Ida

Data: 2015-02-24 10:29:06
Autor: Ghost
Ida

UĹźytkownik "Crimi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mchftf$9o6$1@node1.news.atman.pl...

zwłaszcza jego brak znajomości angielskiego

Hmm, jak on tą literaturę na Oksfordzie...

Data: 2015-02-24 11:12:14
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 10:29 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

Użytkownik "Crimi"  napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:mchftf$9o6$1@node1.news.atman.pl...

zwłaszcza jego brak znajomości angielskiego

Hmm, jak on tą literaturę na Oksfordzie...

Jak Sikorski.

--
Trefniś

Data: 2015-02-24 14:18:16
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 13:26 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

[...]

Poszukaj w gugiełkach - Sikorski Oxford.

--
Trefniś

Data: 2015-02-24 14:32:15
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xukckqf6mtaby1@tncap.home...

[...]

Ja mam szukać w goglach co ty chciałeś napisać?

Lem miał racje.

Data: 2015-02-24 14:44:29
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 14:32 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

[...]

Ja mam z tyłu, czy mnie rozumiesz (akurat ty).
Chcesz zrozumieć - minimum inwestycji w wiedzę.
Nie mam ambicji ciągnąć za uszy każdego.

--
Trefniś

Data: 2015-02-24 17:08:55
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xukdsfk7mtaby1@tncap.home...

[...]

Nie mam ambicji

Zgadzam sie.

Data: 2015-02-24 14:44:40
Autor: Crimi
Ida
  > Poszukaj w gugiełkach - Sikorski Oxford.

  Co Ty Trefniś chciałeś powiedzieć ?
  Bo nie chcemy zgadywać.

Data: 2015-02-24 14:49:50
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 14:44 Crimi <robertsad@wp.pl> pisze:

  > Poszukaj w gugiełkach - Sikorski Oxford.

  Co Ty Trefniś chciałeś powiedzieć ?
  Bo nie chcemy zgadywać.

Nie trzeba zgadywać, wystarczy pomyśleć:

http://lmgtfy.com/?q=Sikorski+dyplom+Oxford

--
Trefniś

Data: 2015-02-24 16:33:40
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xukd1clymtaby1@tncap.home>,
 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

> [...]

>   Co Ty Trefniś chciałeś powiedzieć ?
>   Bo nie chcemy zgadywać.

Nie trzeba zgadywać, wystarczy pomyśleć:

No, wlasnie.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-nad-dyplomem-sikorskiego-waszczykows
ki-przeprosi/rcy7x
Czego nie rozumiesz, blaznie?
--
TA

Data: 2015-02-24 17:11:05
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xukd1clymtaby1@tncap.home...

W dniu .02.2015 o 14:44 Crimi <robertsad@wp.pl> pisze:

  > Poszukaj w gugiełkach - Sikorski Oxford.

  Co Ty Trefniś chciałeś powiedzieć ?
  Bo nie chcemy zgadywać.

Nie trzeba zgadywać, wystarczy pomyśleć:

btw, masz w ogóle jakieś wykształcenie, czy ciągle gimbaza?

Data: 2015-02-24 17:43:40
Autor: Crimi
Ida
Ty Trefniś jesteś po mojej myśli tylko nicka masz trefnego.

Data: 2015-02-24 19:53:21
Autor: Moonsky
Ida

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.xukd1clymtaby1tncap.home...
> [...]

  Co Ty Trefniś chciałeś powiedzieć ?
  Bo nie chcemy zgadywać.

Nie trzeba zgadywać, wystarczy pomyśleć:

podobno habilitował się u profesora Bartoszewskiego!
:)

M.
--
Trefniś

Data: 2015-02-24 20:33:21
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Moonsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mciham$f2m$1@speranza.aioe.org...

podobno habilitował się u profesora Bartoszewskiego!

Prezes Dynda zarzyguje kolejna grupę.

Data: 2015-02-26 00:23:14
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <54ecd205$0$26905$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:

Użytkownik "Moonsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mciham$f2m$1@speranza.aioe.org...

>podobno habilitował się u profesora Bartoszewskiego!

Prezes Dynda zarzyguje kolejna grupę.

Mhm, na miejscu prezesa Dyndy raczej bym nie poruszal tego tematu...
--
TA

Data: 2015-02-24 20:55:46
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 19:53 Moonsky <jbonjovi3@verizon.net> pisze:

> [...]

Nie trzeba zgadywać, wystarczy pomyśleć:

http://lmgtfy.com/?q=Sikorski+dyplom+Oxford

podobno habilitował się u profesora Bartoszewskiego!

