IX Rocznica u Różańskich - Zaproszenie

Data: 2010-04-13 17:01:46
Autor: (pj)
IX Rocznica u Różańskich - Zaproszenie
W dniu 2010-04-13 16:21, Jacek Różański pisze:
Hello,
IX Rocznica u Różańskich

ze sie Wam nie nudzi tych pijaków zapraszac... :-P

p.s. nie, nie bede brzdakal niczym innym, jak tylko wydech mojej buzy...

--
pozdr
pj

Data: 2010-04-13 17:04:22
Autor: Grzegorz Rogala
(pj) pisze:

p.s. nie, nie bede brzdakal niczym innym, jak tylko wydech mojej buzy...
Masz juz najechane >60kkm? to jeszcze koszem sprzegla bedziesz brzdakal ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-04-13 17:54:09
Autor: (pj)
W dniu 2010-04-13 17:04, Grzegorz Rogala pisze:
(pj) pisze:

p.s. nie, nie bede brzdakal niczym innym, jak tylko wydech mojej buzy...
Masz juz najechane >60kkm? to jeszcze koszem sprzegla bedziesz brzdakal ;P

chyba Ty! (czytaj: już po wymianie)

;-)

Data: 2010-04-13 19:50:38
Autor: Tytus
IX Rocznica u Różańskich - Z aproszenie
Siemka

*** "(pj)"
p.s. nie, nie bede brzdakal niczym innym, jak tylko wydech mojej buzy...

Piotrus, nie zartuj...
motorem chcesz przyjechac???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-04-14 15:02:11
Autor: (pj)
IX Rocznica u Różańskich - Zaproszenie
W dniu 2010-04-13 19:50, Tytus pisze:
Siemka

*** "(pj)"
p.s. nie, nie bede brzdakal niczym innym, jak tylko wydech mojej buzy...

Piotrus, nie zartuj...
motorem chcesz przyjechac???

nie no w sumie racja... bez sensu... :-P

Data: 2010-04-14 20:15:46
Autor: paszczak55
IX Rocznica u Róża�kich - Zaproszenie
> [...]
>
> Piotrus, nie zartuj...
> motorem chcesz przyjechac???

nie no w sumie racja... bez sensu... :-P

Ja bym chcia³.
Moge?

Paszczak
TDM

Data: 2010-04-14 20:27:35
Autor: Piotr May
On 2010-04-14 20:15, paszczak55@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Jesli nie masz dzieci, chcialbys przyjechac motocyklem, do tego masz ochote czasem na jakis seks, to zapomnij. To impreza nie dla Ciebie.

--
piomay

IX Rocznica u Różańskich - Zaproszenie