IPad

Data: 2010-03-04 14:10:52
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Hej,

http://i.imgur.com/5vREa.png
:)
--
Marcin

Data: 2010-03-04 14:20:48
Autor: quent
IPad
Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości news:5mutlmejelax$.l0lrjqwi6nny$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Hej,

http://i.imgur.com/5vREa.png
:)

Dobre!
IMO ten iPad to jest zupełna porażka

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-04 23:30:17
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fb3c2$1news.home.net.pl...
[...]

Tzn juz miales z nim do czynienia? Gdzie?

Data: 2010-03-04 14:34:01
Autor: wirefree
IPad
Iguan007 pisze:
[...]

Przypomne tylko ze Siemens produkowal kiedys cos takiego a bylo to jakies 5-7 lat temu.

Data: 2010-03-04 23:35:43
Autor: Iguan007
IPad

"wirefree" <mtspam@magicbox.pl> wrote in message news:hmocs4$o6b$1news.onet.pl...
Przypomne tylko ze Siemens produkowal kiedys cos takiego a bylo to jakies 5-7 lat temu.

z dostepem do iTunes czy App store?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:44:30
Autor: quent
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmocvj$ot6$1news.onet.pl...
z dostepem do iTunes czy App store?

Przypominam, że w naszym kraju to wątpliwy ficzer.
A ten iPad można zobaczyć na wskroś na stronach apple oraz czytając specyfikację i wyrobić sobie opinię.
Myślisz, że jak go wezmę w ręce to nagle zacznie obsługiwać flash-a i jakimś cudem rozmnożą się inne podstawowe cechy, których nie posiada?

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-04 23:49:07
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fb950$1news.home.net.pl...
[...]

Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych funkcjach co mi. Wiec na pytanie "kiedy bedzie dostepny", powinienes nie odpowiadac jesli nie znasz odpowiedzi.
Czy Tobie zalezy na flashu czy nie nie ma najmniejszego znaczenia dla mnie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:
-- .

Data: 2010-03-04 13:55:49
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych funkcjach co mi.

To moze zaczniesz zadawac pytania na grupach odpowiednich do kraju, w ktorym mieszkasz i odpowiednich dla pytan, ktore Ciebie trapia?

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 23:59:26
Autor: Iguan007
IPad

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovev3.hvs.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisał(a):

[...]

Nie rozumiem tej agresji. Pytalem kiedy IPad bedzie dostepny a ktos mi wmawia ze iTunes w PL nie dzilaja, ze nie ma flasha itd.  A teraz Ty mnie atakujesz ze pytam na polskiej grupie. Czy naprawde musicie pisac jesli nie znacie odpowiedzi na proste pytanie " kiedy ten produkt bedzie dostepny?"

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:08:12
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

Nie rozumiem tej agresji.

A ja nie rozumiem, gdzie Ty widzisz agresje? Pewnie jest to odbicie Twoich wlasnych mysli w tej sprawie, czy tak? Teraz lopatologicznie: to jest grupa sprzetowa o PC-tach na ktorej rygorystycznie zwracamy uwage na trzymanie sie tematu. j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 00:11:44
Autor: Iguan007
IPad

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhovfmb.i2p.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisał(a):
Teraz lopatologicznie: to jest grupa sprzetowa o PC-tach na ktorej
rygorystycznie zwracamy uwage na trzymanie sie tematu.

 Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 15:23:04
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:11:44 +1000, Iguan007 napisał(a):

Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

"pl.comp.pecet
Dyskusje
Informacje o grupie
To jest grupa dyskusyjna Usenet - więcej informacji
Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

Błędem było rozpoczęcie z Tobą dyskusji, bo jak już zwrócono Ci na to uwagę
zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz... --
Marcin

Data: 2010-03-05 00:25:07
Autor: Iguan007
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:13rbdovnedu0h$.1cxu2vgsr8i1r.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:11:44 +1000, Iguan007 napisał(a):
Błędem było rozpoczęcie z Tobą dyskusji, bo jak już zwrócono Ci na to uwagę
zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz...

O rany, poddaje sie. Wy jestescie jacys przewrazliwieni. Czyli nie moge tutaj pytac bo to grupa PC? O to chodzi?
OK, dzieki za nieoceniona pomoc.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 16:22:39
Autor: tg
IPad
"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmofs7$to$1news.onet.pl...
[...]

w miesnym tez sie pytasz o sznurowki?
znalezienie tego to 10 sekund w google, zamiast tego zadajesz pytanie na
niewlasciwej grupie a kiedy ktos zwraca ci na to uwage zaczynasz sie obrazac

to jest grupa DYSKUSYJNA a nie yahoo answers, chcesz odpowiedzi to zadaj
pytanie w odpowiednim miejscu, a skoro juz wyskoczyles z tematem tutaj to
przy okazji dowiesz sie co ludzie odwiedzajacy ta grupe mysla o takim sprzecie
boli? nie czytaj

http://www.google.pl/search?hl=en&safe=off&q=launch+date+for+ipad+in+australia

zazwyczaj warto tez sprawdzic strone producenta
http://www.apple.com/ipad/notify-me/

Data: 2010-03-04 16:54:57
Autor: Leszek K.
IPad
Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:25:07 +1000, Iguan007 napisał(a):

[...]

