Id± ¦więta

Data: 2012-11-24 13:05:54
Autor: Stachu Chebel
Id± ¦więta
Trochę mi żal Kawalera. I co pod Choinkę dostanie... B±mbki
choinkowe ??

Data: 2012-11-25 08:20:31
Autor: Przemysław M.
Id± ¦więta
Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:05:54 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

Trochę mi żal Kawalera. I co pod Choinkę dostanie... B±mbki
choinkowe ??

Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
jest inne. Tobie natomiast przydałby się słownik ortograficzny.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-11-24 23:50:12
Autor: Stachu Chebel
Id± ¦więta
On 25 Lis, 08:20, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
jest inne. Tobie natomiast przydałby się słownik ortograficzny.

Hyba raczej nie potrzbójem słownika. Nie raz, nie dwa pisałem tutaj
więc nie imputuj mi buractwa w zakresie ortografii. Chociaż....  ,
kiedy¶ z uporem maniaka pisałem "w ogóle" razem. Czyli wygl±dało to
tak: wogóle. Hmm.., ewidentny bł±d. Ale nie mniej jednak jestem ciekaw
opinii Jana Jakuba Krzywego w tym temacie. Zarówno język potoczny jak
i pisownia, i zreszt± jak wszystko podlega ewolucji. Przykład: w wielu
publikacjach naukowych z zakresu nauk ¶cisłych z lat <50 ubiegłego
wieku natkniesz się na słowo "FUNKCYJA". Dzisiaj jest to "FUNKCJA". Co
się za¶ tyczy BˇMBY, wykonałem j± z premedytacj± i czekam na Nowy Rok.
Wufczas jom otpalem.

Data: 2012-11-24 23:54:50
Autor: Stachu Chebel
Id± ¦więta
On 25 Lis, 08:50, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:

> [...]

wieku natkniesz się na słowo "FUNKCYJA". Dzisiaj jest to "FUNKCJA". Co
się za¶ tyczy BˇMBY, wykonałem j± z premedytacj± i czekam na Nowy Rok.

Aha!! I jeszcze jedno!!  Tytuł w±tka/wontka kur... , jak się to
pisze ?! Nieważne.. Powinien brzmieć: Idom ¦wienta!!

Data: 2012-11-30 19:11:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Id± ¦więta
Stachu Chebel wrote:

> [...]

Aha!! I jeszcze jedno!!  Tytuł w±tka/wontka kur... , jak się to
pisze ?! Nieważne.. Powinien brzmieć: Idom ¦wienta!!

SWINTA...!
- ¶winta siem pise...!

Data: 2012-11-25 09:06:52
Autor: Trybun
Id± ¦więta
W dniu 2012-11-25 08:50, Stachu Chebel pisze:

Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
jest inne. Tobie natomiast przydałby się słownik ortograficzny.

Hyba raczej nie potrzbójem słownika.

I słusznie - grupa dyskusyjna to to nie egzamin z "poprawnej" pisowni. Tu nie liczy się forma, a tre¶ć.

Data: 2012-11-25 10:19:33
Autor: Przemysław M.
Id± ¦więta
Dnia Sun, 25 Nov 2012 09:06:52 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Czytam to forum by nie starcić kontaktu z tym co się dzieje w PL. Powiem
tak, psp i scp charakteryzuje się zwykłym chłamem. Dyskusja tu żadna,
raczej opuwanie i polskie pieniactwo. --
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-25 10:58:11
Autor: Trybun
Id± ¦więta
W dniu 2012-11-25 10:19, Przemysław M. pisze:

[...]

Ogólnie tak.. Jednak jest tu paru użytkowników z którymi można na pewnym poziomie wymienić się pogl±dami.

Data: 2012-11-25 10:17:55
Autor: Przemysław M.
Id± ¦więta
Dnia Sat, 24 Nov 2012 23:50:12 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

No dobra. Zracam honor.

Data: 2012-11-30 19:09:20
Autor: Polok_Prawdziwy
Id± ¦więta
Stachu Chebel wrote:

> [...]

wieku natkniesz się na słowo "FUNKCYJA". Dzisiaj jest to "FUNKCJA". Co
się za¶ tyczy BˇMBY, wykonałem j± z premedytacj± i czekam na Nowy Rok.

Nietłumac Przygłupo..., KRACAFIKS, siempomyliłem...!
- PRZEMYSŁUPOWI, boćto cysto PUSTOMUZGOWNICA jezd i my¶li, zejak gramatycnie napise, tojus nojmondżejsy w¶rud mondrych jezd...

Takjak papudze siem wydowo, zejak korolowe piurka mo, toi łokrutnie ¶piwać potrafi...

Data: 2012-11-25 09:58:26
Autor: Jusuf
Id± ¦więta

A co to jest chonka? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 01:20:28
Autor: Stachu Chebel
Id± ¦więta
On 25 Lis, 09:58, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Przemys aw M." <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> schrieb im Newsbeitragnews:k8sgrl$ea5$1dont-email.me...

> Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:05:54 -0800 (PST), Stachu Chebel napisa (a):

> Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
> jest inne. Tobie natomiast przyda by si s ownik ortograficzny.

A co to jest chonka?

Krzew z prezyde...., pręzętami.

Data: 2012-11-25 10:27:35
Autor: Przemysław M.
Id± ¦więta
Dnia Sun, 25 Nov 2012 09:58:26 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

TO TAK DUŻA CHOINKA ;-)))

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2012-11-30 19:03:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Id± ¦więta
Przemysław M. wrote:

[...]

Niepotsebuje, bomu włortografji pomocnym być mogem...

Data: 2012-11-30 19:02:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Id± ¦więta
Stachu Chebel wrote:

Trochę mi żal Kawalera. I co pod Choinkę dostanie... B±mbki
choinkowe ??

Słysołem, zemu mamu¶ka piknom lalem dmuchanom (zwilgotnom ¶parkom) nagwiazdkem zakupiła...

Ponosik tsy dziurki lala mo i syćkie nabateryjki fungujom, takze nowet stować mu niepotsebuje (cosiem i dzieje!) a itak łod łorgasmusa smarki mu dwoma dziurkami znochala pujdom...

Id± ¦więta