ISLAM - najbardziej niebezpieczny trik szatana

Data: 2015-09-13 18:41:58
Autor: SZEF PSR
ISLAM - najbardziej niebezpieczny trik szatana
Wiele blog贸w Chrze艣cijan straszy nas wieloma nieszcz臋艣ciami, cz臋sto s艂usznie, ale niewielu m贸wi o najwi臋kszym niebezpiecze艅stwie - o mo偶liwo艣ci otwartego buntu przeciwko Bogu.

Najpierw obejrzyjmy ten kr贸tki film.

Odwa偶na Niemka przeciwstawia si臋 islamowi

Jest nieco dziwne, 偶e w tym filmie nikt nie wspomnia艂 o najwa偶niejszej rzeczy, kt贸rej nie powinno si臋 pomin膮膰.

Kiedy nie wiedzia艂em, 偶e kraje S艂owia艅skie s膮 Ludem Bo偶ym, inaczej to odbiera艂em i film ten widzia艂em znacznie wcze艣niej. Dopiero teraz dotar艂o do mnie, w jakim niebezpiecze艅stwie jest Polska i Polacy w zwi膮zku z planowan膮 akceptacj膮 'uciekinier贸w' islamskich.

Ale wr贸膰my do tego filmu.

Ta Chrze艣cijanka otrzyma olbrzymi膮 nagrod膮 od Boga za bohaterski uczynek - powstrzymanie blu藕nierstw Muzu艂manina czyli powstrzymanie herezji Islamu, 偶e... Nie ma boga ponad Allachem.

Pierwsze, to NAJWA呕NIEJSZE przykazanie Bo偶e.

Wyj艣cia 20::(3) Nie b臋dziesz mia艂 innych bog贸w obok mnie. (5) Nie b臋dziesz si臋 im k艂ania艂 i nie b臋dziesz im s艂u偶y艂, gdy偶 Ja, Pan, B贸g tw贸j, jestem Bogiem zazdrosnym, kt贸ry karze win臋 ojc贸w na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, kt贸rzy mnie nienawidz膮, (6) A okazuj臋 艂ask臋 do tysi膮cznego pokolenia tym, kt贸rzy mnie mi艂uj膮 i przestrzegaj膮 moich przykaza艅.

Jest to fundamentalna prawda. B贸g jest Stw贸rc膮 i w艂a艣cicielem wszystkiego, co istnieje. Dlatego odbieranie Mu chwa艂y za Jego dzie艂a traktuje on z niezwyk艂膮 surowo艣ci膮. Wrogowie Boga uwa偶aj膮 to za wielk膮 wad臋 Boga. Ale B贸g jest Bogiem sprawiedliwo艣ci i podzi臋kowania za Jego dzie艂a skierowane do szatana to jaskrawy dow贸d braku sprawiedliwo艣ci, szacunku oraz wdzi臋czno艣ci za Jego dar 偶ycia.

Wi臋cej w linku...

http://www.zbawienie.com/najniebezpieczniejszy-trik-szatana-islam.htm

ISLAM - najbardziej niebezpieczny trik szatana