ISTRIA

Data: 2011-05-17 17:23:24
Autor: Darek
ISTRIA
Witam,

Szukam sprawdzonej bazy na Istrii.

Chcemy wybrać się na Baron Gautsch i inne wraki okolicy.

Pks

http://www.scuba.hr/

Data: 2011-05-19 10:54:30
Autor: Darek
ISTRIA
> Witam,

> Szukam sprawdzonej bazy na Istrii.

> Chcemy wybrać się na Baron Gautsch i inne wraki okolicy.

> Pks

http://www.scuba.hr/

Jeszcze słowo wyjaśnienia.
Byłem zainteresowany nurkowaniem na wrakach stąd wybrałem tą bazę no i
oczywiście na Barona:). Generalnie przeważnie rano wypływają na wraki, natomiast
po południu na bliższe lokalizacje. Na barona płynie się chyba ponad 1h a wizura na wraku jest dość słaba jak na
chorwację bo w sezonie 6-8m.

Subiektywnie patrząc, wrak bardzo ładny, chociaż z racji widoczności w tej
części morza chyba najlepiej pojechać tam po sezonie.

Darek

--

ISTRIA