ISIS zaatakowa艂o w RP3! Ofiar膮 "opisania" cmentarz 偶ydowski w Sochaczewie!

Data: 2015-12-17 09:55:56
Autor: A. Filip
ISIS zaatakowa艂o w RP3! Ofiar膮 "opisania" cmentarz 偶ydowski w Sochaczewie!
http://www.fakt.pl/polska/sochaczew-zydowski-cmentarz-zdewastowany,artykuly,598039.html

http://natemat.pl/165401,antysemici-zdewastowali-zydowski-cmentarz-wine-zrzucaja-na-panstwo-islamskie
| Antysemici zdewastowali 偶ydowski cmentarz. Win臋 zrzucaj膮 na... Pa艅stwo Islamskie

https://news.google.com/news/story?ncl=d62-lqsipwY5HYM29NpzH0PZbiqKM&ned=pl_pl&topic=h

P.S. Jaki艣 "mkarwan" prowadzi wykaz dewastacji ko艣cio艂贸w/cmentarzy/obiekt贸w
katolickich/chrze艣cija艅skich w Izraelu? Ja pami臋tam co najmniej podpalenie
jednego historycznego katolickiego ko艣cio艂a/ko艣ci贸艂ka.

--
A. Filip
Ksi膮偶ki nie zawieraj膮 wszystkich s艂贸w, s艂owa nie zawieraj膮 wszystkich my艣li.

ISIS zaatakowa艂o w RP3! Ofiar膮 "opisania" cmentarz 偶ydowski w Sochaczewie!