IPad

Data: 2010-03-04 22:54:39
Autor: Iguan007
IPad
Hej,

Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 13:03:29
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

Szeptana kampania Apple trafila na nasza grupe? ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 23:14:47
Autor: Iguan007
IPad

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovbsv.he6.januszekgimli.mierzwiak.com...

Szeptana kampania Apple trafila na nasza grupe? ;P

czyzby Apple to jakies slowo zakazane? Wybacz, nie wiedzialem.

Pozdrawiam ,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 13:22:46
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

[...]

czyzby Apple to jakies slowo zakazane? Wybacz, nie wiedzialem.

Miałem na myśli coś innego, mianowicie przed premierą iPhona wynajmowali ludzi do stania w kolejkach przed salonami wiec byc moze teraz wynajeli Ciebie do pisania na grupie? ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 23:29:44
Autor: Iguan007
IPad

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovd14.hla.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisał(a):

[...]

[...]

Nie. mam dobre doswiadczenia z iPodem i Phonem wiec zamierzam kupic iPada. Nic wiecej. Wiec jesli zamierzasz mnie atakowac tylko dlatego ze lubie takie produkty a nie inne to sobie daruj.

Pozdraiwam
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:39:17
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 14:29, Użytkownik Iguan007 napisał:

[...]

Nie dlatego że lubisz a dla tego że je reklamujesz na grupie
do tego nie służącej. A może udowodnisz że IPad to pecet ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 23:42:14
Autor: Iguan007
IPad

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hmoct3$j84$2node1.news.atman.pl...
\ze lubie takie
produkty a nie inne to sobie daruj.

Nie dlatego że lubisz a dla tego że je reklamujesz na grupie
do tego nie służącej. A może udowodnisz że IPad to pecet ?

Co reklamuje? Gdzie?  Co mam udowadniac? Mniej emocji prosze.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 15:18:41
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 14:42, Użytkownik Iguan007 napisał:

[...]

Jakiej emocji, nie ściemniej.
Wysłałeś wiadomość na grupę dyskusyjną p.c.pecet o tytule IPod.
Zwykła chamska reklama.
W treści wiadomości spytałeś kiedy "wchodzi do sprzedazy",
to też jest zwykła chamska reklama.
Bo sprzęt który tak nachalnie reklamujesz nie jest związany
z tematyka grupy. Dotarło ślepoto z klapkami na oczach ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-05 00:20:56
Autor: Iguan007
IPad

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hmof71$jmi$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2010-03-04 14:42, Użytkownik Iguan007 napisał:
Zwykła chamska reklama.

Nie. Nic nie reklamuje. Zwyczajnie pytam kiedy wchodzi do sprzedazy.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:36:07
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmofkc$vut$1news.onet.pl...

[...]

Google w australii wylaczyli?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-04 17:15:02
Autor: PSYLO
IPad
kamil pisze:
Google w australii wylaczyli?

Czy was wszystkich, "oponentów" autora postu, do jasnej choinki pojebało? Człowiek zadaje zwyczajne pytanie, a tutaj nagle pojawia się banda tumanów zw swoimi "mądrościami". Zapytał w złym miejscu? To napisz gdzie indziej ma się zwrócić i kropka, proste. I guzik z tego, ze IP z Australii. Ipad to tylko rzecz, kawałek plastiku, blachy i krzemu. Pytanie o niego nie jest obrazą matki, więc po co się tak rzucacie? Czasami jestem przerażony jak obserwuję w jakim kierunku zmierza pl.comp.pecet...

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 16:19:42
Autor: kamil
IPad

"PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> wrote in message news:hmomeu$mib$1atlantis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
[...]

Zmierza? Nie przesadzajmy, polski usenet czytale juz za czasow modemu 33.600 i polgodzinnego dodzwaniania sie na 02021... Tak bylo zawsze.

Inna sprawa, ze wpadanie na grupe z zamieszaniem "powiedzcie mi, bo wyszukiwarka zepsuta, a jak nie to po co tu jestescie" nigdy nie bylo dobrze odbierane..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-04 17:22:53
Autor: PSYLO
IPad
kamil pisze:
Inna sprawa, ze wpadanie na grupe z zamieszaniem "powiedzcie mi, bo wyszukiwarka zepsuta, a jak nie to po co tu jestescie" nigdy nie bylo dobrze odbierane..

Zgadza się, dlatego też tego absolutnie nie popieram. Niemniej jednak nie podoba mi się automatyczne obszczekiwanie każdego, kto tylko sypnie w poście tagiem "apple", to zakrawa na śmieszność. Zadał złe pytanie i na złej grupie - można to w kulturalny sposób powiedzieć i odesłać w odpowiednie miejsce bez snucia teorii spiskowych...

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 17:27:32
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:22, Użytkownik PSYLO napisał:

[...]

Klika osób odpowiedział kulturalnie i nie pomogło.
Mniej kulturalnie pomogło bardziej.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 17:44:36
Autor: PSYLO
IPad
RadoslawF pisze:
Klika osób odpowiedział kulturalnie i nie pomogło.
Mniej kulturalnie pomogło bardziej.

Doprawdy? Chyba inne wątki czytamy, bo z tego co ja widzę to jeden wyskoczył z szeptanym marketingiem, sam rozwinąłeś bzdurną teorię (oczywiście nadal nie odpowiadając ani nie wskazując lepszego miejsca),   jeszcze inny błysnął talentem detektywistycznym i google w australii. MarcinCz odpowiedział rzeczowo. Autor pytania podziękował, ale za chwilę dokleił się ten wcześniejszy "detektyw" i kolejny błyskotliwy ze "śmiesznymi" obrazkami (swoją drogą - dlaczego jego nikt nie obszczekał za NTG? toż to szczyt chamstwa i na pewno szeptany marketing HTC). Doszły też odpowiedzi z opiniami użytkowników, he he, pozdrowienia dla quenta z przyszłości. Jest też i taki, co wygrzebał starego Simpada i stosując swoją bezgraniczną wiedzę o iPadzie łaskawie podzielił się wnioskiem, że to to samo. Dalej doszedł nowy fan detektywa, wyganiając Iguana007 do Australii. I tak dalej, i tak dalej. Rzeczywiście, od groma kulturalnych i rzeczowych odpowiedzi, jak ja mogłem pomyśleć inaczej, kajam się! ;-)

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 17:54:03
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:44, Użytkownik PSYLO napisał:

[...]

