IV Kibolska

Data: 2012-05-02 15:19:02
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
– Chwilę wcześniej mijałem tę parę. Myślę, że mieli po około 30 lat. Potem
usłyszałem krzyk dziewczyny: Ratunku, ratunku! Kiedy się obejrzałem
skinhead siedział na mężczyźnie i okładał go pięściami. Wokół było pełno
ludzi. Nikt nie reagował. - powiedział świadek zdarzenia, który zadzwonił
do naszej Redakcji.

Nasz rozmówca dodał, że działo się to około godziny 17.30 we wtorek nad
stawem, na przeciwko restauracji Virga, nad jeziorem Głębokim.

Drastyczną scenę przerwał dopiero młody człowiek.

- Podbiegł do bandyty i krzyknął "nie ruszaj się, policja!" – kontynuuje
nasz rozmówca. – Obezwładnił go, wezwał policję. Nie był na służbie.
Spacerował z rodziną i przypadkowo zobaczył, co się dzieje. Jako jedyny
zareagował. Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

Policjanci zjawili się niebawem, przyjechała także karetka pogotowia.

Przemysław Kimon, rzecznik prasowy KW Policji w Szczecinie potwierdził, że
do takiego zdarzenia doszło.

- Napastnik podszedł do siedzącej pary młodych ludzi i zapytał, czy może
przeszkodzić. Usłyszał, że nie. Uderzył siedzącego mężczyznę w twarz. Był
pijany – poinformował Kimon.

Po zatrzymaniu przez policję napastnik trafił do izby wytrzeźwień.

- Młodzi ludzie, w tym pokrzywdzony, składają wyjaśnienia na komisariacie
Pogodno – dodał rzecznik prasowy KWP.

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120501/SZCZECIN/120509968

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-02 15:49:35
Autor: Bogdan Idzikowski
IV Kibolska

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:gmjdbbwus9z1$.f4lv6v60gzbc.dlg40tude.net...
[...]

A nie spocił się przypadkiem ten napastnik? To przecież tak niezdrowe!

Data: 2012-05-02 18:02:41
Autor: Pamelo
IV Kibolska
Dnia Wed, 2 May 2012 15:19:02 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Rosnie narybek PiS. Coraz bardziej arogancki, czuje siÄ™ bezkarny bo za nim
stoi potęga Jarosława Kaczyńskiego, smierdzącego jaja naszej polityki.

Data: 2012-05-02 19:26:48
Autor: jadryĹ›
IV Kibolska
W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miaĹ‚ 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.

Data: 2012-05-02 21:40:06
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
jadry¶ napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyja¶nia.

No i nie znałe¶ go.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± się głównie produkcj± masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-02 21:43:54
Autor: Przemysław W
IV Kibolska

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:13jxb3qzikgof$.pf2qy0v26uhe.dlg40tude.net...
jadry¶ napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyja¶nia.

No i nie znałe¶ go.

No i co Jadrys, sprawa się rypła....

 Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkuj±ce kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-03 08:29:50
Autor: Przemysław W
IV Kibolska
Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jnscjk$6uc$2node2.news.atman.pl...

jadry¶ napisał:

[...]

Twoja wybiórczo¶ć od dawna jest jasna.

Przemek

Data: 2012-05-08 10:07:18
Autor: jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-03 08:29, Przemysław W pisze:

[...]

Moje wybiórczo¶ć nazywa się Prawda, a na imię Jej - Fakty.

Data: 2012-05-08 18:05:40
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
jadry¶ napisał:

[...]

Chyba przesadziłe¶ dzisiaj z tym buchem.

Data: 2012-05-08 21:04:02
Autor: Jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 18:05, Grzegorz Z. pisze:

Chyba przesadziłe¶ dzisiaj z tym buchem.

Z jakim "buchem?

Data: 2012-05-08 23:05:53
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadry¶ napisał:

W dniu 2012-05-08 18:05, Grzegorz Z. pisze:

Chyba przesadziłe¶ dzisiaj z tym buchem.

Z jakim "buchem?

Kiedy dokładnie miało miejsce zdarzenie że zostałe¶ pobity przez kibola
Pogoni w pojeĽdzie wypełnionym kibolami Lecha?

Data: 2012-05-11 23:41:41
Autor: jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 23:05, Grzegorz Z. pisze:
Jadry¶ napisał:

[...]

Gwoli sprostowania - nie zostałem pobity, On tylko nosił się zamiarem pobicia. A dokładnej daty niestety nie znam.

Data: 2012-05-12 23:07:45
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska

Jadry¶ napisał:

[...]

Nie wiesz kiedy cię pobił?

Data: 2012-05-13 10:35:25
Autor: Jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-12 23:07, Grzegorz Z. pisze:

Gwoli sprostowania - nie zostałem pobity, On tylko nosił się zamiarem
pobicia. A dokładnej daty niestety nie znam.
Nie wiesz kiedy cię pobił?

Przecież napisałem wyraĽnie - NIE zastałem pobity.

Data: 2012-05-13 15:41:50
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadry¶ napisał:

[...]

A sk±d wiedziałe¶ że to był paprykarz?

Data: 2012-05-03 00:31:23
Autor: jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-02 21:40, Grzegorz Z. pisze:
jadry¶ napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
   Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyja¶nia.
No i nie znałe¶ go.

Znam kibiców "Pogoni" jak "zły szel±g"..

Data: 2012-05-03 01:36:10
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska

jadry¶ napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
   Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyja¶nia.
No i nie znałe¶ go.

Znam kibiców "Pogoni" jak "zły szel±g"..

Co ich odróżnia od tych z "Wiary Lecha" ? --

Data: 2012-05-08 10:07:31
Autor: jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-03 01:36, Grzegorz Z. pisze:

Znam kibiców "Pogoni" jak "zły szel±g"..
Co ich odróżnia od tych z "Wiary Lecha" ?

Przy każdej okazji szukaj± zaczepki.. WyobraĽ sobie że jeden napadł na mnie w Poznaniu, i to w tramwaju pełnym kibiców Lecha!

Data: 2012-05-08 21:03:59
Autor: Jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 18:04, Grzegorz Z. pisze:

Przy każdej okazji szukaj± zaczepki.. WyobraĽ sobie że jeden napadł na
mnie w Poznaniu, i to w tramwaju pełnym kibiców Lecha!
Linka poproszę.

Mogę posłużyć tylko link±.

Data: 2012-05-08 23:05:19
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadry¶ napisał:

[...]

Póki co posługujesz się głównie argumentacj± anegdotyczn±.

Data: 2012-05-12 00:00:35
Autor: jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 23:05, Grzegorz Z. pisze:

Linka poproszę.

Mogę posłużyć tylko link±.
Póki co posługujesz się głównie argumentacj± anegdotyczn±.

Oj, najwyraĽniej Ľle ciebie zrozumiałem - tobie chodziło o Linka, czyli tak± rybę.. Owszem - już bior± na wędkę, jednak ja zacznę je łowić dopiero po tarle, czyli tak gdzie¶ od połowy lipca.

Data: 2012-05-12 23:10:20
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
jadry¶ napisał:

[...]

Poproszę o odno¶nik do informacji na temat tego zaj¶cia, jak to paprykarz
rzucił się na ciebie w tramwaju pełnym kiboli Lecha. Nie s±dzę żeby dobrze
się to dla go¶cia skończyło, no i o takim kuriozum dziennikarzyny z "gw"
lub "twojego miasta" na pewno napisały. Nie o takich drobnostkach pisuj±.

Data: 2012-05-13 10:35:19
Autor: Jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-12 23:10, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Było to wtedy gdy Michnik nawet nie my¶lał o założeniu "Gazety".  Ale wyobraĽ sobie że w tym tramwaju obeszło się bez rozróby. Temu fanowi "Pogoni" nawet włos z głowy nie spadł. Rzecz nie do pomy¶lenia gdyby to kibic Lecha zacz±ł szukać zaczepki w Szczecinie...

Data: 2012-05-13 15:43:01
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadry¶ napisał:

[...]

Ale wtedy jeszcze nie było "Wiary Lecha".

Data: 2012-05-03 08:22:54
Autor: Pamelo
IV Kibolska
Dnia Wed, 02 May 2012 19:26:48 +0200, jadry¶ napisał(a):

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyja¶nia.

Niby co wyjasnia? Może go usprawiedliwisz? To młodociany BANDYTA! Bandyta,
rozumiesz. Jeżeli teraz nie oberwie po łapach w przyszło¶ci kogo¶ zabije.
Może nawet ciebie. Wiesz dlaczego tak sie dzieje? Bo tacy jak ty i PiS
popieracie bandytów tylko dlatego, że za waszym podjudzeniem wykrzykuja
"Tusk ty matole!". Czuj± się bezkarni bo ich bronicie! Tak, bronisz
bandytów!

Data: 2012-05-08 10:06:58
Autor: jadry¶
IV Kibolska
W dniu 2012-05-03 08:22, Pamelo pisze:

[...]

To że w¶ród kibiców Pogoni istotnie jest wielu łobuzów.. Frustracja pewnie się bierze z tego że ich drużyna nie jest w stanie awansować do ekstraklasy.

Opamiętaj się Pamelo, - nikt nie broni stadionowych bandytów. Zarówno ja, jak i PiS jeste¶my tylko przeciw stosowaniu odpowiedzialno¶ci zbiorowej.

IV Kibolska