IRENEUSZ MILER - Neko

Data: 2010-09-29 16:54:40
Autor: Chris
IRENEUSZ MILER - Neko
Szczylu mały i plugawy, czyli Ireneuszu Miler z Gliwic. Paszoł won z tej grupy, co? Idź z Ilonką w kanciapce kredyty szykować. Dla siebie. Na kaucję :)

Data: 2010-09-29 17:49:04
Autor: awe
IRENEUSZ MILER - Neko

Użytkownik "Chris" <chrystus5WYCINAJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:i7vjvj$fvb$1news.onet.pl...
Szczylu mały i plugawy, czyli Ireneuszu Miler z Gliwic. Paszoł won z tej grupy, co? Idź z Ilonką w kanciapce kredyty szykować. Dla siebie. Na kaucję :)
-- -- -- -- -- -- -- --
to mialo byc zabawne?
awe

Data: 2011-08-23 20:16:04
Autor: kasia66
IRENEUSZ MILER - Neko

a to ciekawe... coś więcej na temat tego p.. ana?
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2011-08-24 09:26:28
Autor: Alfred
IRENEUSZ MILER - Neko
ja wiem wiecej na temat tego czlowieka:

to jest rzyd czekista i marksista w 1944 roku zakładal PKWN w lublinie kumpel Bułganina!

Data: 2011-08-25 13:01:12
Autor: kasia66
IRENEUSZ MILER - Neko

już wiem, nie wystarczyło na nową pieczątkę...
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2011-08-25 14:19:55
Autor: kasia66
IRENEUSZ MILER - Neko

juz wiem - nie wystarczyło na nowa pieczątkę ...