IV RP to łamanie praw człowieka.

Data: 2010-05-11 12:36:35
Autor: karwanjestdebilem
IV RP to łamanie praw człowieka.
Wszyscy wiemy jak wyglądała IV RP i jakie są koncepcje polityczne Jarosława Kaczyńskiego, łamanie praw człowieka - mówił w Poranku Radia TOK FM Ryszard Kalisz z SLD.

Kalisz uważa, że Jarosław Kaczyński się nie zmienił, jest taki sam, "tylko jego sztab opracował bardzo sprytną technikę prowadzenia kampanii i technikę wizerunkową". Polega ona na ty aby sam Jarosław Kaczyński się nie odzywał, "bo czym więcej Kaczyński się odzywał, tym bardziej zawsze sobie szkodził, bo kogoś obraził, powiedział za dużo". Komentując niedzielne "orędzie" wideo "do przyjaciół Rosjan" mówił: - Tego rodzaju nagranie wideo, z ustawionym zapleczem, wnętrzem tego pokoju, to daje poczucie, że to jest ten wódz, przywódca, to uniemożliwia dyskusję i nie pokazuje prawdziwego Jarosława Kaczyńskiego. To jest bardzo sprytny zabieg socjotechniczny.

- W wypowiedziach polityków PiS obecna jest ciągle tragedia pary prezydenckiej, ona jest obecna w nas wszystkich, ale jak mówi Elżbieta Jakubiak, to ta tragiczne śmierć ma wyraz polityczny - podkreślał Kalisz. Minister zmarłego prezydenta Jacek Sasin zgromił wczoraj lewicę i PO, że nie poszli złożyć kwiatów pod Pałacem Prezydenckim. - To ja chcę powiedzieć, panie ministrze, że nie było pana o godz. 8:30 w Katedrze Polowej, gdzie odbyła się msza za dusze ofiar katastrofy smoleńskiej - odpierał te zarzuty Ryszard Kalisz. - Moglibyśmy się tak licytować, kto jest bardziej przejęty i lepiej uczci te trzydzieści dni. Każdy przeżywa tę śmierć, tylko róbcie to w spokoju i nie wykorzystujcie politycznie - apelował. - Takie słowa Sasina świadczą o tym, że on chce pokazać, że PiS jest lepszy i lepiej przeżywa, ale niech każdy przeżywa na swój sposób i każdy ma swoją wrażliwość.

http://wyborcza.pl/1,75248,7867055,Kalisz__Kaczynski_sie_ukryl_za_nowym_wizerunkiem.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-11 12:39:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   ,,Prawa czlowieka" wsadz se w dupe i zakorkuj Kaliszem.

   AR

Data: 2010-05-11 12:42:45
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 12:39:22 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

   ,,Prawa czlowieka" wsadz se w dupe i zakorkuj Kaliszem.

O, to, to, to... :-)
Ale najpierw niech sobie "wyrwie kudły z rowa".
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-11 12:48:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
IV RP to 3amanie praw cz3owieka.

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

  A jeszcze niedawno ujadal kazdego dnia na SLD.
  Ten Warzywny to jakies curviosum na tej SzLiscie.

   AR

Data: 2010-05-11 12:50:42
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 12:48:25 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

  A jeszcze niedawno ujadal kazdego dnia na SLD.
  Ten Warzywny to jakies curviosum na tej SzLiscie.

Ewoluuje. To żywy przykład jak czytanie gwna demoluje ludziom mózg.
Dosłownie.
Albo tak dobrze się maskował, znaczy sprawdzony towarzysz rzucony na
odpowiedzialny odcinek...
Piotr

Data: 2010-05-11 13:04:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

   Moze i demoluje ale moim zdaniem tylko takim,
   ktorzy sie do tego nadaja - zakompleksionym
   ciulom bez kulturalnego backgroundu, ktorym
   wydaje, ze z laski wielebnego Adama Michnika
   dostepuja prawdy objawionej.

   AR

Data: 2010-05-11 13:39:48
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 13:04:16 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

Moze i demoluje ale moim zdaniem tylko takim,
   ktorzy sie do tego nadaja - zakompleksionym
   ciulom bez kulturalnego backgroundu, ktorym
   wydaje, ze z laski wielebnego Adama Michnika
   dostepuja prawdy objawionej.

To fałszywy elitaryzm, oparty na złudzie.
Demoluje wszystkim, którzy zostaną złowieni w tę sieć. A nie jest trudno
wpaść, bo są liczne przynęty. Takim charakterystycznym wabikiem jest
"europejskość", czyli coś do czego aspirowaliśmy całe powojnie, ale komuna
dała powąchać tylko nielicznym, wybranym. Oczywiście "europejskość" jest
pokazywana fałszywie, ale i to nie przeszkadza by zapragnąć jej obecności
przy garnku z bigosem. Piotr

Data: 2010-05-11 16:51:46
Autor: karwanjestdebilem
IV RP to łamanie praw człowieka.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  ,,Prawa czlowieka" wsadz se w dupe i zakorkuj Kaliszem.

Ty z koscielnymi zrób to samo i zakorkuj Rydzykiem.

Przemyslaw Warzywny

--

"Tragedia smolenska staje sie na naszych oczach nowym mitem PiS. Mialby on sprawic, ze partia Jaroslawa Kaczynskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uklad" juz sie zuzyl, bo gdy PiS rzadzil, nie zdolal go wytropic, choc mial kontrole i nad sluzbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-11 17:41:38
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 16:51:46 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Ty z koscielnymi zrób to samo i zakorkuj Rydzykiem.

Wystarczy tylko wspomnieć o wkładaniu czegoś do zadka a warzywny już jest w
gotowości... :-)
Jeszcze edelek, ten też lubi sobie o tym pogadać.
Piotr

Data: 2010-05-11 12:40:37
Autor: azot
IV RP to łamanie praw człowieka.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hsbbvk$ot$1inews.gazeta.pl...

Oczywiście GWno napisało. I to pewnie na pierwszej stronie.
A czy jest tam tez może jeszcze opinia "człowieka honoru", Kiszczaka?
Byłby komplet.

azot

IV RP to łamanie praw człowieka.