Ida

Data: 2015-02-24 10:22:54
Autor: Crimi
Ida
A napiszÄ™ sobie.
Genialne zdjęcia, pamiętam tamte czasy, ten bruk, ten brak samochodów
na drogach, te przystanki PKS, te GS-y, te chustki, etykietę z wódki,
to zimno ciągnące po plecach z pól, adapter Bambino. Żydostwo znam tylko ze starych zdjęć w internecie, z pocztówek i z prelekcji redaktora Michalkiewicza i legendy o żeńskich klasztorach. Film słaby gdyby nie Kulesza w której jestem zakochany, ten klimat zdjęć. Poza tym film słaby i dla mnie bez podtekstów. Pawlikowski nie przygotowany na sukces robi na mnie pozytywne wrażenie zwłaszcza jego brak znajomości angielskiego. Nie mniej ciekawią mnie plany Pawlikowskiego - nie ukrywam że ze względu na Panią Agatę. Aż by się chciało napisać mniAm :)

Data: 2015-02-24 10:29:06
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Crimi"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mchftf$9o6$1@node1.news.atman.pl...

zwłaszcza jego brak znajomości angielskiego

Hmm, jak on tÄ… literaturÄ™ na Oksfordzie...

Data: 2015-02-24 11:12:14
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 10:29 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

U¿ytkownik "Crimi"  napisa³ w wiadomo¶ci grup  dyskusyjnych:mchftf$9o6$1@node1.news.atman.pl...

zw³aszcza jego brak znajomo¶ci angielskiego

Hmm, jak on t± literaturê na Oksfordzie...

Jak Sikorski.

--
Trefni¶

Data: 2015-02-24 13:26:50
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xuj3yovlmtaby1@tncap.home...

[...]

Co jak Sikorski?

Data: 2015-02-24 14:18:16
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 13:26 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

[...]

Poszukaj w gugie³kach - Sikorski Oxford.

--
Trefni¶

Data: 2015-02-24 14:32:15
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xukckqf6mtaby1@tncap.home...

[...]

Ja mam szukaæ w goglach co ty chcia³e¶ napisaæ?

Lem mia³ racje.

Data: 2015-02-24 14:44:29
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 14:32 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

[...]

Ja mam z ty³u, czy mnie rozumiesz (akurat ty).
Chcesz zrozumieæ - minimum inwestycji w wiedzê.
Nie mam ambicji ci±gn±æ za uszy ka¿dego.

--
Trefni¶

Data: 2015-02-24 17:08:55
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xukdsfk7mtaby1@tncap.home...

[...]

Nie mam ambicji

Zgadzam sie.

Data: 2015-02-24 14:44:40
Autor: Crimi
Ida
  > Poszukaj w gugie³kach - Sikorski Oxford.

  Co Ty Trefni¶ chcia³e¶ powiedzieæ ?
  Bo nie chcemy zgadywaæ.

Data: 2015-02-24 14:49:50
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 14:44 Crimi <robertsad@wp.pl> pisze:

  > Poszukaj w gugie³kach - Sikorski Oxford.

  Co Ty Trefni¶ chcia³e¶ powiedzieæ ?
  Bo nie chcemy zgadywaæ.

Nie trzeba zgadywaæ, wystarczy pomy¶leæ:

http://lmgtfy.com/?q=Sikorski+dyplom+Oxford

--
Trefni¶

Data: 2015-02-24 16:33:40
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xukd1clymtaby1@tncap.home>,
 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> wrote:

> [...]

>   Co Ty Trefni¶ chcia³e¶ powiedzieæ ?
>   Bo nie chcemy zgadywaæ.

Nie trzeba zgadywaæ, wystarczy pomy¶leæ:

No, wlasnie.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-nad-dyplomem-sikorskiego-waszczykows
ki-przeprosi/rcy7x
Czego nie rozumiesz, blaznie?
--
TA

Data: 2015-02-24 17:11:05
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xukd1clymtaby1@tncap.home...

W dniu .02.2015 o 14:44 Crimi <robertsad@wp.pl> pisze:

  > Poszukaj w gugie³kach - Sikorski Oxford.

