Ich ojcowie, wasza głupota

Data: 2013-07-18 22:49:21
Autor: Towarzysz Gnój
Ich ojcowie, wasza głupota
Ostatnio Polaczki narobiły szumu wokól niemieckiego filmu. Cielęta się obraziły, że wyszły na antysemitów... Buuu ha ha!
Puknijcie że sie w puste pały polskie oszołomy! Kilkanascie lat temu Agnieszka Holand zrobiła film o głosnym tytule 'Europa, Europa'. I co tam widzimy?
1) Kulturalnych Niemców, którym nie wiedzieć czemu nagle odbiło.
2) Głupawych Polaków, którzy przegrali wojnę, za co są winni całej sytuacji.
3) Szlachetnych sowietów, którzy nie tylko dawali dzieciom jabłka i cukierki, ale i Niemców nauczyli abecadła.
4) A nade wszystko Polaka-antysemitę, co to gotów skoczyć Żydowi do gardła w każdej sytuacji.

Rzecz jasna wtedy nikt nie protestował. Nie było żadnej historycznej dyskusji nad tym filmem, bo to przecież polski film, na temat którego sama Gazeta
Wyborcza wyrażała pochwalne opinie.
Niiemiecki film przeszedł bez gównianych pochlebstw, a więc... już można! Już można wyrażać zbiorowe oburzenia w obronie dobrego imienia bohaterskich Polek i
Polaków..
Hajda polskie barany! Daliście przykład, jak kręcić filmy o sobie i... znowu Niemiec pluje wam w twarz.

Data: 2013-07-18 23:16:13
Autor: Tuskobus
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-18 22:49, Towarzysz Gnój pisze:

Rzecz jasna wtedy nikt nie protestował. Nie było żadnej historycznej dyskusji
nad tym filmem, bo to przecież polski film, na temat którego sama Gazeta
Wyborcza wyrażała pochwalne opinie.

Nie polski, tylko żydowski..., coś ala GroSS...

Data: 2013-07-18 23:19:55
Autor: zdumiony
Ich ojcowie, wasza głupota
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:ks9kg0$bt0$1node2.news.atman.pl...
Ostatnio Polaczki narobiły szumu wokól niemieckiego filmu. Cielęta się obraziły,
że wyszły na antysemitów... Buuu ha ha!

plonk

Data: 2013-07-19 18:14:04
Autor: TOMASZEK
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-18 23:19, zdumiony pisze:
[...]

Dlaczego plonk? W sumie napisał prawdę. Polaków tyle obchodzi własna tożsamość narodowa co zeszłoroczne ceny w hipermarketach. Żadnej kultury, żadnych wartości, żadnych zasad, nic. Beton umysłowy:(

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-07-19 23:18:30
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "TOMASZEK" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:ksboke$147$1node1.news.atman.pl...

| Dlaczego plonk?

Pytaj strusia, co ma piasek w uszach.

Data: 2013-07-20 07:26:50
Autor: leming.show
Ich ojcowie, wasza głupota
Dlaczego plonk? W sumie napisał prawdę. Polaków tyle obchodzi własna tożsamość narodowa co zeszłoroczne ceny w hipermarketach. Żadnej kultury, żadnych wartości, żadnych zasad, nic. Beton umysłowy:(

Kapital nie ma narodowosci. Polskie poletko bedzie uprawiane, czy to sie gojom podoba czy nie. Goje zorientuja sie ze cos jest nie teges gdy podatki osiagna 75%.

