IV Rzesza...

Data: 2011-11-30 07:32:25
Autor: jrr
IV Rzesza...
czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.
jb

Data: 2011-11-30 15:46:41
Autor:
IV Rzesza...
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.

nie, to sie ma nazywac Stany Zjednoczone Europy:))))))

Data: 2011-11-30 07:55:13
Autor: jrr
IV Rzesza...
On 30 Lis, 16:46, " " <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

> czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.

nie, to sie ma nazywac Stany Zjednoczone Europy:))))))

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

mówimy Partia, myslimy Lenin....

Data: 2011-12-01 05:54:29
Autor: stevep
IV Rzesza...
Dnia 30-11-2011 o 16:55:13 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

> czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.

nie, to sie ma nazywac Stany Zjednoczone Europy:))))))

A wiemy, że pisze kretyn.

--
stevep

Data: 2011-11-30 17:20:37
Autor: Buba
IV Rzesza...
Dnia Wed, 30 Nov 2011 07:32:25 -0800 (PST), jrr napisał(a):

czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.
jb

Mogło być gorzej: Katoland albo Rydzykoland. Możlwe są też wersje:
Kaczystan albo PiSostan.

Buba

Data: 2011-11-30 09:54:47
Autor: jrr
IV Rzesza...
On 30 Lis, 17:20, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
Dnia Wed, 30 Nov 2011 07:32:25 -0800 (PST), jrr napisał(a):

> czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.
> jb

Mogło być gorzej: Katoland albo Rydzykoland.

To według ciebie integracja z UE ratuje nas Rydzykolandem? Skąd u was
takie mity? Podobnym mitem jest, jakoby kościół ratował kogokolwiek
przed postkomuną.
Zastanów się, jakie UE ma możliwości ograniczania wpływu o. Rydzyka na
ludzi! Żadne. Jest wręcz odwrotnie: To europejskie absurdy rzucają
ludzi w ramiona takich jak Rydzyk. Wszyscy jesteście tacy sami:
Biegacie pomiedzy rynną a deszczem, a to jest jedna sitwa.

jb

Data: 2011-11-30 19:16:05
Autor: Bogdan Idzikowski
IV Rzesza...

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c05a70d-5a00-48f6-ac12-91f1bfe622ddv29g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

ludzi w ramiona takich jak Rydzyk. Wszyscy jesteście tacy sami:
Biegacie pomiedzy rynną a deszczem, a to jest jedna sitwa.

=======================================

Czy PiS był za integracją z UE?
Czy LPR była za integracją z UE?

Wydaje mi się, że nie, z tym, że LPR została wyeliminowana i przebita "osikowym" kołkiem.

Kto jest głównym wielbicielem i wyborcą PiS?
Mohery.
Jedni i drudzy mają wspólną cechę. Mentalnie żyją w środku dwudziestego wieku.
I to właśnie oni są przeciwko jakimkolwiek zmianom. Dokładnie to samo charakteryzuje KK.

Data: 2011-11-30 19:43:56
Autor: Buba
IV Rzesza...
Dnia Wed, 30 Nov 2011 09:54:47 -0800 (PST), jrr napisał(a):

[...]

Napisałem: mogło być gorzej. Integracja z UE jest faktem. Wypadnięcie z UE
to spełnienie marzeń wielbicieli Rosji. Nazywało się to chyba "pribałtyckij
kraj" albo jakoś tak. Kogo maszna myśli pisząc "sitwa"? Co do KK - to
odrębny temat. Buba

Data: 2011-11-30 12:24:23
Autor: jrr
IV Rzesza...
On 30 Lis, 19:43, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
Dnia Wed, 30 Nov 2011 09:54:47 -0800 (PST), jrr napisa (a):

> To wed ug ciebie integracja z UE ratuje nas Rydzykolandem? Sk d u was
> takie mity? Podobnym mitem jest, jakoby ko ci ratowa kogokolwiek
> przed postkomun .
> Zastan w si , jakie UE ma mo liwo ci ograniczania wp ywu o. Rydzyka na
> ludzi! adne. Jest wr cz odwrotnie: To europejskie absurdy rzucaj
> ludzi w ramiona takich jak Rydzyk. Wszyscy jeste cie tacy sami:
> Biegacie pomiedzy rynn a deszczem, a to jest jedna sitwa.