Popytaj na pl.rec.paralotnie. Oni dużo latają to może mają lepsze
wiadomości.

Data: 2010-03-04 16:59:24
Autor: Hektor
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał

O rany, poddaje sie. Wy jestescie jacys przewrazliwieni. Czyli nie moge tutaj pytac bo to grupa PC? O to chodzi?

Dokladnie o to. Dlaczego nie zapytales na grupie/forum uzytkowników produktów Apple'a? Dziala google w Australii?

Zbigniew Kordan

Data: 2010-03-04 16:56:50
Autor: januszek
IPad
Iguan007 napisał(a):

 Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

Przewrażliwiony jesteś bo ja naprawdę myślałem, że to jest szeptana kampania marketingowa Apple. Do momentu, w którym wyjechałeś z tym atakiem. Zadzwoń do Apple Polska i daj nam już spokój...

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-04 14:58:02
Autor: quent
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmodon$r0i$1news.onet.pl...
[...]

Coś taki agresywny?? Zdaje się, że to Ty zacząłeś ze mną dyskusję :-))
Ja odniosłem się tylko do, skądinad bardzo trafnego, porównania iPada do kamienia... choć to akurat Rosetta Stone we własnej osobie, więc porównianie jednak trochę nieuprawnione ;-)

Do Twojego pierwotnego pytania, mieszkańcu zagranicy, nawet nie miałem zamiaru się odnosić.

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-05 00:04:42
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fbc7c$1news.home.net.pl...
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmodon$r0i$1news.onet.pl...

 Juz tlumacze. Twierdzisz ze  dostep do iTunes czy App store to, cytuje,"w naszym kraju to wątpliwy ficzer.". A ja pytalem kiedy ten produkt wchodzi na rynek. Nie pytalem czy komus ise on podoba czy nie, czy ma takie funkcje czy inne. Pytalem kiedy wchodzi na rynek. Ale Ty MUSIALES zabrac glos jako "specjalista" odpowiadajac:
[...]

Czy to jest odpowedz na pytanie "kiedy wchodzi na rynek?

Pozdrawiam

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 15:06:21
Autor: quent
IPad
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmoelt$ti3$1news.onet.pl...
Czy to jest odpowedz na pytanie "kiedy wchodzi na rynek?

Nie. To jest odpowiedź na inne Twoje pytanie :-)
O co Ci chodzi??
Ok napiszę wprost - nie wiem kiedy wejdzie na rynek w Polsce!!

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-05 00:08:38
Autor: Iguan007
IPad

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fbe6f$1news.home.net.pl...
[...]

OK, dziekuje.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:40:09
Autor: kamil
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:5mutlmejelax$.l0lrjqwi6nny$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

Hej,

http://i.imgur.com/5vREa.png
:)

http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/02/iboard-imat.jpg

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 00:41:22
Autor: Iguan007
IPad

?

Data: 2010-03-04 16:26:03
Autor: wirefree
IPad
Iguan007 pisze:
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmogob$d3t$1inews.gazeta.pl...

http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2010/02/iboard-imat.jpg

?

SIMPAD SL4

http://www.tabletpccorner.net/review_pics/5/simpad_front1.jpg

toto ma juz chyba z 7 lat

Data: 2010-03-04 17:21:17
Autor: PSYLO
IPad
wirefree pisze:
SIMPAD SL4
toto ma juz chyba z 7 lat

No i co w związku z tym? Co ma piernik do wiatraka?

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 17:32:23
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:21, Użytkownik PSYLO napisał:
wirefree pisze:
SIMPAD SL4
toto ma juz chyba z 7 lat

No i co w związku z tym? Co ma piernik do wiatraka?

Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.
A piernik ma to do wiatraka że kiedyś w wiatrakach przerabiali
ziarno na mąkę do pierników.  :-)
Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
byłeś w ten dzień ?
Natomiast wyjaśnij co ma piernik i wiatrak do tematyki tej grupy ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 16:36:05
Autor: kamil
IPad

wirefree pisze:
[...]

