IPod za konto dbNET

Data: 2010-09-14 14:53:17
Autor: Bartnick
IPod za konto dbNET
Witam,
Czy ktoś już dostał może IPoda, lub choćby powiadomienie o nagrodzie?
Termin promocji minął, podobnie jak termin rozsyłania powiadomień, a to głucha cisza od DB.
Warunki spełnione, wniosek wcześnie złożony. Dodatkowo mieli na stronie info o zwiększeniu puli IPodów.

Pozdrawia
Bartnick

Data: 2010-09-14 13:06:35
Autor:
IPod za konto dbNET
Bartnick <anarionNO@SPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Właśnie chciałem w tej samej sprawie.
Założone 4 konta, na 4 różne osoby. Nikt nie dostał powiadomienia o nagrodzie,
ani tym bardziej nagrody. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że
powiadamianie o wygranej _zaczyna_ się 28 dni od rozpoczęcia promocji,
niewiadomo kiedy się zakończy :) Teoretycznie mogą zwlekać z podaniem
zwycięzców i rozesłaniem nagród w nieskończoność :)

Jeśli ktoś z Was ustali coś innego - chętnie się czegoś w tym temacie dowiem :)

Data: 2010-09-16 15:19:27
Autor: Sinus
IPod za konto dbNET
Bartnick <anarionNO@SPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):
Witam,
Czy ktoś już dostał może IPoda, lub choćby powiadomienie o nagrodzie?

Dostałem dzisiaj maila z informacją o nagrodzie. Ma przyjść Pocztą Polską na
adres korespondencyjny.

--
Sinus

Data: 2010-09-16 20:10:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
IPod za konto dbNET

"Sinus" i6tchv$j79$1@inews.gazeta.pl

Dostałem dzisiaj maila z informacją o nagrodzie. Ma
przyjść Pocztą Polską na adres korespondencyjny.

Czyli źle uczyniłem rezygnując z założenia konta...
Nowoczesność przeszła bokiem...

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-17 07:49:00
Autor: Bartnick
IPod za konto dbNET
Cześć,

Czy ktoś już dostał może IPoda, lub choćby powiadomienie o nagrodzie?

Dostałem dzisiaj maila z informacją o nagrodzie. Ma przyjść Pocztą Polską na
adres korespondencyjny.

Mógłbyś napisać którego składałeś wniosek?
Ja składałem wniosek 4 sierpnia i jak narazie żadnego maila o nagrodze...

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2010-09-17 08:39:16
Autor: Sinus
IPod za konto dbNET
Bartnick <anarionNO@SPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):
Mógłbyś napisać którego składałeś wniosek?
Ja składałem wniosek 4 sierpnia i jak narazie żadnego maila o nagrodze...

Wniosek 3 sierpnia po południu, kurier z umową jakoś w poniedziałek, aktywacja
po 2 dniach.

--
Sinus

Data: 2010-09-20 10:50:18
Autor:
IPod za konto dbNET
Bartnick dostałeś już info z banku o wygranej? --

Data: 2010-09-20 23:54:04
Autor: Bartnick
IPod za konto dbNET
Bartnick dostałeś już info z banku o wygranej?

Niestety nie :(
Wniosek składałem 4 sierpnia po południu.
Promocja była od 2 sierpnia, więc skoro ja się już nie załapałem, to kto się załapał...
A konto z iPodem reklamowali do końca sierpnia.

Jeszcze z dzień, dwa zaczekam i spróbuję uderzyć do nich. Z lektury reguulaminu wynikało, że przekroczenie puli nagród przy składaniu wniosków powinno być ogłoszone na stronie banku. Starałem się ją śledzić i do końca sierpnia nie było takiej informacji, a na początku września zamknęli promocję.

Sprawdzę dokładnie w regulaminie jak brzmiał ten punkt, ale sens był chyba jak powyżej.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że iPod jeszcze przyjdzie :)
Bartnick

Data: 2010-09-21 00:26:31
Autor:
> [...]

Sprawdzę dokładnie w regulaminie jak brzmiał ten punkt, ale sens był chyba jak powyżej.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że iPod jeszcze przyjdzie :)

Też złożyłem wniosek 4 sierpnia.Ten regulamin jest dziwny, nawet nie określono
w nim ile czasu może trwać powiadamianie o wygranych . ile dni można rozsyłać
maile, skoro zwycięzcy są już wytypowani...:)
Faktycznie według regulaminu nagrodę powinien dostać każdy, kto złożył wniosek
w sierpniu...
również poczekam jeszcze i się przekonamy czy ten bank można traktować poważnie ;)

--

IPod za konto dbNET