[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 2 0 km z spieprzającym tirmenem :)

Data: 2011-07-04 19:31:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 2 0 km z spieprzającym tirmenem :)
http://www.tvn24.pl/0,1709302,0,1,ciezarowka_pocisk-uciekala-przez-20-km,wiadomosc.html

Nie wiem - płakać czy się śmiać ?

Zawsze miałem "lepsze" zdanie o ITD niźli o Policji, ale tu utwierdzili mnie w przekonaniu, że są tak samo tępi.

Jak można wdawać się w pościg BUSEM ???

W Przemyślu już raz busem służby się ścigały. Efekt prosty do przewidzenia, i opłakany:

http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050914/REGION00/50913023

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-04 19:47:28
Autor: Artur Maśląg
[...]

Bez przesady - ścigali ciężarówkę i jak widać wezwali do zatrzymania
policję. Nie widzę w tym nic sensacyjnego, czy też głupoty jakiejś.

Data: 2011-07-04 17:49:54
Autor: to
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
begin Artur Maśląg
Bez przesady - ścigali ciężarówkę i jak widać wezwali do zatrzymania
policję. Nie widzę w tym nic sensacyjnego, czy też głupoty jakiejś.

Ciekawe co byś powiedział, gdyby ta ciężarówka podczas tego super pościgu staranowała jakiś przystanek.

Data: 2011-07-04 19:51:37
Autor: radekp@konto.pl
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
04 Jul 2011 17:49:54 GMT, w <4e11fd42$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>, to
<to@abc.xyz> napisa³(-a):

begin Artur Ma¶l±g

> Bez przesady - ¶cigali ciê¿arówkê i jak widaæ wezwali do zatrzymania
> policjê. Nie widzê w tym nic sensacyjnego, czy te¿ g³upoty jakiej¶.

Ciekawe co by¶ powiedzia³, gdyby ta ciê¿arówka podczas tego super po¶cigu staranowa³a jaki¶ przystanek.

A je¿eli kto¶ bêdzie biega³ po mie¶cie z karabinem, to lepiej go nie dra¿niæ,
bo mo¿e zacz±æ strzelaæ?

Data: 2011-07-04 19:54:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 19:51, radekp@konto.pl pisze:

A jeżeli ktoś będzie biegał po mieście z karabinem, to lepiej go nie drażnić,
bo może zacząć strzelać?

Inaczej - jak po mieście będzie biegał wkurwiony tygrys bengalski, czy inny jakiś głodny - do ustrzelenia go lepiej wziąć kogoś, kto "umi szczelać", a nie byle krawężnika co nie rozróżnia łapiducha w białym kitlu od wkurwionego tygrysa.

Data: 2011-07-04 19:57:20
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iusuor$d6n$1node2.news.atman.pl...
[...]

To od czego mamy tÄ… policje?
I co ma do tego pościg busem z prędkościami bliskimi 50km/h?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 20:02:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)

To od czego mamy tÄ… policje?
I co ma do tego pościg busem z prędkościami bliskimi 50km/h?

No zupełnie nic. Pomijam, że sama akcja ciężarówki była niebezpieczna. Ale krokodyle nie tyle "zwiększali" agresję uciekiniera, ale sami swoją jazdą stwarzali zagrożenie. No chyba, że miałem zwidy czytając o "poprzednim" pościgu w wykonaniu busa.

No staaaaary ... ja się w szybszych zakrętach w roomsterze zastanawiam czy się na bok nie wydupcy, a co dopiero takim autkiem jakim jeżdżą krokodyle.

Data: 2011-07-04 20:18:04
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iusv7h$e3u$1node2.news.atman.pl...

No staaaaary ... ja się w szybszych zakrętach w roomsterze zastanawiam czy się na bok nie wydupcy, a co dopiero takim autkiem jakim jeżdżą krokodyle.

najwyraźniej masz znikome doświadczenie w prowadzeniu busów (a z rumsterem to już lekko przesadziłeś..)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 20:33:27
Autor: J.F.
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
On Mon, 4 Jul 2011 20:18:04 +0200,  Kuba (aka cita) wrote:
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
No staaaaary ... ja siê w szybszych zakrêtach w roomsterze zastanawiam czy siê na bok nie wydupcy, a co dopiero takim autkiem jakim je¿d¿± krokodyle.

najwyra¼niej masz znikome do¶wiadczenie w prowadzeniu busów (a z rumsterem to ju¿ lekko przesadzi³e¶..)

Ma doswiadczenie w driftowaniu Zukiem .. wiec nie rozumiem czemu
narzeka busa. Te bydlaki potrafia pojechac znacznie szybciej niz 90.

No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

A scigany .. no coz, nie scigac to tez zle.
A naslac helikopter i wystawic rachunek - jakze tak - bez
wczesniejszej umowy ? J.

Data: 2011-07-04 20:41:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bj1417l70bt5nrud19ap2eqv21da50vr814ax.com...
Ma doswiadczenie w driftowaniu Zukiem .. wiec nie rozumiem czemu
narzeka busa. Te bydlaki potrafia pojechac znacznie szybciej niz 90.

oni tak, ale wanna nie.. a skoro j± gonili, to raczej nie przekroczyli 90..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 21:04:48
Autor: J.F.
[PI¼TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
On Mon, 4 Jul 2011 20:41:54 +0200,  Kuba (aka cita) wrote:
[...]

No dokladnie o tym pisze - spacerkim sobie jechali.

J.

Data: 2011-07-04 20:44:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 20:33, J.F. pisze:

[...]

Zgadza się, ale żuk "stabilnie" zachowuje się w ostrym zakręcie dopiero po utracie przyczepności na tylnej osi. Do czasu kiedy nie sunie bokiem, a trzyma się jezdni w mocnym łuku człek odruchowo gładzie się na "przeciwległą" bo przekonany jest, że żuk zara wypierdoli fikołka.

No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

A Gdyby poszli na grzyby ?

Data: 2011-07-04 20:49:21
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iut1li$gnr$1node2.news.atman.pl...

[...]

no i wypierdolił kiedyś?
Jak widzisz strach ma wielkie oczy, a żeby wywrócić Żuka, czy Transita trzeba zbiegu okoliczności i specyficznych warunków.
Owszem, łatwiej to położyć niż osobówke, ale nie jest to znów aż takie realne zagrożenie... inaczej już dawno wszystkie autbusy lażałyby po rowach..

No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

A Gdyby poszli na grzyby ?

to może zostawiliby niezabezpieczony samochód, który staczając sie ze wzniesienia rozjechałby małą dziewczynke z zapałkami..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 20:57:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

łuku człek odruchowo gładzie się na "przeciwległą" bo
przekonany jest, że żuk zara wypierdoli fikołka.
no i wypierdolił kiedyś?

Nie, odpuściłem, ale oba lewe koła były już w powietrzu.

Jak widzisz strach ma wielkie oczy, a żeby wywrócić Żuka, czy
Transita trzeba zbiegu okoliczności i specyficznych warunków.

A w pościgu gdy działają emocje masakrycznie trudno o splot niesprzyjających okoliczności i specyficznych warunków jak rozumiem.

Owszem, łatwiej to położyć niż osobówke, ale nie jest to znów aż
takie realne zagrożenie... inaczej już dawno wszystkie autbusy
lażałyby po rowach..

Ale z jakichś przyczyn się przewracają - autobusy, ciężarówki, busy.

I zasmażka.

Data: 2011-07-04 21:09:49
Autor: Artur Maśląg
[...]

No popatrz, a te Twoje papraki jechali bardzo pewnie,
opanowanie i do tego dość bezpiecznie. Nawet nie widać
specjalnego bujania busem.

[...]

Te dramatyzm to sobie sam dopisałeś, by ładniej medialnie zabrzmiało...

Data: 2011-07-04 22:19:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 21:09, Artur Maśląg pisze:

[...]

Nie no masz absolutnie racjÄ™.

Tak się niestety składa, że w pościgach policyjnych zginęło 3 moich znajomych, którym palma jebła do potęgi jak zobaczyli dyskotekę we wstecznym lusterku. I nie byli to młodzi gniewni w beemkach, a dorośli ludzie, którzy zostawili przez teb absolutny brak emocji rodziny bez opcji utrzymania. Piszę konkretnie o klasycznych pościgach na stronie wschodniej - pały pędzą na zabój za busem upchanym fajkami. Uciekającemu odpierdala, ale goniący nie lepsi.

Data: 2011-07-04 22:30:38
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iut78r$n7n$1node2.news.atman.pl...
Tak się niestety składa, że w pościgach policyjnych zginęło 3 moich znajomych, którym palma jebła do potęgi jak zobaczyli dyskotekę we wstecznym lusterku.

pewnie mnie teraz połowa PMS zlinczuje, ale żaden normalny człowiek nigdy w życiu nie będzie miał okazji być goniony przez policje.
Skoro uciekali - to musieli liczyć sie z konsekwencjami - END.

Jeśli zabili tylko siebie, to w żaden sposob ich nie żałuje.
Policja nie ma tu nic do rzeczy.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 22:46:20
Autor: LEPEK
[...]

Teoretycznie.
Praktycznie znam przypadki uciekania, bo:
  - nie dam siÄ™ zatrzymać za dwie stówy, a nóż mi siÄ™ uda i dwie stówy oszczÄ™dzÄ™
  - jadÄ™ z kumplami i pokaże im, jaki jestem kozak
  - fuck the police (obecnie JP100%)
  - panie wÅ‚aaadzo - chciaÅ‚em spraaawdzić niemieckÄ… technolooogiÄ™ (na pewno - tak jak ja - z humorem podejdÄ… do sprawy?)

Ale próbować spierniczać wywrotką, to jest skrajny debilizm :/

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-07-04 22:52:21
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-04 22:46, LEPEK pisze:

[...]

Nie, praktycznie.

Praktycznie znam przypadki uciekania, bo:
- nie dam się zatrzymać za dwie stówy, a nóż mi się uda i dwie stówy
oszczędzę

To nie jest normalne.

- jadę z kumplami i pokaże im, jaki jestem kozak

To nie jest normalne.

- fuck the police (obecnie JP100%)

To nie jest normalne.

- panie właaadzo - chciałem spraaawdzić niemiecką technolooogię (na
pewno - tak jak ja - z humorem podejdÄ… do sprawy?)

To nie jest normalne.

Ale próbować spierniczać wywrotką, to jest skrajny debilizm :/

Taki sam, jak te Twoje przykłady.

Data: 2011-07-04 23:21:03
Autor: LEPEK
W dniu 2011-07-04 22:52, Artur Maśląg pisze:
[...]

Nie - teoretycznie, bo tak na prawdÄ™ nie liczyli siÄ™ z konsekwencjami zatrzymania, czy ewentualnego kiksu przy ucieczce.

To nie jest normalne.
To nie jest normalne.
To nie jest normalne.
To nie jest normalne.

Ale próbować spierniczać wywrotką, to jest skrajny debilizm :/
Taki sam, jak te Twoje przykłady.

Tyle, że takim - dajmy na to - Golfem GTI, czy choćby zwykłą osobówką w mieście jest szansa "zniknąć" przy odrobinie umiejętności i szczęścia, to ucieczka wywrotką jest z góry skazana na niepowodzenie.

Pozdr,

Data: 2011-07-05 08:16:14
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-04 23:21, LEPEK pisze:
[...]

Nie, praktycznie - cóż mnie obchodzi, że oni się nie liczą, albo robią
to dla zabawy? Jak napisał Kuba - muszą się liczyć z konsekwencjami
i reszta mnie tak średnio interesuje. Policja jest od złapania takich
matołków.

To nie jest normalne.
To nie jest normalne.
To nie jest normalne.
To nie jest normalne.

[...]

Aha, to znaczy jak czymś mniejszym uciekają, to już się nie muszą liczyć
z konsekwencjami, albo mogę się liczyć mniej? Litości...

Data: 2011-07-05 10:17:26
Autor: LEPEK
W dniu 2011-07-05 08:16, Artur Maśląg pisze:

[...]

No patrz - wy im każecie, a oni i tak się nie liczą. Traktują to jako zabawę, adrenalinę, uważają, że są wypadkoodporni i nieśmiertelni i ja nic na taką głupotę poradzić nie mogę, ale z faktami kłócić się nie będę.

Aha, to znaczy jak czymś mniejszym uciekają, to już się nie muszą liczyć
z konsekwencjami, albo mogę się liczyć mniej? Litości...

Nie - znaczy, że na logikę szanse ucieczki i schowania się osobówką w mieście są o wiele większe, niż w przypadku dużej wywrotki.

Pozdr,

Data: 2011-07-05 10:28:19
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-05 10:17, LEPEK pisze:
[...]

Nie, my im niczego nie każemy. Takie są zasady i tyle. Jak ktoś się do
nich nie stosuje to ma ponieść konsekwencje swoich zachowań.
Policja zresztą od tego jest, by takich wyłapywać.