  Co Ty Trefni¶ chcia³e¶ powiedzieæ ?
  Bo nie chcemy zgadywaæ.

Nie trzeba zgadywaæ, wystarczy pomy¶leæ:

btw, masz w ogóle jakie¶ wykszta³cenie, czy ci±gle gimbaza?

Data: 2015-02-24 17:43:40
Autor: Crimi
Ida
Ty Trefni¶ jeste¶ po mojej my¶li tylko nicka masz trefnego.

Data: 2015-02-24 19:53:21
Autor: Moonsky
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@mailinator.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xukd1clymtaby1tncap.home...
> [...]

  Co Ty Trefni¶ chcia³e¶ powiedzieæ ?
  Bo nie chcemy zgadywaæ.

Nie trzeba zgadywaæ, wystarczy pomy¶leæ:

podobno habilitowa³ siê u profesora Bartoszewskiego!
:)

M.
--
Trefni¶

Data: 2015-02-24 20:33:21
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Moonsky"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mciham$f2m$1@speranza.aioe.org...

podobno habilitowa³ siê u profesora Bartoszewskiego!

Prezes Dynda zarzyguje kolejna grupê.

Data: 2015-02-26 00:23:14
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <54ecd205$0$26905$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:

U¿ytkownik "Moonsky"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mciham$f2m$1@speranza.aioe.org...

>podobno habilitowa³ siê u profesora Bartoszewskiego!

Prezes Dynda zarzyguje kolejna grupê.

Mhm, na miejscu prezesa Dyndy raczej bym nie poruszal tego tematu...
--
TA

Data: 2015-02-24 20:55:46
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 19:53 Moonsky <jbonjovi3@verizon.net> pisze:

> [...]

Nie trzeba zgadywaæ, wystarczy pomy¶leæ:

http://lmgtfy.com/?q=Sikorski+dyplom+Oxford

podobno habilitowa³ siê u profesora Bartoszewskiego!

W³a¶nie o to chodzi :)

Im agresywniejsze reakcje tutaj, tym lepszy dowód na celny strza³.

Hurtem:

Ghosty i ghostopodobne, wy wiecie co...

Crimi - do dobrego tonu nale¿y brak komentarza dot. cudzych nicków.
Z imion i nazwisk nabijaj± siê tylko ludzie bez zdolno¶ci honorowej.
A nick mam _¶wiadomie_ wybrany taki trefny.
Bo te¿ mam trefn± misjê do spe³nienia, taki kismet.
:)

Kto¶ jeszcze ma jakie¶ problemy?
Wolê swoj± "gimbazê" ni¿ ledwo licencjat i dyplom kupiony za 10 funciaków.

Prof. Bartoszewskiego lito¶ciwie pominê. Starszy to cz³owiek, a s³abowity  na tyle, ¿e go Niemcy zwolnili z Konzentrationslager Auschwitz z powodu  z³ego stanu zdrowia...

Ka¿dy ma takich idoli, na jakich zas³uguje :)

EOT (gimbaza ten skrót zna i szanuje - ale reszta pewnie nie doros³a do  usenetu)
:*

--
Trefni¶

Data: 2015-02-25 09:51:45
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xukuy8ramtaby1@tncap.home...

> [...]

Nie trzeba zgadywaæ, wystarczy pomy¶leæ:

http://lmgtfy.com/?q=Sikorski+dyplom+Oxford

podobno habilitowa³ siê u profesora Bartoszewskiego!

wiedzialem

Data: 2015-02-25 23:13:18
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 09:51 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

(...)

Wolê swoj± "gimbazê"

wiedzialem

Ni¿ licencjat i dyplom za 10 funciaków.
Ale, Ghost, ty wiesz co...

--
Trefni¶

Data: 2015-02-26 00:26:37
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xumv0gc7mtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl>,
 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> wrote:

> [...]

To ja jeszcze raz:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-nad-dyplomem-sikorskiego-waszczykows
ki-przeprosi/rcy7x
Czego nie rozumiesz, blaznie?
No, chyba ze twierdzisz ze tymi Oxfordami/Cambridgami to lipa... I ze powinni zmienic regulamin studiow.
--
TA

Data: 2015-02-26 08:46:29
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 00:26 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

> [...]

ki-przeprosi/rcy7x
Czego nie rozumiesz, blaznie?
No, chyba ze twierdzisz ze tymi Oxfordami/Cambridgami to lipa... I ze

Atak ad personam oznacza _wy³±cznie_ celno¶æ moich argumentów i  rozpaczliwy ich brak u oponentów.

