IRCHa

Data: 2020-11-04 08:10:37
Autor: J.F.
IRCHa

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wojsko-ma-pomoc-w-pilnowaniu-wolnych-lozek-w-szpitalach-covi,nId,4832833

Adam Niedzielski poinformował, że poprosi o pomoc szefa MON Mariusza
Błaszczaka. Minister zdrowia chce wysłać żołnierzy do pilnowania
wolnych łóżek w szpitalach covidowych. Niedzielski mówił, że często mamy do czynienia "z pewnym
niezrozumiałym ukrywaniem łóżek (dla chorych na Covid-19), które
faktycznie są dostępne, a niekoniecznie dyrektor, czy kierujący
jednostką chce tego pacjenta przyjmować"

Pamietacie taki skrot IRCHa ?
Ech, najbardziej lewicowy rzad prawicowy, czy jak kto woli - niedaleko
pada PiS od PZPR :-)

J.

Data: 2020-11-04 08:42:13
Autor: A. Filip
IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

<ironia> Kto stworzył system oparty na NFZ?  SLD w 2004.
Skoro nie czas żeby ten system zaorać (do końca sezonu grypowego)
to można sięgać po sprawdzone wzorce tradycji centralnego
sterowania/rozliczania. </ironia>

https://pl.wikipedia.org/wiki/NFZ
--
A. Filip

Data: 2020-11-04 10:09:53
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+ar45bxrcwf-kb43@wp.eu...
[...]

Cos musieli stworzyc.
O ile pamietam, to PiS chcial to zlikwidowac i utworzyc na powrot Chore Kasy.
Jak widac sie nie zdecydowal.

Jaki mialbym zysk z Chorej Kasy, to mi juz PiS nie powiedzial.

Tak czy inaczej - SLD nie potrafila "sluzby zdrowia" dobrze zorganizowac, PO nie potrafila, i PiS tez nie chce ...

J.

Data: 2021-05-04 03:56:20
Autor: Astralny Rębajło
J.F. napisał(a):

O ile pamietam, to PiS chcial to zlikwidowac i utworzyc na powrot Chore Kasy. Jak widac sie nie zdecydowal.

Nasi Umiłowani Przywódcy wykombinowali sobie, że aby lepiej przychylać obywatelom nieba na odcinku zdrowotności, pozbiera się od nich pieniądze na tzw. ,,składkę na ubezpieczenia zdrowotne". Te ,,składki", podobnie jak dochody z papierów wartościowych (obligacji) gwarantowanych przez Skarb Państwa, stanowiły przychody 16 regionalnych (i jednej ,,mundurowej") Kas Chorych. Na tych klamkach uwiesili się przyjaciele i poplecznicy naszych Umiłowanych Przywódców. Nauczeni doświadczeniami zdobytymi podczas ,,zawłaszczania państwa", kiedy to przez tamtą koalicję byli od klamek bezlitośnie odrywani, zadbali o to, by tym razem żadna zmiana rządu zagrozić im nie mogła. I rzeczywiście; kiedy w 2001 roku zewnętrzne znamiona władzy objęła koalicja SLD-PSL-UP, okazało się, że przyjaciół i popleczników Umiłowanych Przywódców z poprzedniej koalicji oderwać od klamek niepodobna. Toteż charyzmatyczny premier Leszek Miller nie miał innego wyjścia, jak rozwiązać Kasy Chorych, a na ich miejsce powołać Narodowy Fundusz Zdrowia, który też miał 16 oddziałów terenowych - ale już z nowymi przyjaciółmi i nowymi poplecznikami.

Data: 2021-05-04 03:59:12
Autor: Astralny Rębajło
IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
2004r.
 Wystarczy powiedzieć, że o ile w 1989 roku zaledwie kilka dziedzin było objętych koncesjonowaniem, to w dziesięć lat później koncesje, licencje, zezwolenia i pozwolenia obowiązywały już w 202 obszarach gospodarki. Nastąpiła recydywa socjalizmu w stylu Hilarego Minca, czemu naturalnie towarzyszył nieustanny wzrost biurokracji.

W roku 1990 zatrudnienie w administracji centralnej wynosiło 45 tysięcy ludzi, a w pięć lat później - już 112 tysięcy. Skokowy wzrost biurokracji nastąpił też wskutek czterech wiekopomnych reform rządu premiera Buzka, kiedy to wprowadzono powiaty i województwa samorządowe (obok administracji rządowej), kasy chorych (obok Zakładów Opieki Zdrowotnej i administracji ochrony zdrowia).

Obecnie liczba urzędników przekracza 500 tysięcy, a nie jest to ostatnie słowo, bo Unia Europejska wpada na coraz to nowe pomysły. W rezultacie funkcjonowanie państwa staje się coraz bardziej kosztowne i podatki, mimo nieustannego ich podwyższania, nie wystarczają. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1525

Data: 2021-05-04 14:13:45
Autor: J.F
On Tue, 4 May 2021 03:56:20 -0700 (PDT), Astralny Rębajło wrote:
J.F. napisał(a):
[...]

Tak czy inaczej - kto mialby lekarzom placic i na jakiej zasadzie ?

[...]

Nie wiem czy to tak bylo, ale nie rozumialem po co tych 16 Kas.
Fakt, ze NFZ to 16 oddzialow wojewodzkich i jeszcze centrala :-)

Dla obywatela chyba jednak lepiej, ze idzie do dowolnego lekarza, a nie przed urlopem biegnie do Chorej Kasy po promese na leczenie w
innym wojewodztwie. No - fakt, ze jest przypisany do jednego lekarza rodzinnego, lub
przychodni..

J.

Data: 2021-05-04 14:24:35
Autor: Tomasz Kaczanowski
J.F. napisał(a):
[...]

Bo kasy były mniej zależne od centrali, a jednocześnie był zamysł, aby w przyszłości ze sobą trochę konkurowały.

[...]

No i historia z biegnięciem do dowolnego lekarza upada. Inna rzecz, że pomoc doraźną można też skodyfikować, na takiej zasadzie, jak pracują prywatne systemy zdrowotne typu luxmed itp, współpracując z przychodniami innymi w terenie.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-04 14:38:06
Autor: J.F
J.F. napisał(a):
[...]

No to tak troche od d* strony sie do tego zabrali, gdyby mialy
konkurowac. A jednoczesnie byl pomysl wspolnych systemow informatycznych, i bardzo
dobrze, bo po co 16 razy placic.

[...]

Nie calkiem. Nikt nie chcial odbierac rodakom prawa leczenia na
wyjezdzie.

Inna rzecz, że pomoc doraźną można też skodyfikować, na takiej zasadzie, jak pracują prywatne systemy zdrowotne typu luxmed itp, współpracując z przychodniami innymi w terenie.

No i jakos skodyfikowali.

Jest jakis lekarz nocny, weekendowy dla wszystkich.
Zajezdzam na SOR, a tam najpierw mnie lekarz POZ bada i kwalifikuje do
szpitala. IMO - niepotrzebna biurokracja, ale i tak sie ciesze, ze nie kaza
jechac do przychodni.

J.

Data: 2021-05-04 22:26:39
Autor: Animka
W dniu 2021-05-04 o 14:38, J.F pisze:
Jest jakis lekarz nocny, weekendowy dla wszystkich.
Zajezdzam na SOR, a tam najpierw mnie lekarz POZ bada i kwalifikuje do
szpitala.

W tym Luxmedzie czy gdzie indziej?
Problem w tym, że na SOR- teraz jeździć to ryzyko, bo tam najbardziej można złapać covida.

--
animka

Data: 2021-05-05 09:18:58
Autor: J.F.
Dnia Tue, 4 May 2021 22:26:39 +0200, Animka napisał(a):
[...]

W wojewodzkim szpitalu.

Problem w tym, że na SOR- teraz jeździć to ryzyko, bo tam najbardziej można złapać covida.

A w przychodni nie ?

J.

Data: 2021-05-06 01:15:57
Autor: Animka
W dniu 2021-05-05 o 09:18, J.F. pisze:
[...]

Byłam dzisiaj na pobieraniu krwi.

--
animka

Data: 2021-05-06 09:56:28
Autor: Astralny Rębajło
 Animka napisał(a):
> [...]
W tym Luxmedzie czy gdzie indziej? Problem w tym, że na SOR- teraz jeździć to ryzyko, bo tam najbardziej można złapać covida.