TraktujÄ… to jako
zabawę, adrenalinę, uważają, że są wypadkoodporni i nieśmiertelni i ja
nic na taką głupotę poradzić nie mogę, ale z faktami kłócić się nie będę.

A cóż mnie to obchodzi, jak oni to traktują? Skoro nie przestrzegają
norm społecznych to z konsekwencjami muszą się liczyć. Czy chcą, czy
nie. Proste i logiczne. Nie interesuje mnie żadne tłumaczenie, że
żartował, że adrenalina, że nieśmiertelność.

[...]

Uciekanie ma niewiele wspólnego z logiką i zasadami współżycia
społecznego. To tylko chęć uniknięcia konsekwencji, a co za tym idzie
jednak osoby uciekające mają tego świadomość.

Data: 2011-07-04 23:02:19
Autor: to
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
begin LEPEK
[...]

Jeden mój kumpel spieprzał dla adrenaliny, bawiło go to. Przynajmniej tak utrzymywał, może ściemniał, ale wątpię.

Data: 2011-07-04 23:08:06
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:iut8sm$mva$1news.mm.pl...

[...]

wywrotką, rowerem, czy hulajnogą. Z "poważnych" powodów, czy w/w.
Nie ma znaczenia.
Uciekasz - narażasz sie na niebezpieczeństwo.
Inną sprawą jest to, ze czasem też nie tylko siebie i to jest jakiś tam argument.
Jeśli mam jednak żałować jakiegoś debila, który uciekał - jakoś nie widze powodów bez względu na okoliczności jego fantazji.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 23:34:08
Autor: J.F.
[PI¼TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
On Mon, 04 Jul 2011 22:46:20 +0200,  LEPEK wrote:
pewnie mnie teraz po³owa PMS zlinczuje, ale ¿aden normalny cz³owiek
nigdy w ¿yciu nie bêdzie mia³ okazji byæ goniony przez policje.
Skoro uciekali - to musieli liczyæ sie z konsekwencjami - END.

Teoretycznie.
Praktycznie znam przypadki uciekania, bo:
 - nie dam siê zatrzymaæ za dwie stówy, a nó¿ mi siê uda i dwie stówy oszczêdzê
 - jadê z kumplami i poka¿e im, jaki jestem kozak
 - fuck the police (obecnie JP100%)
 - panie w³aaadzo - chcia³em spraaawdziæ niemieck± technolooogiê (na pewno - tak jak ja - z humorem podejd± do sprawy?)

I jeszcze:
-jedziesz sobie 150, to nie zauwazasz ze ktos z boku macha,
-przyuwazone: radiowoz ma juz dwoch klientow, ale suszy dalej.
 zatrzymuja kogos z przeciwka, kaza mu zawrocic, pisza dalej mandaty
... i nagle chwila zastanowienia - Ty, a gdzie ten ostatni ? Numery
pamietasz ?
Ale próbowaæ spierniczaæ wywrotk±, to jest skrajny debilizm :/

Eee tam - znane sa przypadki gdy zlodzieje odjechali koparka, a
dzielna policja i tak ich nie dogonila.

J.

Data: 2011-07-05 10:12:24
Autor: LEPEK
[PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzaj�cym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 23:34, J.F. pisze:

-przyuwazone: radiowoz ma juz dwoch klientow, ale suszy dalej.

....ale tak nie wolno :)

Pozdr,

Data: 2011-09-10 11:57:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 5 Jul 2011, LEPEK wrote:

W dniu 2011-07-04 23:34, J.F. pisze:

-przyuwazone: radiowoz ma juz dwoch klientow, ale suszy dalej.

...ale tak nie wolno :)

  A jaka jest podstawa prawna dla "nie wolno"?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-07-04 22:49:37
Autor: Artur Maśląg
[...]

Nawet jakby tak się trafiło, to się zatrzyma i tyle.

Skoro uciekali - to musieli liczyć sie z konsekwencjami - END.

Ano - zresztą co jakiś czas się podnoszą głosy, że policja coś
źle zrobiła, a ten biedaczek tylko uciekał...

Jeśli zabili tylko siebie, to w żaden sposob ich nie żałuje.

Jak ktoś się bawi w kontrabandę to trzeba wziąć pod uwagę konsekwencje
takiej działalności.

Policja nie ma tu nic do rzeczy.

Ano nie ma - Policja, ITD, Służba Celna itd. - są stworzone do ochrony
państwa i jego obywateli.

Data: 2011-07-04 23:56:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 22:49, Artur Maśląg pisze:

Ano - zresztą co jakiś czas się podnoszą głosy, że policja coś
źle zrobiła, a ten biedaczek tylko uciekał...

Ano - nieumundurowana wyglądająca jak dresiwo chciała zatrzymać nie tych co trza, więc zabili :)

Jak ktoś się bawi w kontrabandę to trzeba wziąć pod uwagę
konsekwencje
takiej działalności.

Ale odpowiedz mi. Jedzie sobie krajówką "znany przemytnik" ... policjanci lokalni to widzą. Miast udawać "że nie zauważyli" i dać cynk dalej (co by zatrzymać na dziupli), huzia na juzia, koguty i lecim na szczecin

Policja nie ma tu nic do rzeczy.
Ano nie ma - Policja, ITD, Służba Celna itd. - są stworzone do
ochrony
państwa i jego obywateli.

A bronić znaczy bronić bez względu na straty ? No bo w jednej kwestii się zgadzamy - niezależnie od pobudek obu stron - to żal trochę postronnych co "przypadkiem" trafili na ścigantów, i chyba nie ma znaczenia kto zdejmie postronnego - uciekinier czy berek.

Data: 2011-07-04 23:52:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Błądzisz. Jeśli masz możliwość legalnej pracy w której zapierdalając od świtu do nocy zarobisz 7 stówek na rękę, a masz do utrzymania rodzinę - zrobisz wszystko. W strefach granicznych to fszystko to handel wódą/fajkami.

Skoro uciekali - to musieli liczyć sie z konsekwencjami - END.

Jacha - skoro *gonią* muszą liczyć się z konsekwencjami. Dlaczego całemu ciągowi zdarzeń związanemu z pościgiem - winny jest uciekający, a nie zdarza się by współwinę ponosił pierdolnięty szeryf z przerostem ambicji nad umiejętnościami ? Tak retorycznie pytam ... bo szary człowiek nie dostosuje prędkości do warunków - a policjanta zamorduje mgła.

Jeśli zabili tylko siebie, to w żaden sposob ich nie żałuje.
Policja nie ma tu nic do rzeczy.

No w tym rzecz, że pociągnęli kilka ofiar za sobą (nie śmiertelnych). A żeby było wesoło - "towarzystwo" tj pały/przemytnicy się znają , każdy wie kto gdzie mieszka, ale trza natłuc coś na stronkę internetową policji, jakie to dzielne szeryfy zamiast przyczaić się na "dziupli" bądź dać cynk, że fura jedzie na dziuplę - uprawiają se carmagedon i czy inne destrakszyn derby na DK/DW.

Nie zaznasz - nie zrozumiesz, i tu się możemy zgodzić.

Data: 2011-07-05 11:56:50
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Aż boję się myśleć co oznacza "wszystko" poza strefami granicznymi.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-07-04 22:42:03
Autor: Artur Maśląg
[...]

No popatrz - normalni ludzie się zazwyczaj zatrzymują, a nie wręcz
odwrotnie. Mało tego, normalny człowiek raczej nie będzie miał okazji
być ściganym przez policję itd.

A jak już ktoś się bawi w przemyt, to daruj...

Data: 2011-07-04 23:08:13
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-07-04 22:42, Artur Maśląg pisze:

[...]

w tym kraju, żeby ciebie celnicy na sygnale po autostradzie ścigali mając ponad 200km/h na liczniku to wystarczy tylko wracać z przepisową prędkością po weekendzie od kobiety w Krakowie do domu we Wrocławiu kombiakiem z rejestracją zaczynającej się na R..

--
pozdr.
Michał

Data: 2011-07-04 23:12:37
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Michał Baszyński" <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości news:iuta38$ndg$1inews.gazeta.pl...
[...]

powiedz - jakie ma znaczenie powód pościgu, w monencie kiedy on jeszcze trwa?
Skoro w ogole do niego doszło, to znaczy, ze ktoś zaczął uciekać. Jeśli ktoś zaczyna uciekać to jest już podstawa do jego ścigania.
Każdy normalny zatrzyma sie do kontroli i po niej odjedzie w spokoju. END.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-05 00:01:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Zmienię temat, i to całkiem na serio Bo Michał przypomniał mi moje odwieczne (stare) przygody jak raz w tygodniu latałem beemką z Przemyśla do Wrocławia. 2 razy byłem ścigany przez celnych, i raz udało mi się nawiać ... Jadę, w radymnie mijam celnych , widzę, że mnie zatrzymują (machają), to ja gaz do oporu, ile wlezie , w tuczempach wbijam na podwórko znajomego, za chatę, i czekam na to, aż miną chatę na sygnale ...

Wiesz jak nudne potrafi być pełne trzepanie auta tylko dlatego, że czarna beemka na RP blachach jedzie na zachód ? To tak na marginesie - że jak ktoś ucieka "to ma powód". Ja miałem kilka razy - nie chciało mi się ponad półgodziny dyskutować z debilami, gdzie to "gówniarz" beemką posuwa i co wiezie ...

Data: 2011-07-05 00:09:15
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-04, Rafa³ "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

Wiesz jak nudne potrafi byæ pe³ne trzepanie auta tylko dlatego, ¿e czarna beemka na RP blachach jedzie na zachód ? To tak na marginesie - ¿e jak kto¶ ucieka "to ma powód". Ja mia³em kilka razy - nie chcia³o mi siê ponad pó³godziny dyskutowaæ z debilami, gdzie to "gówniarz" beemk± posuwa i co wiezie ...

To jest bardzo idiotyczny powód ucieczki. Z ciekawo¶ci: ile razy
z³o¿y³e¶ pisemn± i podpisan± skargê na funkcjonariuszy?

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-07-04 23:11:13
Autor: to
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
begin Krzysiek Kielczewski
Z ciekawości: ile razy
złożyłeś pisemną i podpisaną skargę na funkcjonariuszy?

Po cholerę robić coś, co i tak nic nie da?

Data: 2011-07-05 01:37:19
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-04, to <to@abc.xyz> wrote:

Z ciekawo¶ci: ile razy
z³o¿y³e¶ pisemn± i podpisan± skargê na funkcjonariuszy?

Po cholerê robiæ co¶, co i tak nic nie da?

Da. Mo¿e nie od razu, mo¿e nie za ka¿dym razem ale da.

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-07-04 23:43:21
Autor: to
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
begin Krzysiek Kielczewski
Da. Może nie od razu, może nie za każdym razem ale da.

Gówno da. Nie bądź naiwny.

Data: 2011-07-05 09:41:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-04, to <to@abc.xyz> wrote:

Da. Mo¿e nie od razu, mo¿e nie za ka¿dym razem ale da.

Gówno da. Nie b±d¼ naiwny.

Olanie sprawy na pewno nic nie da.

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-07-05 11:05:33
Autor: to
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
begin Krzysiek Kielczewski
Olanie sprawy na pewno nic nie da.

Przynajmniej nie straci się dodatkowo czasu i nerwów.

Data: 2011-07-05 06:34:01
Autor: J.F.
On 04 Jul 2011 23:11:13 GMT,  to wrote:
begin Krzysiek Kielczewski
Z ciekawo¶ci: ile razy
z³o¿y³e¶ pisemn± i podpisan± skargê na funkcjonariuszy?

Po cholerê robiæ co¶, co i tak nic nie da?

da da - kropla drazy skale. Jedna moze nic, ale kiedys ktos zauwazy ze
tych skarg za duzo, albo przyjdzie inny komendant.

J.

Data: 2011-07-05 14:41:10
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-07-05 06:34, J.F. pisze:
[...]

ale co im napiszesz?
Że czujesz się nękany, bo co jedziesz to akurat Ciebie zatrzymują?
To odpiszą, że mają takie prawo i koniec kropka, będą mieć rację.
A może po n-tym razie, gdy zechcą żebyś otworzył bagaznik powiesz im, że wydawało ci się, że są bardziej inteligentni i mogliby się już sami nauczyć jak się go otwiera, a potem naskarżysz ze są niemili? ;-P

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-07-05 17:51:30
Autor: J.F
[PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzaj�cym tirmenem :)
Użytkownik "MichaÅ‚ BaszyÅ„ski"  napisaÅ‚ w
[...]

Czekaj czekaj - ale to sie chyba wlasnie nekanie nazywa.
Z taka odpowiedzia idziesz do komendanta glownego, ministra, posla  i prokuratora.

Nowy komendant sie nauczy odpowiadac "szanowny panie,  funkcjonariusze wybieraja samochody do kontroli calkowicie przypadkowo, i to na co pan narzeka to jest przypadkowy zbieg okolicznosci". Ale masz 50% szans ze kontrole nagle ustana. I 50% ze sie wzmogna :-)

I niech nie odpisuje "pana czarne bmw to pojazd podejrzany", bo na to tez jest artykul :-)

J.