Trafni¶, b³azen - Stañczykowi to nie uw³acza³o, jest bardziej ceniony od  wielu koronowanych polskich g³ów. Jak¿eby mia³o uw³aczaæ mi?

"Poniesienie przez Sikorskiego op³aty 10 funtów, czymkolwiek by ona nie  by³a, nie czyni z niego osoby lepiej wykszta³conej od jakiegokolwiek  dowolnego licencjata w Polsce."

Wyst±pienia te¿ musz± mu pisaæ Angole - sam nie wierzy w swoje mo¿liwo¶ci.

W³a¶ciwie jest to poziom wykszta³cenia na poziomie Kwa¶niewskiego + 10  funciaków.
Chyba, ¿e robienie laski amerykañcom traktujecie jako szczególn±  nobilitacjê.

--
Trefni¶

Data: 2015-02-26 10:44:00
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xunmjrmfmtaby1@tncap.home...

> [...]

powinni zmienic regulamin studiow.

Atak ad personam oznacza _wy³±cznie_ celno¶æ moich argumentów i rozpaczliwy ich brak u oponentów.

Tak to sobie t³umacz, do³o¿ê jeszcze, ze jeste¶ idiota. Happy? :-)

Data: 2015-02-26 13:29:52
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xunmjrmfmtaby1@tncap.home>,
> [...]

Chyba, ¿e robienie laski amerykañcom traktujecie jako szczególn±  nobilitacjê.

To ma byc odpowiedz na moje zarzuty?
Chyba jdnak nie zrozumiales, bo piszesz nie na temat.
To ja jeszcze raz:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-nad-dyplomem-sikorskiego-waszczykows
ki-przeprosi/rcy7x
Czego tu nie rozumiesz, blaznie?

Data: 2015-02-26 14:36:26
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 13:29 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

(...)

Czy Waszczykowski przeprosi³ Sikorskiego?
Czy Sikorski o¶mieli³ siê wyst±piæ na drogê s±dow± przeciw komukolwiek, w  zwi±zku z informacjami na temat wykszta³cenia?
Czy Sikorski nie udowodni³ niewiary w swoje kompetencje, zlecaj±c polsk±  politykê zagraniczn± dyplomacie _obcego_ pañstwa (przemówienia s±  elementem polityki!).
Sikorski ów Oxford koñczy³ jako uchod¼ca z komunistycznej Polski - jego  zachowanie dowodzi, ¿e by³ przepychany na si³ê, nie podlega³ _prawdziwym_  standardom. Inaczej potrafi³by przemy¶leæ i skleciæ w paru s³owach swoje  przemówienia w jêzyku (dla siebie) obcym.

Jako spadkobierca Stañczyka ubolewam, ¿e spo³eczeñstwo tak ³atwo  dostosowuje siê do swoich "wybrañców".
G³upi polityk _nie bêdzie mia³_ m±drych zwolenników - vide obaj moi  "rozmówcy".

Mo¿e dajcie ju¿ spokój Sikorskiemu - pogadajmy o "cudownie" ocalonym z  niemieckiego KL Bartoszewskim?
:)

--
Trefni¶

Data: 2015-02-26 16:18:08
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home...

Czy jestes debilem? Tak

Data: 2015-02-26 16:28:17
Autor: Trefni¶
Ida
W dniu .02.2015 o 16:18 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup  dyskusyjnych:op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home...

Czy jestes debilem? Tak

Ghost - W samokrytyce te¿ trzeba umieæ zachowaæ umiar. Nawet ja tak bym o  tobie nie powiedzia³, jak odpowiedzia³e¶ na zadane sobie pytanie!

Ja zadam ci inne pytanie:
Czy ka¿dy _musi_ my¶leæ jak Ghost?

--
Trefni¶

Data: 2015-02-26 16:31:00
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xun7xfhdmtaby1@tncap.home...