Uważaj na własną pikawę aby nie strzeliła z przejęcia.

https://youtu.be/NJmhf3fYtQA

Data: 2021-05-06 22:06:24
Autor: Animka
W dniu 2021-05-06 o 18:56, Astralny Rębajło pisze:
  Animka napisał(a):
[...]

Nie oglądałam. Wystarczy, że przeczytałam opis i żebranie o darowiznę.

--
animka

Data: 2021-05-04 22:21:22
Autor: Animka
W dniu 2021-05-04 o 14:13, J.F pisze:
Nie wiem czy to tak bylo, ale nie rozumialem po co tych 16 Kas.
Fakt, ze NFZ to 16 oddzialow wojewodzkich i jeszcze centrala:-)

Jeszcze tak usytuowali tę centralę NFZ, żeby nie było przy niej żadnego przystanku autobusowego.
Szczęśliwi ci co zasuwaja tam swoimi samochodami lub na wrotkach.

--
animka

Data: 2021-05-06 09:51:46
Autor: Astralny Rębajło
IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
J.F napisał(a):
On Tue, 4 May 2021 03:56:20 -0700 (PDT), Astralny Rębajło wrote: > J.F. napisał(a): >> O ile pamietam, to PiS chcial to zlikwidowac i utworzyc na powrot >> Chore Kasy. >> Jak widac sie nie zdecydowal. > > > Nasi Umiłowani Przywódcy wykombinowali sobie, że aby lepiej > przychylać obywatelom nieba na odcinku zdrowotności, pozbiera się > od nich pieniądze na tzw. ,,składkę na ubezpieczenia zdrowotne". Te > ,,składki", podobnie jak dochody z papierów wartościowych > (obligacji) gwarantowanych przez Skarb Państwa, stanowiły przychody > 16 regionalnych (i jednej ,,mundurowej") Kas Chorych.
> [...]
Nie wiem czy to tak bylo, ale nie rozumialem po co tych 16 Kas. Fakt, ze NFZ to 16 oddzialow wojewodzkich i jeszcze centrala :-) Dla obywatela chyba jednak lepiej, ze idzie do dowolnego lekarza, a nie przed urlopem biegnie do Chorej Kasy po promese na leczenie w innym wojewodztwie. No - fakt, ze jest przypisany do jednego lekarza rodzinnego, lub przychodni..

Tam bardziej chodzi o zmiany. Tzn. wypierdalamy poprzedników z siodła i sami podłączamy się do dojarki.

Pytanie co szary ludek ma z tych zmian i co one dały?
Po mojemu opieka się poprawiła jeśli chodzi o górną półkę,
pogorszyła się natomiast półka dolna podstawowa.

Za to wadzaa może się ekscytować w tvp zebranym 1 czy 10 milionami
na jakąś operację w usiech.

Data: 2020-11-04 11:33:40
Autor: A. Filip
[...]

Ja _obecnie_ uważam że NFZ jest do dupy a kasy chorych (i ilości kilka+)
byłyby lepsze.  Tyle że na 40% gdyby dalej były kasy chorych to byłbym
zwolennikiem NFZ :-)

--
A. Filip

Data: 2020-11-04 11:49:43
Autor: ąćęłńóśźż
IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
Terytorialne? Bez sensu. Weź złam nogę poza swoim obszarem. W piątek po południu.

-- -- -
kasy chorych byłyby lepsze.

Data: 2020-11-04 13:03:14
Autor: Animka
W dniu 2020-11-04 o 10:09, J.F. pisze:
[...]

Nie chcą bo mają wszystko ustawione dla siebie i "pod swoje kopyto".

--
animka

Data: 2020-11-04 09:00:51
Autor: ąćęłńóśźż
IRCHa
Jak myślisz, ile łapówki może zaoferować rodzina za przyjęcie do szpitala?

-- -- -
"z pewnym niezrozumiałym ukrywaniem łóżek, które faktycznie są dostępne, a niekoniecznie dyrektor, czy kierujący jednostką chce tego pacjenta przyjmować"

Data: 2020-11-04 10:11:18
Autor: J.F.
IRCHa
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa25fb3$0$6344$65785112@news.neostrada.pl...
Jak myślisz, ile łapówki może zaoferować rodzina za przyjęcie do szpitala?

Cos w tym moze jest, aczkolwiek ostatnio chyba sie boja tych lapowek brac ... i nie musza.
Ale moze korzystaja z nadarzajacej sie okazji ...

-- -- -

Data: 2020-11-04 10:22:19
Autor: ąćęłńóśźż
IRCHa
W mniejszych ośrodkach to nie musi być koperta i nie natychmiast, często gęsto "ja dziś Tobie, jutro Ty mnie".
A jak działa inspekcja na chirurga to ostatnio akurat leciał film szkoleniowy "O jeden most za daleko" ;-)

Data: 2020-11-04 10:50:31
Autor: Olin
IRCHa
Dnia Wed, 4 Nov 2020 08:10:37 +0100, J.F. napisał(a):

Adam Niedzielski poinformował, że poprosi o pomoc szefa MON Mariusza
Błaszczaka. Minister zdrowia chce wysłać żołnierzy do pilnowania
wolnych łóżek w szpitalach covidowych.

Ale tam są niedorozwoje, które nie wiedziały, gdzie przebiega granica i
przeganiały Czechów karabinami, żeby nie zbliżali się do kapliczki.
Jak oni mają cokolwiek upilnować?

[...]

Zdaniem Niedzielskiego te łóżka chyba są chowane pod ladę.

Pamietacie taki skrot IRCHa ?

Nieśmiało przypomnę, że w stanie wojennym do zakładów pracy zawitali
również komisarze wojskowi, dzięki czemu gospodarka rozkwitła.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-04 11:03:53
Autor: ąćęłńóśźż
IRCHa
Widzita Towarzyszu Olin, jak Wyśta rządzilita, to wojsko było równie rozwinięte, co Wasza SB.

-- -- -
Ale tam są niedorozwoje

Data: 2020-11-04 13:00:28
Autor: Animka
IRCHa
W dniu 2020-11-04 o 08:10, J.F. pisze:
[...]

Jak ten dyrektor czy kierujący będzie zdychał to powinien być chyba położony na gołej podłodze.

--
animka

Data: 2020-11-04 13:33:48
Autor: ąćęłńóśźż
IRCHa
W Warszawie są trzy:
https://nazwiska-polskie.pl/Podłoga

-- -- -
Jak ten dyrektor czy kierujący będzie zdychał to powinien być chyba położony na gołej podłodze.

Data: 2020-11-11 14:13:31
Autor: Budzik
IRCHa
Użytkownik Animka animka@tonie.ja.wp.pl ...

[...]

Ty naprawde wierzysz ze ktos chowa łózka?

Na swiecie jest duzo miłosników teorii spiskowych - najsmieszniejsze jest to ze brak logiki tylko utwierdza tych miłosników w swoich przekonaniach.

Przykładowo krazy teoria ze szpitale celowo wpisują do aktów zgonów covid bo wtedy dostaja wiecej kasy.
Ale na pytanie dlaczego latem było po 10 zgonów dziennie to juz nikt nie umie odpowiedziec. Przeciez zgodnie z ta teoria powinno byc po pincet dziennie.
A teraz to powinno być po tysiac dziennie skoro przebilismy juz granice 2 tysiecy zgonów dziennie (prawie 2x wiecej niz srednia)

Zgodnie z ta sama teorią ukrywanie łóżek (chociaz brzmi super spiskowo) tez nie ma sensu - bo jak pacjent nie wjedzie do szpitala to nie mozna mu covidowej stawki policzyc za leczenie...
Prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2020-11-11 15:55:19
Autor: Kviat
IRCHa
W dniu 11.11.2020 o 15:13, Budzik pisze:

[...]

Pewnie nie słyszałeś, ale jedna ze znanych piosenkarek zauważyła, że na tych łóżkach leżą statyści, a nie chorzy. Więc lepiej ukrywać łóżka przed chorymi i położyć tam zdrowego statystę. Nie dość, że większa stawka za leczenie, to jeszcze nie ma kosztów, bo nie trzeba wydawać na leczenie zdrowych statystów. 100% zysku, dlatego właśnie wszyscy lekarze jeżdżą bentleyami.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-02 14:14:23
Autor: Budzik
IRCHa
Użytkownik  Kviat ...

[...]

Ale wtedy w statystykach nie byłoby pustych łózek skoro byłyby zajete przez statystów...

Ech, celebryci :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2021-05-04 10:31:26
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 02.05.2021 o 16:14, Budzik napisał:
Użytkownik  Kviat ...

[...]