H.Ford 1920-1920

Żyd w Niemczech uważany jest za gościa; popełnił wykroczenie, usiłując stać się tam gospodarzem. Nie ma na świecie dwóch jaskrawszych sprzeczności, niż czysta rasa germańska i czysta rasa semicka. Toteż w Niemczech pomiędzy tymi dwiema rasami nie było harmonii, że nie udzielono im przywilejów, jakie przysługiwałyby rodzimemu szczepowi, żywili nienawiść do plemienia swych gospodarzy. W innych krajach Żydzi są dopuszczeni do swobodniejszego przenikania w naród i mogą bezkarnie zagarniać władzę. W Niemczech było inaczej. Toteż Żydzi nienawidzili Niemców i dlatego podczas wojny światowej państwa najbardziej opanowane przez Żydów, okazywały względem Niemiec najwięcej nienawiści. Żydowskie ręce kierowały nieomal wyłącznie organami prasy, za których pomocą kształtowała się opinia publiczna, dotycząca narodu niemieckiego. Jedynymi wygrywającymi byli tu Żydzi.

Ale samo twierdzenie - to nie dosyć; potrzeba dowodów: toteż przypatrzmy się dowodom. Co stało się bezpośrednio po zmianie dawnego ustroju na nowy? Gabinet, złożony z sześciu ludzi, był kierowany przez Żydów Haasego i Landsberga. Haase miał kierownictwo spraw zagranicznych; pomocnikiem jego był Żyd Kautsky, Czech, który w roku 1918 nie był nawet obywatelem niemieckim. Towarzyszami Haasego byli Żydzi Cohn i Herzfeld. Żyd Schiffer był ministrem finansów państwowych, a zastępcą jego był Żyd - Bernstein. Sekretarzem spraw wewnętrznych był Żyd - Preuss, z pomocnikiem w osoie Żyda dr. Freunda. Żyd Fritz Max Cohen, który był korespondentem "Frankfurter Zeitung" w Kopenhadze, został mianowany rządowym agentem prasowym.

Królestwo pruskie naśladowało identycznie ten przykład. Żydzi Hirsch i Rosenfeld rządzili gabinetem, przy czym Rosenfeld objął kierownictwo departamentu sprawiedliwości, a Hirsch departamentu spraw wewnętrznych. Żyd Simon miał powierzony departament skarbu. Pruski departament sprawiedliwości był całkowicie obsadzony i kierowany przez Żydów.. Dyrektorem departamentu oświecenia publicznego był Żyd Furtran wraz z Żydem Arndtem. Dyrektorem Urzędu Kolonialnego był Żyd Meyer-Gerhard. Żyd Kastenberg był dyrektorem departamentu sztuki. Departament aprowizacji wojska znajdował się pod kierownictwem Żyda Wurma, a departament aprowizacji ludności pod kierownictwem Żydów, prof. dr. Hirscha, Geheimrata i dr. Stadthagena. Komitet robotniczy i żołnierski był kierowany przez Żyda Cohena, przy czym Żydzi: Stern, Herz, Lowenberg, Frankel, Izraelowicz, Laubheim, Seligsohn, Katzenstein, Laufenberg, Heimann. Natomiast Schlesinger, Merz i Weyl mieli kontrolę nad różymi gałęziami działalności tego komitetu.

Data: 2013-07-20 07:32:24
Autor: leming.show
Ich ojcowie, wasza głupota
Zaraz beda wrzaski i krzyki, antysemityzm!!!!

Data: 2013-07-20 19:16:13
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

A co to ma do rzeczy? Dlaczego żaden Żyd nie uprawia potetka czeskiego, albo litewskiego? Dlaczego Czesi czy Litwini mają na tyle rozumu w głowie, że sobie na nią wchodzić nie pozwolą?
Tam nie było zubeczoneg kleru, który polskie owieczki rozbrajał moralnie pod portretami JP II. Produktem są ludzie, którzy nie rozumieja niczego prócz własnej świętości. Nie znasz takich?

Data: 2013-07-20 13:43:47
Autor: leming.show
Ich ojcowie, wasza głupota
Tam nie było zubeczoneg kleru, który polskie owieczki rozbrajał moralnie pod portretami JP II.

A o Jankowskim, Natanku, Rydzyku to szanowny slyszal? I czy szanowny zauwazyl pewna prawidlowosc dzialan wobec tychze, fakt opluwania, wyszydzania przez media jednolitego scieku. Ta, wszyscy sie myla, tylko zydokomuna ma racje i tylko ona.