Data: 2011-07-05 19:21:00
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-07-05 17:51, J.F pisze:

I niech nie odpisuje "pana czarne bmw to pojazd podejrzany", bo na to
tez jest artykul :-)

niestety nie mam BMW ;-P

--
Pozdr.
michał

Data: 2011-07-05 01:30:42
Autor: Michał Baszyński
[...]

kombiakiem z rejestracjÄ… zaczynajÄ…cej siÄ™ na R..

[...]

pod warunkiem, że w ogóle zechce im się poinformować ciebie o tej niedoszłej kontroli. W tym kraju nie musisz uciekać, żeby być ściganym na sygnale przez dzielnych szeryfów..
JechaÅ‚em sobie spokojnie, zgodnie z przepisami (140-150), późnym wieczorem A4 z Krakowa do WrocÅ‚awia. GdzieÅ› w okolicach bodajże zjazdu na Opole (240 km A4?)bedÄ…c na lewym pasie (ktoÅ› siÄ™ akurat wÅ‚Ä…czaÅ‚ do ruchu, wiÄ™c ustÄ…piÅ‚em miejsca) kÄ…tem oka widziaÅ‚em  stojÄ…cy na poboczu przy dwóch ciężarówkach radiowóz (i żywego ducha przy nich ..). JakiÅ› czas później zobaczyÅ‚em w lusterku wstecznym, że coÅ› daleko za mnÄ… wÅ‚Ä…czyÅ‚o sygnaÅ‚y. Czy Ty może masz zwyczaj stawać na baczność na poboczu widzÄ…c daleko za sobÄ… coÅ› jadÄ…cego na sygnaÅ‚e? Bo ja nie.
Okazało się potem, że panowie przez lornetkę zobaczyli moją rejestrację i dopiero wtedy ruszyli za mną. Bo a nóż widelec pewnie przemycam chińczyków lub innych wietnamczyków na budowę A2 albo może i hektolitry spirytusu lub tysiące papierosów, albo co gorsza krakowskie obwarzanki z makiem..
A że ruszali ze startu zatrzymanego (241 km A4?)i koniecznie chcieli dogonić mnie przed najblizszym parkingiem (235 km A4?), gdzie najwyraźniej mocno nudziła się już reszta ich kolegów (parę radiowozów służby celnej urządziło sobie tam zlot towarzyski) więc wyszło, że musieli rozpędzić się do dobrze ponad 200km/h żeby przed tym parkingiem zdążyć do mnie dojechać..

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-07-05 09:06:40
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Michał Baszyński" <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości news:iutied$gn8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytanie zasadnicze - jak ich zobaczyłeś uciekałeś, czy sie zatrzymałes?
Pytanie drugie - jechali za Tobą w mieście, czy na autostradzie?

Normalnie jakbym czytał Fakt albo inny SuperExpres...

Za chwile okaże sie, ze Policja to najwyżej pieszo może sie przemieszczać.

ps. a jak nie podejmÄ… interwencji to matko jedyna, jaka to ona nieskuteczna..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-05 14:51:04
Autor: Michał Baszyński
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

Pytanie zasadnicze - jak ich zobaczyłeś uciekałeś, czy sie zatrzymałes?

normalnie jechałem nie zmieniając w tym czasie ani prędkości ani kierunku bo nie sygnalizowali najmniejszej chęci zatrzymania mnie.
BTW - zatrzymywanie się na autostradzie (żeby ich zapytać, czy przypadkiem dziś też mają ochote pogrzebać w moich brudnych gaciach po łażeniu po Tatrach?) nie dość, że jest zakazane to jeszcze niebezpieczne.

Pytanie drugie - jechali za Tobą w mieście, czy na autostradzie?

na autostradzie poza terenem zabudowanym (240-234km A4) gdzie masz nawet prawo wyprzedzać pojazdy uprzywilejowane (kodeks drogowy, art. 24.11)

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-07-05 18:50:50
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Michał Baszyński" <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości news:iuv1b3$t74$1inews.gazeta.pl...

[...]

no więc co marudzisz?

ps. co do zatrzymywania "się" na autostradzie to jest zabronione, ale na sygnały służb uprawnionych jestes zobowiązany zatrzymać sie w miejscu, gdzie Ci wskazują.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-05 19:00:08
Autor: Michał Baszyński
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

no więc co marudzisz?

ps. co do zatrzymywania "siÄ™" na autostradzie to jest zabronione, ale na
sygnały służb uprawnionych jestes zobowiązany zatrzymać sie w miejscu,
gdzie Ci wskazujÄ….

to powiedz mi jeszcze, jaki sygnał do zatrzymania (poza telepatią )może dać Tobie samochód bedący co najmniej 1000m za Tobą (1000m różnicy to masz po 25 sekundach od ich minięcia przy 150km/h..) gdy pomiędzy wami są jeszcze inne pojazdy..

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-07-05 19:18:00
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Michał Baszyński" <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości news:iuvfu6$idg$1inews.gazeta.pl...

[...]

no ale tak naprawde o co chodzi?
Że policja przekroczyłą jadąc pojazdem uprzywilejowanym w akcji przekroczyla prędkość o ~50km/h na autostradzie?
No straszne...

A może o to, ze w końcu Cie dogonili i zatrzymali?
No to też jest straszne....

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-05 20:05:21
Autor: Michał Baszyński
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

no ale tak naprawde o co chodzi?
Że policja przekroczyłą jadąc pojazdem uprzywilejowanym w akcji
przekroczyla prędkość o ~50km/h na autostradzie?

przeczytaj powoli jeszcze raz wątek, zanim coś odpiszesz - po pierwsze powtórzę po raz n+1 - nie policja, po drugie nie w Moskwie a w Leningradzie,.. ;-p

A może o to, ze w końcu Cie dogonili i zatrzymali?
No to też jest straszne....

wiesz, obciach to by był, gdyby w wyniku sam sam twierdzisz "akcji" nie dogonili _nie_ _uciekającego_ tylko _jadącego_ _przepisowo_ samochodu, który wg producenta potrzebował 15 lat temu 17 sekund (tak, słownie siedemnastu sekund..) na przyspieszenie od zera do setki i m(i)a(ł) Vmax=180km/h ..

--
Pozdr.
michał

Data: 2011-07-05 19:20:45
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-05 19:00, Michał Baszyński pisze:

[...]

sÄ… jeszcze inne pojazdy..

Ale o co Tobie tak naprawdę chodzi? Na widok kogutów gdzieś w oddali
przyśpieszasz, czy obserwujesz i ułatwiasz im jazdę?

Data: 2011-07-05 19:29:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-05 19:20, Artur Maśląg pisze:

Ale o co Tobie tak naprawdę chodzi? Na widok kogutów gdzieś w
oddali
przyśpieszasz, czy obserwujesz i ułatwiasz im jazdę?

Zdarzyło Ci się by na autostradzie dogoniło Cie coś uprzywilejowanego ? Mnie nigdy. Ba, poza zabudowanym nie ma zakazu wyprzedzania uprzywilejowanych, a ci zazwyczaj "se jadą bo jadą" ...

Data: 2011-07-05 21:01:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Hello Rafa³,

Tuesday, July 5, 2011, 7:29:59 PM, you wrote:

Ale o co Tobie tak naprawdê chodzi? Na widok kogutów gdzie¶ w
oddali przy¶pieszasz, czy obserwujesz i u³atwiasz im jazdê?
Zdarzy³o Ci siê by na autostradzie dogoni³o Cie co¶
uprzywilejowanego ?

Wielokrotnie. Na A4 i kawa³ku A18.

Mnie nigdy.

Mo¿e za ma³o je¼dzisz autostradami?

Ba, poza zabudowanym nie ma zakazu wyprzedzania uprzywilejowanych, a
ci zazwyczaj "se jad± bo jad±" ...

Oczywi¶cie, ¿e nie ma. Oni nawet czasem sobie zabawê urz±dzaj±. Kiedy¶
jeden na motorku tak uskutecznia³. Normalnie jecha³ 150+, ja za nim.
On zwalniaj poni¿ej dozwolonej - wyprzedza³em i jecha³em dozwolon±. On
znowu mnie wyprzedza³ i dawa³ swoje 150+. A ja znów za nim :)

W koñcu pogrozi³ mi palcem, zawrócil przez pas zieleni (wtedy jeszcze
na A18 nie by³o barierek a on chyba przegapi³ w tej zabawie zjazd ko³o
Krzywej) i pojecha³ sobie.

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 21:33:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

Zdarzyło Ci się by na autostradzie dogoniło Cie coś
uprzywilejowanego ?
Wielokrotnie. Na A4 i kawałku A18.

Obstawiam, że bor, albo "pościg". No w życiu nie widziałem karetki czy to R czy transportu jadącej więcej jak 140 km/h. A wielokroć wyprzedzałem na A pojazdy mrugające dyskoteką.

Mnie nigdy.
Może za mało jeździsz autostradami?

Może ...

On zwalniaj poniżej dozwolonej - wyprzedzałem i jechałem dozwoloną. On
znowu mnie wyprzedzał i dawał swoje 150+. A ja znów za nim :)

To takÄ… zabawÄ™ miaÅ‚em na ósemce z prywatnym ambulansem ... w deszczu w nocy. LecÄ™ swoje, doganiam karetkÄ™ ... ta siÄ™ ciÄ…gnie lewym pasem ... po kilkudziesiÄ™ciu sekundach wyprzedzam marudera lewym, i ... masakra, przeciwmgielne+mijania+dÅ‚ugie+bomby. WiÄ™c w gaz ile wlezie by siÄ™ oddalić. Jako, że ja zatrzymywaÅ‚em siÄ™ na Å›wiatÅ‚ach, on podganiaÅ‚, ja ruszaÅ‚em  żwawo, i tak 80 kilometrów jazdy z dÅ‚ugimi w lusterkach, ale ja nie o tym :P

Nigdy nie zdarzyło mi się być wyprzedzanym na A przez pojazd uprzywilejowany (nie mylić z uprzywilejowany inaczej).

Data: 2011-07-05 22:58:46
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 9:33:53 PM, you wrote:

Zdarzy³o Ci siê by na autostradzie dogoni³o Cie co¶
uprzywilejowanego ?
Wielokrotnie. Na A4 i kawa³ku A18.
Obstawiam, ¿e bor, albo "po¶cig". No w ¿yciu nie widzia³em
karetki czy to R czy transportu jad±cej wiêcej jak 140 km/h. A wielokroæ wyprzedza³em na A pojazdy mrugaj±ce dyskotek±.

Jednak policjanci na motorach najczê¶ciej. Z samochodami trudno
powiedzieæ - zazwyczaj cywilne. No i wiem, ¿e raz na pewno zwyk³y
cz³owiek sobie pozwoli³ wystawiæ niebieskiego koguta ale mieli go
namierzonego i pod Wrockiem zwinêli. Nawet tu siê chyba o tym dyskusja
odby³a.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-06 00:49:04
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 11:45:03 PM, you wrote:

Jednak policjanci na motorach najczê¶ciej.
POJAZD ! POJAZD ! A nie hulajnoga.

Motor to nie pojazd? Wyposa¿ony w wyjca, koguta na kiju i jad±cy z
w³aczonymi ¶wiatlami drogowymi to jak najbardziej pojazd
uprzywilejowany.

--
Best regards,

Data: 2011-07-06 18:24:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

Jednak policjanci na motorach najczęściej.
POJAZD ! POJAZD ! A nie hulajnoga.
Motor to nie pojazd? Wyposażony w wyjca, koguta na kiju i jadący z
właczonymi światlami drogowymi to jak najbardziej pojazd
uprzywilejowany.

Dziękuję, że wyjaśniłeś mi zgodnie z pord, że motor jest pojazdem. Bóg zapłać, w życiu bym na to nie wpadł.

Teraz rozjaśnię: tak jak skuter ("ASB") jest motocyklem (niezależnie od pojemności), tak motocykl jest "pojazdem".

Data: 2011-07-06 23:50:37
Autor: Adam P³aszczyca
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
Dnia Wed, 06 Jul 2011 18:24:38 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

Dziêkujê, ¿e wyja¶ni³e¶ mi zgodnie z pord, ¿e motor jest pojazdem. Bóg zap³aæ, w ¿yciu bym na to nie wpad³.

Ba, nawet samochodem osobowym jest :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2011-07-06 00:05:11
Autor: to
[...]

Ja ignoruje... co mnie obchodzi kogut gdzieś w oddali? Jak będzie bliżej to ułatwię, tzn. w przypadku autostrady zazwyczaj oznacza zjechanie na prawy pas.

Data: 2011-07-05 08:24:29
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-04 23:08, Michał Baszyński pisze:
[...]

