[FOTO] IV edycja maratonu MTB "Golubska Starówka"

Data: 2009-08-23 23:05:47
Autor: biodarek
[FOTO] IV edycja maratonu MTB "Golubska Starówka"
Zdjęcia zrobione przez Martę, moją córkę. Raczej dla uczestników, którzy się
mogą rozpoznać. Maraton nie ma forum, więc tutaj wrzucam - może jakoś się
rozniesie po sieci.
http://picasaweb.google.com/biodarek/GolubskaStarowka2009MaratonMTB

--
biodarek

Data: 2009-08-24 00:22:10
Autor: M_X
[FOTO] IV edycja maratonu MTB "Golubska Star ówka"
http://picasaweb.google.com/biodarek/GolubskaStarowka2009MaratonMTB

 Trochę OT ale straszny budyń na tych zdjęciach jest. Domyślam się, że foto robione standardowym obiektywem z zestawu? U mnie na kicie który dostałem z A300 było trochę lepiej ale fakt jest taki, że to jedne z gorszych szkieł nawet wśród kit-ów. W moim przypadku ostre zdjęcia zobaczyłem u siebie dopiero po dokupieniu starej-dobrej flinty, fakt - to już tele. Od kilku dni mam Tamrona 17-50 f2.5 - po pierwszych testach zakup wygląda na dobrą inwestycję, oczywiście ideał to nie jest.

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-08-24 08:10:31
Autor: biodarek
[FOTO] IV edycja maratonu MTB "Golubska Star ówka"
M_X:
http://picasaweb.google.com/biodarek/GolubskaStarowka2009MaratonMTB

Trochę OT ale straszny budyń na tych zdjęciach jest. Domyślam się, że
foto  robione standardowym obiektywem z zestawu?

Wiem. Na kicie byłoby nawet lepiej. Większość tych zdjęć jest z Tamrona 80-210,
którego mam jeszcze ze starej Minolty. Jest wolny i ciut lepsze zdjęcia
wychodzą po przymknieciu do f8. Nie kupuję trochę lepszego szkła, ale od razu
zbieram na białasa ;-)

Od kilku dni  mam Tamrona 17-50 f2.5 - po pierwszych
testach zakup wygląda na dobrą  inwestycję, oczywiście ideał to nie jest.

Nie ma takiego szkła ;P
.... jest T 17-50/f2,8 - mam od ponad roku i jestem zadowolony, ale do sportu
za krótki na długim końcu :)
Na rowerowe wycieczki też nie bardzo, bo ciężki ;)
Tutaj zdjęcia tylko z T 17-50/f2,8
http://picasaweb.google.com/biodarek/IVRakietowaJazdaNaCzasITT

Jeszcze kilka zdjęć z Golubia znalezionych w sieci:
http://picasaweb.google.com/justyna.ferska/GolubDobrzyn22082009r
http://picasaweb.google.pl/v4beri/MaratonGolubDobrzyn

biodarek

Data: 2009-08-24 15:17:56
Autor: M_X
[FOTO] IV edycja maratonu MTB "Golubska Star ówka"
Od kilku dni  mam Tamrona 17-50 f2.5 ...
Nie ma takiego szkła ;P

No tak, machnąłem się.

... jest T 17-50/f2,8

Właśnie o ten model mi chodziło

... mam od ponad roku i jestem zadowolony, ale do sportu
za krótki na długim końcu :)

 To fakt, krótki zoom to jest i beczka na szerokim wychodzi ale coś za coś.

Na rowerowe wycieczki też nie bardzo, bo ciężki ;)
Tutaj zdjęcia tylko z T 17-50/f2,8
http://picasaweb.google.com/biodarek/IVRakietowaJazdaNaCzasITT

 Od razu widać różnicę.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-08-24 08:58:53
Autor: MadMan
Dnia Sun, 23 Aug 2009 23:05:47 +0200, biodarek napisał(a):

[...]

Czy ja dobrze widzę że to był maraton MTB po kostce/asfalcie?

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-24 06:01:07
Autor: teryuu
On 24 Sie, 08:58, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

>http://picasaweb.google.com/biodarek/GolubskaStarowka2009MaratonMTB

Czy ja dobrze widzę że to był maraton MTB po kostce/asfalcie?

Kostka była tylko na rynku, gdzie był start rundy honorowej. Start i
dojazd na metę po asfalcie, a pozniej w przeważającej części (90%)
jazda po szutrze i piachu, czasami tylko krótkie fragmenty asfaltowe.

Data: 2009-08-24 17:29:40
Autor: biodarek
IV edycja maratonu MTB "Golubska Starówka"
teryuu:
[...]

Ze zdjęć rzeczywiście można wyciagnąć wniosek jak powyżej.
Nie jechałem w III edycji, ale w I i II organizatorzy rozstawiali kilka
osób z aparatami na trasie - trochę to lepiej wyglądało. Może
rozpieścili nas wtedy tymi zdjęciami ;-)
Bo są już też zdjęcia na stronie maratonu, ale podobnie jak moje
- rozgrzewka na rynku, start i meta.

Pewnie tak jest na większości zawodów - publiczność jest daleko
od areny prawdziwych zmagań i nie widzi krwi, potu i łez...
nie - krew było widać też na mecie - rany się nie zagoiły ;/

Miałem wprawdzie plan, aby małżonkę lub kogoś z fanklubu
wysłać rowerem za miasto - trasa przebiegała jakieś 5km
od rynku w Golubiu, ale pogoda była lekko deszczowa
i darowaliśmy sobie.

--
biodarek

[FOTO] IV edycja maratonu MTB "Golubska Starówka"