To faktycznie inne czytamy. W tych "moich" po pierwszych upomnieniach
dyskutował że oczekuje odpowiedzi na swoje pytania a nie pouczeń.
Przykład: "Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy bedzie dostepne w sprzedazy.".

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 16:58:24
Autor: januszek
IPad
PSYLO napisał(a):

Czy was wszystkich, "oponentów" autora postu, do jasnej choinki pojebało? Człowiek zadaje zwyczajne pytanie, a tutaj nagle pojawia się banda tumanów zw swoimi "mądrościami".

A jestes pewny ze pyta a nie robi podpierdolke? Bo ja nie jestem ;) j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 18:11:03
Autor: JoteR
IPad
"PSYLO" napisał:

Czy was wszystkich, "oponentów" autora postu, do jasnej choinki pojebało?

Tak, boimy się, iż ów prowokacyjny temat wątku ściągnie tu iJasia Trollyszewskiego oraz pomniejsze gobliny ;->
Tfu, odpukać w niemalowany radiator...

JoteR

Data: 2010-03-04 18:44:49
Autor: PSYLO
IPad
JoteR pisze:
Tak, boimy się, iż ów prowokacyjny temat wątku ściągnie tu iJasia Trollyszewskiego oraz pomniejsze gobliny ;->
Tfu, odpukać w niemalowany radiator...

No tak, tego byśmy nie chcieli ;-) Niemniej jednak przeciwny obóz w pełni sił, z tego co widzę, więc do walki zwarci i gotowi ;-)

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 21:51:21
Autor: marfi
IPad
Użytkownik "PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmos7v$fa8$1nemesis.news.neostrada.pl...
JoteR pisze:
[...]

  IPad jest świetny ale ja jestem za biedny aby go kupić :)

--
marfi

Data: 2010-03-06 22:12:10
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
JoteR pisze:
"PSYLO" napisał:

[...]

Czy ktos mnie wolal ?

Data: 2010-03-06 22:20:14
Autor: JoteR
[OT] IPad
"Jan Strybyszewski" napisał:

Tak, boimy się, iż ów prowokacyjny temat wątku ściągnie tu iJasia Trollyszewskiego oraz pomniejsze gobliny ;->
Tfu, odpukać w niemalowany radiator...

Czy ktos mnie wolal ?

Wykrakałem...
Na szczęście punktualność nie jest grzecznością trolli, więc ze smakowitego wątku pozostały ci tylko resztki kości do ogryzania.

JoteR

Data: 2010-03-07 20:12:41
Autor: Jan Strybyszewski
[OT] IPad
JoteR pisze:
"Jan Strybyszewski" napisał:

[...]

Strasznie sie usmialem w tym watku jak dzieci Batorego nie lapia gdzie tkwi sukces iPada ktory jest pewne jak szwajcarski bank

JoteR

Data: 2010-03-05 00:37:50
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoggq$c8m$1inews.gazeta.pl...

Google w australii wylaczyli?

Dzieki za pomoc. Jestescie wspaniali.

Pozdraiwam
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 16:53:40
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 15:37, Użytkownik Iguan007 napisał:

Google w australii wylaczyli?

Dzieki za pomoc. Jestescie wspaniali.

My tak, ale co chwila musimy stawiać do pionu różnych nieuków
lub chamów którzy nie potrafią lub świadomie nie chcą zadać pytania
na właściwej grupie.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 17:18:21
Autor: PSYLO
IPad
RadoslawF pisze:
My tak, ale co chwila musimy stawiać do pionu różnych nieuków
lub chamów którzy nie potrafią lub świadomie nie chcą zadać pytania
na właściwej grupie.

....zachowując się samemu jak ostatni cham. Sprytne. Nie prościej zachować twarz i po prostu zwrócić uwagę wskazując jednocześnie lepsze miejsce do zadania pytania? Inteligentny człowiek tak by postąpił, no ale cóż.

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 16:21:59
Autor: kamil
IPad

"PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> wrote in message news:hmoml5$mib$2atlantis.news.neostrada.pl...
RadoslawF pisze:
[...]

Inteligentny czlowiek uzyska odpowiedz na tak banalne pytanie w ciagu 10 sekund w dowolnej wyszukiwarce. Czas nieporownywalnie krotszy od zapisywania sie do grupy i wklepywania tego posta. Pomijajac juz kilkanascie minut spedzonych na flejmowaniu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-04 17:25:53
Autor: PSYLO
IPad
kamil pisze:
[...]

Oczywiście, nie twierdzę inaczej.

--
PSYLO

Data: 2010-03-05 09:53:20
Autor: gosmo
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmockc$nqg$1news.onet.pl...
"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovd14.hla.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisał(a):
[...]
[...]
Używasz podobnej zabawki, jest Ci potrzebna a ten iPad da Ci dużo większe możliwości niż dotychczasowe rozwiązania, ewentualnie zawsze brakowało Ci możliwości które teraz się pojawiły. Ale to przecież nie jest możliwe, bo tego typu urządzenia istnieją od dawna, posiadają czytniki kart, porty USB czy WebCamy. Może marketing Ci wmówił, że to Ci jest potrzebne, jest super i powinieneś to mieć? Bo zawsze kupuje się z powodu potrzeby zakupu a jeśli potrzeba pojawia się po premierze urządzenia to coś jest nie tak ;) Ale to Twoje pieniądze, Twoja sprawa, a może nawet dzięki temu kilku Chińczyków zje porządny obiad ;) Jednocześnie będziesz się mógł lansować swoim nowym trendi ficzerem w miejscach publicznych.

Data: 2010-03-04 14:10:52
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Hej,

http://i.imgur.com/5vREa.png
:)
--
Marcin

Data: 2010-03-04 14:20:48
Autor: quent
IPad
Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości news:5mutlmejelax$.l0lrjqwi6nny$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Hej,

http://i.imgur.com/5vREa.png
:)

Dobre!
IMO ten iPad to jest zupełna porażka

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-04 23:30:17
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fb3c2$1news.home.net.pl...
[...]

Tzn juz miales z nim do czynienia? Gdzie?

Data: 2010-03-04 14:34:01
Autor: wirefree
IPad
Iguan007 pisze:
[...]

Przypomne tylko ze Siemens produkowal kiedys cos takiego a bylo to jakies 5-7 lat temu.