A co to ma do rzeczy? Normalnie jak pościg z amerykańskiego filmu.
200km/h po autostradzie  - nie no, straszne. Pewnie powinni wczeÅ›niej
wysłać poleconym - Szanowny Panie, zgodnie z obowiązkami wynikającymi
z ustawy... umowy... Służba Celna ma prawa do kontroli dowolnego
pojazdu o dowolnej porze dnia i nocy w dowolnej części kraju.
W zwiÄ…zku z Pana rejestracjÄ… zaczynajÄ…cÄ… siÄ™ na R* oraz
przemieszczeniem się trasą A4 jest Pan narażony na częstsze
kontrole. Uprzejmie prosimy o podanie numeru telefonu - oddzwonimy
jak zobaczymy pańską rejestrację w czasie pościgu. Prosimy za
wcześnie nie zwalniać i nie zatrzymywać się pomimo sygnałów
świetlnych oraz dźwiękowych, ponieważ popsuje nam Pan zabawę.

Miłej zabawy.

Data: 2011-07-05 14:59:15
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-07-05 08:24, Artur Maśląg pisze:

A co to ma do rzeczy? Normalnie jak pościg z amerykańskiego filmu.
200km/h po autostradzie - nie no, straszne.

nie zapominaj, że dozwolone jest 140 +10 km/h, a funkcjonariusze służby państwowej egzekwujący prawo powinni sami w pierwszej kolejności przestrzegać tego prawa.

Pewnie powinni wcześniej wysłać poleconym ...

W zwiÄ…zku z Pana rejestracjÄ… zaczynajÄ…cÄ… siÄ™ na R* oraz
przemieszczeniem się trasą A4 jest Pan narażony na częstsze
kontrole.

podstawÄ™ prawnÄ… poproszÄ™..

[...]

mogli zapytać na CB ;-P
następnym razem chyba sam spróbuję ich wywołać wcześniej, jeśli tylko mają CB ;-P
Poza tym dokładnie tak to wyglądało, jakby chlopaki mieli ochotę trochę się rozerwać i mieć pretekst do dołączenia do reszty kumpli na parkingu..
Poza tym poczytaj w jednym z watków powyżej, jak niektórzy reagują widząc jadący za sobą ogon na sygnale..

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-07-05 16:31:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Hello Micha³,

Tuesday, July 5, 2011, 2:59:15 PM, you wrote:

A co to ma do rzeczy? Normalnie jak po¶cig z amerykañskiego filmu.
200km/h po autostradzie - nie no, straszne.
nie zapominaj, ¿e dozwolone jest 140 +10 km/h, a funkcjonariusze s³u¿by
pañstwowej egzekwuj±cy prawo powinni sami w pierwszej kolejno¶ci przestrzegaæ tego prawa.

Nie rób sobie ¿artów. +50 na autostradzie to jest nic. Co innego,
gdyby by³o +50 na osiedlowej drodze.

Policjanci w po¶cigu maj±prawo przekraczaæ prêdko¶æ i to dyskusji nie
podlega.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 16:10:29
Autor: Waldek Godel
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Dnia Tue, 5 Jul 2011 16:31:58 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa³(a):

Policjanci w po¶cigu maj±prawo przekraczaæ prêdko¶æ i to dyskusji nie
podlega.

tylko i wy³±cznie pojazdem uprzywilejowanym.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2011-07-05 17:33:49
Autor: J.F
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
U¿ytkownik "Waldek Godel"  napisa³ w
[...]

W zwyklym poscigu zazwyczaj cala dyskoteke wlaczaja, wiec nie ma problemu.
Bardziej to moze dotyczy szeryfow z kamera co to lubia sobie poscigac zapominajac o tym obowiazku.

Ale tak prawde mowiac - zeby wystarczylo iz sledzony podejrzany wcisnie pedal gazu, a sledzacy go tajniacy musieli grzecznie dalej jechac 50, to tez jest przegiecie :-)

J.

Data: 2011-07-05 16:38:51
Autor: Waldek Godel
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Dnia Tue, 5 Jul 2011 17:33:49 +0200, J.F napisa³(a):

W zwyklym poscigu zazwyczaj cala dyskoteke wlaczaja, wiec nie ma problemu.

radiowozem tak. Cichociemni z kamer± zazwyczaj nie. A nawet nigdy  nie. Dopiero jak ju¿
chc± zatrzymaæ to siê demaskuj±.

Ale tak prawde mowiac - zeby wystarczylo iz sledzony podejrzany wcisnie pedal gazu, a sledzacy go tajniacy musieli grzecznie dalej jechac 50, to tez jest przegiecie :-)

dlaczego? Nie widzê ¿adnego problemu. Od przekroczeñ prêdko¶ci s± inne sposoby, fotoradary, kamery, suszarki itp.
Fakt, ¿adna z nich nie daje mi¶kom okazji do takiego fajnego wyd³u¿enia
sobie króciutkich penisów, jak jazda bryczk± V6 czy inne turbo i
pokazywanie wszystkiem jacy s± wa¿ni i bezkarni (wielokrotnie widaæ na
rejestrowanych filmach, ¿e sami stwarzali zagro¿enie niemniejsze ni¿
¶cigany)

Data: 2011-07-05 18:50:09
Autor: Micha³ Baszyñski
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)

Policjanci w po¶cigu maj±prawo przekraczaæ prêdko¶æ i to dyskusji nie
podlega.

po pierwsze nie policjanci, a po drugie jaki po¶cig, skoro nikt im nie ucieka³?

;-)

--
Pozdr.
Micha³

Data: 2011-07-05 20:55:43
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 6:50:09 PM, you wrote:

Policjanci w po¶cigu maj±prawo przekraczaæ prêdko¶æ i to dyskusji nie
podlega.
po pierwsze nie policjanci,

Uprawnieni - nieistotne czy policjanci.

a po drugie jaki po¶cig, skoro nikt im nie ucieka³?

Je¶li siê kogo¶ goni, to jest to po¶cig. Jad±c przepisowo dogoniæ nie
mogli.

;-)

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 21:11:44
Autor: Micha³ Baszyñski
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)

Je¶li siê kogo¶ goni, to jest to po¶cig. Jad±c przepisowo dogoniæ nie
mogli.

;-)

wracaj±c na sam poczatek w±tku - czyli nie maj±c nic na sumieniu i jad±c przepisowo mo¿emy jednak zostaæ ¶ciganymi przez s³u¿by zachowuj±ce siê nierozs±dnie - co niektórzy tutaj kwestionowali.
CBDU.

--
Pozdr.
Micha³

Data: 2011-07-05 21:56:29
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-07-05 21:11, Micha³ Baszyñski pisze:

[...]

Oczywi¶cie. Doda³bym, ¿e niekoniecznie ¶ciganymi, a zwyczajnie celem
zatrzymania z ró¿nych przyczyn.

zachowuj±ce siê
nierozs±dnie - co niektórzy tutaj kwestionowali.

Jakie nierozs±dnie? 200km/h na autostradzie z pe³n± iluminacj± to jest
nierozs±dnie?

CBDU.

Jak na razie to udowadniasz jedynie, ¿e masz do¶æ mierne pojecie
i prawach i obowi±zkach obywatela - w dowolnym cywilizowanym kraju.
Jako¶ mnie to nie dziwi...

Data: 2011-07-05 23:45:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
W dniu 2011-07-05 21:56, Artur Maśląg pisze:

Jakie nierozsądnie? 200km/h na autostradzie z pełną iluminacją
to jest
nierozsÄ…dnie?

Ponoć prędkość zabija. No i "nie zasuwam".

Data: 2011-07-05 22:37:08
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 9:11:44 PM, you wrote:

[...]

Co znaczy "nierozs±dnie"? Jazda autostrad± +50 nie jest nierozs±dna.
S³u¿by maj± prawo podj±æ po¶cig, je¶li maj± podejrzenie.

CBDU.

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 17:13:32
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-05 14:59, Michał Baszyński pisze:
[...]

Normalnie mnie szczęka opadli - znasz Ty prawo na które się powołujesz?
Pojazd uprzywilejowany ma prawo nie stosować się do pewnych przepisów
itd. - jechali w pełni oznakowani w tzw. akcji.

podstawÄ™ prawnÄ… poproszÄ™..

Trzeba było ich zapytać - możesz nawet skierować pytanie do
posterunku. Dostaniesz odpowiedź na piśmie.

mogli zapytać na CB ;-P
następnym razem chyba sam spróbuję ich wywołać wcześniej, jeśli tylko
majÄ… CB ;-P

Spróbuj. Jak jesteś taki mocny to spróbuj tak sobie "żartować" w
sytuacji jak Ciebie nagle dopadnie kilku z długą bronią. Wtedy też
zapytaj o podstawÄ™ prawnÄ….

Poza tym dokładnie tak to wyglądało, jakby chlopaki mieli ochotę trochę
się rozerwać i mieć pretekst do dołączenia do reszty kumpli na parkingu..

No pewnie - to zawsze tak wygląda jakby mieli się zabawiać. Pms jest
pełen takich opowieści.

Poza tym poczytaj w jednym z watków powyżej, jak niektórzy reagują
widzÄ…c jadÄ…cy za sobÄ… ogon na sygnale..

Czytałem - to ich problem, a policja (czy inne służby) mają ich łapać.

Data: 2011-07-05 19:44:37
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-07-05 17:13, Artur Maśląg pisze:

Normalnie mnie szczęka opadli..

aż zacytuję RoMana:
"czy naprawdę ironia musi gryźć w gołą dupę żeby być rozpoznaną?"
;-)

BTW. Wizyty uzbrojonych po zęby panów z długą bronią (zazwyczaj gładkolufowe pompki, choć kiedyś i pochodne kałachów sie trafiały(!?!?!)..) i skutym pacjentem do towarzystwa jeszcze do niedawna nie były niczym nadzwyczajnym w mojej drugiej pracy ;-p

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-07-05 20:15:32
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-05 19:44, Michał Baszyński pisze:
[...]

Słabiutka ta ironia - przed chwilą pisałeś:
<cite>
[...]
</cite>

[...]

Obawiam się, że nie o tym pisałem.

Data: 2011-07-05 10:31:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Hello Rafa³,

Monday, July 4, 2011, 10:19:38 PM, you wrote:

[...]

beemkach, a doro¶li ludzie, którzy zostawili przez teb absolutny
brak emocji rodziny bez opcji utrzymania. Piszê konkretnie o klasycznych po¶cigach na stronie wschodniej - pa³y pêdz± na zabój za busem upchanym fajkami.

No to fajnych mia³e¶ znajomych. Ich rodziny te¿ wybra³y sobie niez³±
opcjê utrzymania - ¿ycie z przemytu....

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 10:54:08
Autor: J.F
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa³ w
No to fajnych mia³e¶ znajomych. Ich rodziny te¿ wybra³y sobie niez³±
opcjê utrzymania - ¿ycie z przemytu....

Romanie, ale pol Polski w przemycie bierze udzial.
Jedzie taki jeden do niemiec, kupuje auto, nastepny od niego odkupuje, podpisujac jakas fikcyjna umowe. A wszystko w celu niezaplacenia paru naleznych podatkow :-)

Tak oto Polacy poraz kolejny walcza z ciemiezaca ich wladza, jesli tylko uwazaja ze wladza za duzo chce :-)

J.

Data: 2011-07-05 11:02:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Hello J.F,

Tuesday, July 5, 2011, 10:54:08 AM, you wrote:

[...]

Ale tu nie o tym mowa - je¶li kto¶ siê za przemyt bierze, to jego
rodzina musi sobie zdawaæ sprawê, ¿e taka "opcja utrzymania" mo¿e siê
w ka¿dej chwili skoñczyæ bardzo gwa³townie. Albo krymina³em i potê¿n±
grzywn± do sp³acenia, albo ¶miertelnym po¶cigiem policji lub...
konkurencji.
Wylewanie ³ez, ¿e rodzina straci³a "opcjê utrzymania" w tej sytuacji
wzbudza nie lito¶æ ale politowanie.

Tak oto Polacy poraz kolejny walcza z ciemiezaca ich wladza, jesli tylko uwazaja ze wladza za duzo chce :-)

To jest zupe³nie inna para kaloszy.

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 12:44:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

Wylewanie łez, że rodzina straciła "opcję utrzymania" w tej sytuacji
wzbudza nie litość ale politowanie.

Wychodzisz z założenia,że każdy "przemytem się chwali", a to błąd. Wielokroć jest tak, że mąż/żona nie wiedzą skąd biorą się pieniądze w domu. Małżonek chodzi do pracy - to pieniądze są. Choć np na ścianie wschodniej prawdziwe chodzenie do pracy nie jest równoznaczne z "pieniądze są".

