ITD wkracza do akcji

Data: 2012-12-06 18:20:18
Autor: J.F
ITD wkracza do akcji
UĹźytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bwkfau78xwcb.1jaj65rdfnnr3.dlg@40tude.net...
"Dlugo oczekiwany" fotoradar wkroczyl do akcji.
Za papierowa Gazeta wroclawska:

o, juz w internecie
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/711921,strzez-sie-tych-aut-robia-z-nich-zdjecia-i-sla-mandaty,id,t.html

Gdzie ta ustawa fotoradarowa - obudowa nie powinna byc na zolto ? :-)

J.

Data: 2012-12-06 20:28:52
Autor: Bydlę
ITD wkracza do akcji
On 2012-12-06 17:20:18 +0000, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

Gdzie ta ustawa fotoradarowa - obudowa nie powinna byc na zolto ? :-)

Na żółto, ale w czasie.
Mają czas na oznakowanie.
Zgodnie z treścią ustawy...

--
Bydlę

Data: 2012-12-06 22:31:29
Autor: Tomasz Pyra
ITD wkracza do akcji
Dnia Thu, 6 Dec 2012 18:20:18 +0100, J.F napisał(a):

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bwkfau78xwcb.1jaj65rdfnnr3.dlg@40tude.net...
[...]

Powinna...
Ale jak nie jest to co? A jajco...

Data: 2012-12-07 11:26:22
Autor: Gotfryd Smolik news
ITD wkracza do akcji
On Thu, 6 Dec 2012, Tomasz Pyra wrote:

Dnia Thu, 6 Dec 2012 18:20:18 +0100, J.F napisał(a):

Gdzie ta ustawa fotoradarowa - obudowa nie powinna byc na zolto ? :-)

Powinna...
Ale jak nie jest to co? A jajco...

  Otóż to.
  O skuteczności przepisu przesądza wykrywalność (w "rozumieniu
chłopskim", czyli udział przypadków wykrytych do zaistniałych
zdarzeń) oraz sankcja, nie ten przepis.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-12-07 21:23:45
Autor: Tomasz Pyra
ITD wkracza do akcji
Dnia Fri, 7 Dec 2012 11:26:22 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

[...]

Niemniej mam wrażenie że w dziedzinach przeróżnych
urzędników/funkcjonariuszy zazwyczaj wystarczał sam przepis, a urzędnik
bardzo skrupulatnie się do każdego stosował w ramach ochrony własnego
tyłka.

A jeżeli chodzi o fotoradary (myślę tu głównie o gminach, ale ITD też widać
chce się "wykazać"), pojawia się silne parcie na kasę i orientacja na
"efekty".

Data: 2012-12-08 12:07:32
Autor: Gotfryd Smolik news
ITD wkracza do akcji
On Fri, 7 Dec 2012, Tomasz Pyra wrote:

[...]

  Tylko wtedy, jeśli istnieje sankcja która temu tyłkowy zagrozi.

A jeżeli chodzi o fotoradary

....można wspomnieć o dyskutowanym tu już kiedyś przepisie, wg którego
podobno 100% pieniędzy z fotoradarów ma iść na poprawę bezpieczeństwa,
nie pamiętam czy nie powinno wprost w infrastrukturę.
  Tyle że sankcji nie ma.

pzdr, Gotfryd

ITD wkracza do akcji