IV rozbiór polski!!!!!!!!

Data: 2011-08-02 09:29:16
Autor: jan
IV rozbiór polski!!!!!!!!
WSCHÓD oddać ROSJI SOWIECKIEJ i wywie-wieść do Syberii na roboty ZACHÓD oddać NIEMCOM
rzeszę sprzedać ZYDOM chodzi  to takie miasta KALISZ, SIERADZ, LODŹ!!!!!

Data: 2011-08-02 13:07:49
Autor: Lorn
IV rozbiór polski!!!!!!!!
W dniu 2011-08-02 11:29,  jan pisze:
WSCHÓD oddać ROSJI SOWIECKIEJ i wywie-wieść do Syberii na roboty
ZACHÓD oddać NIEMCOM
rzeszę sprzedać ZYDOM chodzi  to takie miasta KALISZ, SIERADZ, LODŹ!!!!!

Sam się rozbierz i ubrania pilnuj, bo widzę że starość się nudzisz.

Data: 2011-08-02 14:12:40
Autor: Grzegorz Z.
IV rozbiór polski!!!!!!!!
jan napisał:

WSCHÓD oddać ROSJI SOWIECKIEJ i wywie-wieść do Syberii na roboty ZACHÓD oddać NIEMCOM
rzeszę sprzedać ZYDOM chodzi  to takie miasta KALISZ, SIERADZ, LODŹ!!!!!

Jakby dobrze policzyć to nie IV a XII albo i XVI.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-02 16:22:02
Autor: stevep
IV rozbiór polski!!!!!!!!
Dnia 02-08-2011 o 11:29:16  jan <janonet4-4@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

WSCHÓD oddać ROSJI SOWIECKIEJ i wywie-wieść do Syberii na roboty
ZACHÓD oddać NIEMCOM
rzeszę sprzedać ZYDOM chodzi  to takie miasta KALISZ, SIERADZ, LODŹ!!!!!

A ciebie kretynie też sprzedadzą?

--
stevep

Data: 2011-08-03 10:14:00
Autor: jan
IV rozbiór polski!!!!!!!!
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Dnia 02-08-2011 o 11:29:16  jan <janonet4-4@wytnij.gazeta.pl> napisa=B3(=
a):

> WSCH=D3D odda=E6 ROSJI SOWIECKIEJ i wywie-wie=B6=E6 do Syberii na robo=
ty
> ZACH=D3D odda=E6 NIEMCOM
> rzesz=EA sprzeda=E6 ZYDOM chodzi  to takie miasta KALISZ, SIERADZ, LOD=
=AC!!!!!

A ciebie kretynie te=BF sprzedadz=B1?

wycedzam  na Karaiby  mam do " polski i polaków" na zawsze!!!!!!!!!!

--

IV rozbiór polski!!!!!!!!