Data: 2011-07-05 20:16:53
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 12:44:19 PM, you wrote:

Wylewanie ³ez, ¿e rodzina straci³a "opcjê utrzymania" w tej sytuacji
wzbudza nie lito¶æ ale politowanie.
Wychodzisz z za³o¿enia,¿e ka¿dy "przemytem siê chwali", a to
b³±d. Wielokroæ jest tak, ¿e m±¿/¿ona nie wiedz± sk±d bior± siê pieni±dze w domu. Ma³¿onek chodzi do pracy - to pieni±dze s±. Choæ np na ¶cianie wschodniej prawdziwe chodzenie do pracy nie jest równoznaczne z "pieni±dze s±".

W jednym po¶cie twierdzisz, ¿e 99% spo³eczeñstwa siê tym zajmuje a
teraz, ¿e m±¿/¿ona nie wie. Co¶ zmy¶lasz.

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 21:36:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

W jednym poście twierdzisz, że 99% społeczeństwa się tym zajmuje a
teraz, że mąż/żona nie wie. Coś zmyślasz.

Ja pierdolÄ™, ehhh ...

a) skrót myślowy
b) nadużycie semantyczne
c) lub czasopisma

*Gospodarstwo domowe*. Lepiej ?

Data: 2011-07-05 22:39:12
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 9:36:38 PM, you wrote:

W jednym po¶cie twierdzisz, ¿e 99% spo³eczeñstwa siê tym zajmuje a
teraz, ¿e m±¿/¿ona nie wie. Co¶ zmy¶lasz.
Ja pierdolê, ehhh ...

I piszesz równocze¶nie na grupie? To musi byæ niewygodne...

a) skrót my¶lowy
b) nadu¿ycie semantyczne
c) lub czasopisma
*Gospodarstwo domowe*. Lepiej ?

Mo¿e wyejakuluj najpierw, bo na razie bez sensu piszesz.

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 23:46:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

Ja pierdolÄ™, ehhh ...
I piszesz równocześnie na grupie? To musi być niewygodne...

Trza mieć podzielność uwagi.

a) skrót myślowy
b) nadużycie semantyczne
c) lub czasopisma
*Gospodarstwo domowe*. Lepiej ?
Może wyejakuluj najpierw, bo na razie bez sensu piszesz.

Nie znasz realiów, to tylko "to" pozostaje.

Data: 2011-07-06 01:46:52
Autor: to
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
begin Rafał \"SP\" Gil
Nie znasz realiów, to tylko "to" pozostaje.

Odczep siÄ™. ;-)

Data: 2011-07-05 15:01:34
Autor: Micha³ Baszyñski
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)

No to fajnych mia³e¶ znajomych. Ich rodziny te¿ wybra³y sobie niez³±
opcjê utrzymania - ¿ycie z przemytu....

byle¶ kiedy¶ mo¿e na tzw. ¶cianie wschodniej, w takim np. Braniewie?

--
Pozdr.
Micha³

Data: 2011-07-05 16:32:24
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 3:01:34 PM, you wrote:

No to fajnych mia³e¶ znajomych. Ich rodziny te¿ wybra³y sobie niez³±
opcjê utrzymania - ¿ycie z przemytu....
byle¶ kiedy¶ mo¿e na tzw. ¶cianie wschodniej, w takim np. Braniewie?

Zapewne by³em - przejazdem. I co z tego?

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 19:17:57
Autor: Micha³ Baszyñski
[...]

aha, przejazdem..
Po prostu nie znasz tamtych realiów, gdzie pracy nie ma, us³ug te¿ nie ma (bo kto i czym za nie zap³aci?) a rodzinê nakarmiæ trzeba.
Ale nie da siê te¿ ukryæ, ¿e dla niektórych przemyt to bardzo wygodne ¼ród³o utrzymania.
Ja akurat pochodzê z tej "bardziej cywilizowanej" czê¶ci podkarpackiego, gdzie jest du¿o lepiej (bo jest przemys³ - dawny COP), a do granicy za daleko by op³aca³o siê przemytem paraæ.
I miêdzy innymi dlatego nie lubiê, je¿eli kto¶ tylko na podstawie swojej ignorancji i rejestracji samochodu od razu szufladkuje mnie do grupy choæby potencjalnych z³odziei i przemytników.

--
Pozdr.
Micha³

Data: 2011-07-05 22:14:10
Autor: Artur Ma¶l±g
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
W dniu 2011-07-05 19:17, Micha³ Baszyñski pisze:
(...)
[...]

A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzie¿ itd. i do tego
masz jakie¶ pretensje do policji/s³u¿b celnych/dowolnych, ¿e zajmuje
siê tym, do czego powo³ana zosta³a?

Ja akurat pochodzê z tej "bardziej cywilizowanej" czê¶ci podkarpackiego,
gdzie jest du¿o lepiej (bo jest przemys³ - dawny COP), a do granicy za
daleko by op³aca³o siê przemytem paraæ.

Ojoj - zawsze mo¿esz siê zaj±æ kradzie¿±. Przemytem zajmuj± siê ró¿ni
ludzie, niekoniecznie ci, o których piszesz, ¿e to robi±...
Trochê o tym wiem...

I miêdzy innymi dlatego nie lubiê, je¿eli kto¶ tylko na podstawie swojej
ignorancji i rejestracji samochodu od razu szufladkuje mnie do grupy
choæby potencjalnych z³odziei i przemytników.

ROTFL - krótko ¿yjesz na tym tym ¶wiecie i do tego jeste¶ ofiar±
populistycznych hase³ek o dowolno¶ci wszelakiej. Mi jako¶ zupe³nie
nie przeszkadza dowolna kontrola, a ju¿ w szczególnie na terenach
tranzytowych. Z mafi± te¿ nie mam nic wspólnego, a tak zosta³em
potraktowany przez zestresowanych policjantów - ka³achy itd.,
a ja tylko bêd±c u te¶ciów pojecha³em z kobietami do nocnego
w okresie ¶wi±tecznym. Trzeba by³o widzieæ ich strach, jak na
pytanie o dokumenty (poza samochodem), siêgn±³em w miejsce, gdzie
czêsto broñ siê nosi. Sami sobie ju¿ wyjêli. Na koniec powiedzieli
"przepraszam", po czym pojechali za nami :)

Data: 2011-07-05 22:21:22
Autor: Jarek Andrzejewski
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
On Tue, 05 Jul 2011 22:14:10 +0200, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzie¿ itd. i do tego

kradzie¿ - nie, przemyt - tak.
Przecie¿ przemycane towary ludzie kupuj± dobrowolnie i s± z tego
zadowoleni.
To nie przemyt szkodzi obywatelom "chronionego" obszaru, a c³o.

masz jakie¶ pretensje do policji/s³u¿b celnych/dowolnych, ¿e zajmuje
siê tym, do czego powo³ana zosta³a?

a co to za argument? Do SS, SB czy NKWD te¿ mo¿na by³o mieæ
"pretensje".
To, ¿e powo³ano takie s³u¿by nie oznacza, ¿e jest to s³uszne i
przynosi korzy¶æ.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-07-05 22:56:57
Autor: Artur Ma¶l±g
wrote:

A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzie¿ itd. i do tego

kradzie¿ - nie, przemyt - tak.

Spokojnie, skoro jest tak akceptacja dla przemytu, to i dla kradzie¿y
równie¿. Zreszt± potwierdzasz to kolejnym zdaniem....

Przecie¿ przemycane towary ludzie kupuj± dobrowolnie i s± z tego
zadowoleni.

Te kradzione podobnie. Co do tej dobrowolno¶ci to mo¿e nie przesadzaj,
poniewa¿ ja do³o¿ê uczciwo¶æ...

To nie przemyt szkodzi obywatelom "chronionego" obszaru, a c³o.

Nie no, c³o im szkodzi? To taka choroba przenoszona drog± p³ciow±?
Znaczy to c³o to tylko ich pogr±¿a, poni¿a itd.?

masz jakie¶ pretensje do policji/s³u¿b celnych/dowolnych, ¿e zajmuje
siê tym, do czego powo³ana zosta³a?

a co to za argument? Do SS, SB czy NKWD te¿ mo¿na by³o mieæ
"pretensje".

W tym momencie w sumie chyba mogê zakoñczyæ z Tob± dyskusjê...

To, ¿e powo³ano takie s³u¿by nie oznacza, ¿e jest to s³uszne i
przynosi korzy¶æ.

A tutaj to jestem pewien.

Data: 2011-07-05 23:19:46
Autor: Jarek Andrzejewski
[PI¥TEK?] ITD + Policja ?ciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)

wrote:

[...]

nie wiem, sk±d wyci±gasz taki wniosek, ale na pewno nie ma to nic
wspólnego z logik±.

Przecie¿ przemycane towary ludzie kupuj± dobrowolnie i s± z tego
zadowoleni.

Te kradzione podobnie. Co do tej dobrowolno¶ci to mo¿e nie przesadzaj,
poniewa¿ ja do³o¿ê uczciwo¶æ...

Widzê, ¿e za ma³o napisa³em, ale oczywi¶cie z przyjemno¶ci± uzupe³niê.

Obie transakcje towarzysz±ce przemytowi - zakup i sprzeda¿ s±
dobrowolne. Sprzedawca (przemytnikowi) dostaje za swój towar zap³atê i
kupuj±cy (od przemytnika) równie¿ p³aci dobrowolnie.
Czy teraz zauwa¿asz ju¿, czym ró¿ni siê przemyt od kradzie¿y?

To nie przemyt szkodzi obywatelom "chronionego" obszaru, a c³o.

Nie no, c³o im szkodzi? To taka choroba przenoszona drog± p³ciow±?
Znaczy to c³o to tylko ich pogr±¿a, poni¿a itd.?

widzê, ¿e i tu trzeba Ci troszkê wyja¶niæ. Skutkiem c³a jest wy¿sza
cena dobra na "chronionym" obszarze. Np. porównaj ceny aut w Danii i
USA.

To, ¿e powo³ano takie s³u¿by nie oznacza, ¿e jest to s³uszne i
przynosi korzy¶æ.

A tutaj to jestem pewien.

cieszê siê, ¿e choæ w jednym siê zgadzamy.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-07-06 09:59:38
Autor: Artur Ma¶l±g
wrote:

On Tue, 05 Jul 2011 22:14:10 +0200, Artur Ma¶l±g<futrzak@polbox.com>
wrote:
(...)
To, ¿e powo³ano takie s³u¿by nie oznacza, ¿e jest to s³uszne i
przynosi korzy¶æ.

A tutaj to jestem pewien.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

cieszê siê, ¿e choæ w jednym siê zgadzamy.

Mia³em nie odpowiadaæ, ale dopu¶ci³e¶ siê manipulacji.

Podkre¶lone zdanie jest uzupe³nieniem zdania wcze¶niejszego,
które ³askawie wyci±³e¶:
<cite>

> a co to za argument? Do SS, SB czy NKWD te¿ mo¿na by³o mieæ
> "pretensje".

W tym momencie w sumie chyba mogê zakoñczyæ z Tob± dyskusjê...
</cite>

BTW - mo¿esz dowolnie zamydlaæ zagadnienie, ale zdajesz siê
       nie zauwa¿aæ mechanizmu, na który sam siê powo³a³e¶.

EOT

Data: 2011-07-05 23:48:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
W dniu 2011-07-05 22:14, Artur Maśląg pisze:

A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzież itd. i
do tego
masz jakieś pretensje do policji/służb celnych/dowolnych, że
zajmuje
się tym, do czego powołana została?

Jeśli policja/celni widzą pojazd marki DUPA JASIO o nr rej. 123, znając kierowcę przez wielokrotne zatrzymania, znając "lokalny rynek" , wiedząc, że jedzie "tu i tu" , dalej uważasz, że rozsądniejsze jest ściganctwo niźli telefon o treści "mieciu, ten gołębiewski znów z fajkami leci na garaże na winnej górze" .... I tam zatrzymanie "z krzaków" ... ?

Jesteś przekonany, że ściganie się wśród setek innych kierowców jest tym, do czego zostali powołani, jeśli mają w ręku inne narzędzia ?

Data: 2011-07-08 20:19:08
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Ty wiesz wszystko :)

[...]

Och. Widzê, ¿e go rozszyfrowa³e¶, jak zwykle, bezb³êdnie :)

  Mi jako¶ zupe³nie
nie przeszkadza dowolna kontrola, a ju¿ w szczególnie na terenach
tranzytowych.

Ciesze siê ¿e ci nie przeszkadza. Ale Ty nie jeste¶ wszyscy.

[...]

Skoro ci to nie przeszkadza to ju¿ twój problem :)

pzdr
\SK

Data: 2011-07-08 21:08:04
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-07-08 20:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Nieprawda. O ironii nawet nie wspomnê...

[...]

Wiesz, nie chce mi siê odpowiadaæ na Twoje g³upkowate uwagi

Mi jako¶ zupe³nie
nie przeszkadza dowolna kontrola, a ju¿ w szczególnie na terenach
tranzytowych.

Ciesze siê ¿e ci nie przeszkadza. Ale Ty nie jeste¶ wszyscy.