Właśnie o to chodzi :)

Im agresywniejsze reakcje tutaj, tym lepszy dowód na celny strzał.

Hurtem:

Ghosty i ghostopodobne, wy wiecie co...

Crimi - do dobrego tonu należy brak komentarza dot. cudzych nicków.
Z imion i nazwisk nabijają się tylko ludzie bez zdolności honorowej.
A nick mam _świadomie_ wybrany taki trefny.
Bo też mam trefną misję do spełnienia, taki kismet.
:)

Ktoś jeszcze ma jakieś problemy?
Wolę swoją "gimbazę" niż ledwo licencjat i dyplom kupiony za 10 funciaków.

Prof. Bartoszewskiego litościwie pominę. Starszy to człowiek, a słabowity  na tyle, że go Niemcy zwolnili z Konzentrationslager Auschwitz z powodu  złego stanu zdrowia...

Każdy ma takich idoli, na jakich zasługuje :)

EOT (gimbaza ten skrót zna i szanuje - ale reszta pewnie nie dorosła do  usenetu)
:*

--
Trefniś

Data: 2015-02-25 09:51:45
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xukuy8ramtaby1@tncap.home...

> [...]

Nie trzeba zgadywać, wystarczy pomyśleć:

http://lmgtfy.com/?q=Sikorski+dyplom+Oxford

podobno habilitował się u profesora Bartoszewskiego!

wiedzialem

Data: 2015-02-25 23:13:18
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 09:51 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

(...)

Wolę swoją "gimbazę"

wiedzialem

Niż licencjat i dyplom za 10 funciaków.
Ale, Ghost, ty wiesz co...

--
Trefniś

Data: 2015-02-26 00:26:37
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xumv0gc7mtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl>,
 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

> [...]

To ja jeszcze raz:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-nad-dyplomem-sikorskiego-waszczykows
ki-przeprosi/rcy7x
Czego nie rozumiesz, blaznie?
No, chyba ze twierdzisz ze tymi Oxfordami/Cambridgami to lipa... I ze powinni zmienic regulamin studiow.
--
TA

Data: 2015-02-26 08:46:29
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 00:26 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

> [...]

ki-przeprosi/rcy7x
Czego nie rozumiesz, blaznie?
No, chyba ze twierdzisz ze tymi Oxfordami/Cambridgami to lipa... I ze

Atak ad personam oznacza _wyłącznie_ celność moich argumentów i  rozpaczliwy ich brak u oponentów.

Trafniś, błazen - Stańczykowi to nie uwłaczało, jest bardziej ceniony od  wielu koronowanych polskich głów. Jakżeby miało uwłaczać mi?

"Poniesienie przez Sikorskiego opłaty 10 funtów, czymkolwiek by ona nie  była, nie czyni z niego osoby lepiej wykształconej od jakiegokolwiek  dowolnego licencjata w Polsce."

Wystąpienia też muszą mu pisać Angole - sam nie wierzy w swoje możliwości.

Właściwie jest to poziom wykształcenia na poziomie Kwaśniewskiego + 10  funciaków.
Chyba, że robienie laski amerykańcom traktujecie jako szczególną  nobilitację.

--
Trefniś

Data: 2015-02-26 10:44:00
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xunmjrmfmtaby1@tncap.home...

> [...]

powinni zmienic regulamin studiow.

Atak ad personam oznacza _wyłącznie_ celność moich argumentów i rozpaczliwy ich brak u oponentów.

Tak to sobie tłumacz, dołożę jeszcze, ze jesteś idiota. Happy? :-)

Data: 2015-02-26 13:29:52
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xunmjrmfmtaby1@tncap.home>,
> [...]

Chyba, że robienie laski amerykańcom traktujecie jako szczególną  nobilitację.

To ma byc odpowiedz na moje zarzuty?
Chyba jdnak nie zrozumiales, bo piszesz nie na temat.
To ja jeszcze raz:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-nad-dyplomem-sikorskiego-waszczykows
ki-przeprosi/rcy7x
Czego tu nie rozumiesz, blaznie?

Data: 2015-02-26 14:36:26
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 13:29 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

(...)

Czy Waszczykowski przeprosił Sikorskiego?
Czy Sikorski ośmielił się wystąpić na drogę sądową przeciw komukolwiek, w  związku z informacjami na temat wykształcenia?
Czy Sikorski nie udowodnił niewiary w swoje kompetencje, zlecając polską  politykę zagraniczną dyplomacie _obcego_ państwa (przemówienia są  elementem polityki!).
Sikorski ów Oxford kończył jako uchodźca z komunistycznej Polski - jego  zachowanie dowodzi, że był przepychany na siłę, nie podlegał _prawdziwym_  standardom. Inaczej potrafiłby przemyśleć i sklecić w paru słowach swoje  przemówienia w języku (dla siebie) obcym.

