ISOFIX... prawda/fa³sz!?

Data: 2018-12-09 23:13:00
Autor: Marcin Debowski
ISOFIX... prawda/fa³sz!?
On 2018-12-09, LinFanQri <xwindowsmenDELUN@gmail.com> wrote:
ISOFIX _WYMAGA_ dwóch punktów mocowania (klamry + pas...ewentualnie podpórka)?

Pytam gdy¿ w instrukcji obs³ugi samochodu jest tylko wzmianka o klamrach. Gdzie zamocowaæ pas... nie wspominaj±. Znalaz³em ciekawy fotelik z pasem TopTether... którego za bardzo nie wiem gdzie PRAWID£OWO zamontowaæ. Podpórka.. chyba te¿ ¶rednio wchodzi w grê. W pod³odze pod nogami pasa¿erów s± schowki o_0. O co chodzi!? Pacjent to Berlingo 2005.

ZCP isofix ma mocowanie wy³±cznie u do³u, a góra musi byæ zabezpieczona pasem. U mnie by³ taki uk³ad, ¿e fotelik mia³ osobne pasy, ale to bêdzie zale¿eæ zdaje siê od wieku (gabarytów) dziecka/fotelika.

W tej chwili mam bez isofixa i tez nie ma za du¿ego problemu. Ewentualne ró¿nice to w szybko¶ci monta¿u i braku luzów przy dolnym zaczepie.

--
Marcin

ISOFIX... prawda/fa³sz!?