To niech ci "wszyscy" siê do tego przyzwyczaj±. Warto mieæ tego
¶wiadomo¶æ. Ja nie mam nic do ukrycia i mam ¶wiadomo¶æ, ¿e co¶
takiego mo¿e mi siê trafiæ w miejscach bardziej "obci±¿onych".
I nie mam na my¶li tylko Polski...

[...]

Wrêcz przeciwnie - to Twój problem (zreszt± nie tylko Twój - Micha³ ma
podobnie). Ja jestem zadowolony, ¿e pilnuj± porz±dku i spokoju
obywateli. Nie masz pojêcia co siê tam dzia³o parê dni wcze¶niej
(zreszt± ju¿ nie pierwszy raz) i zwyczajnie trafi³em tam ze z³±
rejestracj± i przy okazji niechc±cy ³ami±c zakaz (chyba ruchu).
Fakt, ¿e chwilowo podpasowa³em pod model potencjalnego zagro¿enia
wcale mi nie przeszkadza.

Data: 2011-07-05 11:50:21
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Hmm. Nie mam ani jednego znajomego, który by choć próbował uciekać przed policją,
(no, jeden, ale niespecjalnie - był mocno zaskoczony że niby "uciekał") a ty miałeś
aż trzech takich którzy w pościgach... zginęli??? Zastanawiające...

Data: 2011-07-05 11:54:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Hello Jakub,

Tuesday, July 5, 2011, 11:50:21 AM, you wrote:

Tak siê niestety sk³ada, ¿e w po¶cigach policyjnych zginê³o 3 moich
znajomych, którym palma jeb³a do potêgi jak zobaczyli dyskotekê we
wstecznym lusterku. I nie byli to m³odzi gniewni w beemkach, a
doro¶li ludzie, którzy zostawili przez teb absolutny brak emocji
rodziny bez opcji utrzymania. Piszê konkretnie o klasycznych
po¶cigach na stronie wschodniej - pa³y pêdz± na zabój za busem
upchanym fajkami. Uciekaj±cemu odpierdala, ale goni±cy nie lepsi.

Hmm. Nie mam ani jednego znajomego, który by choæ próbowa³ uciekaæ
przed policj±, (no, jeden, ale niespecjalnie - by³ mocno zaskoczony
¿e niby "ucieka³") a ty mia³e¶ a¿ trzech takich którzy w
po¶cigach... zginêli??? Zastanawiaj±ce...

A ilu masz znajomych zajmuj±cych sie przemytem papierosów? Mo¿e to
jest wyja¶nienie zagadki...

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 12:46:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

No cóż, wybacz mi, że pochodzę z ściany wschodniej, gdzie 99 % społeczeństwa utrzymuje się z handlu wódą/fajek z UA.

Data: 2011-07-05 17:26:18
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iuv8ms$94b$2node2.news.atman.pl...

[...]

Nie z handlu, tylko z przemytu.
Nazywaj rzeczy po imieniu.

Data: 2011-07-05 18:54:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-05 17:26, Cavallino pisze:

[...]
ZastanawiajÄ…ce...
No cóż, wybacz mi, że pochodzę z ściany wschodniej, gdzie 99 %
społeczeństwa utrzymuje się z handlu wódą/fajek z UA.
Nie z handlu, tylko z przemytu.
Nazywaj rzeczy po imieniu.

Dopsz.

Wybacz mi, że pochodzę ze ściany wschodniej, gdzie 99 % społeczeństwa zmuszona jest do utrzymywania się z przemytu wódy i fajek z US.

Wybaczysz ?

A może chcesz zrobić mały teścik. Podrzucę ci całkowitą zawartość mojego CV i się porównamy, ty "podmieniając" dane na swoje spróbuj znaleźć ofertę pracy (ale wiesz, taką z umówieniem się na rozmowę kwalifikacyjną) w Przemyślu i na terenie opisanym w okręgu o promieniu 50 km od Przemyśla za średnią krajową, a ja to samo uskutecznię w Warszawie i Wrocławiu. Żeby dać ci fory, ja będę musiał uzyskać proponowane wynagrodzenie na poziomie minimum 1,5 średniej krajowej.

Data: 2011-07-05 18:25:51
Autor: masti
[PI¥TEK?] ITD + Policja œciga³y siê 20 km z spieprzaj¹cym tirmenem :)
Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 18:54:30 +0200 osobnik zwany Rafał \"SP\"
Gil wystukał:

W dniu 2011-07-05 17:26, Cavallino pisze:

Hmm. Nie mam ani jednego znajomego, który by choć próbował uciekać
przed policjÄ…,
[...]

pieprzysz

Data: 2011-07-05 19:19:57
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iuvfk7$tiu$1node2.news.atman.pl...

[...]

ale to usprawiedliwia wg Ciebie działalność przestępczą i ucieczke przed policją?

Nie bÄ…dz smieszny.

ps. a dlaczego nie napaść na bank, zabić kilku strażników i wziąc troche siana na chleb, bo nie masz pracy...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-05 19:34:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

ale to usprawiedliwia wg Ciebie działalność przestępczą i
ucieczke przed policjÄ…?

BroÅ„ boże. Nie usprawiedliwia też idiotów w radiowozach stwarzajÄ…cych/potÄ™gujÄ…cych zagrożenie na drogach - zwÅ‚aszcza tych idiotów, którzy majÄ… 100 % pewność, że jeÅ›li bÄ™dÄ… chcieć zatrzymać znanego sobie przemytnika wywoÅ‚ajÄ… tym na 100 % ucieczkÄ™. Każdy kij ma  dwa koÅ„ce. Ja pod żadnym pozorem nie gloryfikujÄ™ przemytników, ale huj mnie strzela jak widzÄ™ akcje takie a nie inne. Na granicy celnik przyjÄ…Å‚ w kieszeÅ„ za zamkniÄ™cie oczy (a kraj mocno walczy z przemytnikami), tylko po to, by 15 kilometrów dalej zenek z mieciem mogli se radiowozem pohasać po drodze publicznej, kiedy i zenek, i mietek i osoba "wytypowana losowo" do kontroli wiedzÄ…, że w razie "wpadki" trza spierdalać.

Nie bÄ…dz smieszny.

To system jest śmieszny.

ps. a dlaczego nie napaść na bank, zabić kilku strażników i
wziÄ…c troche siana na chleb, bo nie masz pracy...

Oj, popierdoliło się w główkach i to ostro.Bank "niczemu winien" - ktoś se banka założył, żeby uczciwie na chleb zarobić. Ktoś stara się zarobić w inny sposób uczciwie - ale jest to niemożliwe. A jak już łachudra zarobi nie daj bóg, to jest *okradany*. Zusy, srusy, belki, menelki ...

Data: 2011-07-05 21:25:29
Autor: Cavallino
[...]

Nie mam czego, nie moja sprawa, nie Twoja wina.

[...]

Nie tylko w Przemyślu i na ścianie wschodniej bywają z tym problemy.
I nie chodzi tylko o cv, czasem też o wiek.
10 lat temu pracę znajdowałem na oko 3 razy szybciej niż teraz.

Data: 2011-07-05 21:46:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-05 21:25, Cavallino pisze:

Nie tylko w Przemyślu i na ścianie wschodniej bywają z tym
problemy.
I nie chodzi tylko o cv, czasem też o wiek.
10 lat temu pracę znajdowałem na oko 3 razy szybciej niż teraz.

Ale co ? Ja proponuję test na "młodym organizmie".

Data: 2011-07-06 09:50:15
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iuvpmo$9of$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale co ?

To, że czynników jest wiele, lokalizacja to tylko jeden z nich.
Jak komuś lokalizacja nie pasi, to IMO sensowniej się przeprowadzić niż żyć z przestępstwa.

Data: 2011-07-06 18:25:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-06 09:50, Cavallino pisze:

To, że czynników jest wiele, lokalizacja to tylko jeden z nich.
Jak komuÅ› lokalizacja nie pasi, to IMO sensowniej siÄ™
przeprowadzić niż żyć z przestępstwa.

A dasz na przeprowadzkÄ™ ?

Data: 2011-07-06 20:25:24
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iv22a7$sg5$3node2.news.atman.pl...
[...]

Jak będę miał Cię w dowodzie to i owszem.

Data: 2011-07-06 21:59:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-06 20:25, Cavallino pisze:

Jak będę miał Cię w dowodzie to i owszem.

Czyli ma mieć na przeprowadzkę, nawet jak nie ma mieć z czego.

EOT.

Data: 2011-07-05 20:15:56
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 12:46:37 PM, you wrote:

[...]
No có¿, wybacz mi, ¿e pochodzê z ¶ciany wschodniej, gdzie 99 %
spo³eczeñstwa utrzymuje siê z handlu wód±/fajek z UA.

99% powiadasz? Starcy i niemowlêta te¿?

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 21:47:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

99% powiadasz? Starcy i niemowlęta też?

Tak. 99 % (zgodnie z tym jak już się poprawiłem) gospodarstw domowych. Jeśli nie znaczna większość :)

Data: 2011-07-05 23:00:13
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 9:47:19 PM, you wrote:

99% powiadasz? Starcy i niemowlêta te¿?
Tak. 99 % (zgodnie z tym jak ju¿ siê poprawi³em) gospodarstw
domowych. Je¶li nie znaczna wiêkszo¶æ :)

Chyba ju¿ wyejakulowa³e¶, bo odpowiedzia³e¶ na w³a¶ciwe pytanie we
w³a¶ciwym miejscu. Ale to siê nadal kupy nie trzyma.

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 23:50:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

99% powiadasz? Starcy i niemowlęta też?
Tak. 99 % (zgodnie z tym jak już się poprawiłem) gospodarstw
domowych. Jeśli nie znaczna większość :)
Chyba już wyejakulowałeś, bo odpowiedziałeś na właściwe pytanie we
właściwym miejscu. Ale to się nadal kupy nie trzyma.

Co się nie trzyma ? To, że lepiej obrócić parę razy autem niźli stać w biedzie na kasie za 7 stówek ?

Data: 2011-07-06 00:51:08
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 5, 2011, 11:50:46 PM, you wrote:

[...]
Co siê nie trzyma ? To, ¿e lepiej obróciæ parê razy autem ni¼li
staæ w biedzie na kasie za 7 stówek ?

Kupy siê nie trzyma twierdzenie, ¿e rodzina nic nie wie. Skoro
przemytem zajmuj± siê praktycznie wszystkie rodziny, to jakim cudem
mog± byæ zaskoczeni utrzat± "opcji utrzymania"?

--
Best regards,

Data: 2011-07-06 18:27:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)

Kupy się nie trzyma twierdzenie, że rodzina nic nie wie. Skoro
przemytem zajmujÄ… siÄ™ praktycznie wszystkie rodziny, to jakim cudem
mogą być zaskoczeni utrzatą "opcji utrzymania"?

No o moich wybrykach z przeszłości moja rodzina też dowiedziała się po latach. Jak sam powiedziałem.

Myślisz, że ktokolwiek normalny parający się "czynem przestępczym" jest z tego dumny i łamane artykuły KK dziara se na klacie i pośladach ?

Data: 2011-07-06 20:26:22
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, July 6, 2011, 6:27:04 PM, you wrote:

Kupy siê nie trzyma twierdzenie, ¿e rodzina nic nie wie. Skoro
przemytem zajmuj± siê praktycznie wszystkie rodziny, to jakim cudem
mog± byæ zaskoczeni utrzat± "opcji utrzymania"?
No o moich wybrykach z przesz³o¶ci moja rodzina te¿ dowiedzia³a
siê po latach. Jak sam powiedzia³em.
My¶lisz, ¿e ktokolwiek normalny paraj±cy siê "czynem
przestêpczym" jest z tego dumny i ³amane artyku³y KK dziara se na klacie i po¶ladach ?

Z Twoich wypowiedzi wynika, ¿e blisko do tego. Poza tym nie sposób
ukryæ czego¶ czym siê zajmuj± wszyscy.

--
Best regards,

Data: 2011-07-04 20:49:49
Autor: Artur Maśląg
[...]

Jak to napisał Kuba - masz małe doświadczenie w prowadzeniu busów.
Jak tak narzekasz na zachowanie Żuka, to spróbuj z Nysą - atrakcje
gwarantowane.

No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

A Gdyby poszli na grzyby ?

To byś nie miał o czym pisać...

Data: 2011-07-04 20:52:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 20:49, Artur Maśląg pisze:

Jak to napisał Kuba - masz małe doświadczenie w prowadzeniu busów.

Faktem jest, w trasie zrobiłem mniej niż 10 000 km busami, moje doświadczenie w zakresie stabilności, to tylko tor kjsowy :), a tam ni huja nie da się dowiedzieć czy bus to stabilny pojazd.

[...]

No i enigmatyczni "oni" nie mieliby czego podesłać do TV co by pokazać jak dzielnie walczą.

Data: 2011-07-04 20:55:15
Autor: Artur Maśląg
[PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
(...)
No i enigmatyczni "oni" nie mieliby czego podesłać do TV co by pokazać
jak dzielnie walczÄ….

