IV Kibolska

Data: 2012-05-02 19:26:48
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.

Data: 2012-05-02 21:40:06
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
jadryś napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.

No i nie znałeś go.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-02 21:43:54
Autor: Przemysław W
IV Kibolska

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:13jxb3qzikgof$.pf2qy0v26uhe.dlg40tude.net...
jadryś napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.

No i nie znałeś go.

No i co Jadrys, sprawa się rypła....

 Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-03 08:29:50
Autor: Przemysław W
IV Kibolska

jadryś napisał:

[...]

Twoja wybiórczość od dawna jest jasna.

Przemek

Data: 2012-05-08 10:07:18
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-03 08:29, Przemysław W pisze:

[...]

Moje wybiórczość nazywa się Prawda, a na imię Jej - Fakty.

Data: 2012-05-08 18:05:40
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
jadryś napisał:

[...]

Chyba przesadziłeś dzisiaj z tym buchem.

Data: 2012-05-08 21:04:02
Autor: Jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 18:05, Grzegorz Z. pisze:

Chyba przesadziłeś dzisiaj z tym buchem.

Z jakim "buchem?

Data: 2012-05-08 23:05:53
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadryś napisał:

W dniu 2012-05-08 18:05, Grzegorz Z. pisze:

Chyba przesadziłeś dzisiaj z tym buchem.

Z jakim "buchem?

Kiedy dokładnie miało miejsce zdarzenie że zostałeś pobity przez kibola
Pogoni w pojeździe wypełnionym kibolami Lecha?

Data: 2012-05-11 23:41:41
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 23:05, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś napisał:

[...]

Gwoli sprostowania - nie zostałem pobity, On tylko nosił się zamiarem pobicia. A dokładnej daty niestety nie znam.

Data: 2012-05-12 23:07:45
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska

Jadryś napisał:

[...]

Nie wiesz kiedy cię pobił?

Data: 2012-05-13 10:35:25
Autor: Jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-12 23:07, Grzegorz Z. pisze:

Gwoli sprostowania - nie zostałem pobity, On tylko nosił się zamiarem
pobicia. A dokładnej daty niestety nie znam.
Nie wiesz kiedy cię pobił?

Przecież napisałem wyraźnie - NIE zastałem pobity.

Data: 2012-05-13 15:41:50
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadryś napisał:

[...]

A skąd wiedziałeś że to był paprykarz?

Data: 2012-05-03 00:31:23
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-02 21:40, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
   Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.
No i nie znałeś go.

Znam kibiców "Pogoni" jak "zły szeląg"..

Data: 2012-05-03 01:36:10
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska

jadryś napisał:

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
   Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.
No i nie znałeś go.

Znam kibiców "Pogoni" jak "zły szeląg"..

Co ich odróżnia od tych z "Wiary Lecha" ? --

Data: 2012-05-08 10:07:31
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-03 01:36, Grzegorz Z. pisze:

Znam kibiców "Pogoni" jak "zły szeląg"..
Co ich odróżnia od tych z "Wiary Lecha" ?

Przy każdej okazji szukają zaczepki.. Wyobraź sobie że jeden napadł na mnie w Poznaniu, i to w tramwaju pełnym kibiców Lecha!

Data: 2012-05-08 21:03:59
Autor: Jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 18:04, Grzegorz Z. pisze:

Przy każdej okazji szukają zaczepki.. Wyobraź sobie że jeden napadł na
mnie w Poznaniu, i to w tramwaju pełnym kibiców Lecha!
Linka poproszę.

Mogę posłużyć tylko linką.

Data: 2012-05-08 23:05:19
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadryś napisał:

[...]

Póki co posługujesz się głównie argumentacją anegdotyczną.

Data: 2012-05-12 00:00:35
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-08 23:05, Grzegorz Z. pisze:

Linka poproszę.

Mogę posłużyć tylko linką.
Póki co posługujesz się głównie argumentacją anegdotyczną.

Oj, najwyraźniej źle ciebie zrozumiałem - tobie chodziło o Linka, czyli taką rybę.. Owszem - już biorą na wędkę, jednak ja zacznę je łowić dopiero po tarle, czyli tak gdzieś od połowy lipca.

Data: 2012-05-12 23:10:20
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
jadryś napisał:

[...]

Poproszę o odnośnik do informacji na temat tego zajścia, jak to paprykarz
rzucił się na ciebie w tramwaju pełnym kiboli Lecha. Nie sądzę żeby dobrze
się to dla gościa skończyło, no i o takim kuriozum dziennikarzyny z "gw"
lub "twojego miasta" na pewno napisały. Nie o takich drobnostkach pisują.

Data: 2012-05-13 10:35:19
Autor: Jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-12 23:10, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Było to wtedy gdy Michnik nawet nie myślał o założeniu "Gazety".  Ale wyobraź sobie że w tym tramwaju obeszło się bez rozróby. Temu fanowi "Pogoni" nawet włos z głowy nie spadł. Rzecz nie do pomyślenia gdyby to kibic Lecha zaczął szukać zaczepki w Szczecinie...

Data: 2012-05-13 15:43:01
Autor: Grzegorz Z.
IV Kibolska
Jadryś napisał:

[...]

Ale wtedy jeszcze nie było "Wiary Lecha".

Data: 2012-05-03 08:22:54
Autor: Pamelo
IV Kibolska
Dnia Wed, 02 May 2012 19:26:48 +0200, jadryś napisał(a):

W dniu 2012-05-02 15:19, Grzegorz Z. pisze:
  Ogolony napastnik z szalikiem Pogoni miał 17 lat.

No tak... to wszystko wyjaśnia.

Niby co wyjasnia? Może go usprawiedliwisz? To młodociany BANDYTA! Bandyta,
rozumiesz. Jeżeli teraz nie oberwie po łapach w przyszłości kogoś zabije.
Może nawet ciebie. Wiesz dlaczego tak sie dzieje? Bo tacy jak ty i PiS
popieracie bandytów tylko dlatego, że za waszym podjudzeniem wykrzykuja
"Tusk ty matole!". Czują się bezkarni bo ich bronicie! Tak, bronisz
bandytów!

Data: 2012-05-08 10:06:58
Autor: jadryś
IV Kibolska
W dniu 2012-05-03 08:22, Pamelo pisze:

[...]

To że wśród kibiców Pogoni istotnie jest wielu łobuzów.. Frustracja pewnie się bierze z tego że ich drużyna nie jest w stanie awansować do ekstraklasy.

Opamiętaj się Pamelo, - nikt nie broni stadionowych bandytów. Zarówno ja, jak i PiS jesteśmy tylko przeciw stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej.

IV Kibolska