Hmmm wszelkie dane za zeszły rok podają, że było nawet 30% mniej hospitalizacji porównując rok do roku. Nie nie byli tam statyści, ale bałagan wprowadzony przez rządzących w związku z nowymi zasadami postępowania.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-09 16:00:00
Autor: Budzik
IRCHa
Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

[...]

Jest to mozliwe, zwłaszcza ze zwłaszcza w pierwszych miesiacach (luty -  sierpien) sraczka była zdecydowanie wieksza niz potrzebna.
Znasz ta statystyke z podziałem na miesiace?
CZy ten spadek przypadał na ten okres który podejrzewam czy rozkładał się rowno po całym roku?

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2021-05-10 07:52:05
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 09.05.2021 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

z podziałami na miesiące są do listopada. Największe różnice są w miesiącach jesiennych. Ze względu na procedury.
Gdzieś widziałem, że ktoś pytając o szczegóły, które otrzymał przedstawił i wyszło mu coś takiego: https://twitter.com/synxchaosu/status/1389297071862304780/photo/1

--

http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-10 08:25:04
Autor: Astralny Rębajło
IRCHa
poniedziałek, 10 maja 2021 o 07:52:08 UTC+2 Tomasz Kaczanowski napisał(a):
> [...]
z podziałami na miesiące są do listopada. Największe różnice są w miesiącach jesiennych. Ze względu na procedury. Gdzieś widziałem, że ktoś pytając o szczegóły, które otrzymał przedstawił i wyszło mu coś takiego: https://twitter.com/synxchaosu/status/1389297071862304780/photo/1

Każdy mądry po szkodzie.
Nie trza było się w tefauenach i GWnie wydzierać się w te tony:
- ni ma maseczek
- ni ma respiratorów
- ni ma nic

Tylko:
- nie można zaniedbywać pozostałych pacjentów
- lokdałny tylko w minimalnym stopni

Zamiast ekspertów od kowida trza było zapraszać ekspertów od gospodarki.

Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę przypomnieć
jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali  ekspertów
chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

Dziś chcą co ugrać? I tak nic nie ugrają. 14,2% i niech spi... na szczaw i mirabelki
ze swoimi ekspertami.

Data: 2021-05-10 17:59:59
Autor: Budzik
IRCHa
Użytkownik Astralny Rębajło astralny.rebajlo@gmail.com ...

Każdy mądry po szkodzie.
Nie trza było się w tefauenach i GWnie wydzierać się w te tony:
- ni ma maseczek
- ni ma respiratorów
- ni ma nic

A co ma jedno do drugiego?
Pomijam to ze od roku słysze cały czas pytania na czym rzad opiera swoje decyzje i nigdy nie ułsyszałem o jakie modele sie opierali.

Tylko:
- nie można zaniedbywać pozostałych pacjentów
- lokdałny tylko w minimalnym stopni

;-DDD
Serio nie słyszałes?

Zamiast ekspertów od kowida trza było zapraszać ekspertów od
gospodarki.
Do sejmu?

Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę
przypomnieć jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali  ekspertów
chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

A co maja miejsca w szpitalach do efektywnego leczenia?

Dziś chcą co ugrać? I tak nic nie ugrają. 14,2% i niech spi... na
szczaw i mirabelki ze swoimi ekspertami.

Kto chce ugrac? Z kim ty dyskutujesz?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2021-05-11 12:21:16
Autor: Astralny Rębajło
IRCHa
Budzik napisał(a):

> Tylko: > - nie można zaniedbywać pozostałych pacjentów > - lokdałny tylko w minimalnym stopni >
;-DDD Serio nie słyszałes?

Serio. Słyszałem tylko pandemię strachu i wszechobecne kwiki..

Data: 2021-05-11 07:37:36
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 10.05.2021 o 17:25, Astralny Rębajło pisze:
[...]

Albo lekarzy, ale takich niepowiązanych z firmami produkującymi szczepionki. Wielu lekarzy krytykowało działania rządu

Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę przypomnieć
jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali  ekspertów
chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

nie, oni dalej brną w obłęd. Dodatkowo firmy takie jak google zainwestowały w tą panikę. Dlatego z Google'a znikają filmy lekarzy mówiące jak leczyć skutecznie, krytykujących działania rządów ect. Rząd Polski "dostał" od G w marcu - rok temu dość duże pieniądze na reklamę pandemii w google
--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 08:09:56
Autor: Kviat
IRCHa

nie, oni dalej brną w obłęd. Dodatkowo firmy takie jak google zainwestowały w tą panikę. Dlatego z Google'a znikają filmy lekarzy mówiące jak leczyć skutecznie,

Podasz jakiś przykład skutecznego leczenia, który google usunął?

Wiesz, że nie opracowano jeszcze skutecznej metody leczenia?
Więc jakim cudem google usuwa coś, co jeszcze nie istnieje?

Jak na razie, to pewne jest to, że google i pozostali (fejs itd.) zbyt późno zabrali się za usuwanie śmietnika z fejkniusami.
Dziwnym trafem tego typu (koronasceptyczne) poglądy korelują z ruchami faszystowskimi, skrajną prawicą, oszołomstwem antyszczepionkowym i całą resztą foliarzy.
Jak bardzo groźne jest to zjawisko mogłeś się przekonać przy okazji ostatnich wyborów w USA.

https://www.dw.com/pl/qanon-i-koronakryzys-teorie-spiskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

"Coraz więcej ludzi wierzy w rzeczy, które jeszcze niedawno uchodziłyby za wierutną bzdurę. To nie tylko dziwne, ale także groźne dla demokracji - uważa Martin Muno."

"Gdyby kilka lat temu ktoś publicznie głosił, że działająca w skali globalnej tajna grupa przestępcza więzi i torturuje dzieci porwane, by uzyskać z ich krwi eliksir młodości, komuś takiemu doradzono by, żeby jak najszybciej udał się po pomoc do psychiatry. Dziś natomiast, jak wynika z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii, około 10 procent obywateli USA wspiera takie brednie, rozpowszechniane przez anonimową osobę lub grupę osób, kryjącą się za nazwą QAnon.

QAnon ma swoich zwolenników także w Niemczech. Według Fundacji "Amadeu Antonio" jest ich około 150 tysięcy, przez co Niemcy stanowią jedną z najliczniejszych grup wyznawców tego ruchu poza obszarem anglojęzycznym. Ogólnie, jak wynika z badań Fundacji Konrada Adenauera, około jednej trzeciej Niemców jest podatnych na najrozmaitsze teorie spiskowe. Jeśli uwyględnić dzieci w wieku poniżej 14 lat oznacza to, że jest ich około 24 milionów. Autorzy innych, podobnych badań podają zbliżone wyniki. Stwierdzają ponadto, że między zwolennikami ruchu QAnon, negacjonistami koronawirusa i prawicowymi ekstremistami jest wiele powiązań."

"W jaki sposób oczywista bzdura może zataczać tak szerokie kręgi w naszym, oświeconym zdawałoby się, świecie? W końcu żyjemy w XXI wieku, a nie w średniowieczu? Odpowiedż jest prosta. Dzieje się tak, ponieważ od wszystkich tych niedorzeczności dzieli nas zaledwie kilka klinięć komputerową myszką. Zwłaszcza media społecznościowe są istną skarbnicą nieprawdziwych informacji i najrozmaitszych teorii spiskowych."

"Naukowcy z Massachusetts Institute of Technology (MIT) stwierdzili, że dotarcie z jedną prawdziwą wiadomością do półtora tysiąca osób zajmuje około sześciu razy więcej czasu niż z nieprawdziwą.

Media społecznościowe znajdują się obecnie między młotem i kowadłem. Z jednej strony trzymają się zasady wolności słowa, ale to oznacza, że grozi im rozpowszechnianie także fałszywych informacji, a nawet oszczerstw i pomówień. Na przykład Facebook do października 2020 roku bronił się przed usuwaniem wpisów negujących Holocaust, co jest przestępstwem w 18 krajach".

"Z drugiej strony po wyborach prezydenckich w USA, a najpóźniej po szturmie podburzonych przez Donalda Trumpa jego zwolenników na Kapitol, media społecznościowe zdały sobie sprawę z tego, jakie zagrożenia wiążą się z rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji i szerzeniem nienawiści. To, że obecnie niektóre platformy blokują konta znanych i mniej znanych osób za rozpowszechnianie nieprawdziwych wiadomości, albo udzielają im ostrzeżeń, należy traktować jako początek zmian idących we właściwym kierunku.

Aby utrzymać ten trend, konieczne są dwie rzeczy. Po pierwsze Facebook i inne platformy same muszą podlegać karze za szerzenie nienawiści i rozpowszechnianie fake newsów. Do tego usiłuje obecnie doprowadzić Komisja Europejska przy pomocy kodeksu usług cyfrowych ("Digital Services Act"), regulujących ten obszar działalności. Wyznaczenie granicy między zahamowaniem fali nieprawdziwych treści a wprowadzeniem cenzury nie jest jednak sprawą prostą i łaczy się z wieloma zagrożeniami. Mimo to jest to konieczne i pilne."

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/2117035,1,myslacy-w-poprzek-antyszczepionkowcy-pod-lupa-niemieckich-sluzb.read

"Koronasceptycy i antyszczepionkowcy to w Niemczech grupa bardzo różnorodna: zwykli ludzie mieszają się z radykalnymi, skrajnie prawicowymi organizacjami."

",,Querdenker" - w dosłownym tłumaczeniu myślący w poprzek, czyli wbrew utartym normom, dominującym poglądom, na przekór większości polityków, naukowców i mediów."

"Jednak równocześnie wśród ,,Querdenker" nie brakuje osób o poglądach skrajnie prawicowych, a cały ten bardzo różnorodny ruch próbują wykorzystać do własnych potrzeb grupy radykalne, już wcześniej istniejące (np. tzw. Obywatele Rzeszy czy neonaziści), zwłaszcza we wschodnich krajach związkowych. Na fali niezadowolenia z obostrzeń starają się umocnić swoje struktury, a początkowo pokojowe manifestacje przekształcają w pole walki z policją, np. w Berlinie i Kassel."

"Osoby pokojowo nastawione tak naprawdę są traktowane przez skrajne elementy jako pożyteczni idioci, ładna fasada mająca przekonywać w mediach, że koronasceptycy to zwykli ludzie."

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 08:51:23
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 08:09, Kviat pisze:

[...]

nie mogę, bo google usunął. Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

Wiesz, że nie opracowano jeszcze skutecznej metody leczenia?
Więc jakim cudem google usuwa coś, co jeszcze nie istnieje?

Skuteczne metody leczenia są takie jak były przy innych koronawirusach + lekkie modyfikacje i lekarze o tym wiedzą. Zresztą pod koniec zeszłego roku był dość duży strajk lekarzy we Francji bo władze zakazywały skutecznych metod leczenia. WIem w głównych mediach się tego nie dowiesz, bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google, który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

Jak na razie, to pewne jest to, że google i pozostali (fejs itd.) zbyt późno zabrali się za usuwanie śmietnika z fejkniusami.

robią to od samego początku, tylko udoskonalają narzędzia. I to nie są fejkniuusy imho.Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które się teraz robi. Tak zapewne to zmowa tych epidemiologów z całego świata, więc trzeba ich wycinać. Na pewno się nie znają... Masz albo tak sprany mózg, albo niestety działasz wraz z jakimiś siłami, którym zależy na dużym zarobku na panice z powodu trochę bardziej zjadliwego przeziębienia.

Dziwnym trafem tego typu (koronasceptyczne) poglądy korelują z ruchami faszystowskimi, skrajną prawicą, oszołomstwem antyszczepionkowym i całą resztą foliarzy.

Najwięksi foliarze - zgodnie z definicją, to ci, którzy wierzą, że szmata na twarzy ochroni przed wirusem, ale co tam.

Jak bardzo groźne jest to zjawisko mogłeś się przekonać przy okazji ostatnich wyborów w USA.

https://www.dw.com/pl/qanon-i-koronakryzys-teorie-spiskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

No i teorie, z których wyśmiewano się rok temu, jak jakieś paszporty szczepienne itp stają się rzeczywistością...

"Coraz więcej ludzi wierzy w rzeczy, które jeszcze niedawno uchodziłyby za wierutną bzdurę. To nie tylko dziwne, ale także groźne dla demokracji - uważa Martin Muno."

coraz więcej tych rzeczy staje się rzeczywistością.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 10:35:28
Autor: Kviat
IRCHa
[...]

nie mogę, bo google usunął.

Dobre :)

[...]

O procederze usuwania przez google skutecznych sposobów leczenia? Serio?
Może film usunięto, bo komisja pękła ze śmiechu i film był zbyt drastyczny.

[...]

To google usunął, czy nie usunął? Bo już się pogubiłem.
Twierdzisz, że google usunął wszystkie metody leczenia koronowirusów?

Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zakazne,koronawirusy-- -objawy-- leczenie-i-zapobieganie-zakazeniu,artykul,1683629.html

Zresztą pod koniec zeszłego roku był dość duży strajk lekarzy we Francji bo władze zakazywały skutecznych metod leczenia.

Jedyne informacje na ten temat to linki do jakiś oszołomskich stron z koronasceptycznymi i antyszczepionkowymi fakeniusami, które przestrzegają przed skutkami ubocznymi szczepień i piszącymi o skuteczności szczepień na poziomie kilkunastu procent, pomieszanymi z jakimiś wrzutkami dotyczącymi prawej strony polityki.

Krótko mówiąc - brednie wbrew faktom naukowym.
Jakim cudem władze mogły zakazać czegoś, co nie istnieje?

WIem w głównych mediach się tego nie dowiesz,

Tak samo jak w głównych mediach nie dowiesz się, że Ziemia jest płaska, a przez 5G krowy przestają dawać mleko.

bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google, który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

Tak tak. Wszyscy są w spisku.

Jak na razie, to pewne jest to, że google i pozostali (fejs itd.) zbyt późno zabrali się za usuwanie śmietnika z fejkniusami.

robią to od samego początku, tylko udoskonalają narzędzia. I to nie są fejkniuusy imho.

Są.
Naukowcy twierdzą, że nie ma jeszcze skutecznej metody leczenia.

Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które się teraz robi.

Daj przykład.

Tak zapewne to zmowa tych epidemiologów z całego świata, więc trzeba ich wycinać. Na pewno się nie znają...

Daj przykład.

Masz albo tak sprany mózg,

Wzajemnie.

albo niestety działasz wraz z jakimiś siłami, którym zależy na dużym zarobku na panice z powodu trochę bardziej zjadliwego przeziębienia.

To częsty argument: skoro nie wierzysz w teorie spiskowe to masz sprany mózg.

Na innych grupach jest taki jeden typ, który twierdzi, że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt. Każdy kto twierdzi, że wie (że płaska, albo że nie płaska) ma sprany mózg, bo tak naprawdę nie wiadomo jaki ma kształt. A skoro ktoś twierdzi, że Ziemia ma taki kształt:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia
to znaczy, że działa wraz z jakimiś siłami, którym zależy na oszukaniu ludzi.

To jest wyższy poziom tego co tu wypisujesz.

[...]

Odwracanie kota ogonem, negowanie faktów naukowych i twierdzenie, że nauka to wiara, jest kolejnym typowym zagraniem foliarzy. O prawdziwej prawdzie "w głównych mediach" się nie dowiesz... wiarygodne są tylko te "alternatywne".
LOL

[...]

Nie manipuluj. Po pierwsze, brak skutecznej metody leczenia to nie decyzja polityczna, lecz fakt naukowy - negowanie faktów naukowych i rozpowszechnianie kłamstw na temat szczepień i że istnieją skuteczne metody leczenia covida ukrywane przez jakiś spisek, nie mają z tym nic wspólnego.

[...]

Tylko dla foliarzy.
Właśnie dlatego to jest takie groźne - bo dla foliarzy spiski, nieskuteczność szczepień, oszustwo covidowe i chipy do sterowania umysłem jest najprawdziwszą rzeczywistością. Oni naprawdę w to wierzą.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 11:05:08
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 10:35, Kviat napisał:
[...]

tak jasne, komisja... Jak napisałem, w wielu wypadkach mówili o tym epidemiolodzy, którzy przy wcześniejszych epidemiach brali udział w komisjach, albo wręcz na froncie walki. Teraz są to wg Ciebie szury, co się nie znają. Nie mam więcej pytań.

[...]

nie wiem, czy wszystkie, po prostu wiele informacji możesz znajdować na bieżąco, albo wcale. Metody jak napisałem są to stare znane metody leczenia przeziębień koronowirusowych. Co więcej, jak poszukasz na dokumentu stworzonego obecnie przez Horbana, to w zasadzie podpowiedzi masz, tylko takie, gdzie masz jako nie zalecane. A jeśli mi nie wierzysz, jak powiedziałem porozmawiaj z lekarzami, którzy leczą - tak są tacy. Może dla Ciebie to 2 światy jeden madia, drugi życie, ale tak to obecnie wygląda.

Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

Leczą, ale nieliczni, którzy przyjmują pacjentów osobiście. Ponieważ nie wiesz co zapisać, jeśli nie widzisz wszystkich objawów.

[...]

co ja poradzę, że gdzie indziej znikają?

Krótko mówiąc - brednie wbrew faktom naukowym.
Jakim cudem władze mogły zakazać czegoś, co nie istnieje?

No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów, teraz zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i ludzie masowo umierają.

WIem w głównych mediach się tego nie dowiesz,

Tak samo jak w głównych mediach nie dowiesz się, że Ziemia jest płaska, a przez 5G krowy przestają dawać mleko.

tego dowiaduję się głównie właśnie z głównych mediów, że tak uważają ludzie myślący inaczej niż to co jest podawane w głównych mediach. Sorki, ale taki poziom argumentacji, że nie zamierzam z nim dyskutować

bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google, który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

Tak tak. Wszyscy są w spisku.

Nie nie wszyscy, ci co chcą zarobić i się zgodzili na to.

[...]

tylko część naukowców i dziwnym przypadkiem zazwyczaj są powiązani finansowo z firmami tworzącymi szczepionki.

Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które się teraz robi.

Daj przykład.

Wolfgang Wodarg, Zbigniew Hałat

Takie 2 przykłady. Wystarczy? Nie chce mi się teraz szukać więcej nazwisk, są to może ekscentryczni lekarze, ale z dorobkiem i zajmujący się epidemiami w przeszłości.

[...]

podaj przykład, bo widziałem dyskusje, że kazano wybrać gościowi, czy Ziemia jest kulą, czy jest płaska, a tu ani jedna ani druga odpowiedź nie jest prawidłowa.

[...]

No patrz, a jednak lekarze twierdzą inaczej, przynajmniej ci których znam.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 10:59:57
Autor: Budzik
IRCHa
[...]

Ale jedna odpowiedz jest poprawna odrobine bardziej od drugiej, nie sadzisz?

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2021-05-11 10:59:58
Autor: Budzik
IRCHa
[...]

O kurde, to juz grubo...
Szczepia tez w inynch rejonach. dlaczego w GBR czy w Izraelu nie dzieje sie to samo co w Indiach?
Jestes pewien ze nie mylisz przyczyny ze skutkiem...?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2021-05-11 11:10:22
Autor: Olin
IRCHa
Dnia Tue, 11 May 2021 11:05:08 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów, teraz zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i ludzie masowo umierają.

Jestem głęboko przekonany, że wszyscy zaszczepieni najdalej po 60-80 latach
od wakcynacji umrą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-11 14:07:01
Autor: Kviat
IRCHa
[...]

Bzdura.

Co chcesz przez to powiedzieć? Że lekarze się zmówili i celowo nie chcą leczyć ludzi znanymi metodami?

A jeśli mi nie wierzysz, jak powiedziałem porozmawiaj z lekarzami, którzy leczą - tak są tacy.

Nie. Nie ma takich.
Bo jeszcze nikt nie opracował skutecznej metody leczenia.

Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

Leczą, ale nieliczni, którzy przyjmują pacjentów osobiście.

Jasne. A cała reszta to debile, którzy nie wiedzą co robią.

Ponieważ nie wiesz co zapisać, jeśli nie widzisz wszystkich objawów.

Ja pierdolę... Ludzie leżą w szpitalach i się duszą, a lekarze którzy widzą tych pacjentów nagle doznają pomroczności?

[...]

Ba nareszcie zaczęli robić porządek z fejkniusami.

[...]

Czyli umierają bo są szczepieni? Serio?

No i skoro masowo umierają, to chyba znaczy że jednak nie ma skutecznego leczenia. Bo skoro jest, to dlaczego umierają?

[...]

Tak właśnie twierdzi większość naukowców. Tylko nieliczni twierdzą, że jest inaczej.

Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które się teraz robi.

Daj przykład.

Wolfgang Wodarg,

https://correctiv.org/faktencheck/hintergrund/2020/03/18/coronavirus-warum-die-aussagen-von-wolfgang-wodarg-wenig-mit-wissenschaft-zu-tun-haben/

https://demagog.org.pl/fake_news/falszywe-teorie-o-nieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/

https://demagog.org.pl/fake_news/nieprawdy-grupy-world-doctors-alliance-o-pandemii-i-szczepieniach/

"Użytkownicy, którzy zetknęli się z nagraniem, uznali osoby zaprezentowane w wideo za wiarygodne: ,,Wspaniali lekarze głoszą prawdę", ,,Mam ogromną nadzieję, że ta prawda obejdzie świat", ,,Dziękuję za tą prawdę. Wreszcie ujrzała światło dzienne" - pisali wprowadzeni w błąd internauci."

Zbigniew Hałat

https://fakenews.pl/zdrowie/warto-rozmawiac-pospieszalskiego-analiza-materialu-tvp-z-12-04-2021/

"Respiratory uszkadzają płuca

Jest to fake news, który krąży praktycznie od początku pandemii. Powiela go niestety Zbigniew Hałat, który posiada tytuł lekarza medycyny. Głównym zadaniem respiratora jest podtrzymanie pacjenta przy życiu na czas leczenia. Jeżeli respirator jest odpowiednio używany, nie stanowi żadnego zagrożenia. Jak wskazują specjaliści, respirator powinien być stosowany w odpowiednich warunkach i przez określony czas. Zbyt długie podłączenie pacjenta do niego może powodować problemy, ale jest najlepszą i często jedyną metodą utrzymywania osoby przy życiu, jeżeli ta nie może samodzielnie oddychać.

Wśród pacjentów covidowych korzystających z pomocy respiratora, faktycznie śmiertelność pozostaje wysoka. Wynika to jednak z faktu, że do aparatury podłączane są osoby w bardzo ciężkim, często krytycznym stanie."

To tyle w temacie tych twoich nielicznych lekarzy wyjawiających światu prawdziwą prawdę.

Takie 2 przykłady. Wystarczy?

W zupełności.

Nie chce mi się teraz szukać więcej nazwisk, są to może ekscentryczni lekarze, ale z dorobkiem i zajmujący się epidemiami w przeszłości.

I co z tego?
Są też ludzie z dorobkiem naukowym, którzy wierzą w chemtrailse.
Jeden taki został nawet ministrem.

[...]

Na co mam podać przykład? Że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt?
Wiadomo.

[...]

Nie. Nie twierdzą inaczej.
To, że kilku tak twierdzi, to nic nie znaczy. Nikt im nie broni udowodnić, że potrafią.

przynajmniej ci których znam.

Podaj przykład jednego, który potrafi skutecznie leczyć.
Ale że potrafi, a nie że twierdzi, że potrafi.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 14:39:26
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 14:07, Kviat pisze:
[...]

To sobie powtarzaj i żyj w wyimaginowanym świecie, ja wolę słuchać lekarzy, którzy leczą i mają raczej dobre wyniki.

Co chcesz przez to powiedzieć? Że lekarze się zmówili i celowo nie chcą leczyć ludzi znanymi metodami?

nie, zakazano - zobacz dokument wydany przez radę medyczną przy rządzie... Podobne dokumenty powstały w innych państwach. Część lekarzy się podporządkowuje, reszta rożnie, jedni krzyczą głośno, że jest nie tak (jak Basiukiewicz czy Kuna) i są ciągani przed IL-e by się tłumaczyli, inni jak kilku znajomych nie wychylają się i robią  swoje.

A jeśli mi nie wierzysz, jak powiedziałem porozmawiaj z lekarzami, którzy leczą - tak są tacy.

Nie. Nie ma takich.
Bo jeszcze nikt nie opracował skutecznej metody leczenia.

tak jasne... Ile jeszcze razy powtórzysz głupotę, żeby w nią uwierzyć?

[...]

widzisz, patrząc na dorobek epidemiologa i anonima, który zresztą przytoczył parę idiotyzmów jak choćby to:

"Tesy PCR są precyzyjne w wykrywaniu SARS-CoV-2. Skuteczność testów PCR została potwierdzona przez WHO. Ocenia się, że w warunkach laboratoryjnych ich skuteczność wynosi od 95 do 99 proc. Mają one za zadanie wykryć, czy w próbce znajduje się materiał genetyczny pochodzący od koronawirusa SARS-CoV-2."

Jest to nie na temat - bo może wykryć fragment wirusa, on nie musi być aktywny, dlatego Wolfgang miał rację (zresztą autor testu też twierdził, że nie nadają się do wykrywania chorych ludzi, tylko fragmentów wirusa). A teraz zgadnij, czemu np CDC w nowych zaleceniach pisze, by ograniczyć ilość cykli w teście dla osób zaszczepionych (bo wychodziły im inaczej wyniki dodatnie). A teraz pytanie, czemu tylko dla zaszczepionych. Podobny efekt będzie u osoby, która jest ozdrowieńcem, albo "przeszła bezobjawowo" - znaczy się miała kontakt z patogenem, ale organizm okazał się być odporny z jakiś przyczyn.

[...]

niewłaściwie używany respirator może nawet zabić, zresztą jest to nawet napisane w artykule. Tak osoba z rodziny pracuje na intensywnej terapii i kurs z obsługi respiratorów dawniej trwał dość długo, bo to nie jest łatwe ustawić właściwie parametry, ale cotam, przeczyta się nagłówek, że fejknius i się szafuje.

Takie 2 przykłady. Wystarczy?

W zupełności.

widzisz i kto tu korzysta z szurskich platform, gdzie anonimy piszą często bzdury na chłopski rozum, bo nawet się nie podpiszą, bo nie mają wykształcenia kierunkowego. Wiesz wolę jednak słuchać ludzi (nawet jeśli wydaje mi się, że mogą się mylić, ale skonsultuję to jednak z innym naukowcem zajmującym się daną dziedziną, a nie komuś komu się wydaje)

[...]

wiadomo, ale jeśli masz wybrać z tych 2, to żadna odpowiedź prawidłowa nie będzie.

[...]

Takich też masz w TV, przez co latają później po IL-ach, znam osobiście kilku, którzy nie chcą rozgłosu i leczą skutecznie - zarówno w rodzinie jak i wśród znajomych miałem osoby, których leczyli z covida, jak zaczęło się gorzej. Jak ich znaleźć - zapewne w większości to ci, co przyjmują pacjentów osobiście, a nie teleporadą. Będziesz miał problem - poszukaj takiego i z dużym p-stwem pomoże.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 15:32:15
Autor: J.F
IRCHa
On Tue, 11 May 2021 14:39:26 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
[...]

Hm, jest powiedzmy taka WHO ... poleca jakas metode leczenia, czy
uczestniczy w spisku?

A te wszystkie cywilizowane kraje - po co te lockdowny, jesli sa
proste, skuteczne i tanie metody leczenia ?

[...]

Polskie piekielko ok, chinskie tym bardziej.
Wloskie, niemieckie, francuskie ... no mozliwe.
Ale co - caly swiat tak spiskuje? GB, USA, Kanada ...

[...]

A mozna i u zrodla
https://www.wodarg.com/
https://www.wodarg.com/english/

Ciekawe - google na haslo "Wolfgang Wodarg" tego nie znajduje.
Cenzura, czy niuanse pozycjonowania ...

[...]

Ale wiesz, ze to idiotyzm na jakiej podstawie ?

Jest to nie na temat - bo może wykryć fragment wirusa, on nie musi być aktywny, dlatego Wolfgang miał rację (zresztą autor testu też twierdził, że nie nadają się do wykrywania chorych ludzi, tylko fragmentów wirusa).

Mozna go tez posluchac samego
https://www.youtube.com/watch?v=XnlT3rPNUp0

I mowi sporo ciekawych i logicznych rzeczy ... ale to bylo 1.5 roku
temu. Ciekawe czy nie zmienil zdania ... patrzac na strone - chyba
nie.

Tymczasem nawet w Polsce pacjenci pod tlenem leza, i jest ich znacznie
wiecej niz w poprzednich latach.

[...]

Czy mi sie wydaje, czy jednak nie wykrywaja u takich wirusa?
Szczegolnie u tych ozdrowiencow, ktorych wypuszczaja, jak test wirusa
juz nie pokaze.
Inny test?

A jesli rozrozniaja juz iles tam mutacji tego wirusa ... to chyba
jednak testuja to DNA dokladniej ...

J.

Data: 2021-05-11 15:49:25
Autor: Kviat
IRCHa
[...]

Podaj przykład takiego lekarza.

[...]

Bo podawanie leków na inną chorobę niż pacjent jest chory, to eksperyment medyczny. Nie każdy chce brać nieświadomie udział w eksperymencie, bo jakiemuś lekarzowi coś się uwidziało.

[...]

Podasz wreszcie tę skuteczną metodę?

[...]

Skup się. Właściwie używany nie uszkadza.
Jaką wiarygodność ma człowiek, z tytułem naukowym, który rozpowszechnia fejkniusy?
Tyle wystarczyło żeby foliarze podchwycili i teraz powołują się na autorytet gościa z tytułem naukowym.

[...]

No i jakoś tego nie robisz. Cały świat naukowy (oprócz tych kilku wyjątków...), którzy mają wykształcenie kierunkowe i którzy zajmują się tą dzedziną twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia covida.
Konsultuj.

[...]

Nie chcą stać się sławni, bogaci i przejść do historii jako ci, którzy odkryli skuteczną metodę leczenia covida.
Jasne.

Jak ich znaleźć - zapewne w większości to ci, co przyjmują pacjentów osobiście, a nie teleporadą. Będziesz miał problem - poszukaj takiego i z dużym p-stwem pomoże.

Jeszcze raz - co z tymi lekarzami, którzy osobiście leczą pacjentów chorych na covid w szpitalach? Na złość ich nie leczą, są głupsi od tych "co przyjmują osobiście", czy o co chodzi?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 16:13:19
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 15:49, Kviat napisał:

[...]

hmmm... zaraz zaraz. Wirus z rodziny tych, które u ludzi powodują przeziębienia... Wirus daje podobne objawy. Hmmm, znaczy się nie nalezy używać metod leczenia jak w przypadku podobnych? Rozumiem zatem, że co roku czekasz na nowe leki na grypę?

[...]

Ci leczą pacjentów już w bardzo ciężkim stanie, bo zaniedbano leczenia wczesnego.
--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 17:09:01
Autor: Kviat
IRCHa
[...]

Nadal nie ogarniasz, że nie chodzi o leczenie objawów.
To potrafi każdy lekarz rodzinny, a ty próbujesz z nich robić jakąś wybraną grupę z tajemną wiedzą. Zdajesz sobie sprawę, że kropelki do nosa na katar grypy nie leczą? Nie leczą też najzwyklejszego przeziębienia.
Powiem ci więcej, współcześni lekarze potrafią też zbić gorączkę!

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 17:37:59
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 17:09, Kviat pisze:
[...]

Nadal nie ogarniasz, że z drobnym przeziębieniem organizm sobie poradzi sam, problemem jest ciężki przebieg choroby (podobnie masz przy grypie). Leczysz więc tak, by nie zaatakowało Tobie płuc i innych narządów. Dlatego młodzi i zdrowi zazwyczaj covida przechodzą łagodnie. Więc rozwiązaniem - procedurą leczniczą jest niedopuszczenie do ciężkiego przebiegu choroby.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 22:11:41
Autor: Kviat
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 17:09, Kviat pisze:

Nadal nie ogarniasz, że z drobnym przeziębieniem organizm sobie poradzi sam,

Nadal nie ogarniasz, że nie mamy do czynienia z drobnym przeziębieniem.

problemem jest ciężki przebieg choroby (podobnie masz przy grypie). Leczysz więc tak, by nie zaatakowało Tobie płuc i innych narządów.

No i właśnie w tym problem, że nie ma skutecznego lekarstwa.

Dlatego młodzi i zdrowi zazwyczaj covida przechodzą łagodnie.

Są też tacy, którzy nie przechodzą łagodnie.
Skoro twierdzisz, że istnieje skuteczny sposób leczenie, to dlaczego go nie stosują, gdy ktoś nie przechodzi łagodnie? Wszyscy lekarze to idioci, oprócz grupki oświeconych głoszących prawdę objawioną których nikt nie chce słuchać?

Co to za skuteczny sposób, który działa tylko wtedy, gdy ktoś przechodzi łagodnie? W ten sposób, to nawet herbata z miodem działa i nie potrzeba do tego wybrańców z oświeconą prawdą na skuteczne leczenie herbatą z miodem.

Więc rozwiązaniem - procedurą leczniczą jest niedopuszczenie do ciężkiego przebiegu choroby.

No popatrz jakie to proste. Że też nikt do tej pory na to nie wpadł.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 22:50:56
Autor: Animka
IRCHa
W dniu 2021-05-11 o 17:37, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Teraz jednak też dzieci małe umierają.

--
animka

Data: 2021-05-12 07:29:43
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 22:50, Animka pisze:
[...]

do kwietnia w Polsce umarło bezpośrednio na covida 1 dziecko w wieku do 17 lat i chyba 5 albo 6 (nie pamiętam) z covidem.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-13 14:35:12
Autor: Animka
IRCHa
W dniu 2021-05-12 o 07:29, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Wczoraj gdzieś czytałam, że wlaśnie umarło roczne dziecko. Było nawet zdjęcie dziecka.Teraz nie mogę znaleźć tego artykułu.

--
animka

Data: 2021-05-11 15:52:04
Autor: Animka
IRCHa
W dniu 2021-05-11 o 14:07, Kviat pisze:
Podaj przykład jednego, który potrafi skutecznie leczyć.
Ale że potrafi, a nie że twierdzi, że potrafi.

A co brał na własną odpowiedzialność Donald Trump, że się skutecznie wyleczył?

--
animka

Data: 2021-05-11 17:11:18
Autor: Kviat
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 15:52, Animka pisze:
[...]

Jakiś środek do przetykania rur czy coś takiego.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 22:34:14
Autor: Animka
IRCHa
W dniu 2021-05-11 o 17:11, Kviat pisze:
[...]

Chyba żartujesz. Popaliłby się w środku.

--
animka

Data: 2021-05-11 10:59:58
Autor: Budzik
IRCHa
[...]

Ok, ale mozesz napisac własnymi słowami jaka to procedura która leczy a ktorej lekarzy unikaja.
I dlaczego unikaja? Sa uczestnikami tego spisku?

[...]

Ten rzad który wyrzuca miliardy, połaszczył się na kilka milionów euro?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2021-05-11 13:34:12
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

badania i dostosowania obecnych i znanych leków, które są skuteczne przy innych podobnych objawach - nazw lekarstw słyszałem wiele - w najbliższej rodzinie zapisano akurat budezonid, prawdopodobnie, na to jaki stan był osoby chorej.

I dlaczego unikaja? Sa uczestnikami tego spisku?

unikają, bo "leczą" teleporadami, gdzie nie widzi chocby takich rzeczy jak nalot w gardle i innych objawów, których chory przez telefon ie opisze, albo nie przyjdzie mu do głowy aby opisać.

[...]

przecież nie pisze o przekupstwie, tylko kwocie, którą otrzymał do wykorzystania w konkretnym celu do akcji na konkretnym portalu o globalnych zasięgach. Przypomnę, że było to w marcu zeszłego roku.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 15:26:48
Autor: Kviat
IRCHa
[...]

I co z tego, że przy podobnych objawach są skuteczne na coś innego?
Mało to chorób ma podobne objawy, a mimo tego trzeba stosować inne leki?

Po chuj tyle rodzajów leków robią (i wymyślają nowe...) skoro jeden by wystarczył na wszystkie choroby mające podobne objawy? Nie zastanawia cię to?

- nazw lekarstw słyszałem wiele - w najbliższej rodzinie zapisano akurat budezonid, prawdopodobnie, na to jaki stan był osoby chorej.

Tyle, że nie ma dowodów, że obecnie znane leki leczą covida.
Więc na jakiej podstawie piszesz, że one leczą?
Bo akurat ktoś tam wyzdrowiał?
Zdrowieją również ci, którym tych preparatów nie podano, więc skąd wiadomo, że tamci wyzdrowieli, bo im to podano?

Już Olin ci napisał, że równie dobrze można twierdzić, że covida leczą ogórki, bo sporo osób chorych na covida jadło ogórki i wyzdrowiało.

[...]

Lekarze w szpitalach też leczą teleporadami pacjentów leżących w tych szpitalach?

[...]

Google dał kasę naszemu rządowi w celu zasiania paniki? Serio?
A nasz rząd wiedział, że to w celu zasiania paniki i faktycznie wydał tę kasę na sianie paniki zgodnie z życzeniem googla?
Nasz rząd wykonuje polecenia googla za kasę? Piekło zamarzło... :)

Daj linka do tej informacji, bo pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś i coś pokręciłeś.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 15:51:54
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 15:26, Kviat napisał:
[...]

nawet w ramach jednego wirusa różni ludzie mają rożne objawy i różnie przechodzą daną chorobę.

Po chuj tyle rodzajów leków robią (i wymyślają nowe...) skoro jeden by wystarczył na wszystkie choroby mające podobne objawy? Nie zastanawia cię to?

po to o czym napisałem powyżej

[...]

bo wiele osób wyzdrowiało. Bo osoby biorące podobne leki przechodzą tą chorobę często bezobjawowo, pomimo tego, że sama choroba predestynowałaby ich do ciężkiego przebiegu. Bo leki te były skuteczne w podobnych chorobach. Jak masz rodzinę wirusów, to nie wszystkie, ale większość sposobów może być skuteczna i tak jest i tu. Co roku masz inną grypę, a cud - leczysz ją w podobny sposób!

Zdrowieją również ci, którym tych preparatów nie podano, więc skąd wiadomo, że tamci wyzdrowieli, bo im to podano?

ponieważ niektórym się pogarszało po tzw "teleporadach" i byli w gorszym stanie i zostali z niego wyprowadzeni. Na teleporadach otrzymali leki nie dość że nieskuteczne to i działające niekorzystnie przy chorobach współistniejących, albo też zestaw standardowy panadol + antybiotyk, gdzie ktoś nie ma żadnego bakteryjnego zakażenia.

Już Olin ci napisał, że równie dobrze można twierdzić, że covida leczą ogórki, bo sporo osób chorych na covida jadło ogórki i wyzdrowiało.

no tak, lekarz się myli. Lekarstwa dostępne jedynie na receptę przepisuje i człowiek zdrowieje. Tak, to to samo co ogórki. zresztą, zaczęto potwierdzać oficjalnie, to co twierdzili lekarze:
https://www.thelancet.com/journals/lanres/article/PIIS2213-2600(21)00160-0/fulltext

[...]

do szpitala zazwyczaj trafiają już pacjenci w bardzo ciężkim stanie, więc trudniej jest wyleczyć - odkrycie na miarę Kopernika, co?

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 16:57:57
Autor: Kviat
IRCHa
[...]

Ale wiesz, że rozmawiamy o leczeniu choroby, a nie o leczeniu objawów?

Jeszcze raz:
https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zakazne,koronawirusy-- -objawy-- leczenie-i-zapobieganie-zakazeniu,artykul,1683629.html

https://www.medicover.pl/koronawirus/leczenie/

"Czy istnieje leczenie przeciwwirusowe dla COVID-19?

Obecnie nie ma specyficznego leczenia przeciwwirusowego dla COVID-19."

"Wyniki jednego z badań pokazują, że remdesivir był lepszy od placebo pod względem skrócenia czasu powrotu do zdrowia u dorosłych, którzy byli hospitalizowani z powodu COVID-19 i mieli objawy infekcji dolnych dróg oddechowych. Natomiast wstępne wyniki badania ,,Solidarity" prowadzonego pod patronatem Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) przeprowadzonego na pacjentach również hospitalizowanych z powodu COVID-19 wykazało, że remdesivir prawdopodobnie nie miał znacznego wpływu na ich leczenie, nie skracał czasu hospitalizacji ani nie zmniejszał istotnie ryzyka zgonu z powodu COVID-19. Według ekspertów oceniających wyniki badania remdesiviru nie należy podawać pacjentom, niezależnie od ciężkości choroby."

"Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) zatwierdziła jednak remdesivir jako lek na koronawirusa, a w Polsce remdesivir jest stosowany u pacjentów hospitalizowanych w powodu zakażenia koronawirusem. Lek podaje się dożylnie w kroplówce chorym powyżej 12. roku życia."

"Hydroksychlorochina i chlorochina to leki stosowane głównie w leczeniu malarii i kilku chorób autoimmunologicznych, w tym tocznia i reumatoidalnego zapalenia stawów.

Azytromycyna jest antybiotykiem wykorzystywanym w leczeniu zakażeń górnych i dolnych dróg oddechowych. Nie jest więc lekiem przeciwwirusowym, ma jednak działanie przeciwzapalne. Przypuszcza się, że azytromycyna może pomóc w stłumieniu nadmiernej odpowiedzi immunologicznej na zakażenie COVID-19  ?  tzw. burzy cytokinowej. Gdy wydzielanie cytokin jest zbyt gwałtowne, komórki układu odpornościowego atakują własny organizm, uszkadzając płuca i inne narządy.

Niektórzy lekarze stosowali połączenie hydroksychlorochiny i azytromycyny. Najnowsze badania nie potwierdziły jednak żadnych korzyści ze stosowania tych leków, a podawanie ich w tym połączeniu jest szczególnie niebezpieczne z uwagi na zaburzenia rytmu serca.

FDA (Amerykańska Agencja Żywności i Leków) i NIH (Narodowe Instytuty Zdrowia), odradzają obecnie przyjmowanie chlorochiny lub hydroksychlorochiny w przypadku zakażenia COVID-19, z wyjątkiem określonych przypadków, ograniczonych do leczenia szpitalnego lub badań klinicznych."

Więc pieprzenie, że to jakieś rządy zakazują lekarzom skutecznego leczenia, to tylko pieprzenie.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-11 17:26:44
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 16:57, Kviat pisze:
[...]

A jak leczysz grypę? Masz jeden cudowny lek, czy raczej leczysz objawy i zabezpieczasz przed ciężkimi skutkami? Tu dobiera się leki podobnie, takie, ktore blokują atak na odpowiednie komórki.

Jeszcze raz:
https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zakazne,koronawirusy-- -objawy-- leczenie-i-zapobieganie-zakazeniu,artykul,1683629.html https://www.medicover.pl/koronawirus/leczenie/

[...]

Patrz a lekarze stosują inne i to skutecznie i badania, jak w końcu udało się zrobić, w części z nich okazują się dawać lepsze rezultaty.
Sądzę, że niedługo będą się pojawiały pierwsze wyniki, tak jak pojawiły się w przypadku budezonidu. Teraz jakiś lek, (do którego podchodzono tak jak u nas do amantadyny) też ma wstępne badania pozytywne. Jak napisałem, lekarze stosują jeszcze kilka innych, ale nazw ich nie pamiętam, część z nich to nowe zastosowanie, natomiast niektóre znane są w leczeniu przeziębień od dawna.
--
http://zarzeda.pl

Data: 2021-05-11 21:59:57
Autor: Kviat
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 16:57, Kviat pisze:

Patrz a lekarze stosują inne i to skutecznie i badania, jak w końcu udało się zrobić, w części z nich okazują się dawać lepsze rezultaty.

Nadal nie rozumiesz.
To, że ktoś wyzdrowiał nie znaczy, że to było skuteczne.

Sądzę, że niedługo będą się pojawiały pierwsze wyniki,

No popatrz. A twierdzisz, że skuteczne leczenie jest znane.
To jest znane, czy może jednak trzeba poczekać na wyniki badań?

Jak napisałem, lekarze stosują jeszcze kilka innych, ale nazw ich nie pamiętam, część z nich to nowe zastosowanie, natomiast niektóre znane są w leczeniu przeziębień od dawna.

I co z tego?
Na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że jak coś działa na katar, to znaczy, że leczy covida?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-05-12 07:33:17
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 21:59, Kviat pisze:
[...]

badania randomizowane pokazały, że było, ale co ja tam się badaniami będę przejmował...

Sądzę, że niedługo będą się pojawiały pierwsze wyniki,

No popatrz. A twierdzisz, że skuteczne leczenie jest znane.
To jest znane, czy może jednak trzeba poczekać na wyniki badań?

znane lekarzom, jednak niektórzy wymagają akurat w tym wypadku badań, jednocześnie te badania blokując. A najzabawniejsze, że nie wymaga się pełnych badań co do szczepionek....

[...]

zależy w jaki sposób ten katar leczy
--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-11 17:31:39
Autor: J.F
IRCHa
On Tue, 11 May 2021 16:57:57 +0200, Kviat wrote:
[...]

PRzy czym ... byc moze wystarczy zwalczac objawy, tzn te
koronawirusową niewydolnosc płuc.

[...]

albo https://wyborcza.pl/7,75400,26607186,remdesiwir-zwalcza-koronawirusa-pokazuje-nowe-badanie.html

"Niezwykły projekt naukowców z Cambridge dowodzi, że antywirusowy lek
remdesivir działa jednak przeciw koronawirusowi SARS-COV-2
wywołującemu zapalenie płuc COVID-19."

[...]

Czyli mozna leczyc objawowo :-)

[...]

"odradzaja" to istotnie nie "zakazuja", ale FDA to organizacja
"rządowa"  :-)

J.

Data: 2021-05-11 15:59:56
Autor: Budzik
IRCHa
[...]

Czyli juz nie amandatyna?

[...]

Czekaj, czekaj, mowimy o lekkich przebiegach leczonych w domu czy o problemie covidowych zgonów gdzie chory trafia do szpitala i umiera bo lekarz nie stosuje dobrej terapii z powodu uczestnictwa jakims spisku.
Pomijam kwestie tych teleporad bo przerabiałem kilku chorych covidowych i nigdy nie było problemu z przyjazem karetki i zbadaniem pacjenta.
Problem zaczynał sie z dostepem do szpitala bo w apogeum najchetniej brali tych co mieli saturacje ponizej 90.

[...]

Piszesz tak jakby zwiazany ta kwota zaczynał postepować opierajac sie własnie na tej kasie zamiast na opiniach własnych doradców i lekarzy.

Ale sprawy nie znam - dasz jakies zródło o co konkretnie chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2021-05-12 07:46:56
Autor: Tomasz Kaczanowski
IRCHa
W dniu 11.05.2021 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

mówimy o okresie pośrednim, pogarsza się w domu, powinien zbadać lekarz, a zostaje tylko teleporada i każą czekać aż się pogorszy.

[...]

To już zależy od okresu samej "pandemii" oraz regionu, czasami nie chcą wysyłać karetki. Zresztą w karetce rzadko jest lekarz.

[...]

https://www.facebook.com/tosiesamokomentuje/videos/502702884103223/?t=2045

masz od 35 minuty - ogólnie jeśli chcesz trochę oficjalnych statystyk, to ciekawy kanał. Co najdziwniejsze niektóre filmy są blokowane, choć są to głównie cytowane/zestawiane odpowiedzi z ministerstw i innych organizacji.

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2021-05-11 12:28:40
Autor: Astralny Rębajło
IRCHa
wtorek, 11 maja 2021 o 08:51:25 UTC+2 Tomasz Kaczanowski napisał(a):
> [...]
> W dniu 11.05.2021 o 07:37, Tomasz Kaczanowski pisze: > >> nie, oni dalej brną w obłęd. Dodatkowo firmy takie jak google >> zainwestowały w tą panikę. Dlatego z Google'a znikają filmy lekarzy >> mówiące jak leczyć skutecznie, > > Podasz jakiś przykład skutecznego leczenia, który google usunął?
nie mogę, bo google usunął. Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

Gógiel sprytnie wycina komentarze na YT.
Jesteś zalogowany, wtedy widzisz swoje komentarze, wylogujesz się
i taa dam znikają. Co do wyszukiwarek, są inne.
duckduckgo.com
search.aol.com
yandex.com  ruska
www.baidu.com chińska

Data: 2021-05-11 22:43:05
Autor: Animka
IRCHa
W dniu 2021-05-11 o 21:28, Astralny Rębajło pisze:

search.aol.com

aol
Twoje dane. Twoje doświadczenie.

AOL jest częścią firmy Verizon Media.

Klikając opcję ,,Zaakceptuj wszystkie", wyrażasz zgodę na to, że firma Verizon Media i nasi partnerzy będą przechowywać informacje z Twojego urządzenia i/lub uzyskiwać do nich dostęp za pomocą plików cookie i podobnych technologii oraz przetwarzać Twoje dane osobowe w celu wyświetlania spersonalizowanych reklam i treści, do pomiaru reklam i treści, analizy odbiorców i rozwoju produktów.
Twoje dane osobiste, które mogą być wykorzystywane

     Informacje o Twoim urządzeniu i połączeniu internetowym, w tym adres IP
     Aktywność związana z przeglądaniem i wyszukiwaniem podczas korzystania z witryn internetowych i aplikacji firmy Verizon Media
     Dokładna lokalizacja

Możesz wybrać ,,Zarządzaj ustawieniami", aby dowiedzieć się więcej i uzyskać możliwość zarządzania swoimi ustawieniami. Możesz zmienić te opcje w dowolnym momencie, odwiedzając obszar Twoja kontrola prywatności. Więcej informacji o tym, jak korzystamy z informacji na Twój temat, zawiera naszapolityka prywatności i polityka plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o naszych partnerach.

--
animka

IRCHa