Data: 2013-07-21 03:50:45
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8ace084-ade1-4978-a12c-6a76cdec3ccagooglegroups.com...
Tam nie było zubeczoneg kleru, który polskie owieczki rozbrajał moralnie pod

portretami JP II.

A o Jankowskim, Natanku
-- -- -- --
Byli też tacy jak Popiełuszko i szybko ich załatwili. Słyszałeś kiedyś, żeby taki Glemp bronił kiedyś księdza Popiełuszki przed nagonką w komuszych mediach? Wręcz przeciwnie - szykanował go zachęcając tym ubeków do działania. Na początku lat 90 wielu duchownych w sile wieku (jak np. ks Jancarz z Mistrzejowic) zaczęło nagle umierać (najpierw przenosili ich do innych parafii, ale jak widać, nie zawsze wystarczało). Słyszałeś może, żeby jakiś biskup dochodził prawdy na temat smierci Niedzielaka, Suchowolca, Zycha i wielu innych? Biskupi mieli wtedy 'ważniejsze sprawy' do gardłowania, jak np. religia w szkołach. Gdy żądzi czerwona kamaryla, ogłupiaja was tematami zastępczymi, a gdy ktoś uczciwy dojdzie do władzy, przyłączaja sie do ogólnej nagonki
Cały pion koscielnej hierarchi począłwszy od Wyszyńskiego wysługiwał sie komunistom na różne sposoby. W zamian za lepsze traktowanie pozwolili zrobić z siebie leninowskie 'opium dla ludu'. Dzisiaj widać rezultat tej pracy - środowiska katolickie nie są zdolne do poruszania się w swiecie polityki (za ostatni tego przykład niech posłuzy posłanka Kempa - zamiast walczyć o wiek emerytalny dała się wciagnąć w temat funduszu kościelnego). Egoizm wyznaniowy, płaskia identyfikacja dobra kraju z interesem Koscioła, małostkowe rozdrabnianie sie w sprawach obyczajowych. W publicznych dyskusjach robicie z siebie teologizujacych błaznów, potem wylewacie łzy na 'wrogów Koscioła'.

, Rydzyku to szanowny slyszal?

Rydzyk tez parę razy zdążył się odsłonić w czasie pisowskich rzadów. I on kiedys wyprowadzi was w maliny (o ile już tego nie uczynił).

Data: 2013-07-21 11:39:16
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 03:50, jr pisze:

Byli też tacy jak Popiełuszko i szybko ich załatwili. Słyszałeś kiedyś, żeby
taki Glemp bronił kiedyś księdza Popiełuszki przed nagonką w komuszych mediach?

Może nie podzielał poglądów ks. Jerzego? Jest jakiś przymus na to?

Data: 2013-07-21 16:57:09
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Może nie podzielał poglądów ks. Jerzego? Jest jakiś przymus na to?

Poglady są prywatną sprawą człowieka. Glemp jako prymas miał obowiązek moralnie
wspierać kapłanów, którzy byli wierni wartościom swojej religii. On wspierał
najczęsciej kościelnych dorobkiewiczów i konfidentów SB.

Data: 2013-07-21 19:19:47
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 16:57, jr pisze:
> [...]

wspierać kapłanów, którzy byli wierni wartościom swojej religii. On wspierał
najczęsciej kościelnych dorobkiewiczów i konfidentów SB.

Kręcisz, to ksiądz Jerzy miał obowiązek działać wg. wytycznych swoich przełożonych.

Data: 2013-07-21 21:45:23
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksh63k$glb$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Kręcisz, to ksiądz Jerzy miał obowiązek działać wg. wytycznych swoich
| przełożonych.

Nie mnie wnikać w obowiazki służbowe ksiedza Popiełuszki (ani nie tobie). Gdy byłem chrześcijaninem, ksiadz Popiełuszko wspierał wiarę moją i innych. Hierarchia powinna pomagać takim duchownym nawet wtedy gdy nie jest to po drodze z jej finansowymi lub politycznymi planami.

