ISTRIA

Data: 2011-05-11 08:58:40
Autor: Michał
ISTRIA
Witam,
Szukam sprawdzonej bazy na Istrii.
Chcemy wybrać się na Baron Gautsch i inne wraki okolicy.

Pks

Data: 2011-05-17 17:23:24
Autor: Darek
ISTRIA

http://www.scuba.hr/

Data: 2011-05-19 10:54:30
Autor: Darek
ISTRIA
> Witam,

> Szukam sprawdzonej bazy na Istrii.

> Chcemy wybrać się na Baron Gautsch i inne wraki okolicy.

> Pks

http://www.scuba.hr/

Jeszcze słowo wyjaśnienia.
Byłem zainteresowany nurkowaniem na wrakach stąd wybrałem tą bazę no i
oczywiście na Barona:). Generalnie przeważnie rano wypływają na wraki, natomiast
po południu na bliższe lokalizacje. Na barona płynie się chyba ponad 1h a wizura na wraku jest dość słaba jak na
chorwację bo w sezonie 6-8m.

Subiektywnie patrząc, wrak bardzo ładny, chociaż z racji widoczności w tej
części morza chyba najlepiej pojechać tam po sezonie.

Darek

Data: 2011-05-19 09:42:10
Autor: Wojtek
ISTRIA
Cześć,

polecam DIVING CENTER SCUBA-VALDALISO, poniżej link do strony:

http://www.diving-rovinj.com/en.html Nurkowaliśmy z nimi dwa lata temu między innymi na Gautschu.. Baza położona na
campingu VALDALISO na terenie całkowicie zacienionym przez drzewa ( przyjemny
chłód ). Czysto, schludnie, obsługa bardzo miła i pomocna. Na ścianach duże
ryciny wraków pozwalające na dokładne zorientowanie się co i jak. Mają naprawdę
bardzo szybką i wygodną łódź która dowozi na pozycje w 20 - 40 min. Ceny
praktycznie wszędzie są takie same. Uważam, że nurkując z nimi dokonasz
właściwego wyboru.

Pozdrawiam

Wojtek

Data: 2011-05-19 16:46:12
Autor: Daniel Kowalski
ISTRIA
W dniu 2011-05-11 08:58, Michał pisze:
Witam,
Szukam sprawdzonej bazy na Istrii.
Chcemy wybrać się na Baron Gautsch i inne wraki okolicy.

Pks

Ja nurkowałem ze Starfish'em (Vrsar - Funtana) i nie narzekałem. Na Barona polecam bestmix i tlen, bo CHorwaci nakładają zazwyczaj limity czasowe i szkoda minut na dekompresję.  Oficjalnie do wraku (czy moĹźe powinno się uĹźyć słowa "wraka") nie wolno wpływać, ale... ;-D

Data: 2011-05-23 21:50:58
Autor:
ISTRIA
Michał <michal@emerdive.pl> napisał(a):
Witam,
Szukam sprawdzonej bazy na Istrii.
Chcemy wybraÄ&#65533; siÄ&#65533; na Baron Gautsch i inne wraki okolicy.

Pks

Heja Również polecam Starfisch w Vrsar
Baza perfekcyjna
Miło i przyjemnie Ich celem jest chyba odpowiedzieć na każde "No problem"
Napisz do nich to załatwią Ci również ekstra nocleg w dobrej cenie
Poproś o Marco Gorana będziesz zadowolony
Słuchajcie ich divemastera Toniego  ukierunkuje was przed każdym nurkowaniem
tak że wyciągniecie z nich maksimum przyjemności
Gautsch w sumie taki średni ale Coriolanus to wrak na którym warto zanurkować
kilka razy
Gdybyście tam byli pozdrówcie ludzi z Starfischa od Dive-Bear Teamu

--

ISTRIA