IRISH HUMBUG

Data: 2009-10-02 18:57:22
Autor: Prawusek
IRISH HUMBUG
    Policzenie  niewielkiej ilości głosów ma trwać, trwać, trwać....

Data: 2009-10-02 19:03:27
Autor: matador
IRISH HUMBUG
Prawusek pisze:
    Policzenie  niewielkiej ilości głosów ma trwać, trwać, trwać....

....trwać mać.
I tak snaście razy, na zabój.

matador.

Data: 2009-10-02 19:09:40
Autor: Prawusek
IRISH HUMBUG

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message
Prawusek pisze:
>     Policzenie  niewielkiej ilości głosów ma trwać, trwać, trwać....

...trwać mać.
I tak snaście razy, na zabój.

matador.

Zasięgnąłem języka tam na miejscu. Pajace myślą, że Irlandczycy będą za
Chujnią - frekwencja minimalna i większość na  NIE,  ale boją, że djadja
Josip może dosięgnąć Irlandczyków zza grobu.

Data: 2009-10-02 19:14:58
Autor: matador
IRISH HUMBUG
Prawusek pisze:
[...]

http://saveeuropeireland.niepoprawni.pl/polski.php

matador.

Data: 2009-10-02 19:19:02
Autor: Prawusek
IRISH HUMBUG
Prawusek pisze:
> [...]
> Chujnią - frekwencja minimalna i większość na  NIE,  ale boją, że djadja
> Josip może dosięgnąć Irlandczyków zza grobu.

Wyindukowane bezrobocie i stagnacja wzbudziły wściekłość przeciw masonerii i
Chujni. Boją się za to oszustwa i liczą na Polskę, aby nie podpisała.
Tego, który podpisze za Polskę powiesić za nogi!

Data: 2009-10-02 19:25:36
Autor: matador
IRISH HUMBUG
Prawusek pisze:

Wyindukowane bezrobocie i stagnacja wzbudziły wściekłość przeciw masonerii i
Chujni. Boją się za to oszustwa i liczą na Polskę, aby nie podpisała.
Tego, który podpisze za Polskę powiesić za nogi!

Czyżbyś uważał, że Prezydenta należy wybierać inaczej?

matador.

Data: 2009-10-02 20:13:47
Autor: Prawusek
IRISH HUMBUG

Prawusek pisze:

> [...]
> Tego, który podpisze za Polskę powiesić za nogi!

Czyżbyś uważał, że Prezydenta należy wybierać inaczej?

Nie odpowiadam za twoje skojarzenia.  :-))))))

Data: 2009-10-02 20:18:56
Autor: matador
IRISH HUMBUG
Prawusek pisze:

Nie odpowiadam za twoje skojarzenia.  :-))))))

Na szczęście i nawzajem (bez skojarzeń z pewną nacją co tak wszystkim odpowiada).

;-)

Pozdrawiam,
matador.

IRISH HUMBUG