IX Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2013-07-21 11:00:37
Autor: abc
IX Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > IX Niedziela po
Zesłaniu Ducha Świętego

Na IX Niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego czyta nam Kościół Święty
Ewangelię według św.Łukasza, (Łk 19, 41-47 )

"Gdy był już blisko, na widok miasta zapłakał nad nim i rzekł: O gdybyś i ty
poznało w ten dzień to, co służy pokojowi. Ale teraz zostało to zakryte
przed twoimi oczami. Bo przyjdą na ciebie dni, gdy twoi nieprzyjaciele
otoczą cię wałem, oblegną cię i ścisną zewsząd. Powalą na ziemię ciebie i
twoje dzieci z tobą i nie zostawią w tobie kamienia na kamieniu za to, żeś
nie rozpoznało czasu twojego nawiedzenia.

Potem wszedł do świątyni i zaczął wyrzucać sprzedających w niej.Mówił do
nich:  Napisane jest: Mój dom będzie domem modlitwy, a wy uczyniliście z
niego jaskinię zbójców.

I nauczał codziennie w świątyni. Lecz arcykapłani i uczeni w Piśmie oraz
przywódcy ludu czyhali na Jego życie."

Stałe części Mszy Świętej są tu
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

IX Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]