Ciekawe - jacy oni, skoro film nakręcił jeden z funkcjonariuszy?

Data: 2011-07-04 21:04:08
Autor: J.F.
On Mon, 04 Jul 2011 20:44:01 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
W dniu 2011-07-04 20:33, J.F. pisze:
No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

A Gdyby poszli na grzyby ?

Jakby poszli, to bysmy ci przyznali racje i ROTFLowali - ciezarowki
nie umiec dogonic, kogo oni zatrudniaja :-)

J.

Data: 2011-07-04 22:20:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 21:04, J.F. pisze:

A Gdyby poszli na grzyby ?
Jakby poszli, to bysmy ci przyznali racje i ROTFLowali - ciezarowki
nie umiec dogonic, kogo oni zatrudniaja :-)

No tosz do tego piję - umiejętności i zdecydowania brak, wygląda na to, że chodziło o gonienie króliczka i patrzenie kiedy zawinie się na drzewie, lub rozpieprzy przedszkole w przyszłości.

Data: 2011-07-04 20:45:48
Autor: Artur Maśląg
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 19:49, to pisze:
Artur Maśląg

[...]

A gdyby tu było przedszkole w przyszłości - szybka, skuteczna akcja na
pełnych bombach. Ja nie ścigają to płacz i zgrzytanie zębów, jak
ścigają to też źle, bo może dobry człowiek zabije kilku pieszych, albo
coś więcej zrobi...

Zabrońcie jazdy z wideorejestratorem, albo w ogóle niech się służby
mundurowe nie afiszują z próbą zatrzymania kogokolwiek, bo to
niebezpieczne. Niech wysyłają gołębia pocztowego z prośbą o wizytę/przyznanie się do czynu - w żadnym wypadku listonosza, bo go
tacy strachliwi specjaliści jeszcze wezmą za dzielnicowego czy
komornika i zastrzelÄ… ze strachu...

Data: 2011-07-04 20:50:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 20:45, Artur Maśląg pisze:

[...]

Co innego zorganizować zatrzymanie/blokadę, a co innego uganiać się przez 20 kilometrów wiedząc, że nic nie da się zrobić.

Przecież nie wyprzedzą, bo a nóż widelec zepchnie do rowu/zajedzie drogę i radiowoza uszkodzi.

Osobówek nie potrafią skutecznie zepchnąć z jezdni w "bezpiecznym" miejscu jak na ten przykład w dzikim usa, ale pogonić się z tirem przez 20 km prowokując aż sam z drogi wyleci (no bo skoro hasali aż 20 km, to opcji zatrzymania nie było) i módlmy się aby ino właśnie nie zacedził w przedszkole w przyszłości.

Data: 2011-07-04 20:54:13
Autor: DoQ
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
W dniu 04-07-2011 20:50, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
Co innego zorganizowaæ zatrzymanie/blokadê, a co innego uganiaæ siê
przez 20 kilometrów wiedz±c, ¿e nic nie da siê zrobiæ.

Tia. A on gdzie¶ zaparkuje, pójdzie w pizdu i jakby co zezna ¿e przecie¿ ¿adn± ciê¿arówk± nie kierowa³.

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-07-04 20:58:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 20:54, DoQ pisze:

Co innego zorganizować zatrzymanie/blokadę, a co innego
uganiać się
przez 20 kilometrów wiedząc, że nic nie da się zrobić.
Tia. A on gdzieś zaparkuje, pójdzie w pizdu i jakby co zezna że
przecież żadną ciężarówką nie kierował.

Skoro teoretyzujemy. A jeśli w kabinie były 2 osoby ? Jak udowodnić którejś z nich, że prowadziła ?

Data: 2011-07-04 21:02:16
Autor: DoQ
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
W dniu 04-07-2011 20:58, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Skoro teoretyzujemy. A je¶li w kabinie by³y 2 osoby ? Jak udowodniæ
której¶ z nich, ¿e prowadzi³a ?

No która¶ z nich musia³a prowadziæ - i tu dochodzi do konfliktu interesów. Wzi±³by¶ na siebie winê jakby Twój kumpel odpierdzieli³ takie manewry, a Ty akurat siedzia³by¶ sobie na fotelu pasa¿era?

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-07-04 22:21:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 21:02, DoQ pisze:

Skoro teoretyzujemy. A jeśli w kabinie były 2 osoby ? Jak
udowodnić
którejś z nich, że prowadziła ?
No któraś z nich musiała prowadzić - i tu dochodzi do konfliktu
interesów. Wziąłbyś na siebie winę jakby Twój kumpel
odpierdzielił takie manewry, a Ty akurat siedziałbyś sobie na
fotelu pasażera?

Nie wziąłbym, ale jeśli byłbym kumpel od flaszki, to bym pewnie mataczył, żeby policja nie była w stanie ustalić kto powoził.

Data: 2011-07-04 22:25:54
Autor: DoQ
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
W dniu 04-07-2011 22:21, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Nie wzi±³bym, ale je¶li by³bym kumpel od flaszki, to bym pewnie
mataczy³, ¿eby policja nie by³a w stanie ustaliæ kto powozi³.

No ale wtedy policja mia³a by was obu na widelcu :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-07-05 00:01:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 22:25, DoQ pisze:

Nie wziąłbym, ale jeśli byłbym kumpel od flaszki, to bym pewnie
mataczył, żeby policja nie była w stanie ustalić kto powoził.
No ale wtedy policja miała by was obu na widelcu :)

Że co ? Że obaj prowadzili ? :)

Data: 2011-07-05 00:12:51
Autor: DoQ
W dniu 05-07-2011 00:01, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Nie wzi±³bym, ale je¶li by³bym kumpel od flaszki, to bym pewnie
mataczy³, ¿eby policja nie by³a w stanie ustaliæ kto powozi³.
No ale wtedy policja mia³a by was obu na widelcu :)
¯e co ? ¯e obaj prowadzili ? :)

Który¶ zacznie sypaæ. Z akumulatorem na jajach jeszcze nikt nie k³ama³ :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-07-05 00:17:02
Autor: jerzu
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
On Tue, 05 Jul 2011 00:01:46 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

¯e co ? ¯e obaj prowadzili ? :)

Jeden krêci³ kierownic±, drugi zmienia³ biegi :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-05 00:21:15
Autor: Tomasz Pyra
<usenet@motopower.pl>  wrote:

¯e co ? ¯e obaj prowadzili ? :)

Jeden krêci³ kierownic±, drugi zmienia³ biegi :)

No kiedy¶ czyta³em o dzieciach wybra³y siê na przeja¿d¿kê - z racji niewysokiego wzrostu jeden siedzia³ i naciska³ peda³y, a drugi sta³ na fotelu i skrêca³.

Kto by³ kieruj±cym pojazdem? :)

Data: 2011-07-05 00:24:18
Autor: jerzu
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
On Tue, 05 Jul 2011 00:21:15 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Kto by³ kieruj±cym pojazdem? :)

Ten co krêci³ kierownic±. Ten drugi to pomocnik kierowcy :)

P.S. Moja specjalizacja wojskowa to pomocnik kierowcy BLG-67 :)

Data: 2011-07-05 16:04:06
Autor: elmer radi radisson
On 2011-07-04 20:58, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Skoro teoretyzujemy. A jeśli w kabinie były 2 osoby ? Jak udowodnić
którejś z nich, że prowadziła ?

Odciski palcow na kierownicy, uchwycie drzwi, uzywanych przelacznikach,
slady biologiczne. Jak trzeba to technicy kryminalistyczni sa normalnie
sciagani do bardzo roznych sytuacji.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-07-04 21:02:45
Autor: Artur Maśląg
[...]

Próbowali go zatrzymać w Środzie Wielkopolskiej. Z dwojga złego lepiej
chyba za nim pojechać z "wyjcami", niż puścić wolno.

Osobówek nie potrafią skutecznie zepchnąć z jezdni w "bezpiecznym"
miejscu jak na ten przykład w dzikim usa, ale pogonić się z tirem przez

Żeś się Waść za dużo filmów naoglądał...

Data: 2011-07-04 22:22:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 21:02, Artur Maśląg pisze:

Żeś się Waść za dużo filmów naoglądał...

Być może. Ale powiedz mi jaki jest sens jechać 20 kilometrów nie mając pomysłu na zakończenie innego: a nóż się rozpierdoli i go złapiemy ?

Data: 2011-07-05 00:50:36
Autor: kogutek
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
Rafa³ \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-07-04 21:02, Artur MaÅ&#65533;lÄ&#65533;g pisze:

> Å»eÅ&#65533; siÄ&#65533; WaÅ&#65533;Ä&#65533; za dużo filmów naoglÄ&#65533;daÅ&#65533;...

ByÄ&#65533; może. Ale powiedz mi jaki jest sens jechaÄ&#65533; 20 kilometrów nie majÄ&#65533;c pomysÅ&#65533;u na zakoÅ&#65533;czenie innego: a nóż siÄ&#65533; rozpierdoli i go zÅ&#65533;apiemy ?

Utwierdzi³e¶ mnie w przekonaniu ¿e jeste¶ idiot±. Oni go nie miêli zamiaru
zatrzymywaæ. Zorganizowanie blokady trwa. Jest potrzebny kto¶ kto informuje
dok±d jad±. Jak by tamten w ciê¿arówce jecha³ 30 to te¿ by go nie wyprzedzali
i zatrzymywali. No chyba ¿e by byli takimi idiotami jak Ty. W pewnym momencie
pojawi³a by siê blokada z kolczatk± i bezbole¶nie by za³atwili sprawê. Nawet
jak by jecha³ 10 na godzinê to by mu nie strzelali w ko³a. Czasami w tv
pokazuj± jak takie akcje wygl±daj± w innych krajach. W pewnym momencie na
drodze s± tylko samochody policji i uciekinier. Wtedy zaczyna siê akcja.
Policja przede wszystkim d±¿y do zyskania przewagi liczebnej. W Polsce jest
ten sam mechanizm. Jak jest jeden radiowóz to nie zatrzymuje takiego co siê
nie zatrzyma³ do kontroli i ucieka. Jak by dopadli tego z Toyoty i by siê
zatrzyma³ to by mu kazali wyj¶æ i siê po³o¿yæ na ulicy. Jak by tego nie zrobi³
to by czekali na posi³ki z odbezpieczon± broni±. --

Data: 2011-07-05 01:17:35
Autor: to
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
begin kogutek
Policja przede wszystkim dąży do
zyskania przewagi liczebnej. W Polsce jest ten sam mechanizm.

W Polsce jest taki mechanizm, że zapierdalają za uciekającym stwarzając dodatkowe zagrożenie. W każdym razie tym właśnie chwalą się w TV, więc mniemam, że nie są to wypadki przy pracy, bo takimi nikt się raczej chwalić nie próbuje.

Data: 2011-07-04 23:09:34
Autor: to
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
begin Artur Maśląg
A gdyby tu było przedszkole w przyszłości

W jakiej przyszłości? Przecież ten pościg zakończył się właśnie tak, że ścigany nie wyrobił się na zakręcie. Szczęście, że na takim, gdzie nic się z tego powodu nie stało.

SÄ… jeszcze inne metody. --

Data: 2011-07-04 21:08:46
Autor: J.F.
On 04 Jul 2011 17:49:54 GMT,  to wrote:
[...]

A jakby tak nie scigali, a 5 km dalej i tak by staranowala ? J.

Data: 2011-07-04 19:55:59
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:iustdp$b0s$1node2.news.atman.pl...

Jak można wdawać się w pościg BUSEM ???

no to poprostu straszne, jechać busem 50-100km/h (choć żeby ta wanienka doszła do 90km/h musieliby wyjechać z tych dziur na zdecydowanie dłuższy czas)...

Normalnie aż niewiarygodne, zeby osiągnąć busem takie prędkości :D

LOL

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-04 20:03:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)

Normalnie aż niewiarygodne, zeby osiągnąć busem takie prędkości :D

W zakręcie, w drugim pościgu który przylinkowałem pały nie miały mieć prawa więcej jak 30 km/h a się wyjebali ...

Data: 2011-07-04 20:18:55
Autor: mister
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 20:03, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
W zakrêcie, w drugim po¶cigu który przylinkowa³em pa³y nie mia³y mieæ
prawa wiêcej jak 30 km/h a siê wyjebali ...

a jak w ostatnim przetargu na busy dla polskiej policji wymagany byl naped na tyl, to media podniosly wielki raban o ustawionym przetargu i wymaganiach z kosmosu. ostatecznie go uniewazniono.

Data: 2011-07-04 11:32:46
Autor: WS
On 4 Lip, 20:18, mister <b...@emaila.com> wrote:

a jak w ostatnim przetargu na busy dla polskiej policji wymagany byl
naped na tyl, to media podniosly wielki raban o ustawionym przetargu i
wymaganiach z kosmosu. ostatecznie go uniewazniono.

no i slusznie ;)
gdyby kupili z napedem na tyl, to na zime trzeba by wszystkich na
przymusowy urlop wysylac, zeby nie pozabijali sie sami na byle
patrolowaniu ;)

WS

Data: 2011-07-05 09:51:28
Autor: J.F
ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
Użytkownik "WS"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

A co - zdazyli juz wyrzucic lub awansowac wszystkich przeszkolonych na nysach i polonezach ?

