Idźcie i rozmnażajcie się ;->

Data: 2015-01-20 19:12:10
Autor: JoteR
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
Zaprawdę, powiadam wam - idźcie i rozmnażajcie się, albowiem dobrodziejstwa płynące z Karty Dużej Rodziny widoczne są już, przynajmniej w Play.
Zniesmaczony ciągłym doładowywaniem dzieciakom ich prepaidów, otrzymawszy wreszcie KDR-y, polazłem z nimi do salonu Play. Wrzuciłem całą trójkę na abonament Formuła Rodzinna 4.0+ i za 75 zł brutto (to już po tej zniżce za KDR) cała banda może gadać do upojenia tudzież esemesować a nawet robić w szkole za przechodni punkt dostępowy, co winduje je w hierarchii grupy ;-> Przy okazji dostałem dodatkową kartę "administracyjną" (tylko do połączeń internetowych), dzięki czemu mam zapasowe łącze i możliwość dalszego pyskowania w Usenecie, gdyż serwer neostrady od świąt przestał wpuszczać posty z Vectry, natomiast z Play - i owszem.
Piszę o tym, bo po raz kolejny sprawdziło się moje credo - nie stać mnie na prepaid, wezmę zatem abonament ;->

JoteR

Data: 2015-01-21 11:58:29
Autor: Trybun
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
W dniu 2015-01-20 o 19:12, JoteR pisze:
[...]

Tak tak, a do tej pory tylko słyszałem o szczęśliwych niewolnikach...

Data: 2015-01-22 18:20:49
Autor: Poldek
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
JoteR wrote:

zapasowe łącze i możliwość dalszego pyskowania w Usenecie, gdyż serwer
neostrady od świąt przestał wpuszczać posty z Vectry, natomiast z Play -

Vectra nie ma teraz żadnego działającego serwera nntp?

Data: 2015-01-22 18:47:15
Autor: JoteR
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
"Poldek" napisał:

serwer neostrady od świąt przestał wpuszczać posty z Vectry

Vectra nie ma teraz żadnego działającego serwera nntp?

DPT Vectry, do którego napisałem z delikatną sugestią sprawdzenia revDNS, wskazał na news.vectra.pl, ale chyba jest martwy, bo nawet listy grup nie da się pociągnąć. Poza tym to jakaś tajemnicza sprawa - w poprzednią środę i teraz w poniedziałek mogłem trollować do upojenia, a od trzech dni znów - 440 Posting Not Allowed. Tak więc te 25 GB/mies. bardzo się przyda ;->

JoteR

Data: 2015-01-25 14:36:41
Autor: Dominik & Co
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
Dnia 22.01.2015 JoteR <usenet@interia.eu> napisał/a:

440 Posting Not Allowed. Tak więc te 25 GB/mies. bardzo się przyda ;->

Jak widać z moich nagłówków atman daje trollować klientom Vectry :)

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-01-25 19:03:30
Autor: JoteR
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
"Dominik & Co" napisał:

440 Posting Not Allowed. Tak więc te 25 GB/mies. bardzo się przyda ;->

Jak widać z moich nagłówków atman daje trollować klientom Vectry :)

O, od wczoraj znów jest "allowed". Pewnie od poniedziałku znów zdechnie. Muszę natrollować na zapas ;->

JoteR

Data: 2015-01-25 14:45:26
Autor: Dominik & Co
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
Dnia 20.01.2015 JoteR <usenet@interia.eu> napisał/a:

Piszę o tym, bo po raz kolejny sprawdziło się moje credo - nie stać mnie na prepaid, wezmę zatem abonament ;->

A mają już abo dla małogadających? Bo mnie też męczą doładowania,
ale oferty za 20-25 zł dla 3 numerów (łącznie) nikt nie daje (albo słabo
szukałem). Aha, na KDR się chyba nie łapiemy: tylko dwoje dzieci
plus pies.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-01-25 18:48:51
Autor: JoteR
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
"Dominik & Co" napisał:

A mają już abo dla małogadających? Bo mnie też męczą doładowania,
ale oferty za 20-25 zł dla 3 numerów (łącznie) nikt nie daje (albo słabo
szukałem).

Obawiam się, że marketoidom nie opłaca się opracowywać "promocji" dla niskich abonamentów - wpływy z nich nie pokryją kosztów ich ciężkiej pracy twórczej ;-> Bo dla abonamentu "rodzinnego" za 75 zł owa 40-złotowa zniżka za KDR już nie obowiązuje.

Aha, na KDR siÄ™ chyba nie Å‚apiemy: tylko dwoje dzieci

No to - że tak zacytuję byłego premiera - "do roboty!" ;->

plus pies.

Skoro *Ujnia wydała dyrektywę, że ślimak to ryba, to może niedługo uzna, że pies też człowiek...

JoteR

Data: 2015-01-27 08:35:17
Autor: Dominik & Co
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
Dnia 25.01.2015 JoteR <usenet@interia.eu> napisał/a:

[...]

Najpewniej tak. Ale ja tak chciałbym się nawrócić na abo, ale płacić trzy razy więcej dla idei?
To już poświęcę ten kwadrans przy kompie co miesiąc na doładowanie
i poustawianie pakietów...

No to - że tak zacytuję byłego premiera - "do roboty!" ;->

Nie to żeby sam proces twórczy mnie nie pociągał, ale ujmę to tak
-ROI zbyt niskie :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-01-25 15:00:38
Autor: slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!
Idźcie i rozmnażajcie się ;->

tego tu https://tr.im/UO8qr dokladnie widac

--
wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3

besposrednio zza kulisow hodowli PARANOIDow: https://tr.im/yVToK

Data: 2015-01-26 12:00:01
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Id¼cie i rozmna¿ajcie siê ;->
Dnia 2015-01-20, o godz. 19:12:10
"JoteR" <usenet@interia.eu> napisa³(a):

punkt dostêpowy, co winduje je w hierarchii grupy ;-> Przy okazji
dosta³em dodatkow± kartê "administracyjn±" (tylko do po³±czeñ
internetowych), dziêki czemu mam zapasowe ³±cze i mo¿liwo¶æ dalszego

Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesiêcznie.

Zdrówko

Data: 2015-01-26 18:31:41
Autor: JoteR
Id¼cie i rozmna¿ajcie siê ;->
"Maciek "Babcia" Dobosz" napisa³:

Przy okazji dosta³em dodatkow± kartê "administracyjn±" (tylko
do po³±czeñ internetowych), dziêki czemu mam zapasowe ³±cze

Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesiêcznie.

Konsultant oraz panel Play24 zeznaj± zgodnie, ¿e leci to z puli tych 25 GB.

JoteR

Data: 2015-01-27 09:03:33
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Id¼cie i rozmna¿ajcie siê ;->
Dnia 2015-01-26, o godz. 18:31:41
> [...]

> Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesiêcznie.

Konsultant oraz panel Play24 zeznaj± zgodnie, ¿e leci to z puli tych

A u mnie panel zeznaje ¿e leci z 0,5GB dodatkowego transferu. I to samo
mi powiedziano przy zakupie. Czasami ten limit wykorzystujê bo karta
siedzi w telefonie do nawigacji stale le¿±cym w aucie i jak poleci
spora transmisja np. uaktualnienia map to pasmo jest przyciête. Mo¿e
zale¿y to od czasu zakupy - ja kupowa³em pakiet w lipcu 2014 roku.

Zdrówko

Idźcie i rozmnażajcie się ;->