Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka

Data: 2012-05-03 14:29:13
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
Data: 2012-05-03 12:38:53
Autor: Obserwator
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a): a ten film ogladaliscie mkarwan? To znacznie ciekawsze i o Zydach tez jest:

http://www.youtube.com/watch?v=lnB2CjJvuYk&feature=player_embedded#!

Data: 2012-05-03 15:01:37
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jntu8s$qc8$1inews.gazeta.pl...
a ten film ogladaliscie mkarwan? To znacznie ciekawsze i o Zydach tez jest:

http://www.youtube.com/watch?v=lnB2CjJvuYk&feature=player_embedded#!

co to ma wspólnego z Fabarowiczem?

Data: 2012-05-03 13:29:05
Autor: Obserwator
> [...]
> a ten film ogladaliscie mkarwan? To znacznie ciekawsze i o Zydach tez > jest:

sporo. Jesli potraficie myslec logicznie, to skojarzycie i zrozumiecie bez problemu.

Data: 2012-05-03 15:39:05
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnu171$3dl$1inews.gazeta.pl...
> [...]
co to ma wspólnego z Fabarowiczem?
sporo. Jesli potraficie myslec logicznie, to skojarzycie i zrozumiecie bez

Konkretnie co?

"potraficie", "skojarzycie", "zrozumiecie" - to znaczy kto konkretnie?
Do kogo siê zwracasz?

Data: 2012-05-03 14:17:36
Autor: Obserwator
> [...]
> sporo. Jesli potraficie myslec logicznie, to skojarzycie i zrozumiecie bez

Konkretnie co?

trzeba zobaczyc fim. Nie bede Wam go streszczal, bo nie moge Wam narzucac zadnej interpretacji,
"potraficie", "skojarzycie", "zrozumiecie" - to znaczy kto konkretnie?
Do kogo siê zwracasz?

Do Was, bo widze, ze czujecie jednak wiekszy zwiazek z PRL-em, anizeli np. Polska przedwojenna.

Data: 2012-05-03 16:27:51
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnu420$9po$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Konkretnie co?
trzeba zobaczyc fim. Nie bede Wam go streszczal, bo nie moge Wam narzucac

Nie k³am, ten film nie ma nic wspólnego w Fabarowiczem.
Za³ó¿ sobie nowy w±tek i tam zamie¶æ ten film, je¶li uwa¿asz, ¿e jest wa¿ny.

"potraficie", "skojarzycie", "zrozumiecie" - to znaczy kto konkretnie?
Do kogo siê zwracasz?
Do Was, bo widze, ze czujecie jednak wiekszy zwiazek z PRL-em, anizeli np.
Polska przedwojenna.

To nie ja, ale ty u¿ywasz formy wy u¿ywanej dawniej w aparacie PZPR wiêc to ty masz komusze nalecia³o¶ci.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy

Data: 2012-05-03 14:53:43
Autor: Obserwator
> [...]

Nie k³am, ten film nie ma nic wspólnego w Fabarowiczem.
Za³ó¿ sobie nowy w±tek i tam zamie¶æ ten film, je¶li uwa¿asz, ¿e jest wa¿ny.

zaczynacie znowu atak ad personam? Ja NIGDY nie klamie. Taka mam
ZASADE.Widocznie sami klamiecie.  Ile qurwa lat, mozna pisac w kolko Macieju
jedno i to samo, tak jak robicie WY??

O filmie juz zalozylem nowy watek i jak widac tego WAZNEGO filmu nie
obejrzelisci i nie zamierzacie obejrzec. To Wasze teksty nie sa zgodne z
tematyka tej grupy, bo sa szczujace i tendencyjne. W tym filmie tez jest mowa
o takich sowiecko- hitlerowskich taktykach. Obejrzyjcie sobie, bo moze nie
zdajecie sobie sprawy z tego, co czynicie. Ja tez pisze o Zydach, ale nie
uprawiam tendencyjnie - szczujacej propagandy takiej jak WY.

> [...]
> Polska przedwojenna.

To nie ja, ale ty u¿ywasz formy wy u¿ywanej dawniej w aparacie PZPR wiêc to ty masz komusze nalecia³o¶ci.

Uzywam takiej formy, bo WY zachowyjecie sie jak aparatczyk z PZPR, co widac po
Waszych sentymentach np. do sowieckiego patrioty Jaruzelskiego, na temat
ktorego juz tu duzo rozmawialismy, ale Wy nie przyjmujecie zadnych faktow do
wiadomosci. Teraz wykazujecie brak zaintersowania historia komunizmu w wydaniu
sowieckim.

Zreszta wszytkie Wasze teksty sa tendencyjne i nie wnosza nic sensownego do
poznania obecnych problemow Polski.

Data: 2012-05-03 18:22:26
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnu65n$dne$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zaczynacie znowu atak ad personam? Ja NIGDY nie klamie. Taka mam
ZASADE.Widocznie sami klamiecie.  Ile qurwa lat, mozna pisac w kolko Macieju

Skoro nie potrafisz odpowiedzieæ na proste pytanie co ten film ma wspó³nego z Fabarowiczem to znaczy, ze k³amiesz.
Gdby by³o inaczej napisa³by¶ w tej i tej czê¶ci filmu jest informacja o Fabarowiczu.
Zatem k³amiesz i nie jest to zw³yk³e stwierdzenie faktu.

Znowu k³amiesz albo nie zdajesz sobie sprawy co znaczy s³owo polityka http://sjp.pwn.pl/szukaj/polityka

> [...]
sowieckim.
Zreszta wszytkie Wasze teksty sa tendencyjne i nie wnosza nic sensownego do

znowu k³amiesz

Data: 2012-05-03 17:40:23
Autor: Obserwator
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):

Ja nie klamie, a Wy zachowujecie sie jak cyborg, ktory powtarza bezmyslnie
mantre. Wy napewno jestescie CZLOWIEKIEM czy moze robotem?

Ten film ma wiele wspolnego z tym Fabarowiczem. Bo to jest kolejny wasz
tendencyjny tekst o Zydach. A napisaliscie ich kilka tysiecy.

Poslugujecie sie kolejny raz jakims przykladem Zyda - przestepcy.
Po co to robicie? Dlaczego nie wklejacie takich samych negatywnych przykladow
np.Arabow, Hindusow, Aborygenow, Cyganow lub Eskimosow?

Nowy watek juz zalozylem i w tym uprzjmie Wam zaproponowalem, abyscie sobie
obejrzeli ten film o sowieckim komunizmie, w ktorym rowniez pokazano
propagande nazistowska. To co robicie od lat, to wlasnie przyklad takiej
rasistowskiej propagandy dla celow politycznych.

Taka propaganda jest obrzydliwa i anormalna,  bo zaden czlowiek nie ma wplywu
na to kim sie rodzi: Murzynem, Zydem, Cyganem, Arabem ..itp. itd.
Zaden czlowiek nie ma wpywu tez na to, czy sie urodzi slepy, gluchym czy
garbatym - a Wy chcielibyscie moze takich dyskryminowac?

Jesli chcecie pisac o Zydach, to piszczie, ale OBIEKTYWNIE, a nie tendencyjnie.

Zastanawia mnie dlaczego nigdy nie piszecie o sowietach w sposob negatywny, a
to wlasnie sowiecka Rosja i jej zwolennicy roznej narodowosci wymordowali
najwieksza liczbe Polakow i to sowiecka Rosja okupowala Polske przez ponad 50
lat i nadal trzyma Polske na swojej smyczy.

Data: 2012-05-03 18:03:28
Autor: Obserwator
> [...]
> zdajecie sobie sprawy z tego, co czynicie. Ja tez pisze o Zydach, ale nie
> uprawiam tendencyjnie - szczujacej propagandy takiej jak WY.

to Wy mkarwan prowadzicie na tej grupie polityke? A ja uwazam, ze to jest
grupa informacyjna o polityce. O rzetelnej informacji o polityce.

Polityka ktora prowadzicie to polityka w stylu sowiecko- nazistowskim. To nie
jest polska polityka, bo Polacy nie sa i nigdy nie byli antysemitami.
Anysemitami byl bolszewicy Stalina i nazisci Hitlera.

tak, ja mam komusze nalecialosci, a Wy ich nie macie, chociaz broniliscie
sowieckiego patrioty Jaruzelskiego jak niepodleglosci, zamiesciliscie na tej
grupie kilka tysiecy roznych propagandowych tekstow o Zydach. Celem tej
propadandy jest zwalenie calej odpowiedzialnosci za zbrodnie komunizmu wlasnie
na wszystkich Zydow, aby w ten sposob wobronic sowieckich i polskich
komunistow przed kara za popelnione zbrodnie na Polakach

Nic dziwnego , ze nie chcecie obejrzec filmu do ktorego podalem link. ZADEN czlowiek ktory czuje sie Polakiem, tak nie postepi !!

Tak samo jak diabel swieconej wody, broniliscie sie przed obejrzeniem fimow o
sowieckim patriocie : JARUZELSKIM.