Data: 2010-03-04 23:35:43
Autor: Iguan007
IPad

"wirefree" <mtspam@magicbox.pl> wrote in message news:hmocs4$o6b$1news.onet.pl...
Przypomne tylko ze Siemens produkowal kiedys cos takiego a bylo to jakies 5-7 lat temu.

z dostepem do iTunes czy App store?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:44:30
Autor: quent
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmocvj$ot6$1news.onet.pl...
z dostepem do iTunes czy App store?

Przypominam, że w naszym kraju to wątpliwy ficzer.
A ten iPad można zobaczyć na wskroś na stronach apple oraz czytając specyfikację i wyrobić sobie opinię.
Myślisz, że jak go wezmę w ręce to nagle zacznie obsługiwać flash-a i jakimś cudem rozmnożą się inne podstawowe cechy, których nie posiada?

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-04 23:49:07
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fb950$1news.home.net.pl...
[...]

Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych funkcjach co mi. Wiec na pytanie "kiedy bedzie dostepny", powinienes nie odpowiadac jesli nie znasz odpowiedzi.
Czy Tobie zalezy na flashu czy nie nie ma najmniejszego znaczenia dla mnie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:
-- .

Data: 2010-03-04 13:55:49
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych funkcjach co mi.

To moze zaczniesz zadawac pytania na grupach odpowiednich do kraju, w ktorym mieszkasz i odpowiednich dla pytan, ktore Ciebie trapia?

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 23:59:26
Autor: Iguan007
IPad

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovev3.hvs.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisał(a):

[...]

Nie rozumiem tej agresji. Pytalem kiedy IPad bedzie dostepny a ktos mi wmawia ze iTunes w PL nie dzilaja, ze nie ma flasha itd.  A teraz Ty mnie atakujesz ze pytam na polskiej grupie. Czy naprawde musicie pisac jesli nie znacie odpowiedzi na proste pytanie " kiedy ten produkt bedzie dostepny?"

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:08:12
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

Nie rozumiem tej agresji.

A ja nie rozumiem, gdzie Ty widzisz agresje? Pewnie jest to odbicie Twoich wlasnych mysli w tej sprawie, czy tak? Teraz lopatologicznie: to jest grupa sprzetowa o PC-tach na ktorej rygorystycznie zwracamy uwage na trzymanie sie tematu. j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 00:11:44
Autor: Iguan007
IPad

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovfmb.i2p.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisał(a):
Teraz lopatologicznie: to jest grupa sprzetowa o PC-tach na ktorej
rygorystycznie zwracamy uwage na trzymanie sie tematu.

 Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 15:23:04
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:11:44 +1000, Iguan007 napisał(a):

Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

"pl.comp.pecet
Dyskusje
Informacje o grupie
To jest grupa dyskusyjna Usenet - więcej informacji
Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

Błędem było rozpoczęcie z Tobą dyskusji, bo jak już zwrócono Ci na to uwagę
zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz... --
Marcin

Data: 2010-03-05 00:25:07
Autor: Iguan007
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:13rbdovnedu0h$.1cxu2vgsr8i1r.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:11:44 +1000, Iguan007 napisał(a):
Błędem było rozpoczęcie z Tobą dyskusji, bo jak już zwrócono Ci na to uwagę
zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz...

O rany, poddaje sie. Wy jestescie jacys przewrazliwieni. Czyli nie moge tutaj pytac bo to grupa PC? O to chodzi?
OK, dzieki za nieoceniona pomoc.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 16:22:39
Autor: tg
IPad
"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmofs7$to$1news.onet.pl...
[...]

w miesnym tez sie pytasz o sznurowki?
znalezienie tego to 10 sekund w google, zamiast tego zadajesz pytanie na
niewlasciwej grupie a kiedy ktos zwraca ci na to uwage zaczynasz sie obrazac

to jest grupa DYSKUSYJNA a nie yahoo answers, chcesz odpowiedzi to zadaj
pytanie w odpowiednim miejscu, a skoro juz wyskoczyles z tematem tutaj to
przy okazji dowiesz sie co ludzie odwiedzajacy ta grupe mysla o takim sprzecie
boli? nie czytaj

http://www.google.pl/search?hl=en&safe=off&q=launch+date+for+ipad+in+australia

zazwyczaj warto tez sprawdzic strone producenta
http://www.apple.com/ipad/notify-me/

Data: 2010-03-04 16:54:57
Autor: Leszek K.
IPad
Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:25:07 +1000, Iguan007 napisał(a):

[...]

Popytaj na pl.rec.paralotnie. Oni dużo latają to może mają lepsze
wiadomości.

Data: 2010-03-04 16:59:24
Autor: Hektor
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał

O rany, poddaje sie. Wy jestescie jacys przewrazliwieni. Czyli nie moge tutaj pytac bo to grupa PC? O to chodzi?

Dokladnie o to. Dlaczego nie zapytales na grupie/forum uzytkowników produktów Apple'a? Dziala google w Australii?

Zbigniew Kordan

Data: 2010-03-04 16:56:50
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

 Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

Przewrażliwiony jesteś bo ja naprawdę myślałem, że to jest szeptana kampania marketingowa Apple. Do momentu, w którym wyjechałeś z tym atakiem. Zadzwoń do Apple Polska i daj nam już spokój...

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 14:58:02
Autor: quent
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmodon$r0i$1news.onet.pl...
[...]

Coś taki agresywny?? Zdaje się, że to Ty zacząłeś ze mną dyskusję :-))
Ja odniosłem się tylko do, skądinad bardzo trafnego, porównania iPada do kamienia... choć to akurat Rosetta Stone we własnej osobie, więc porównianie jednak trochę nieuprawnione ;-)

Do Twojego pierwotnego pytania, mieszkańcu zagranicy, nawet nie miałem zamiaru się odnosić.

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-05 00:04:42
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fbc7c$1news.home.net.pl...
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmodon$r0i$1news.onet.pl...

 Juz tlumacze. Twierdzisz ze  dostep do iTunes czy App store to, cytuje,"w naszym kraju to wątpliwy ficzer.". A ja pytalem kiedy ten produkt wchodzi na rynek. Nie pytalem czy komus ise on podoba czy nie, czy ma takie funkcje czy inne. Pytalem kiedy wchodzi na rynek. Ale Ty MUSIALES zabrac glos jako "specjalista" odpowiadajac:
[...]

Czy to jest odpowedz na pytanie "kiedy wchodzi na rynek?

Pozdrawiam

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 15:06:21
Autor: quent
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmoelt$ti3$1news.onet.pl...
Czy to jest odpowedz na pytanie "kiedy wchodzi na rynek?