Data: 2013-07-21 11:43:21
Autor: zdumiony
Ich ojcowie, wasza głupota
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ksfepk$qkp$1node1.news.atman.pl...
taki Glemp bronił kiedyś księdza Popiełuszki przed nagonką w komuszych mediach?
Cały pion koscielnej hierarchi począłwszy od Wyszyńskiego wysługiwał sie

Skąd taka nagonka na Wyszyńskiego i Glempa?

Data: 2013-07-21 07:00:32
Autor: leming.show
Ich ojcowie, wasza głupota
> taki Glemp bronił kiedyś księdza Popiełuszki przed nagonką w komuszych > mediach?

Mialem mniej niz 10 lat, nie pamietam.

Data: 2013-07-21 17:36:23
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

> taki Glemp bronił kiedyś księdza Popiełuszki przed nagonką w komuszych

> mediach?

Mialem mniej niz 10 lat, nie pamietam.
-- -- --
Ja miałem trochę więcej i też nie pamietam, żeby Glemp zajechał kiedys na Żoliborz i pokazał się z Popiełuszką na mszy, kiedy tamtemu grożono śmiercią. Na Sybir by go za to nie wywieźli, a mimo to wolał Popiełuszkę szykanować, czym całym majestatem Koscioła zapalił ubekom zielone światło.

Data: 2013-07-21 16:14:12
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ksgafr$l3e$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
|
| Skąd taka nagonka na Wyszyńskiego i Glempa?

Spróbuj merytorycznej dyskusji z czyimiś pogladami, zamiast przyklejać im etykiety (od Michnika niewiele się różnicie).

Data: 2013-07-21 19:19:52
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 16:14, jr pisze:

| Skąd taka nagonka na Wyszyńskiego i Glempa?

Spróbuj merytorycznej dyskusji z czyimiś pogladami, zamiast przyklejać im
etykiety (od Michnika niewiele się różnicie).

Mógłbyś odpowiedzieć na to w sumie proste pytanie? - też jestem ciekawy odpowiedzi..

Data: 2013-07-21 21:50:01
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksh63j$glb$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-07-21 16:14, jr pisze:

| > |
| > |

| Mógłbyś odpowiedzieć na to w sumie proste pytanie? - też jestem ciekawy
| odpowiedzi..

Tobie odpowiem:
Wyrażam swoje osobiste poglady. Nagonka kojarzy mi się ze zbiorową akcja propagandową. Nie czuje się władny przeprowadzać tego typu akcje.

Data: 2013-07-21 04:14:18
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

[...]

Nie istnieje ani rasa germańska, ani rasa semicka. Ludy semickie i germanskie są genetycznie bliżej siebie niż niektóre plemiona w południowej Afryce. Idąc za nazewnictwiem Forda, na swiecie powinno być kilkaset ras.

Data: 2013-07-21 06:59:28
Autor: leming.show
Ich ojcowie, wasza głupota
Nie ma na świecie dwóch jaskrawszych sprzeczności, niż czysta rasa germańska i czysta rasa semicka.

-- -- --

Nie istnieje ani rasa germańska, ani rasa semicka.

Powtarzasz tylko to, co zapisano wczesniej. Multikulti jest pozadane, w kilku %. Pod warunkiem ze nie staje sie pasozytem.

Data: 2013-07-21 17:29:31
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:c9f39615-b0ff-4244-810b-d053feaab55dgooglegroups.com...
[...]

-- -- -
Dlaczego mam się nie powoływać na autorytety nauk przyrodniczych? W dziewiętnastym wieku były różne teorie luszkich ras, lecz żadna nie bazowała na genetyce, bo takiej nauki jeszcze nie było.
Poza tym nie ma czegoś takiego jak 'sprzeczności miedzy rasami'. Nienawidzieć moga się narody, kultury, ale nie twory biologiczne jak rasy.

Data: 2013-07-19 09:28:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 22:49:21 UTC+2 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:
[...]

Ku chwale otczyzny -towarzyszu! ;)

Data: 2013-07-19 23:16:01
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ce09bb8-9d5e-43c0-ba62-e3b470632efcgooglegroups.com...
[...]

Krzyż na drogę!
Buu-ha-ha...

Data: 2013-07-19 10:27:52
Autor: matusm
Ich ojcowie, wasza głupota

[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2013-07-20 08:33:42
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-18 22:49, Towarzysz Gnój pisze:
Hajda polskie barany! Daliście przykład, jak kręcić filmy o sobie i... znowu
Niemiec pluje wam w twarz.

Niektórzy sądzą że pani Holland ma niewiele wspólnego nie tylko z polską racja stanu, ale nawet Polska jako taka.

Data: 2013-07-20 19:17:06
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

| Niektórzy sądzą że pani Holland ma niewiele wspólnego nie tylko z polską
| racja stanu, ale nawet Polska jako taka.

Można dodać, że i film nie był polski, ale nie w tym problem.
Niech sobie ludzie kręcą własne racje stanu, bo tu nie chodzi o pania Holland, czy jeszcze kogoś. Problem w tym, że jej film nie spotkał się w Polsce z żadną krytyczna oceną, na
która moim zdaniem zasługiwał. Wystarczy, że pewne opiniotwórcze media lat 90 wypowiedziały sie o nim w superlatywach, więc nie znalazł sie odważny gotów mierzyć się z etykietą 'oszołoma'.

Data: 2013-07-21 11:43:05
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-20 19:17, jr pisze:
> [...]

wypowiedziały sie o nim w superlatywach, więc nie znalazł sie odważny gotów

Bo i pani Hollland nie przedstawiała w swojej produkcji polskich świętości (AK) jako prymitywnych antysemitów.

Data: 2013-07-21 11:46:04
Autor: zdumiony
Ich ojcowie, wasza głupota
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksgaff$l3d$1node1.news.atman.pl...
Bo i pani Hollland nie przedstawiała w swojej produkcji polskich świętości (AK) jako prymitywnych antysemitów.

Pani Holland jest w porządku, dla odmiany Pasikowski jest zdegenerowany, widać to było po jego filmie Kroll, a potem Psach

Data: 2013-07-21 11:51:00
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 11:46, zdumiony pisze:
[...]

No niestety, prymitywne produkcje tego pana znajdują w Polsce wielu wielbicieli. Oczywiście nawet nie ma co porównywać twórczości pani Holland do Pasikowskiego.

Data: 2013-07-21 16:30:32
Autor: Towarzysz Gnój
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksgau8$ljp$1node1.news.atman.pl...

| No niestety, prymitywne produkcje tego pana znajdują w Polsce wielu
| wielbicieli.

Towarzyszu Trybun!
Wielkie ekranizacje na temat bohaterskich i szlachetnych funkcjonariuszy SB nazywacie 'prymitywnymi produkcjami'? Macie nagane partyjną!

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-07-21 19:26:04
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 16:30, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]

Wielkie ekranizacje na temat bohaterskich i szlachetnych funkcjonariuszy SB
nazywacie 'prymitywnymi produkcjami'? Macie nagane partyjną!

Po pierwsze  - Nie jesteś mi towarzyszem - ja staram się trzymać z daleka od produktu ubocznego z chlewika czy obory, że o stajni nie wspomnę.
Po drugie - fabuły jego "filmów" są prymitywne i godne zwrucenia uwagi na nie tylko z powodu przeklinania aktorów.. Co parę normalnych słów "q**wa" "h*j" itd.

Data: 2013-07-21 21:57:24
Autor: Towarzysz Gnój
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksh63k$glb$4node2.news.atman.pl...

> [...]
| Po drugie - fabuły jego "filmów" są prymitywne i godne zwrucenia uwagi
| na nie tylko z powodu przeklinania aktorów.. Co parę normalnych słów

To musmy sie kurwa napocili, żeby zrobic dobry film... Jak wam nie wstyd Trybunie?! Może zapiszecie sie jeszcze do kółka różańcowego?