Nie skomentowaliscie NIGDY zadnego tekstu np. Cenckiewicza czy innych polskich
historykow. Nie wypowiedzieliscie sie chyba NIGDY negatywnie o Komoruskim lub
Walesie.

> [...]
> sowieckim.
> Zreszta wszytkie Wasze teksty sa tendencyjne i nie wnosza nic sensownego > do

zalosni jestescie mkarwan. Na tym koncze, bo nie bede sie licytowal z kims kto
zaprzecza tak ewidentnym faktom.

Podobno jestescie wierzacy? Pomodlcie sie o zdrowie psychiczne.

Data: 2012-05-03 17:07:53
Autor: Grzegorz Z.
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
mkarwan napisa³:

> [...]

Polska przedwojenna.

To nie ja, ale ty u¿ywasz formy wy u¿ywanej dawniej w aparacie PZPR wiêc to ty masz komusze nalecia³o¶ci.

"Dawniej u¿ywana tak¿e w zwrotach do rodziców w jêzyku ogólnym, w wojsku, w
zwrotach do obywatela i w innych zastosowaniach."

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± siê g³ównie produkcj± masowej
g³upoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej g³upocie"

Data: 2012-05-03 18:26:21
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1uw109s3hkxe6$.as0nc77io8pi.dlg40tude.net...
> [...]
"Dawniej u¿ywana tak¿e w zwrotach do rodziców w jêzyku ogólnym, w wojsku, w
zwrotach do obywatela i w innych zastosowaniach."

znowu robisz z siebie durnia pokazuj±c, ¿e nie rozumiesz co oznacza s³owo dawniej.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/dawniej
http://sjp.pwn.pl/szukaj/poprzednio
http://sjp.pwn.pl/szukaj/przedtem

znudzi³o mi siê udowadnianie ci, ze robisz siebie durnia.
Mo¿e zechcia³by¶ trochê zm±drzeæ?

Data: 2012-05-04 00:18:34
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

zwrotach do obywatela i w innych zastosowaniach."

znowu robisz z siebie durnia pokazuj±c, ¿e nie rozumiesz co oznacza s³owo dawniej.

Potupcie sobie, potupcie.

Mo¿e zechcia³by¶ trochê zm±drzeæ?

A co powiecie na ma³y donosik?

Data: 2012-05-03 15:18:05
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Za to wy najwidoczniej co¶ z nim wspólnego macie.

Data: 2012-05-03 15:27:21
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:oh65jpr2pwbx.xne2eil6gxya.dlg40tude.net...

Wy to znaczy kto?

Data: 2012-05-03 16:02:12
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ju¿ wam kiedy¶ podawa³em stosowny 'link' na temat tej formy grzeczno¶ciowej
w jêzyku polskim, chcecie znowu?

Data: 2012-05-03 16:19:36
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:fy8v2mo0w8fy.sw1w9qi9lisk$.dlg40tude.net...
[...]

Nie interesuj± mnie linki, ale konkretna twoja odpowied¼.
Piszesz ¶wiadomie czy te¿ masz zaburzenia ¶wiadomo¶ci i nie wiesz co piszesz.
Je¶li piszesz ¶wiadomie to oczekujê krótkiej odpowiedzi na moje pytanie
Pytam po raz kolejny.
Wy to znaczy kto?
Gdyby¶ maj problemy ze zrozumieniem co to znaczy grzeczno¶ciowy" i "grzeczno¶æ" zajrzyj do s³ownika jêzyka polskiego.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/grzeczno%C5%9Bciowy
http://sjp.pwn.pl/szukaj/grzeczno%C5%9B%C4%87

Data: 2012-05-03 16:56:56
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nie interesuj± mnie linki

Nie róbcie z siebie durnia po raz kolejny.

Na pocz±tek mo¿e przeczytajcie sobie ten felieton Michalkiewicza, mo¿e wam
siê rozja¶ni od tego:

http://www.super-nowa.pl/art.php?i=22724

Data: 2012-05-03 18:16:32
Autor: mkarwan
Icek Farbarowicz - Urke Nachalnik - Z³odziej, literat, obywatel Otwocka
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1bhnm0dotvjx7.4jrutj6dkg4h.dlg40tude.net...
[...]

Czyli jak zwykle z twojej strony nieumiejêtno¶æ odpowiadania na proste pytania dotycz±ce tego co sam napisa³e¶, oraz chamstwo.

Data: 2012-05-04 00:17:21
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nie taka odpowied¼ jakby¶cie chcieli i ju¿. A teraz spierdalajcie.