> jb

Napisa em: mog o by gorzej.

A dlaczego nie może być lepiej niż jest? (w tym feudalnym kraju)

 Integracja z UE jest faktem.

Faktem jest życie i śmierć. Reszta sie wydarza.

 Wypadni cie z UE
to spe nienie marze wielbicieli Rosji.

W jaki sposób UE chroni nas przed Rosją? Jeżeli Włochy lub Hiszpania
stracą dostęp do gazu, będziesz rozpaczał? Tak samo nikt w UE nie
będzie płakał, gdy Rosja odetnie nam gaz, albo co gorsza wykupi nasze
wszystkie koncerny energetyczne. UE to fikcja, a waluta euro to
manipulacja.

Nazywa o si to chyba "priba tyckij
kraj"

Priwislanskij. Gdyby nie NATO byłby prisekwanskij i inne.
Pod tym wzgledem Rosja liczy się tylko z dywizjami. Dla nich UE to
również fikcja. Rozgrywają polityke z kazdym krajem z osobna.
Zbudowali sobie gazociąg do Niemiec i pies z kulawą nogą nie myślał
tam o Polsce (o gazie łupkowym nie było wtedy słychać).

jb

Data: 2011-11-30 21:45:16
Autor: Bogdan Idzikowski
IV Rzesza...
Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:cbdaec34-6545-4db7-a393-d0ae15a7db3f4g2000yqu.googlegroups.com...

[...]

======================================

Chcieli budować przez Polskę drugą nitkę gazociągu, ale Polska nie była zainteresowana.
Wypadło ci z pamięci, czy też w tym czasie byłeś niemowlęciem?

Data: 2011-11-30 13:04:29
Autor: jrr
IV Rzesza...
On 30 Lis, 21:45, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:cbdaec34-6545-4db7-a393-d0ae15a7db3f4g2000yqu.googlegroups.com...

Priwislanskij. Gdyby nie NATO by by prisekwanskij i inne.
Pod tym wzgledem Rosja liczy si tylko z dywizjami. Dla nich UE to
r wnie fikcja. Rozgrywaj polityke z kazdym krajem z osobna.
Zbudowali sobie gazoci g do Niemiec i pies z kulaw nog nie my la
tam o Polsce (o gazie upkowym nie by o wtedy s ycha ).

=====================================>
Chcieli budowa przez Polsk drug nitk gazoci gu, ale Polska nie by a
zainteresowana.

Powiedz mi Idzikowski, czym różnią się dwie nitki od jednej?

jb

Data: 2011-11-30 13:08:40
Autor: jrr
IV Rzesza...
[...]

Wypad o ci z pami ci, czy te w tym czasie by e niemowl ciem?

Uczciwą propozycją byłaby integracja systemów energetycznych Europy..
Od tego powinna zaczynać się integracja UE! a nie od narzucania
sztywnej waluty. Argentyna usztywniła swój kurs z dolarem amerykańskim
i mieli to, co dzisiaj ma Grecja.
jb

Data: 2011-11-30 12:29:01
Autor: jrr
IV Rzesza...
On 30 Lis, 19:43, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
-- -- -- -- -- -- --

Kogo maszna my li pisz c "sitwa"?

 Sitwa z pańskiego stołu

 Co do KK - to
odr bny temat.

Kosciółek dostał swój kawałek tortu i do dzisiaj z ręki im jada
(Rydzyk najprawdopodobniej też).
jb

Data: 2011-12-01 05:53:51
Autor: stevep
IV Rzesza...
Dnia 30-11-2011 o 16:32:25 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

czyli Europejskie Cesarstwo Narodu Niemieckiego.
jb

Zapodał patentowany idiota.

--
stevep