IQP i MCI zaczely sciganie sie-na razie MCI gora

Data: 2011-01-03 16:46:44
Autor: kroovka
IQP i MCI zaczely sciganie sie-na razie MCI gora
IQP i MCI to dobra para dla w dwu spólkach dywersyfikacji szerokiej gamy spólek...ponad 40....

Pghoton stara sie sam o swoje zyski a KGHM ma dzien odpoczynku chociac srebro goni na swoje szczyty.

Pozdrawiam
kroovka

Data: 2011-01-03 17:03:39
Autor: kroovka
IQP i MCI zaczely sciganie sie-na razie MCI gora
Depend (juz dzisiaj ponad 25% )podobny do efektywnego efektownego agresywngo funduszu pracuje dla PSW Holdingu od paru dni bardzo efektywnie.
To metoda na zyski przez caly rok a nie tylko okres zimowy.

kroovka

Data: 2011-01-03 18:13:47
Autor: stach
[...]

No a EEX dziś szoruje dno... po przełamaniu 7,5 to widzę ciemność ;(((

Data: 2011-01-03 19:24:42
Autor: Fidelio
IQP i MCI zaczely sciganie sie-na razie MCI gora
Pghoton stara sie sam o swoje zyski a KGHM ma dzien odpoczynku chociac srebro

Ale ile jeszcze KGHM może pociągnąć, wchodzenie w to teraz to spore ryzyko.

Data: 2011-01-03 21:43:15
Autor: argon1953

Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2de1.00000380.4d21ef64newsgate.onet.pl...
[...]

IQP może być parą z kilkoma innymi balonami , bo podobnie zaczyna być dmuchany.Realna jego cena to kilkadziesiąt groszy.W kołobrzegu kilku panów namawiało na niego .Ponieważ ma małą płynność to może wzrosnąc.Jak zwykle młodzi inwestorzy zostaną wy....Apel do kroovki: Nie namawiaj na balony,jest kilka mocniejszych spólek,które też wzrosną.
Jeśli namawiasz,to powiedz,że nadmuchany ale można zarobić.Będzie uczciwie.

Data: 2011-01-03 22:46:18
Autor: kroovka
[...]

=========================================================> Dziekuję za tą uwagę!
Mamy jednak tutaj pytanie, czy ja kogoś namawiam do kupienia takiego calego portfela?

NIE

Ale poprzez taki, a nie inny portfel, pokazuję, że można w takie spółki inwestowac i to z oczekiwaną stopa wzrostu - chciałbym życzeniowo w wysokości 100% rocznie.

Wiemy, żee większośc funduszy daje w tym czasie tylko okolo 10% czy 20% rocznie...wiec wybor należy do nas.

Można zatem 80 % naszych środkow trzymac sobie, np. w skarpecie, czy w banku (taki sam zysk!) a pozostale 20% dać w jakiś podobny kroovkowy portfel.

A teraz odnosnie IQP:
Ta spółka ma obecnie ileś tam milionów czystej, wolnej, legalnej gotówki.   Każdy to sobie poszuka ile tego jest lub zadzwoni.

IQP ma wiele spólek, które zadebiutują na NC w tym roku....i nie jest moim zadaniem krytykować czemu beda one aż tak wysoko wycenione - ja tu jestem by zarabiać pieniadze a nie krytykowac i sie obrażać.

popatrzmy na wycene dwu ostatnich debiutantow na litere "I" , jak IPO i cos tam... . Jakas w wroclawia jakas z warszawy-fajne a jak ladnie rosna?  Tak bedzie ze spolkami ze stajni IQP i to MI ODPOWIADA!!!!!!!  NIEBYWALE!!

To samo bedzie na MCI i na PSW poprzez DEPEND...

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Czy zadaję sobie pytanie czemu miedź czy srebro jest takie drogie? lub czemu akcyza za paliwa jest taka wysoka... . Jest!, jest bo jest! Bo nauczyciele chca jeść a górnicy ciężko w Lubinie pracuja!!!

- i tyle!
 -musze uczyć się na takim pieknym Świecie życ i zarabiać i zatem podaję jedną z dróg jakie są takie oczywiste (OCZYWISTE DLA MNIE)... .

Kupujemy 6 spolek, poprzez kupno iluś ich akcji i nic przez rok nie robimy, a na koniec roku mamy 100% zysku,...lub jak nie wyjdzie pełen plan, to tylko ok.60% zysku...czy to mało???

kroovka

Dzieki temu mamy czas na hobby, na podróże i "byczenia się" np. w Hiszpanii. Byczenie się takie potrzebne kroovce.

ALE NA KONIEC

Caly ten portfel jest spekulacyjny! Mssz racje!

Ale inne akcje sa jeszcze bardziej spekulacyjne i "jeszcze bardziej już są za drogie"!!

Juz nie wspomne o obligacjach Portugalii czy Hiszpanii czy mojej opinii o  kontraktach i ich mechanizmach wyceny i ustawiania notowań.

Ale grajmy na tej harmonijce jsli ona daje tyle mleka przy stosowaniu prostej, tutaj podanej metody.

20% w taka zabawe a reszte wg innych BEZPIECZNYCH METOD..haha...bezpiecznych..haha

Jeśli mam grać (inwestować) na obligacjach i zyskać 5%, a stracić 5,5% i być 0,5% w placy, to wole moją metodę. Zresztą znam sporo ludzi grajacych w "lottto" czy inne gry czy "inwstycje" gdzie nawet statystycznie zyskuje  tylko pare promil grających, a na wygrane idzie około 50% wpłat.

Na giełdzie na wygrane w dobrym roku idzie nawet 150% wpłat!! o  tym trzeba pamietać. Na tym rynku można  ucinać straty i nie ucinac zyski..te mechanizmy ( jesli je stosować na 2. czy 3. poziomie zrozumienia) daja ogromne szanse na wiekszy zarobek niż 150% rocznie.

Potem i tak z tego trzeba zapłacic podatek, ale to juz sama przyjemność filantropii dla budżetu. Ten potrafi to puścić szybciej niż ja w kasynie! To był oczywiscie zart!

kroovka

A juz nie wspominam o grach polegajacych na wycenianiu np KGHM na jakimś tam poziomie (skutek takich wycen na ZERO np dla np BOTOSU itp..to tylko przykład "bez poczeby" pozywania mnie do sadu!) dał jakis czas temu cene 23 zl na akcje, a po ok. 10 czy 20 miesiacach mamy 160zl... Która cena jest spekulacujna Kolego???

Prosze o odpowiedz-prosze.

Prosze Panstwa o ocene czy godziwa wycena KGHM to 23 zlote czy 100 zlotych czy 250 zlotych

popatrzymy na notowania za rok i za dwa lata.

To oczywiscie nie da odpowiedzi o cene godziwą.  Odpowie jednak na ile nasze Fundusze kombinują...żeby choć kombinowały..i żeby choć dbały o nasze u nich pieniądze...ale ale..ale to juz inna bajka... .

Nie ma swego funduszu ale na wszystko przyjdzie pora..haha

WRACAM DO PYTANIA: