ITD, fotoradar i kolejna pomyłka

Data: 2013-04-14 01:34:15
Autor: J.F.
ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
Dnia Sun, 14 Apr 2013 00:59:43 +0200, LEPEK napisał(a):
Wysłano więc pismo do policji, że zachodzi podejrzenie popełnienia przestępstwa posługiwania się fałszywymi tablicami, kopia poszła do ITD (swoją drogą dość okrężną drogą, bo jednostka ITD zajmująca się fotoradarami ma tylko adres na skrytkę pocztową i nie ma jak wysłać za potwierdzeniem odbioru).
Po około dwóch tygodniach ITD odesłało odpowiedź, że przepraszają, ale to nie ten samochód.

Ciagnij dalej  i zazadaj szczegolowych wyjasnien dlaczego doszlo do
nieuzasadnionego  nekania obywatela. Zawsze mozna oskarzyc dyrektora czy tam inspektora itd o
niedopelnienie obowiazkow - kto zaplacil za zle dzialajacy system ?
:-)

Po pierwsze - ITD nie weryfikuje marki samochodu ze zdjęcia,

Nie jest to takie proste.

Po trzecie korespondencja z ITD, jako urzędem państwowym za pomocą skrytki pocztowej jest co najmniej śmieszna (pomijam tu już zachowanie dyżurnego na komisariacie policji, który pisma po prostu nie przyjął i trzeba było je wysłać na policję pocztą ;) ).

Skarge poczta do komendanta wyslac ? Bo cos mi sie widzi ze przyjac pismo mial obowiazek :-)

Na podstawie tego zdarzenia i innych wspominanych tutaj na grupie mam już teraz pewność, że każde takie pismo z ITD należy po prostu olać i czekać na wyrok sądu w trybie zaocznym, aby się od niego odwołać (czy tam wnieść zażalenie), aby móc zweryfikować zdjęcie. Bo pomyłek jest za dużo.

Olac to moze niekoniecznie, ale moze jakas prosba potwierdzenie
ustalonych danych.

Tak czy inaczej, to sie chyba jednak skonczy tak ze beda zdjecia
rozsylac. I bardzo dobrze..

J.

Data: 2013-04-13 23:39:28
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 14 Apr 2013 01:34:15 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

Po pierwsze - ITD nie weryfikuje marki samochodu ze zdjęcia,

Nie jest to takie proste.

ale to już powinien byc ich problem. W końcu mogą złapać przestępcę posługujacego się fałszywymi tablicami :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-14 01:59:27
Autor: LEPEK
ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
W dniu 2013-04-14 01:34, J.F. pisze:

Ciagnij dalej

Właściciel pojazdu ma inną koncepcję spędzania wolnego czasu ;)

Po pierwsze - ITD nie weryfikuje marki samochodu ze zdjęcia,

Nie jest to takie proste.

No bez jaj...

Skarge poczta do komendanta wyslac ?
Bo cos mi sie widzi ze przyjac pismo mial obowiazek :-)

Miał obowiązek i nie przyjął, nie ma odmowy na piśmie oraz patrz odpowiedź pierwsza.

Tak czy inaczej, to sie chyba jednak skonczy tak ze beda zdjecia
rozsylac. I bardzo dobrze..

I o to chodzi.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-04-14 09:47:49
Autor: J.F.
Dnia Sun, 14 Apr 2013 01:59:27 +0200, LEPEK napisał(a):
W dniu 2013-04-14 01:34, J.F. pisze:
Ciagnij dalej
Właściciel pojazdu ma inną koncepcję spędzania wolnego czasu ;)

Oj tam, pare pism dla dobra spolecznego.
Pomysl ile oni beda musieli spedzic czasu nad odpowiedzia :-)

Po pierwsze - ITD nie weryfikuje marki samochodu ze zdjęcia,
Nie jest to takie proste.
No bez jaj...

Jak w bazie jest poldek a na zdjeciu berlingo to proste, ale w bazie jest ceed a na zdjeciu znaczek niewyrazny ...

Skarge poczta do komendanta wyslac ?
Bo cos mi sie widzi ze przyjac pismo mial obowiazek :-)
Miał obowiązek i nie przyjął, nie ma odmowy na piśmie oraz patrz odpowiedź pierwsza.

Jedno pisemko "Szanowny panie komendancie, w dniu xxx usilowalem
zlozyc pismo w pana komisariacie, dyzurny odmowil przyjecia. Prosze o
wyjasnienia jak to powinno byc".

Godziny nie podac celowo, szkolenie przeprowadzi wszystkim :-)

Tak czy inaczej, to sie chyba jednak skonczy tak ze beda zdjecia
rozsylac. I bardzo dobrze..
I o to chodzi.

Ale to trzeba ciagnac. Chocby napisac do RPO.

J.

Data: 2013-04-14 11:49:30
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Po pierwsze - ITD nie weryfikuje marki samochodu ze zdjęcia,

Nie jest to takie proste.

Jasne, bo trzeba by było zdjęcie obejrzeć.
A to już za trudne, lepiej niech obywatel lata po urzędach, traci czas i kasę na pisanie i wysyłanie pism itd itp

ITD, fotoradar i kolejna pomyłka