IV rozbiór Polski

Data: 2018-09-18 06:55:29
Autor: Pajdak
IV rozbiór Polski
http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,23928638,premier-morawiecki-w-szczecinie-chca-doprowadzic-do-rozczlonkowania.html

"Morawiecki w Szczecinie: Niestraszne nam pomruki z zagranicy tych, którzy
chcą rozczłonkować Polskę."

"Wróg czai się wszędzie", a na 100% w chorych umysłach PiS-u. Motłoch
PiS-owski już się zbroi w cepy i kosy, a niezwycięźona armia testuje strzelające długopisy!

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 09:21:41
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
IV rozbiór Polski
W dniu wtorek, 18 września 2018 06:55:58 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,23928638,premier-morawiecki-w-szczecinie-chca-doprowadzic-do-rozczlonkowania.html

O jest promocja na GWno:
0zł pierwszy miesiąc

Poczekam aż zaczną dopłacać za czytanie, wtedy se zamówię jeden kwartał
na próbę:) I nawet somsiadowi polecę.

Data: 2018-09-20 06:29:07
Autor: Pajdak
IV rozbiór Polski wg Światłego Bytomira
Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e791dc0-ab65-4d53-9f47-720ebf43e101googlegroups.com...
[...]

A coś na temat?

0zł pierwszy miesiąc

A coś na temat?

Poczekam aż zaczną dopłacać za czytanie,

A coś na temat?

wtedy se zamówię jeden kwartał na próbę:)

A coś na temat?

I nawet somsiadowi polecę.

Pies "somsiada" wciąż tęskni za tobą. Cos ty mu zrobił?

--
Pajdak

Data: 2018-09-20 11:29:46
Autor: Pisiorowy Escobar
IV rozbiór Polski
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com napisał(-a):

> [...]

O jest promocja na GWno:
0zł pierwszy miesiąc

Poczekam aż zaczną dopłacać za czytanie, wtedy se zamówię jeden kwartał

czytaj niezasraną
lordzik podrzuci ci linki do wartościowych mózgotrzepaczy

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-20 20:26:41
Autor: Pajdak
IV rozbiór Polski
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:f3q6qdlqhrqotg6jf3u51raj32fmul54e84ax.com...
[...]

Zakwaszony to płatny pachołek z Nowogrodzkiej. Ma za zadanie zmieniać temat, odwracac uwagę od wątku pieprząc bez sensu. Za to mu płaca więc parobek stara się jak moze. Wstydu taka gnida nie ma! Do uczciwej roboty by się wział!

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 11:16:45
Autor: Pisiorowy Escobar
IV rozbiór Polski
"Pajdak" <runt@anekumena.org> napisał(-a):

[...]

pisowskie złodzieje sprzedali w ciągu miesiąca 3 wielkie polskie firmy
i jeszcze są bezczelni

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-19 12:47:53
Autor: Lord Donald
IV rozbiór Polski
Dnia Wed, 19 Sep 2018 11:16:45 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Srajdak, PiS niczego nie sprzedał! PO sprzedało puł Polski Niemcom! To co
było nasze poszło w niemieckie łapy bo pozwolił im na to Tusk za namową
Merkel. Do czego to doszło! My Polacy musimy kupować w niemieckich
sklepach!

Data: 2018-09-19 16:22:36
Autor: Pajdak
IV rozbiór Polski
UB-ek "Lord Donald" <Idont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:11905o3s57mge$.1atssx3iy6w4d.dlg40tude.net...
[...]

Cos mi się wydaje, że to fałszywka ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 17:55:32
Autor: Pisiorowy Escobar
IV rozbiór Polski
Lord Donald <Idont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]

było nasze poszło w niemieckie łapy bo pozwolił im na to Tusk za namową
Merkel. Do czego to doszło! My Polacy musimy kupować w niemieckich

a teraz będziesz jeździł niemieckiem autobusem, kupował niemieckie owoce a w
mcdonaldzie kupował niemiecki drób !!

zenek wytłumacz mi to

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-20 06:26:46
Autor: Pajdak
IV rozbiór Polski
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:1as4qdl85r6iejgkds5umbbo0eq0m8mkml4ax.com...
> [...]

sklepach!

a teraz będziesz jeździł niemieckiem autobusem, kupował niemieckie owoce a w

Durnowaty zenek i szajbniety lordzik to typowe oszołomy z czasów PRL. Tęsknia za ZSRR jak kaczki za wodą.

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 16:21:46
Autor: Pajdak
IV rozbiór Polski
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:7v44qdlu5s9tlc1cpd1uabmhap0ml799v44ax.com...
[...]

Rydzyk za milczenie każe sobie płacić miliony!

--
Pajdak

IV rozbiór Polski