W mlynach, nie wiatrakach, skoro juz o wagarowiczach mowimy. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-04 17:55:33
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:36, Użytkownik kamil napisał:

W mlynach, nie wiatrakach, skoro juz o wagarowiczach mowimy. ;-)

To jak się nazywał młyn z napędem wiatrowym wagarowiczu ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 17:50:55
Autor: PSYLO
IPad
RadoslawF pisze:
Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.

Tak właśnie myślałem ;-) Oczywiście, to dokładnie to samo, chłopaki. Oprogramowanie, usability, usability, usability, multitouch itd. (wspomniałem u usability?). Macie absolutną rację, oczywiście. Z całą pewnością po premierze iPada rynek potwierdzi tę teorię i nikt go nie kupi (podobnie, jak i srajfona). A jak kupi to to tylko zasługa marketingu, tak tak, nie inaczej. Tego szeptanego z Australii na pl.comp.pecet.

Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
byłeś w ten dzień ?

Muszę Cię rozczarować, ja się w te klocki nie bawię i nie mam zamiaru Cię obrażać.

--
PSYLO

Data: 2010-03-04 19:47:09
Autor: RadoslawF
IPad
Dnia 2010-03-04 17:50, Użytkownik PSYLO napisał:

[...]

Gdyby to była prawda nie zadał byś pytania z piernikiem i wiatrakiem.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 23:15:48
Autor: Iguan007
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:5mutlmejelax$.l0lrjqwi6nny$.dlg40tude.net...

http://i.imgur.com/5vREa.png

Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy bedzie dostepne w sprzedazy.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:34:37
Autor: MarcinCz
IPad
Dnia Thu, 4 Mar 2010 23:15:48 +1000, Iguan007 napisał(a):

Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy bedzie dostepne w sprzedazy.

No nie teleturniej. Tu nie trzeba odpowiadać na pytania.
http://www.ipod.info.pl/index.php/ipad-trafi-do-sklepow-26-marca/

--
Marcin

Data: 2010-03-04 23:38:18
Autor: Iguan007
IPad

"MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> wrote in message news:1x5lp3zwrocm0.j3b10ka0nukk.dlg40tude.net...
[...]

dzieki

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 14:36:37
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmod4d$pbf$1news.onet.pl...

[...]

A po co Ci to, skoro klepiesz z australijskiego IP, panie spamer?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 00:38:42
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoghn$cb8$1inews.gazeta.pl...

A po co Ci to, skoro klepiesz z australijskiego IP, panie spamer?

Po to ze daty premier nie roznia sie o kilka lat

Data: 2010-03-04 14:48:08
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmogll$2ub$1news.onet.pl...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoghn$cb8$1inews.gazeta.pl...

A po co Ci to, skoro klepiesz z australijskiego IP, panie spamer?

Po to ze daty premier nie roznia sie o kilka lat

I tak trudno wklepac w google 'premiera iPad? Wynik w 0.001 sekundy.

Chyba, ze wpadles pochwalic/pozalic sie na produkt.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 00:51:51
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoh7a$eg5$1inews.gazeta.pl...

I tak trudno wklepac w google 'premiera iPad? Wynik w 0.001 sekundy.

Nie, nie trudno. Ktory link dokladnie uznales za wiarygodny?Podaj prosze konkrety. Bo widze  139,000  linkow ale jakos mialem nadzieje ze ktos wie cos wiecej i nie bede musial przechodzic przez wzystkie.

Data: 2010-03-04 15:07:20
Autor: kamil
IPad

"Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmohe9$4ud$1news.onet.pl...

[...]

Tak, siedza tutaj pracownicy PR Apple'a, ktorzy wiedza lepiej niz oficjalne doniesienia prasowe. Niestety akurat maja przerwe na kawe.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 01:11:16
Autor: Iguan007
IPad

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hmoiba$ie9$1inews.gazeta.pl...

Tak, siedza tutaj pracownicy PR Apple'a, ktorzy wiedza lepiej niz oficjalne doniesienia prasowe. Niestety akurat maja przerwe na kawe.

Czyli nie masz absolutnie nic do powiedenia w temacie o kory pytalem ale postanowiles potrolowac bo akurat ten produkt Ci sie nie podoba? Nie ma to jak bezinteresowna zlosliwosc.

Pozdrawiam ,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-04 17:42:52
Autor: qwerty
IPad

Złośliwość to być takim skur******m, żeby nie skonfigurować poprawnie OE według netykiety.

Data: 2010-03-05 05:59:27
Autor: Iguan007
IPad

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:hmonu4$4qq$1news.task.gda.pl...

Złośliwość to być takim skur******m, żeby nie skonfigurować poprawnie OE według netykiety.

Nie, nie potrafie skonfigurowac. Czy w realu tez tak bluzgasz na ludzi za takie bzdety ? Nie dalo sie tego grzeczniej napisac?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: