panie Jądrysiu, że niszczy to co najcenniejsze w narodzie.

ten cały IPN jest stworzony przez kapitalistów tylko po to żeby ludziom obrzydzać najsprawiedliwszy ustrój społeczny na świecie..

Ja wiem, że to Prima Aprilis, wiem. :)

Zbrodnia komunistyczna - no no, sq.. wysyństwo  niektórych jest
niewyobrażalne.

No jest, panie, jest. Sq.. wysyństwo zbrodniarzy komunistycznych
jest niewyobrażalne.
--
Pit

Data: 2010-04-02 12:28:44
Autor: jadrys
IPN w domu starcow ?
W dniu 2010-04-02 01:20, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Czyli wyzysku? To nazywasz wartością? I nie jestem "Jądrysiem".  Mój nick to "jadryś".

ten cały IPN jest stworzony przez kapitalistów tylko po to
żeby ludziom obrzydzać najsprawiedliwszy ustrój społeczny na świecie..

Ja wiem, że to Prima Aprilis, wiem. :)

Tylko jaśnie pan, albo zindoktrynowany niewolnik może myśleć tak jak Ty.

Zbrodnia komunistyczna - no no, sq.. wysyństwo  niektórych jest
niewyobrażalne.

No jest, panie, jest. Sq.. wysyństwo zbrodniarzy komunistycznych
jest niewyobrażalne.

Sq..twem jest robienie ludziom wody z mózgów.

Data: 2010-04-02 13:42:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
IPN w domu starcow ?

jadrys wrote:

[...]

Nie, walka z wyzyskiem to tylko slogan propagandowy.
Zbrodnie komunistyczne niszczyły m.in. godność człowieka, poczucie tożsamości narodowej, wartości religijnych, moralności i poszanowania prawa.
Zbrodnie komunistyczne to liczne morderstwa i wiele cierpień milionów ludzi
w więzieniach, łagrach i na wygnaniu, a także cierpienia ich rodzin...
To są realia dość dobrze udokumentowane, nie fikcja.

I nie jestem "Jądrysiem".  Mój nick to "jadryś".

Przepraszam i obiecuję, że poprawię się.

[...]

Jak komunizm jest najsprawiedliwszym ustrojem, to ja jestem zakonnicą.

[...]

To jej nie rób, póki jeszcze nie stałeś się sq..nem.
--
Pit

Data: 2010-04-02 22:44:03
Autor: jadrys
IPN w domu starcow ?

jadrys wrote:

[...]

Godność człowieka była niszczona powiadasz?  A czym było  wyzyskiwanie innych,  prawa "pierwszej nocy" itp. wartości kapitalistyczne?  Podjął się kto kiedy udokumentowania ilu ludzi poniosło śmierć za sprawa kapitalistycznych ścierw?

[...]

Niestety nie wymyślono nic (jak na razie) nic bardziej sprawiedliwego.

[...]

To propaganda robi - wmawiając ludziom że to nie mordercy mordowali ale komunizm.

Data: 2010-04-03 11:42:28
Autor: cirrus
IPN w domu starcow ?
jadrys wrote:
[...]

Jadrys opamiętaj się i nie kompromituj- prawo pierwszej nocy było w feudaliźmie, w komuniźmie np na Kubie jest przywilej sprzedawania z biedy córek do burdeli.

--
stevep

Data: 2010-04-03 23:32:53
Autor: jadrys
IPN w domu starcow ?
W dniu 2010-04-03 11:42, cirrus pisze:

.
   Jadrys opamiętaj się i nie kompromituj- prawo pierwszej nocy było w
feudaliźmie, w komuniźmie np na Kubie jest przywilej sprzedawania z biedy
córek do burdeli.

Tak, a na Haiti, Jamajce, Meksyku itd. to już nie ma takiego przywileju?  Wszyscy Stefan,  pracujący na kapitalistę to w gruncie rzeczy prostytutki.

Data: 2010-04-04 09:38:16
Autor: cirrus
IPN w domu starcow ?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hp8c6o$n13$1news.onet.pl...
[...]

Nawet jak przyzwoicie placi?

--
stevep

Data: 2010-04-01 22:22:13
Autor: zbig
IPN w domu starcow ?
On 1 Kwi, 11:56, "<he(R)sk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

i sciga 85-letnie staruszki.
 Ta panie kiedyś nie była staruszką i bezwzględnie donosiła na swoich
znajomych.

Data: 2010-04-02 15:29:45
Autor: matusm
IPN w domu starcow ?

Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5jo8r5lr31hfrn2desp09uq8tquqd6ap8o4ax.com...

Najwyrazniej IPN cierpi na brak zajecia

http://miniurl.pl/sbdziedzic

i sciga 85-letnie staruszki.

No tak konfidenci dostali rozne ordery orla w koronie to teraz chca  jeszcze powszechnego poszanowania  bo slusznie uwazaja  ze nic  sie nie  zmienilo , nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-03 15:01:08
Autor: Hans Kloss
IPN w domu starcow ?
On 1 Kwi, 11:56, "<he(R)sk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
Najwyrazniej IPN cierpi na brak zajecia

http://miniurl.pl/sbdziedzic

i sciga 85-letnie staruszki.

Najwyraźniej jesteś słaby na umyśle, skoroś się tam doczytał o jakimś
"ściganiu". Btw. radze popyskować raczej na na niejakie centrum im.
Wiesenthala, które to centrum istotnie ŚCIGA i prześladuje stojących
dziś nad grobem niegdysiejszych SS-manów. Nienawistnicy jedni ;))
J-23

IPN w domu starcow ?