Nie. To jest odpowiedź na inne Twoje pytanie :-)
O co Ci chodzi??
Ok napiszę wprost - nie wiem kiedy wejdzie na rynek w Polsce!!

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-05 00:08:38
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fbe6f$1news.home.net.pl...
[...]

OK, dziekuje.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:40:09
Autor: kamil
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:5mutlmejelax$.l0lrjqwi6nny$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Hej,

http://i.imgur.com/5vREa.png
:)

http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/02/iboard-imat.jpg

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 00:41:22
Autor: Iguan007
IPad

?

Data: 2010-03-04 16:26:03
Autor: wirefree
IPad
Iguan007 pisze:
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmogob$d3t$1inews.gazeta.pl...

http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/02/iboard-imat.jpg

?

SIMPAD SL4

http://www.tabletpccorner.net/review_pics/5/simpad_front1.jpg

toto ma juz chyba z 7 lat

Data: 2010-03-04 17:21:17
Autor: PSYLO
IPad
wirefree pisze:
SIMPAD SL4
toto ma juz chyba z 7 lat

No i co w związku z tym? Co ma piernik do wiatraka?

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 17:32:23
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:21, Użytkownik PSYLO napisał:
wirefree pisze:
SIMPAD SL4
toto ma juz chyba z 7 lat

No i co w związku z tym? Co ma piernik do wiatraka?

Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.
A piernik ma to do wiatraka że kiedyś w wiatrakach przerabiali
ziarno na mąkę do pierników.  :-)
Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
byłeś w ten dzień ?
Natomiast wyjaśnij co ma piernik i wiatrak do tematyki tej grupy ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 16:36:05
Autor: kamil
IPad

wirefree pisze:
[...]

W mlynach, nie wiatrakach, skoro juz o wagarowiczach mowimy. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-04 17:55:33
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:36, Użytkownik kamil napisał:

W mlynach, nie wiatrakach, skoro juz o wagarowiczach mowimy. ;-)

To jak się nazywał młyn z napędem wiatrowym wagarowiczu ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 17:50:55
Autor: PSYLO
IPad
RadoslawF pisze:
Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.

Tak właśnie myślałem ;-) Oczywiście, to dokładnie to samo, chłopaki. Oprogramowanie, usability, usability, usability, multitouch itd. (wspomniałem u usability?). Macie absolutną rację, oczywiście. Z całą pewnością po premierze iPada rynek potwierdzi tę teorię i nikt go nie kupi (podobnie, jak i srajfona). A jak kupi to to tylko zasługa marketingu, tak tak, nie inaczej. Tego szeptanego z Australii na pl.comp.pecet.

Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
byłeś w ten dzień ?

Muszę Cię rozczarować, ja się w te klocki nie bawię i nie mam zamiaru Cię obrażać.

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 19:47:09
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:50, Użytkownik PSYLO napisał:

[...]

Gdyby to była prawda nie zadał byś pytania z piernikiem i wiatrakiem.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 14:34:37
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Thu, 4 Mar 2010 23:15:48 +1000, Iguan007 napisał(a):

Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy bedzie dostepne w sprzedazy.

No nie teleturniej. Tu nie trzeba odpowiadać na pytania.
http://www.ipod.info.pl/index.php/ipad-trafi-do-sklepow-26-marca/

--
Marcin

Data: 2010-03-04 23:38:18
Autor: Iguan007
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:1x5lp3zwrocm0.j3b10ka0nukk.dlg40tude.net...
[...]

dzieki

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:36:37
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmod4d$pbf$1news.onet.pl...

[...]

A po co Ci to, skoro klepiesz z australijskiego IP, panie spamer?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 00:38:42
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoghn$cb8$1inews.gazeta.pl...

A po co Ci to, skoro klepiesz z australijskiego IP, panie spamer?

Po to ze daty premier nie roznia sie o kilka lat

Data: 2010-03-04 14:48:08
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmogll$2ub$1news.onet.pl...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoghn$cb8$1inews.gazeta.pl...

A po co Ci to, skoro klepiesz z australijskiego IP, panie spamer?

Po to ze daty premier nie roznia sie o kilka lat

I tak trudno wklepac w google 'premiera iPad? Wynik w 0.001 sekundy.

Chyba, ze wpadles pochwalic/pozalic sie na produkt.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 00:51:51
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoh7a$eg5$1inews.gazeta.pl...

I tak trudno wklepac w google 'premiera iPad? Wynik w 0.001 sekundy.

Nie, nie trudno. Ktory link dokladnie uznales za wiarygodny?Podaj prosze konkrety. Bo widze  139,000  linkow ale jakos mialem nadzieje ze ktos wie cos wiecej i nie bede musial przechodzic przez wzystkie.

Data: 2010-03-04 15:07:20
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmohe9$4ud$1news.onet.pl...

[...]

Tak, siedza tutaj pracownicy PR Apple'a, ktorzy wiedza lepiej niz oficjalne doniesienia prasowe. Niestety akurat maja przerwe na kawe.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 01:11:16
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoiba$ie9$1inews.gazeta.pl...

Tak, siedza tutaj pracownicy PR Apple'a, ktorzy wiedza lepiej niz oficjalne doniesienia prasowe. Niestety akurat maja przerwe na kawe.

Czyli nie masz absolutnie nic do powiedenia w temacie o kory pytalem ale postanowiles potrolowac bo akurat ten produkt Ci sie nie podoba? Nie ma to jak bezinteresowna zlosliwosc.

Pozdrawiam ,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 17:42:52
Autor: qwerty
IPad

Złośliwość to być takim skur******m, żeby nie skonfigurować poprawnie OE według netykiety.

Data: 2010-03-05 05:59:27
Autor: Iguan007
IPad

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:hmonu4$4qq$1news.task.gda.pl...

Złośliwość to być takim skur******m, żeby nie skonfigurować poprawnie OE według netykiety.

Nie, nie potrafie skonfigurowac. Czy w realu tez tak bluzgasz na ludzi za takie bzdety ? Nie dalo sie tego grzeczniej napisac?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 21:57:43
Autor: Kamikazee
IPad
W dniu 2010-03-04 13:54, Iguan007 pisze:
Hej,

Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

iPad srajpad.
NTG

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2010-03-04 22:10:47
Autor: marfi
IPad
Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hmp6s6$34o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak to nie ta grupa??? IPad jest bardziej Personal Computer niz jakiś PC skladak :)

--
marfi

Data: 2010-03-05 16:25:37
Autor: Iguan007
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmoaih$i5l$1news.onet.pl...

