Data: 2019-03-19 10:10:09 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
ITD w akcji | |
https://moto.wp.pl/prawie-kazdy-dostawczak-przeladowany-rekordzista-wazyl-prawie-7-ton-6361100213831297a
Faktycznie taka patologia czy może oko inspektora dobrze auta do kontroli wybiera ? |
|
Data: 2019-03-19 18:54:41 | |
Autor: J.F. | |
ITD w akcji | |
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e1d0c2d6-e26e-4de9-9fd8-2127713cd52c@googlegroups.com...
https://moto.wp.pl/prawie-kazdy-dostawczak-przeladowany-rekordzista-wazyl-prawie-7-ton-6361100213831297a Przeciez masz "wykorzystano najnowocześniejsze systemy preselekcji wagowej." Domyslam sie, ze gdzies tam jest w drodze waga i inspektorzy leca na pewniaka. Ale ... tak przeladowane auto powinno juz solidnie przysiasc na sprezynach. Takie zwykle busiki, czy jakis model, ktory wystepuje takze w ladownosci 5 ton ? No i ustawili sie w takim miejscu ze "Prawie każdy dostawczak przeładowany", czy ten system preselekcji prawidlowo wytypowal auta do kontroli. Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, ze prawie kazdy dostawczak akurat ma potrzebe zaladowania 2 ton, czy ile tam wystarcza to przekroczenia ... J. |
|
Data: 2019-03-19 19:47:23 | |
Autor: RadoslawF | |
ITD w akcji | |
W dniu 2019-03-19 o 18:54, J.F. pisze:
https://moto.wp.pl/prawie-kazdy-dostawczak-przeladowany-rekordzista-wazyl-prawie-7-ton-6361100213831297a Faktycznie taka patologia czy może oko inspektora dobrze auta do kontroli wybiera ? Na zachodzie i w USA są wagi pod asfaltem. Wiadomo o nich tylko jak są tablice informacyjne. Może i u nas taką wreszcie zainstalowali. Ale ... tak przeladowane auto powinno juz solidnie przysiasc na sprezynach. W dostawczakach zwłaszcza tych przeładowywanych to stare dobre resory piórowe. Sprężyny by nie wytrzymały. Takie zwykle busiki, czy jakis model, ktory wystepuje takze w ladownosci 5 ton ? Niewykluczone ze część z nich w innych krajach poza EU jest sprzedawana jako 5T DMC. Znam kampery które u nas są sprzedawane jako do 3,5T a na sucho ważą 3,1 czy 3,2T. Jak zatankujesz paliwo i wodę to osiągasz już 3,5T. Bez kierowcy i pasażerów. Ten sam kamper poza EU ma DMC 4,5T. No i ustawili sie w takim miejscu ze "Prawie każdy dostawczak przeładowany", czy ten system preselekcji prawidlowo wytypowal auta do kontroli. Sąsiad, zawodowy kierowca kiedyś mi tłumaczył dlaczego u nas kupują dostawczaki z manualną skrzynią biegów. Bo jak przeładuje o jedną paletę lekarstw w szklanych opakowaniach to ma o tonę za dużo. Przy stromym podjeździe zadziałają zabezpieczenia skrzyni biegów i auto przestaje jechać. A na manualu wsadzi niższy bieg i się doturla. Dotychczas za nadwagę ścigali głównie ciężarówki, teraz widać zorientowali się że problem jest z dostawczakami. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-03-19 20:41:31 | |
Autor: J.F. | |
ITD w akcji | |
Dnia Tue, 19 Mar 2019 19:47:23 +0100, RadoslawF napisał(a):
W dniu 2019-03-19 o 18:54, J.F. pisze: A jak bedzie widoczna, to co bedziesz omijal ? Takie zwykle busiki, czy jakis model, ktory wystepuje takze w ladownosci 5 ton ?Niewykluczone ze część z nich w innych krajach poza EU jest sprzedawana Moze nawet i w EU - robisz taka mala ciezarowke w wersji 5 czy 7t DMC, a jak ktos tego nie potrzebuje, to jest i wersja 3.5t, bez tachografu i utrudnien. Sąsiad, zawodowy kierowca kiedyś mi tłumaczył dlaczego u nas kupują do ** z takim automatem :-) Dotychczas za nadwagę ścigali głównie ciężarówki, teraz widać A jest problem, czy tylko "oni nas okradaja" :-) J. |
|
Data: 2019-03-19 20:53:38 | |
Autor: Cavallino | |
ITD w akcji | |
W dniu 19-03-2019 o 20:41, J.F. pisze:
Dnia Tue, 19 Mar 2019 19:47:23 +0100, RadoslawF napisał(a): Iveco Daily na przykład. |
|
Data: 2019-03-20 10:59:52 | |
Autor: Budzik | |
ITD w akcji | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Moze nawet i w EU - robisz taka mala ciezarowke w wersji 5 czy 7t DMC, Bo to chyba ogólnie dotyczy przede wszystkim aut Iveco bo one na ramie chyba jako jedyne są... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg |
|
Data: 2019-03-21 07:14:43 | |
Autor: tck | |
ITD w akcji | |
W dniu 19.03.2019 o 19:47, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-03-19 o 18:54, J.F. pisze: jak najbardziej są takie wagi i w Polsce, nie są specjalnie oznakowane, ale są dobrze widoczne https://www.google.com/maps/@50.7874452,23.2129473,3a,75y,151.21h,74.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1syyLEU2iBfpk6PHHnIYs2oA!2e0!7i13312!8i6656 oprócz ważenia sprawdzaja czy wysokość nie jest przekroczona i automatycznie rozpoznają tablice rejestracyjne. Jest nawet mapa tych wag http://www.tirstop.pl/mapa-wag/ -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2019-03-19 21:09:09 | |
Autor: yabba | |
ITD w akcji | |
W dniu 19-03-2019 o 18:54, J.F. pisze:
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e1d0c2d6-e26e-4de9-9fd8-2127713cd52c@googlegroups.com... Na przykład Iveco Daily. Nie wiem jak obecnie, ale kilka lat temu ten sam model można było kupić z papierami z max. DMC 3,5t jak i z papierami DMC 5t. Taki przeładowany samochód stanowi zagrożenie tylko i wyłącznie dla Ministerstwa Finansów. yabba |
|
Data: 2019-03-19 21:22:28 | |
Autor: RadoslawF | |
ITD w akcji | |
W dniu 2019-03-19 o 21:09, yabba pisze:
W dniu 19-03-2019 o 18:54, J.F. pisze: Dla ministra transportu bo nie ma tachografu, dla ministra infrastruktury bo nie ma viatola, dla ministra pracy i spraw socjalnych bo jego kierowca nie ma ograniczeń godzin pracy jak kierowca ciężarówki. A jakby się jeszcze zastanowić to wyszło by jeszcze kilku innych "pokrzywdzonych" ministrów. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-03-20 10:59:52 | |
Autor: Budzik | |
ITD w akcji | |
Użytkownik przemek.jedrzejczak@gmail.com ...
https://moto.wp.pl/prawie-kazdy-dostawczak-przeladowany-rekordzista-w Jezeli ktos w busa dał 7 ton to raczej widac na oko ze przeładowany. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;) |