Id polskiego filmu

Data: 2011-11-07 18:25:59
Autor: MarcinS
Id polskiego filmu
Witam!

Film polski, dosc stary, okolice 1960-80, czas akcji filmu odpowiada czasowi realizacji.
Akcja toczy się w zasypanym sniegiem, a przez to odciętym od reszty ¶wiata budynku (dworku w lesie?).
Goscie (sylwesterowi?) borykaja się problemami powstalymi w wyniku odcięcia od cywilizacji i sroga zim±.
Gatunek: obyczajowy (komedia obyczajowa?).
Mogl to byc teatr tv, ale raczej nie.
Chyba cz-b.
Wydawało mi się, że grał w nim Maklakiewicz, ale w bazie jego ról nie znalazłem takiego filmu, więc raczej to nie on.
Oczywiscie nie jest to "Bal na dworcu w Koluszkach", niemniej okolicznosci podobne.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Id polskiego filmu