Jak rozumiem zapytalem na nieodpowiedniej grupie. Przepraszam tych ktorzy poczuli sie tym urazeni. Inna sprawa ze nie jestem w stanie zrozumiec jak mozna kogos obrazac zamiast powiedziec - "moze zapytaj na grupie "abc", tutaj o tym nie rozmawiamy". I tyle wystarczylo. Bez nerwow, obrazania czy tlumaczenia dlaczego to zly pomysl.Nie pojmuje tej agresji.

A dlaczego pytalem tutaj? Poniewaz media czesto odnosza sie do tego produktu jako "tablet PC":
http://www.google.com.au/search?source=ig&hl=en&rlz=&q=iPad+tablet+pc&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Ktos mi wczesniej uprzejmnie przytoczyl tematyke grupy:
"pl.comp.pecet
Dyskusje
Informacje o grupie
To jest grupa dyskusyjna Usenet - wiecej informacji
Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

Nie wiem z tez jakiej definicji PC korzystacie ze iPad sie nie lapie. Bo patrzac na Wiki - "A personal computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and original sales price make it useful for individuals, and which is intended to be operated directly by an end user, with no intervening computer operator". Czyli jak najbardziej to urzadzenie tutaj pasuje. Chyba ze naklejka "Apple" czyni z niego jakis temat tabu.

Podrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-05 07:21:16
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

[...]

IMO przegrzał Ci się chłopie procesor i powinieneś wymienić sobie chłodzenie, zanim padną wszystkie rdzenie ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 20:00:07
Autor: PSYLO
IPad
januszek pisze:
IMO przegrzał Ci się chłopie procesor i powinieneś wymienić sobie chłodzenie, zanim padną wszystkie rdzenie ;)

I po co to silenie się na śmieszność?

--
PSYLO

Data: 2010-03-05 19:26:15
Autor: januszek
IPad
PSYLO napisał(a):

I po co to silenie się na śmieszność?

Zebyś miał zagadkę ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-06 16:15:29
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?
Co prawda wątek zszedł trochę w inną stronę, ale co mi tam. Wrzucę.. ;)
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPad_w_USA_3_kwietnia%2C_w_Polsce...-27258.html

--
Marcin

Data: 2010-03-07 13:24:03
Autor: Mich@l
IPad
W dniu 2010-03-06 16:15, MarcinCz pisze:

Co prawda wątek zszedł trochę w inną stronę, ale co mi tam. Wrzucę.. ;)
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPad_w_USA_3_kwietnia%2C_w_Polsce...-27258.html

Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-03-07 14:38:16
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
W dniu 07-03-2010 13:24, Mich@l pisze:
[...]

Z dostępnością "na telefon", czyli będą, jak będą.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-03-07 14:47:15
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-07 13:24, Użytkownik Mich@l napisał:

[...]

Poważni dystrybutorzy nie wpisują w ofertę towaru którego jeszcze
nawet producent nie sprzedaje.
"Producent: Apple
Grupa towarowa: Multimedia
Kod towaru: MULAPPMUL0077
Stan magazynowy:
Informacja o dostępności tylko na telefon
Ilość na magazynie : 0 szt. "

Natomiast niewątpliwą ciekawostką są ceny:
" Apple iPad 16GB Wi-Fi
12MF 2 266,71 PLN

   Apple iPad 32GB Wi-Fi
12MF 2 720,96 PLN

   Apple iPad 64GB Wi-Fi
12MF 3 175,21 PLN"
Miłośnikom wszelakich gadżetów z logiem nadgryzionego jabłka
jak zwykle życzę dużo samozaparcia i jeszcze większych dochodów.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 16:29:39
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
W dniu 07-03-2010 14:47, RadoslawF pisze:
[...]

Nie wiem skąd masz te ceny - przy marży 10% (raczej niskiej), model 64GB kosztować wg Action będzie koło 4000zł. 32GB - 3400, a 16GB - 2850...

Niezależnie od kalkulacji, jak widać czas strzyży owieczek nadchodzi...

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-03-07 16:39:44
Autor: Mich@l
IPad
W dniu 2010-03-07 16:29, Andrzej Libiszewski pisze:

Nie wiem skąd masz te ceny - przy marży 10% (raczej niskiej), model 64GB
kosztować wg Action będzie koło 4000zł. 32GB - 3400, a 16GB - 2850...

Ceny są z cennika Action.

Niezależnie od kalkulacji, jak widać czas strzyży owieczek nadchodzi...

Osobiście jestem wielkim miłośnikiem Apple, ale iPada za swoje pieniądze nie kupię raczej. Nawet Jobs nie przekona mnie że czegoś takiego potrzebuję ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-03-07 17:29:42
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
W dniu 07-03-2010 16:39, Mich@l pisze:
[...]

Fantastycznie, moje również, sprawdzane jak pisałem posta. Twoje są z jakimś rabatem chyba?

[...]

Ty wykazujesz niejakie objawy zdrowego rozsądku i dlatego iPad nie jest dla ciebie ;)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-03-07 17:36:39
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-07 17:29, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

[...]

Ceny były przeklejone z ich strony.
Są to ceny netto i na pewno nie są to ceny dla nabywcy indywidualnego.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 17:41:59
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
W dniu 07-03-2010 17:36, RadoslawF pisze:
[...]

Ceny netto też się nie zgadzają :) Tak czy owak, podałem ceny brutto w moim poście :)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-03-07 18:11:42
Autor: Mich@l
IPad
W dniu 2010-03-07 17:29, Andrzej Libiszewski pisze:

Fantastycznie, moje również, sprawdzane jak pisałem posta. Twoje są z
jakimś rabatem chyba?

Ale ja nie podawałem żadnych cen. Notabene jeszcze kilka dni temu mieli inne - odpowiednio 3000, 2500 i 2000 zł.

Ty wykazujesz niejakie objawy zdrowego rozsądku i dlatego iPad nie jest
dla ciebie ;)

Applowskie produkty mają to do siebie że uzależniają.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-03-07 18:52:14
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-07 18:11, Użytkownik Mich@l napisał:

Ty wykazujesz niejakie objawy zdrowego rozsądku i dlatego iPad nie jest
dla ciebie ;)

Applowskie produkty mają to do siebie że uzależniają.

