ISIS się przegrupowuje

Data: 2019-12-24 12:12:15
Autor: Jacek Bialy
ISIS się przegrupowuje
  -- Państwo Islamskie powstało głównie na bazie Bass, czyli reżimowej partii
Saddama Husajna. W 2003r. Amerykanie obalili dyktatora w akcji "Wolność
Irakijczyków". Przyczyną operacji było zagrożenie, jakie sprawiała
iracka broń masowego rażenia, której jednak nigdy nie znaleziono.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

To czym chemiczny Ali wytruł tysiące irackich Kurdów? Broni nie znaleziono, bo towarzysz Saddam zdążył ją wywieść do towarzysza Assada.
Reasumując ISIS to popłuczyny po państwie Saddama Husajna, które było o wiele groźniejsze dla świata niż ISIS.

JB

Data: 2019-12-24 13:01:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
ISIS się przegrupowuje
W dniu wtorek, 24 grudnia 2019 21:12:17 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

ISIS zostało stworzone przez służby wywiadowcze U.S. i w pewnym stopniu może też Państwa Israel - dla próby rozwalenia Assada. Wykorzystano dawnych towarzyszy Saddama plus popłuczyny po Talibach i wcześniejszym tworze C.I.A. pn. Al-Qaeda plus młodych i narwanych zradykalizowanych wahabitów saudyjskich, żeby przerobić ich do qÓÓÓpy na mięso armatnie. Niestety i to ugrupowanie, podobnie jak Al-Qaeda i Talibowie wymknęło się USrańcom z rąk i spowodowało więcej szkód niż pożytku. U.S. of A. ewidentnie rozwiązują problemy, które wcześniej sobie same stwarzają. Mówi się w moim otoczeniu na taką marnotrawną postawę: "głupiego robota".

Data: 2019-12-24 13:04:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
ISIS się przegrupowuje
W dniu wtorek, 24 grudnia 2019 22:01:39 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

ISIS zostało stworzone przez służby wywiadowcze U.S. i w pewnym stopniu może też Państwa Israel - dla próby rozwalenia Assada. Wykorzystano dawnych towarzyszy Saddama plus popłuczyny po Talibach i wcześniejszym tworze C.I.A. pn. Al-Qaeda plus młodych i narwanych zradykalizowanych wahabitów saudyjskich, żeby przerobić ich do qÓÓÓpy na mięso armatnie. Niestety i to ugrupowanie, podobnie jak Al-Qaeda i Talibowie wymknęło się USrańcom z rąk i spowodowało więcej szkód niż pożytku. U.S. of A. ewidentnie rozwiązują problemy, które wcześniej sobie same stwarzają. Mówi się w moim otoczeniu na taką marnotrawną postawę: "głupiego robota".

PS. Co najgorsze, taki sposób zwalczania Assada tylko go umocnił i zwiększył obecność Kacapstanu w regionie. Albo U.S. ma strategów do d... albo w szeregach C.I.A. pełno kretów z Łubianki.

Data: 2019-12-24 13:37:32
Autor: Jacek Bialy
ISIS się przegrupowuje
   -- - Mówi się w moim otoczeniu na taką marnotrawną postawę: "głupiego robota".

Przełam się z nimi jakimś opłatkiem, a potem daj se spokój z polityką.
Spotkajmy się na psr, albo...  Co byś powiedział na pl.sci.kosmos?

Pozdrawiam świąteczne.
Jacek

ISIS się przegrupowuje