Jako spadkobierca Stańczyka ubolewam, że społeczeństwo tak łatwo  dostosowuje się do swoich "wybrańców".
Głupi polityk _nie będzie miał_ mądrych zwolenników - vide obaj moi  "rozmówcy".

Może dajcie już spokój Sikorskiemu - pogadajmy o "cudownie" ocalonym z  niemieckiego KL Bartoszewskim?
:)

--
Trefniś

Data: 2015-02-26 16:18:08
Autor: Ghost
Ida

Czy jestes debilem? Tak

Data: 2015-02-26 16:28:17
Autor: Trefniś
Ida
W dniu .02.2015 o 16:18 Ghost <ghost@everywhere.com> pisze:

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home...

Czy jestes debilem? Tak

Ghost - W samokrytyce też trzeba umieć zachować umiar. Nawet ja tak bym o  tobie nie powiedział, jak odpowiedziałeś na zadane sobie pytanie!

Ja zadam ci inne pytanie:
Czy każdy _musi_ myśleć jak Ghost?

--
Trefniś

Data: 2015-02-26 16:31:00
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xun7xfhdmtaby1@tncap.home...

[...]

Jaką ty tu samokrytykę widzisz, debilu?

Czy każdy _musi_ myśleć jak Ghost?

Każdy nie-debil, musi mieć rozum.

Data: 2015-02-27 10:07:25
Autor: Moonsky
Ida

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:54ef3936$0$2193$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home...

Czy jestes debilem? Tak

zrobił was Trefniś w balona, a dzieciaczki się złoszczą.
nóżką tupnij, lewaczku.

M.

Data: 2015-02-27 11:30:09
Autor: Ghost
Ida

Użytkownik "Moonsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcpc4b$6kt$1@speranza.aioe.org...

lewaczku.

Możecie Piotrze Dynda spierdalać

Data: 2015-02-28 10:01:25
Autor: Moonsky
Ida

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:54f04735$0$2189$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Moonsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcpc4b$6kt$1@speranza.aioe.org...

lewaczku.

Możecie Piotrze Dynda spierdalać

możesz mi skoczyć tam gdzie płaszczyca, patafianie.

Data: 2015-02-26 17:53:30
Autor: Titus Atomicus
Ida
In article <op.xun2q0bzmtaby1@tncap.home>,
 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

W dniu .02.2015 o 13:29 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

(...)

Czy Waszczykowski przeprosił Sikorskiego?

Nie wiem. Ale jesli nie, to chyba zle o nim swiadczy.

Czy Sikorski ośmielił się wystąpić na drogę sądową przeciw komukolwiek, w  związku z informacjami na temat wykształcenia?

Nie wiem. A jakie to ma znaczenie?

Czy Sikorski nie udowodnił niewiary w swoje kompetencje, zlecając polską  politykę zagraniczną dyplomacie _obcego_ państwa (przemówienia są  elementem polityki!).

Imho - nie. Nie zlecal tez nikomu polskiej polityki zagranicznej.
Pomimo, ze przemowienia, istotnie, sa elementem polityki, to twoje wnioski mozna o kant dupy potluc.
Ja z kolei wyciagam z tego wniosek ze jestes oszolomem albo marnym manipulatorem.

Sikorski ów Oxford kończył jako uchodźca z komunistycznej Polski - jego  zachowanie dowodzi, że był przepychany na siłę, nie podlegał _prawdziwym_  standardom.

Ja tu nie widze podstawy do takiego wnioskowania. Podobnie z twoimi idiotycznymi sugestiami ze Oxford/Cambridge to marne uczelnie sa.

Inaczej potrafiłby przemyśleć i sklecić w paru słowach swoje  przemówienia w języku (dla siebie) obcym.

Bredzisz, synu. Od pisania przemowien sa specjalisci od pisania przemowien.

Jako spadkobierca Stańczyka ubolewam, że społeczeństwo tak łatwo  dostosowuje się do swoich "wybrańców".
Nie jestes zadnym spadkobierca Stanczyka, tylko marnym manipulatorem, propagandysta, z rozbudowanym ego i zwichrowana osobowoscia.

[...]

Pomijajac kolejna z twojej strony probe manipulacji, a nawet pomowienia pod adresem prof. Bartoszewskiego, to nie jest, podobnie jak rozwazania nt wyksztalcenia Sikorskiego czy kondycji angielskich uniwersytetow, temat na te grupe.
Tu sie dyskutuje o filmie, opamietaj sie!
Plonk warning!
--
TA

Ida