Teraz moga byc inne jajca - ze AT musi zima z busa wysiadac, zeby go pod gorke przepchnac :-)

J.

Data: 2011-07-05 10:06:31
Autor: WS
On 5 Lip, 09:51, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

A co - zdazyli juz wyrzucic lub awansowac wszystkich przeszkolonych na
nysach i polonezach ?

na emerytury poprzechodzili ;) zdaje sie, ze po 15 latach sluzby moga
(czyli w wieku ~35 lat) - podobno boja sie zmian....

WS

Data: 2011-07-05 11:58:03
Autor: mister
W dniu 2011-07-04 20:32, WS pisze:
no i slusznie ;)
gdyby kupili z napedem na tyl, to na zime trzeba by wszystkich na
przymusowy urlop wysylac, zeby nie pozabijali sie sami na byle
patrolowaniu ;)

bez przesady.
a akurat sie zlozylo tak, ze wymog napedu na tyl odrzucil wszystkie badziewne konstrukcje typu ducato, renault itd. zostal sprinter/crafter i zdaje sie jakis model iveco.

Data: 2011-07-04 20:32:06
Autor: Artur Maśląg
[...]

No i? Wiele wspólnego te dwie sytuacje nie mają.

Data: 2011-07-04 20:46:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 20:32, Artur Maśląg pisze:

No i? Wiele wspólnego te dwie sytuacje nie mają.

No tak. Kierowca wanny rozpostarł za sobą transparent, że nie zamierza spierdalać "bardziej miejskimi" drogami niż jakaś wojewódzka/krajowa którą jechali :)

Taka "gentlemen's agreement" pomiędzy krokodylami a uciekinierem.

Data: 2011-07-05 11:03:21
Autor: CeSaR
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
No tak. Kierowca wanny rozpostar³ za sob± transparent, ¿e nie zamierza spierdalaæ "bardziej miejskimi" drogami ni¿ jaka¶ wojewódzka/krajowa któr± jechali :)

Ale ró¿nicê pomiêdzy "wann±" a Toyot± Yaris ogarniasz?

Data: 2011-07-05 12:47:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-05 11:03, CeSaR pisze:
No tak. Kierowca wanny rozpostarł za sobą transparent, że nie zamierza
spierdalać "bardziej miejskimi" drogami niż jakaś wojewódzka/krajowa którą
jechali :)
Ale różnicę pomiędzy "wanną" a Toyotą Yaris ogarniasz?

A ty ogarniasz "różnicę" pomiędzy BUSEM ITD a BUSEM POLICJI ?

Data: 2011-07-07 17:05:21
Autor: CeSaR
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
Widzê ró¿nicê pomiêdzy busem ¶cigaj±cym samochód osobowy a busem jad±cym za ciê¿arówk±. Ty tej ró¿nicy nie widzisz.

Data: 2011-07-10 22:30:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
W dniu 2011-07-07 17:05, CeSaR pisze:
Widzę różnicę pomiędzy busem ścigającym samochód osobowy a busem jadącym za
ciężarówką. Ty tej różnicy nie widzisz.

A widzisz róznicę pomiędzy osobówką ścigającą cokolwiek, a BUSEM ścigającym cokolwiek ?

Data: 2011-07-11 10:07:57
Autor: CeSaR
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
A widzisz róznicê pomiêdzy osobówk± ¶cigaj±c± cokolwiek, a BUSEM ¶cigaj±cym cokolwiek ?

Znów zaczynasz zmieniaæ temat? OIDP w twoim poscie (pierwszym w watku) w obu przypadkach chodzi o busa jako o samochod scigajacy.
Wiec po co zaczynasz rozmydlac? Poda³e¶ idiotyczny przyklad i poparles go drugim idiotycznym (i nieadekwatnym do pierwszego) przykladem a teraz probujesz dorobic teorie.

Data: 2011-07-11 10:47:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-11 10:07, CeSaR pisze:

A widzisz róznicę pomiędzy osobówką ścigającą cokolwiek, a BUSEM
ścigającym cokolwiek ?
Znów zaczynasz zmieniać temat?

Skądże. Pozwolę sobie zacytować moją wypowiedź z wątku inicjującego cały temat.

"Jak można wdawać się w pościg BUSEM ??? "

Z ślepymi nie gadam, w takim razie z mojej strony EOT.

Data: 2011-07-05 00:33:50
Autor: kogutek
> [...]

> Normalnie aż niewiarygodne, zeby osiÄ&#65533;gnÄ&#65533;Ä&#65533; busem takie prÄ&#65533;dkoÅ&#65533;ci :D

W zakrÄ&#65533;cie, w drugim poÅ&#65533;cigu który przylinkowaÅ&#65533;em paÅ&#65533;y nie miaÅ&#65533;y mieÄ&#65533; prawa wiÄ&#65533;cej jak 30 km/h a siÄ&#65533; wyjebali ...

Ty czytasz ze zrozumieniem linki czy tylko je bezmy¶lnie wklejasz i równie
bezmy¶lnie interpretujesz. Nie by³o mnie tam ale wyt³umaczê\Ci na krowach jak
tam by³o. Nie zatrzyma³ siê to pojechali za nim. Oni go nie gonili. Ich
zadanie polega³o na informowaniu innych dok±d jedzie. Inni policjanci mieli go
zatrzymaæ. Na pewno jechali w pe³nym rynsztunku. Na ¶wiat³ach i sygnale. W
takiej sytuacji mieli do tego prawo. Mieli równie¿ prawo przekroczyæ prêdko¶æ.
W artykule pada stwierdzenie ¿e przywalili w samochód wyje¿dzaj±cy z bocznej
uliczki. Nie wiem gdzie to by³o, nie znam tamtego miasta. Ale w moim uliczki z
regu³y nie maj± pierwszeñstwa jak krzy¿uj± siê z ulicami. Z
prawdopodobieñstwem granicz±cym z pewno¶ci± twierdzê ¿e tam te¿ wyje¿d¿aj±cy z
uliczki nie mia³ \pierwszeñstwa. Je¶li by tak by³o to wymusi³ pierwszeñstwo na
 poje¼dzie uprzywilejowanym. I on jest sprawc± wypadku. Kumasz. Policjanci w
takiej sytuacji by w niczym nie zawinili. A to ¿e gonili to tak ma byæ. Jak
kto¶ siê nie zatrzymuje do kontroli to maj± goniæ i mog± zastrzeliæ jak
dogoni± i siê bêdzie stawia³ i nie wykonywa³ poleceñ. Winny ca³ego zaj¶cia
jest kierowca Toyoty. Policjanci wykonywali tylko pracê za któr± im p³acimy.
Akurat w tym przypadku dobrze j± wykonywali. --

Data: 2011-07-05 08:53:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
W dniu 2011-07-05 02:33, kogutek pisze:

Ty czytasz ze zrozumieniem linki czy tylko je bezmyślnie wklejasz i równie
bezmyślnie interpretujesz. *Nie było mnie tam ale wytłumaczę\Ci na krowach jak
tam było.*

Aha. Ale ja jestem idiotą. Zapładniasz też zdalnie ? Bo nie wiem czy gadając z tobą nie istnieje konieczność włożenia sobie prewencyjnie prezerwatywy w dupę.

prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością twierdzę że tam też wyjeżdżający z
uliczki nie miał \pierwszeństwa. Jeśli by tak było to wymusił pierwszeństwo na
  pojeździe uprzywilejowanym.

Znam jeszcze jednego takiego niegrzecznego:

Ale ja wklejam bezmyślnie linki. Wyjaśnij mi proszę, ruskie rozproszyły mgłę, czy to huje z PO/PIS ?

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kutno_kto_zawinil_podczas_tragicznego_zderzenia_radiowozow_44981.html

Akurat w tym przypadku dobrze jÄ… wykonywali.

No ba.

Data: 2011-07-08 20:32:28
Autor: Sebastian Kaliszewski
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
kogutek wrote:
[...]
Akurat w tym przypadku dobrze j± wykonywali.

Wprost doskonale!

pzdr
\SK

Data: 2011-07-05 20:04:56
Autor:
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
Rafa³ \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa³(a): Jak ja kurwa nienawidzê PH (DH) z parametrem PAR ni¿szym ni¿ 50 %
KURWA !!!

Na pocz±tku idioto zwiñ sobie t± antenê i nikogo tu nie obchodz± twoje "nienawidzê",przesteñ bluzgaæ na forum,a najepiej zmieñ opis.

P.S. Bardzo lubiê DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)

Jak tak lubisz to jed¼ w.w. drogami i nie informuj o tym nikogo,bo nikogo to nie obchodzi.
A po trzecie cwaniaczku nie dziwi fakt,¿e odno¶nie po¶cigu ITD i policji za jakim¶ bezmózgiem w ciê¿arówce masz "p³akaæ czy siê ¶miaæ".Obie s³u¿by s± od utrzymania porz±dku na drogach w naszym piêknym kraju,bo bez nich to ju¿ by³oby gorzej n¿ w Rosji czy Indiach.Masz z tym problem,bo zapewnie jeste¶ cwaniaczkiem z anten± CB d³u¿sz± ni¿ pojazd,którym je¼dzisz po ulubionych drogach wojewódzikich i krajowych,unikaj±c odpowiedzialno¶ci za pope³nione wykroczenia,bo koledzy ci nadaj± gdzie stoj± mi¶ki,masz w d...e innych u¿ytkowników dróg zapewnie nie u¿ywaj±c kierunkowskazów( bo po co?) i parkuj±c tam gdzie ci wygodnie,bo co mnie inni obchodz±.
Policja ma têpiæ buractwo i idiotyzm na DW i DK,a ITD im w tym pomaga.I dobrze. PRECZ Z BURAKIAMI,CHAMAMI i IDIOTAMI NA DROGACH z parametrem PAR wy¿szym ni¿ 50 %

Data: 2011-07-05 23:03:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
Hello ,

Tuesday, July 5, 2011, 10:04:56 PM, you wrote:

[..............]

Otrzyj pianê z gêby i nie komentuj stopek, u diab³a!

--
Best regards,

Data: 2011-07-05 23:52:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
W dniu 2011-07-05 22:04, 19franz74.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

Obie służby są od utrzymania porządku na drogach

Słusznie. Jakaś zmasowana akcja, 3 psy zesrały mi się na chodnik pod domem, a to też droga.

Data: 2011-07-05 22:32:23
Autor: venioo
W dniu 2011-07-04 19:31, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
http://www.tvn24.pl/0,1709302,0,1,ciezarowka_pocisk-uciekala-przez-20-km,wiadomosc.html

Nie wiem - p³akaæ czy siê ¶miaæ ?

Zawsze mia³em "lepsze" zdanie o ITD ni¼li o Policji, ale tu utwierdzili
mnie w przekonaniu, ¿e s± tak samo têpi.

Jak mo¿na wdawaæ siê w po¶cig BUSEM ???

Po przeczytaniu 22 odpowiedzi "o dupie maryni" moze ktos zorientowany w kilku krotkich slowach stroscic, jak sie skonczylo zatrzymanie wanny?
Dlaczego glowny bohater uciekal?

PS. Bus wbrew pozorom potrafi bardzo sprawnie sie poruszac.
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-07-05 23:53:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-05 22:32, venioo pisze:

Po przeczytaniu 22 odpowiedzi "o dupie maryni" moze ktos
zorientowany w kilku krotkich slowach stroscic, jak sie
skonczylo zatrzymanie wanny?

To tu było coś o jakimś pościgu ? ;)

Data: 2011-07-07 17:08:41
Autor: CeSaR
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
To tu by³o co¶ o jakim¶ po¶cigu ? ;)

Tak. Pisa³e¶ o tym w swoim g³ównym po¶cie.

Data: 2011-07-06 09:34:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)

U¿ytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:iuvsco$kns$1news.onet.pl...
[...]

a wystarczy³o przeczytaæ do koñca artyku³

"Ze wstêpnych ustaleñ wynika, ¿e kierowca nie mia³ prawa jazdy kategorii C oraz by³ wielokrotnie karany."

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-06 10:07:38
Autor: venioo
[...]

Ja nie wiem jak ja to czytalem! Jaka¶ zaæma!
  Mea culpa.

Pzdr.

--
venioo

Data: 2011-07-06 20:24:46
Autor: venioo
[PI¡TEK?] ITD + Policja ¶ciga³y siê 20 km z spieprzaj±cym tirmenem :)
W dniu 2011-07-04 19:31, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Jak mo¿na wdawaæ siê w po¶cig BUSEM ???

Busem to jest male piwo, ten koles by go pewnie ciezarowka dogonil ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MbtVTSxRA6M