Bez przesady no chyba że ktoś ma problemy z logicznym myśleniem.
Komputerów z "ogryzkiem" używam lat kilkanaście.
Odtwarzaczy MP3 nie używam, gdybym jednak jakiegoś potrzebował
wybrał bym coś od konkurencji, tańsze a więcej możliwości.
Jak wypuścili IPhona zmieniałem komórkę, poczytałem opisy
techniczne, recenzje tych którzy już zanabyli, porównałem
ceny i kupiłem fajne urządzenie z Windowsem na pokładzie.
Od jakiegoś czasu rozglądam się za tabletem do czytania
w domu z opcją przeglądania stron www i może poczty i grup.
IPad odpada w przedbiegach, za taką cenę kupie tablet
na C2D z Windowsem na które jest dostępny normalny soft a
nie oprogramowanie z telefonu pisane na ekran wielkości
paczki papierosów.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 20:16:46
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
RadoslawF pisze:
[...]

Tak kup se vedie ... prawie jak ipod i na papierze nawet krawaty wiaze tylko z tefo jak tandeta.

Jak wypuścili IPhona zmieniałem komórkę, poczytałem opisy
techniczne, recenzje tych którzy już zanabyli, porównałem
ceny i kupiłem fajne urządzenie z Windowsem na pokładzie.

Z tym ktory wlasnie umarl i wszystkich w 2009r sprzedalo sie o o 10mln mniej niz jednego kiepskiego iphona....

[...]

I bedziesz czekal 3 minuty na start windowsa a potem obslugiwal tablet myszka :)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 21:31:22
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-07 20:16, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

[...]

Jak kupujesz narzędzie do konkretnych celów nie ma to specjalnie
znaczenia. Jak kupujesz gadżet do przedłużenia za krótkiego
penisa to faktycznie masz problem w takiej sytuacji.

[...]

Tablet jaki już testowałem nie wymagał użycia myszki mimo
że był tylko z XP. No ale Ty pewnie wiesz lepiej. :-)
A czas uruchomienia to sprawa wyboru, chce mieć dostępne na
tablecie aplikacje z normalnego kompa i odpowiednią do tego
moc obliczeniową muszę ścierpieć odpowiednio długi start,
nie potrzebuje takich biorę wynalazek w stylu SimPada i na
start nie czekam.
Wszystko jest kwestią moich oczekiwań, potrzeb i mojego
wyboru.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 21:43:46
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
Dnia Sun, 07 Mar 2010 21:31:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Jasiowi się przedłuża od samego patrzenia, on nie musi kupować.

[...]
paczki papierosĂłw.

I bedziesz czekal 3 minuty na start windowsa a potem obslugiwal tablet myszka :)

Tablet jaki już testowałem nie wymagał użycia myszki mimo
że był tylko z XP. No ale Ty pewnie wiesz lepiej. :-)

Jasio Zawsze Wie Lepiej. Mimo, że większości produktów Apple nie widział
inaczej niż na zdjęciu, jest ich najwierniejszym fanem, orędownikiem,
kapłanem... byłby i kochankiem, ale minijack jest za mały.

Data: 2010-03-07 20:14:16
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
Mich@l pisze:
[...]

iPhona tez nikt nie potrzebowal .... i ipoda Touch a te 80mln to  pewnie sam marketing :) Niektorzy zaklinaja rzeczywistosc. Skad wiesz ze nie potrzebujesz skoro nigdt nie miales tabletu "dzialajacego" w reku

Data: 2010-03-08 04:29:47
Autor: Mich@l
IPad
W dniu 2010-03-07 20:14, Jan Strybyszewski pisze:

iPhona tez nikt nie potrzebowal

No akurat iPhone daje mi fajne połączenie telefonu, empetrójki, PDA i przenośnej konsoli do gier. Dopiero z perspektywy czasu (używam go już prawie 1,5 roku) widzę jakie to użyteczne i funkcjonalne.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-03-07 16:43:10
Autor: januszek
IPad
Andrzej Libiszewski napisał(a):

Nie wiem skąd masz te ceny - przy marży 10% (raczej niskiej), model 64GB kosztować wg Action będzie koło 4000zł. 32GB - 3400, a 16GB - 2850...

Pasuje - jesli te podane wczesniej byly przeliczonymi na zlotowki cenami zakupu ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-07 20:11:55
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
RadoslawF pisze:

[...]

Dychawiczny netbook z logo Nokia kosztuje ponad 3kzl wiec o czym mruczysz ?

Data: 2010-03-07 21:36:08
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-07 20:11, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

[...]

Nie ośmieszaj się i sprawdź po ile można kupić tablety.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 21:44:42
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
Dnia Sun, 07 Mar 2010 21:36:08 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Dlaczego miałby sprawdzać? Coś tak trywialnego jak fakty nie może być
przeszkodą dla naczelnego trolla grup gsm i advocacy.

Data: 2010-03-14 11:52:34
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-14 11:25, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

[...]

O troll sie obudził.  :-)
Sprawdź może sobie ceny markowych producentów i sie nie ośmieszaj.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-14 14:21:18
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:52:34 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Wiosna, panie, różne robactwo się budzi :)

"Nie zawsze wola ministrĂłw wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

Data: 2010-03-08 02:55:32
Autor: astro
IPad
On Sun, 07 Mar 2010 14:47:15 +0100, RadoslawF wrote:
Apple iPad 64GB Wi-Fi
12MF 3 175,21 PLN"

Porazka. Za tyle mozna kupic tablet DELL Latitude XT o nieporownywalnie
wiekszych mozliwosciach.
www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/products/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en
www.dell.com/tablet

www.pc.ibm.com/europe/thinkpad/why/pl/xtablet.html?europe&cc=europe
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-03-08 16:48:10
Autor: PSYLO
IPad
astro pisze:
www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/products/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en

To dopiero porażka. Prawie 2 kg kloc z Windowsem (gwóźdź programu) i rysikiem, dziękuję - postoję. Obawiam się, że nie do końca rozumiesz całą ideę iPada. Ale nie martw się, nikt Cię nie będzie zmuszał i przypalał rozżarzonym metalem, żebyś go kupił.

--
PSYLO

Data: 2010-03-08 23:45:18
Autor: astro
IPad
Uzytkownik PSYLO <PSYLO.wytnijto@o2pl> napisal w wiadomosci
To dopiero porażka. Prawie 2 kg kloc z Windowsem (gwóźdź programu) i rysikiem, dziękuję - postoję. Obawiam się, że nie do końca rozumiesz całą ideę iPada.