[...]

Jak± ty tu samokrytykê widzisz, debilu?

Czy ka¿dy _musi_ my¶leæ jak Ghost?

Ka¿dy nie-debil, musi mieæ rozum.

Data: 2015-02-27 10:07:25
Autor: Moonsky
Ida

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:54ef3936$0$2193$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home...

Czy jestes debilem? Tak

zrobi³ was Trefni¶ w balona, a dzieciaczki siê z³oszcz±.
nó¿k± tupnij, lewaczku.

M.

Data: 2015-02-27 11:30:09
Autor: Ghost
Ida

U¿ytkownik "Moonsky"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mcpc4b$6kt$1@speranza.aioe.org...

lewaczku.

Mo¿ecie Piotrze Dynda spierdalaæ

Data: 2015-02-28 10:01:25
Autor: Moonsky
Ida

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:54f04735$0$2189$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Moonsky"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mcpc4b$6kt$1@speranza.aioe.org...

lewaczku.

Mo¿ecie Piotrze Dynda spierdalaæ

mo¿esz mi skoczyæ tam gdzie p³aszczyca, patafianie.

Data: 2015-02-26 17:53:30
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home>,
 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> wrote:

W dniu .02.2015 o 13:29 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

(...)

Czy Waszczykowski przeprosi³ Sikorskiego?

Nie wiem. Ale jesli nie, to chyba zle o nim swiadczy.

Czy Sikorski o¶mieli³ siê wyst±piæ na drogê s±dow± przeciw komukolwiek, w  zwi±zku z informacjami na temat wykszta³cenia?

Nie wiem. A jakie to ma znaczenie?

Czy Sikorski nie udowodni³ niewiary w swoje kompetencje, zlecaj±c polsk±  politykê zagraniczn± dyplomacie _obcego_ pañstwa (przemówienia s±  elementem polityki!).

Imho - nie. Nie zlecal tez nikomu polskiej polityki zagranicznej.
Pomimo, ze przemowienia, istotnie, sa elementem polityki, to twoje wnioski mozna o kant dupy potluc.
Ja z kolei wyciagam z tego wniosek ze jestes oszolomem albo marnym manipulatorem.

Sikorski ów Oxford koñczy³ jako uchod¼ca z komunistycznej Polski - jego  zachowanie dowodzi, ¿e by³ przepychany na si³ê, nie podlega³ _prawdziwym_  standardom.

Ja tu nie widze podstawy do takiego wnioskowania. Podobnie z twoimi idiotycznymi sugestiami ze Oxford/Cambridge to marne uczelnie sa.

Inaczej potrafi³by przemy¶leæ i skleciæ w paru s³owach swoje  przemówienia w jêzyku (dla siebie) obcym.

Bredzisz, synu. Od pisania przemowien sa specjalisci od pisania przemowien.

Jako spadkobierca Stañczyka ubolewam, ¿e spo³eczeñstwo tak ³atwo  dostosowuje siê do swoich "wybrañców".
Nie jestes zadnym spadkobierca Stanczyka, tylko marnym manipulatorem, propagandysta, z rozbudowanym ego i zwichrowana osobowoscia.

[...]

Pomijajac kolejna z twojej strony probe manipulacji, a nawet pomowienia pod adresem prof. Bartoszewskiego, to nie jest, podobnie jak rozwazania nt wyksztalcenia Sikorskiego czy kondycji angielskich uniwersytetow, temat na te grupe.
Tu sie dyskutuje o filmie, opamietaj sie!
Plonk warning!
--
TA

Data: 2015-02-24 21:33:05
Autor: the_foe
Ida
W dniu 2015-02-24 o 10:22, Crimi pisze:
Pawlikowski nie przygotowany na sukces robi na mnie pozytywne wrażenie
zwłaszcza jego brak znajomości angielskiego

https://www.youtube.com/watch?v=oiUZTBjXEIo
IMO na 5 z matury starczy ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-02-25 06:44:22
Autor: Klosnick
Ida
[...]

Zwracasz komuś uwagę na nieznajomość języka obcego a sam walisz dwa błędy ortograficzne (w jak mniemam) swoim ojczystym. :P

pozdr,

Ida