Ibm t60 vs dell Latitude D830 - co wybrac

Data: 2010-06-11 21:58:42
Autor: Kovals
Ibm t60 vs dell Latitude D830 - co wybrac
Moze poradzicie ktory laptop wybrac.
ibm t60, core2duo, nagrywarka cd, 60gb hdd, gwarancja 3 mies.
dell Latitude D830, core2duo taki sam jak w ibm t60, nagrywarka dvd dl, 60 gb hdd, gwarancja 12 mies.

Do tej pory zawsze mialem ibmy i nie narzekalem.
Co radzicie wybrac?

Data: 2010-06-13 23:01:23
Autor: p0li
O->Dnia 2010-06-11 21:58:42 niejaki Kovals napisał:
[...]

t60

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2010-06-14 13:49:29
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-06-11 21:58, Kovals pisze:
[...]

Bierz IBMa, D830 jest chyba na nvidii więc prędzej czy później pada trupem.

Data: 2010-06-16 08:39:59
Autor: Marcin Zawadzki
Ibm t60 vs dell Latitude D830 - co wybrac
On Jun 14, 12:49 pm, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
[...]

Bierz IBMa, D830 jest chyba na nvidii wi c pr dzej czy p niej pada trupem..

D830 byl takze sprzedawany ze zintegrowana grafika Intela. Moja zona
uzytkuje takiego od kilku lat.
--
pozdrawiam,
Marcin Zawadzki

Data: 2010-06-17 16:46:09
Autor: acelnószz
Ibm t60 vs dell Latitude D830 - co wybrac
W duzym skrócie:
Grafika zintegrowana to dluzszy czas pracy na jednej baterii.
Moze miec sens.

-- -- -

D830 byl takze sprzedawany ze zintegrowana grafika Intela.

Data: 2010-06-18 04:31:18
Autor: Marcin Zawadzki
On Jun 17, 3:46 pm, acelnószz <antys...@interia.pl> wrote:
> [...]
Moze miec sens.

-- -- -

> D830 byl takze sprzedawany ze zintegrowana grafika Intela.

Nawet mkv odtwarza bez zajakniecia w 1080i, przy procy T7500.
--
pozdrawiam,
Marcin Zawadzki

Data: 2010-06-14 16:37:46
Autor: Czeresniak
Kovals pisze:
[...]

D830 miałem w pracy i pomimo że dużo przeszedł ani razu nie zawiódł i wygladał jak nowy. Pozatym co uważam za plus miał tylko sterowniki do sprzętu bez badziewnego oprogramowania.
T61 mam i pomimo, że prawie cały czas stoi w domu w stacji dokującej to jest w stanie dużo gorszym niż był D830. Plusem jest to, że jest bardziej cichy do D830.

Data: 2010-06-14 21:11:43
Autor: astro
On Mon, 14 Jun 2010 16:37:46 +0200, Czeresniak wrote:
T61 mam i pomimo, że prawie cały czas stoi w domu w stacji dokującej to jest w stanie dużo gorszym niż był D830

Hmm, masz na mysli wyglad? Klapa pokryta jest guma, przez co sie rysuje i
szybko sie "starzeje". Moj 1.5 roczny ThinkPad T500 dziala jak nowy - jest
cichy, nie grzeje sie. Klawiatura wydaje "rownomierne" odglosy. Jedynie
klapa odbiega wygladem od nowego egzemplarza.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-06-15 16:10:12
Autor: Czeresniak
astro pisze:
[...]

Potwierdzam, że materiał, którym powleczona jest klapa bardzo łatwo się rysuje. Zawiasy mają bardzo duży luz wokół ustalonej pozycji. Klawiatura zaczęła stukać (tak jakby odstawała od tego na czym jest podparta) przy naciskaniu bloku klawiszy kierunkowych a pozatym wytarł się czarny lakier pod klawiszami i teraz widać rysy w metalicznej barwy.
Pomimo tego, że laptop ma już ponad dwa lata ok miesiąc temu pojawił się nowy uszkodzony piksel koloru białego, i teraz mam już kilka pikseli i subpikseli uszkodzonych. Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałem.
Tragedią jest też bateria, która po 18 miesiącach ma 36 cyki i 53% znamionowej pojemności przy całyczas włączonej funkcji optymalizacji trwałości baterii.
Następnym minusem są warunki gwarancji, którą Lenovo nazywało NBD. W porównaniu do DELLA to tą można sobie nią coś podetrzeć.
Odnośnie stacji dokującej nonsensem jest to, że w przypadku zaniku zasilania sieciowego akumulator laptopa nie podtrzymuje zasilania stacji. Pozatym gdy laptop jest w stacji to podpięcie słuchawek do laptopa nie wycisza głośników podpiętych do stacji dokującej.
Dodatkowo gdy korzystam z monitora zewnętrznego to laptop po ponownym włączeniu wysyła obraz na monitor zewnętrzny, który jest wyłaczony. Zdarza się to nawet wtedy gdy przed wyłączeniem laptopa przełączam obraz na ekran laptopa i wyłączam zewnętrzny monitor. W DELLu nie miałem tych problemów.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-06-17 13:45:36
Autor: p0li
O->Dnia 2010-06-15 16:10:12 niejaki Czeresniak napisał:
Następnym minusem są warunki gwarancji, którą Lenovo nazywało NBD. W porównaniu do DELLA to tą można sobie nią coś podetrzeć.

wydaje mi sie że t60 to raczej na gwarancji nie kupi ;)