Z gory zaznaczam, ze nie jestem przeciwnikiem Apple'a. O ile tablet oparty
na malym MacBooku (na MacOS X) z "odrabana klawiatura" i ekranem dotykowym
bylby dla mnie ciekawym rozwiazaniem, o tyle sprzedawanie przerosnietego
iPhone'a za kosmicznie duze pieniadze wydaje mi sie pomyslem poronionym. www.chip.pl/blogi/mobileblog-wszystko-o-sprzecie-mobilnym/2010/02/ipad-wiele-halasu-o-jablko-zalety-wady-i-smiertelni-wrogowie

Windowsow nie lubie (40tude Dialog uruchamiam pod linuksowym WINE), ale i
tak, gdybym szukal malego, lekkiego tabletu obslugiwanego palcem - pewnie
czekalbym do premiery HP Slate - narzedzia dzialajacego pod Windows 7.
www.telix.pl/artykul/microsoft-prezentuje-nowa-generacje-komputerow-- slate-pc-- hp-slate-- wideo-- galeria-3,32249.html

Obecnie ciekawszy wydaje mi sie raczej 12", 2.5x ciezszy, pracujacy na
baterii "tylko" 4h, obslugiwany rysikiem ThinkPad X61, ale za to z pelna
funkcjonalnoscia komputera stacjonarnego, nie komorki na sterydach.

Interesujaca bylaby mniejsza i lzejsza wersja
www.en.wikipedia.org/wiki/Axiotron_Modbook
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-03-09 17:15:16
Autor: PSYLO
IPad
astro pisze:
sprzedawanie przerosnietego
iPhone'a za kosmicznie duze pieniadze wydaje mi sie pomyslem poronionym

Powoli zbliżamy się do sedna - to nie ma być substytut komputera stacjonarnego ani laptopa. To nie ma służyć do programowania, wystawiania faktur, czy pracy w Photoshopie. To ma być multimedialny, mobilny gadżet, co niektórym bardzo przydatny na codzień. Odnośnie ceny - osobiście uważam, że te w przypadku najniższej wersji jest całkiem rozsądna (tańszy od iPhone, a to tylko ceny początkowe - później na pewno spadną) i mam nadzieję, że będzie oferował taką samą wygodę użytkowania, szybkość i intuicyjność, jak telefon Apple. Nie wspomnę już o genialnym interfejsie dotykowym (w sensie działania, nie samego faktu bycia "dotykowym" - to specjalnie dla tych, co go porównują do Simpada). Jeśli taki będzie - kupuję.

Windowsow nie lubie (40tude Dialog uruchamiam pod linuksowym WINE), ale i
tak, gdybym szukal malego, lekkiego tabletu obslugiwanego palcem - pewnie
czekalbym do premiery HP Slate - narzedzia dzialajacego pod Windows 7.

Tu nie chodzi o lubienie, lub nie. To całkowicie dwa inne światy. Windows w urządzeniach mobilnych to porażka. W takich zastosowaniach oprogramowanie Apple jest jak dotąd nieporównywalnie lepsze i właśnie to jest najbardziej obiecujący element nowego urządzenia - byle tylko producent nie zawiódł.

Obecnie ciekawszy wydaje mi sie raczej 12", 2.5x ciezszy, pracujacy na
baterii "tylko" 4h, obslugiwany rysikiem ThinkPad X61, ale za to z pelna
funkcjonalnoscia komputera stacjonarnego, nie komorki na sterydach.

Czyli Ty potrzebujesz zupełnie innego urządzenia. To tak jakbyś w pytaniu o Alfę Romeo Brera odpowiedział, że lepszy jest Citroen Jumper, no bo przecież jest tylko trochę wolniejszy ale za to można nim przewieźć kilka lodówek :)

--
PSYLO

Data: 2010-03-14 11:26:06
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
astro pisze:
[...]

To ten ktorego nikt nie kupuje bo uruchamia sie 2 minuty ?

Data: 2010-03-14 11:54:31
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-14 11:26, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

[...]

Gdyby go nikt nie kupował trollu to producenci nie mieli by w ofercie
takich produktów. A skoro mają to dowodzi że jednak ktoś kupuje
a ty bredzisz.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-14 15:45:24
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
RadoslawF pisze:
[...]

Oczywiscie i dlategi iPad w preorderze w 6h sprzedal wiecej niz Dell w rok :)

Data: 2010-03-14 17:52:00
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-14 15:45, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

[...]

Sugerujesz że metoda oceny produktu ilościowa załatwi twoje
problemy ? Czyli idąc tym tokiem rozumowania dowolny model
Bentleya jest gorszy od roweru marki Romet których to rowerów
wyprodukowano i sprzedano u nas więcej więcej.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-07 15:25:45
Autor: januszek
IPad
Mich@l napisał(a):

Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

Ma w ofercie to znaczy, ze ma w magazynie czy ze ma wpisaną pozycję w system komputerowy? Swoją drogą to ten Ipad to taki większy Iphone i niz ponadto ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-07 16:44:12
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
W dniu 07-03-2010 16:25, januszek pisze:
Mich@l napisał(a):

[...]

Z tym, że iphone to ma moduł telefoniczny jeszcze, a póki co ipad nie... :) To już mu bliżej do iPod Touch :)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-03-08 09:36:13
Autor: Marx
IPad
W dniu 2010-03-04 13:54, Iguan007 pisze:
Hej,

Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje
Marx

Data: 2010-03-08 16:47:21
Autor: PSYLO
IPad
Marx pisze:
iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje

To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?

--
PSYLO

Data: 2010-03-10 11:09:42
Autor: Marx
IPad
W dniu 2010-03-08 16:47, PSYLO pisze:
Marx pisze:
iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje

To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?

a co - chcesz sie zapisac?
Marx

Data: 2010-03-10 12:14:43
Autor: januszek
IPad
Marx napisał(a):

To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?

a co - chcesz sie zapisac?

No ba, podobno dają fajowe legitymacje ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-10 14:05:38
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
W dniu 2010-03-10 13:14, januszek pisze:
Marx napisał(a):

To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?

a co - chcesz sie zapisac?