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-07-21 16:36:47
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

| No niestety, prymitywne produkcje tego pana znajdują w Polsce wielu
| wielbicieli.

W odróżnieniu od Towarzysza Gnoja zgodze się z tobą Trybunie. Moim skromnym zdaniem 'Psy' Pasikowskiego zniszczyły niezwykle utalentowanego aktora, jakim czasami jeszcze jest Bogusław Linda. Po 'Psach' zrobił sie on strasznie schematyczny, te same role, grymasy twarzy, ten sam ton wypowiedzi (nawet prywatnie co drugie słowo na 'k'). Były od tego wyjątki, ale niestety coraz rzadsze.

Data: 2013-07-21 19:29:24
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 16:36, jr pisze:
> [...]

prywatnie co drugie słowo na 'k'). Były od tego wyjątki, ale niestety coraz

No tak, mam do czynienia z dr Jekyll`em i panem Hyde, czyli niejakim Jackiem Bialym.

Data: 2013-07-21 22:00:24
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksh63k$glb$3node2.news.atman.pl...

| No tak, mam do czynienia z dr Jekyll`em i panem Hyde, czyli niejakim
| Jackiem Bialym.

Zgadza się!
Powiem ci na ucho Trybunie, że ja na tej liscie jestem nie tylko w trzech
osobach.
jb

Data: 2013-07-21 16:24:34
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ksgakt$l7n$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
|
| Pani Holland jest w porządku, dla odmiany Pasikowski jest zdegenerowany,
| widać to było po jego filmie Kroll, a potem Psach

Zamiast szufladkować ludzi, spróbuj na ich temat dyskutować merytorycznie (od Michnika niewiele się różnicie).

Data: 2013-07-21 16:22:13
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

| > |
| > |

| Bo i pani Hollland nie przedstawiała w swojej produkcji polskich
| świętości (AK) jako prymitywnych antysemitów.

Niemiecki film też nic nie mówił konkretnie o AK. Pokazali tylko partyzantów z biało-czerwonymi opaskami, co było dalszym krokiem w stosunku do pani Holland. Jednak to ona zrobiła pierwszy krok, bo pokazała Polaków jednostronnie.
Generalnie we wszystkich krajach są jacyś antysemici, byli oni także w okupacyjnej Polsce. Także obok AK było wiele innych ugrupowań z polskimi opaskami, w tym równiez ugrupowania antysemickie.

Data: 2013-07-21 19:34:35
Autor: Trybun
Ich ojcowie, wasza głupota
W dniu 2013-07-21 16:22, jr pisze:

> [...]

okupacyjnej Polsce. Także obok AK było wiele innych ugrupowań z polskimi
opaskami, w tym równiez ugrupowania antysemickie.

Wyraźny wielki napis AK na tych opaskach.. Dodać trzeba że partyzanci w lesie nigdy nie niosili biało-czerwonych opasek, ,a już na pewno takich z napisami do jakich ugrupowań poszczególna osoba należy. Zauawżyłeś że spalony czołg z dogorywającym czołgistą w środku nosił nr taktyczny 102, i trochę zamazany napis "RUDY"?

Data: 2013-07-21 22:04:23
Autor: jr
Ich ojcowie, wasza głupota

|W dniu 2013-07-21 16:22, jr pisze:
| > |
| > |

Holland.

| Wyraźny wielki napis AK na tych opaskach..

Patrzyłem na mały telewizorek (wakacje), więc tego nie zauważyłem. Wiec jeśli
tak, to Niemcy rzeczywiscie przegięli.

> [...]
| z napisami do jakich ugrupowań poszczególna osoba należy. Zauawżyłeś że
| spalony czołg z dogorywającym czołgistą w środku nosił nr taktyczny 102,

RUDY nie był ani w AK, ani w żadnym polskim wojsku. Niech sobie scierwo
płonie...

Ich ojcowie, wasza głupota