IS vs CENTERLOCK, hamulcowe tarcze, ktore?

Data: 2017-08-30 18:40:04
Autor: Yerine Ictimai
IS vs CENTERLOCK, hamulcowe tarcze, ktore?
Planuje wlasnie wymiane piasty na pod hamulec tarczowy, jaki typ
 mocowania tarczy wybrac, jakie sa wady i zalety obu
 typow?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-08-30 16:42:44
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Wed, 30 Aug 2017 18:40:04 +0200, Yerine Ictimai napisał(a):

Planuje wlasnie wymiane piasty na pod hamulec tarczowy, jaki typ
 mocowania tarczy wybrac, jakie sa wady i zalety obu typow?

IS:
* lżejsze
* łatwiej się dostać do piasty
* Shimano ssie

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-08-30 20:01:09
Autor: Łukasz Kroczka

https://youtu.be/9xnogu7E1P4?t=1m59s

Data: 2017-08-30 21:37:08
Autor: qrt
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
Planuje wlasnie wymiane piasty na pod hamulec tarczowy, jaki typ
 mocowania tarczy wybrac, jakie sa wady i zalety obu
 typow?

Tak naprawdę to rodzaj mocowania tarczy jest pochodną wyboru
 piasty. Chcesz mieć piastę Shimano na łożyskach kulkowych to
 musisz mieć mocowanie center lock. Chcesz piastę innej firmy np.
 na maszynowkach to będziesz miał mocowanie na pięć śrub.
 Tak poza tym to bez wielkiego znaczenia. Ja wolę CL bo się
 szybciej zakłada i demontuje. --

Data: 2017-08-30 23:50:57
Autor: rmikke
On Wednesday, 30 August 2017 21:37:10 UTC+2, qrt  wrote:
> [...]

 musisz mieć mocowanie center lock. Chcesz piastę innej firmy np.
 na maszynowkach to będziesz miał mocowanie na pięć śrub.

Sześć.

Data: 2017-08-31 23:32:37
Autor: qrt
rmikke <spamcatch@mailinator.com> Wrote in message:
> [...]

 musisz mieć mocowanie center lock. Chcesz piastę innej firmy np.
 na maszynowkach to będziesz miał mocowanie na pięć śrub.

Dokładnie. Pomyliło mi się z korbą :)

Data: 2017-08-31 12:05:59
Autor: ąćęłńóśźż
IS vs CENTERLOCK, hamulcowe tarcze, ktore?
Mógłbyś poszperać w internecie przez zadawaniem elementarnych pytań?

-- -- -