No ba, podobno dają fajowe legitymacje ;P

I znaczek z Leninem :)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-03-10 13:23:59
Autor: januszek
IPad
Andrzej Libiszewski napisał(a):

To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?
a co - chcesz sie zapisac?
No ba, podobno dają fajowe legitymacje ;P
I znaczek z Leninem :)

To tylko dla tych, którzy klickają z makówek ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-14 11:24:17
Autor: Jan Strybyszewski
IPad
Marx pisze:
W dniu 2010-03-04 13:54, Iguan007 pisze:
Hej,

Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje

Oczywiscie a te 100tys w 6 godzin to kupily polskie trole usenetowe jak Andrzejek by iPada rozebrac i powiedziec Microsoftowi dlaczego to dziala szybko ?

Marx

Data: 2010-03-14 14:20:26
Autor: Andrzej Libiszewski
IPad
Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:24:17 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Marx pisze:
[...]

Wystarczy że wyznawcy powiedzą. Ot, Jasia już przywiało w szale
ewangelizacji. I choć ewangelizuje akurat spod windows to kto by się tym
przejmował...

Data: 2010-03-15 09:33:14
Autor: Marx
IPad
W dniu 2010-03-14 11:24, Jan Strybyszewski pisze:
Marx pisze:
[...]

nie wiem kto i gdzie kupil to g...o bo mnie to nie interesuje podobnie jak 99% uczestnikow grupy, ktora traktuje o pecetach a nie jakichs jabluszkowych zlomach
Marx

Data: 2010-03-16 17:55:55
Autor: Iguan007
IPad
"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message news:hnkrh6$8j1$2atlantis.news.neostrada.pl...
nie wiem kto i gdzie kupil to g...o bo mnie to nie interesuje podobnie jak 99% uczestnikow grupy, ktora traktuje o pecetach a nie jakichs

Tyle ze iPad to PC.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-16 09:05:14
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-16 08:55, Użytkownik Iguan007 napisał:

nie wiem kto i gdzie kupil to g...o bo mnie to nie interesuje podobnie jak 99% uczestnikow grupy, ktora traktuje o pecetach a nie jakichs

Tyle ze iPad to PC.

Jesteś pewien ?
To może na początek opisz jak w tym "PC" wymienić baterię
na większą. To w końcu grupa sprzętowa.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-16 19:34:21
Autor: Iguan007
IPad

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hnndov$394$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2010-03-16 08:55, Użytkownik Iguan007 napisał:

To może na początek opisz jak w tym "PC" wymienić baterię
na większą. To w końcu grupa sprzętowa.  :-)

A co ma bateria do tego czy sprzet jest uznawany za PC czy nie? W laptopie tez sa baterie. To tez nie PC?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-16 11:22:05
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-16 10:34, Użytkownik Iguan007 napisał:

To może na początek opisz jak w tym "PC" wymienić baterię
na większą. To w końcu grupa sprzętowa.  :-)

A co ma bateria do tego czy sprzet jest uznawany za PC czy nie? W laptopie tez sa baterie. To tez nie PC?

Do uznawania ze PC nic nie ma, do sprzętowej tematyki grupy owszem.
To napiszesz jak sie ją wymienia czy będziesz się wykręcał i trollował ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-16 21:02:20
Autor: Iguan007
IPad

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hnnlpg$4i5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Grupa dotyczy PC. Wiec iPad sie kwalifikuje. I tyle.
A o wymiana baterii nie ma najmniejszego zwiazku z dyskusja.

Iguan

Data: 2010-03-16 12:34:04
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-16 12:02, Użytkownik Iguan007 napisał:

[...]

Jesteś idiotą lub udajesz idiotę.
A wymiana baterii ma związek z tematem grupy, i pozwoliłem
sobie wciągnąć ten temat do dyskusji. Więc odpowiesz czy
strzelasz focha ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-16 21:40:34
Autor: Iguan007
IPad

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hnnq0g$59c$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2010-03-16 12:02, Użytkownik Iguan007 napisał:
z dyskusja.

Jesteś idiotą lub udajesz idiotę.

Takie zabawy skonczylem w przedszkolu. Niestety musisz sie z kims innym "poprzezywac"

A wymiana baterii ma związek z tematem grupy, i pozwoliłem
sobie wciągnąć ten temat do dyskusji. Więc odpowiesz czy
strzelasz focha ?

Pozwol ze Ci doradze. Jesli naprawde jestes zainteresowany wymiana baterii to zaloz watek "jak zmienic baterie w iPad" i moze ktos Ci doradzi. Twoja aktualna metoda "doczepic sie do dowolnej osoby ktora pisze cokolwiek o tym urzadzeniu" nie zda egzaminu. Zawsze tak korzystasz z grupy? Ktos pisze np. o sterownikach do karty muzycznej w HP a TY RZADASZ od niego odpowiedzi jak zmienic baterie w HP? Powiedz, na jakiej podstawie uznales ze MUSZE wiedziec jak wyminic baterie w iPad? Bo pytalem o date premiery? Porazajaca logika.

Iguan

Data: 2010-03-16 14:35:03
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-16 12:40, Użytkownik Iguan007 napisał:

Jesteś idiotą lub udajesz idiotę.

Takie zabawy skonczylem w przedszkolu. Niestety musisz sie z kims innym "poprzezywac"

Z tego co widzę to nie bardzo skończyłeś.

[...]

Czyli jednak strzeliłeś focha.
Nie widzę sensu zakładania kolejnego wątka skoro w tym udzielają
się "fachowcy" potrafiący zdefiniować iPoda jako komputer PC.
Myślałem że odpowiedzą na pytanie i się pomyliłem.
Ty faktycznie prowadzisz tu kryptoreklamę tego "komputera PC".

ps. W jakiej karcie muzycznej HP występuje bateria ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-17 10:33:57
Autor: Mich@l
IPad
W dniu 2010-03-17 09:43, Marx pisze:

a od kiedy?

Od początku. Rzekłbym wręcz że jest bardziej P niż to co mianem PC zwykliśmy określać.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-03-15 18:12:36
Autor: astro
IPad
On Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 wrote:
Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

"Do sklepów w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wůoszech czy Wielkiej Brytanii
iPad ma trafiă jeszcze pod koniec kwietnia. Wciŕý nieznana jest data
rozpoczćcia sprzedaýy w Polsce. W polskich sklepach iPad ma sić pojawiă
najwczeúniej w trzecim kwartale tego roku, wynika z informacji ĽRzĄ."
www.rp.pl/artykul/447158_Sto_tysiecy_iPadow_w_pierwszy_dzien.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

IPad