IRC - #pl.rec.motocykle

Data: 2009-05-24 16:03:57
Autor: Spider A.J.
IRC - #pl.rec.motocykle

"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote

#pl.rec.motocykle w sieci IRCnet. Na starym #plrecmotocykle siedzieć
się nie da, bo kopie z kanału za idlowanie

menu menubar {
  Anti-Idle
  .On:/timeridle 0 120 anti-idle | Set %anti-idle $true
  .Off:/timeridle off | Set %anti-idle $false
}
on *:connect: { if (%anti-idle == $true) { .timeridle 0 120 /raw pong FD411636 } }Ktos sie jeszcze bawi w IRC w dzisiejszych czasach?-- -=[Spider A.J.]=-Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)http://www.foto-spider.plRF900RS2

Data: 2009-05-24 17:05:52
Autor: Sqeeb
IRC - #pl.rec.motocykle
On Sun, 24 May 2009 16:03:57 +0200
Spider A.J. wrote:

[...]

No ale po kij ten anti-idle jak i tak tam pusto?
Przeciez i tak nikt Ci tego kanalu nie tejknie.

W dzisiejszych czasach... troche ludzi jest. Ale przynajmniej
poziom jakis taki normalniejszy niz na czateriach.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-24 18:42:11
Autor: Spider A.J.
IRC - #pl.rec.motocykle

"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote

No ale po kij ten anti-idle jak i tak tam pusto?

A tego nie napisales albo ja nie doczytalem.
Zrozumialem ze kopal cie bot za idle wiec podalem
gotowe rozwiazanie dla mIrca.

Przeciez i tak nikt Ci tego kanalu nie tejknie.

???

W dzisiejszych czasach... troche ludzi jest. Ale przynajmniej
poziom jakis taki normalniejszy niz na czateriach.

A to zapewne.
Choc nie bywam na czatach :-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-24 21:31:38
Autor: Sqeeb
IRC - #pl.rec.motocykle
On Sun, 24 May 2009 18:42:11 +0200
Spider A.J. wrote:

> No ale po kij ten anti-idle jak i tak tam pusto?

A tego nie napisales albo ja nie doczytalem.
Zrozumialem ze kopal cie bot za idle wiec podalem
gotowe rozwiazanie dla mIrca.

Ale po co?

> Przeciez i tak nikt Ci tego kanalu nie tejknie.

???

No po cholere ten anti-idle?

> W dzisiejszych czasach... troche ludzi jest. Ale przynajmniej
> poziom jakis taki normalniejszy niz na czateriach.

A to zapewne.
Choc nie bywam na czatach :-)

Nie trzeba bywac, wystarczy 2-3 razy w zyciu wejsc ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

IRC - #pl.rec.motocykle