Idą Święta

Data: 2012-11-25 08:20:31
Autor: Przemysław M.
Idą Święta
Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:05:54 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

Trochę mi żal Kawalera. I co pod Choinkę dostanie... Bąmbki
choinkowe ??

Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
jest inne. Tobie natomiast przydałby się słownik ortograficzny.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-11-24 23:50:12
Autor: Stachu Chebel
Idą Święta
On 25 Lis, 08:20, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
jest inne. Tobie natomiast przydałby się słownik ortograficzny.

Hyba raczej nie potrzbójem słownika. Nie raz, nie dwa pisałem tutaj
więc nie imputuj mi buractwa w zakresie ortografii. Chociaż....  ,
kiedyś z uporem maniaka pisałem "w ogóle" razem. Czyli wyglądało to
tak: wogóle. Hmm.., ewidentny błąd. Ale nie mniej jednak jestem ciekaw
opinii Jana Jakuba Krzywego w tym temacie. Zarówno język potoczny jak
i pisownia, i zresztą jak wszystko podlega ewolucji. Przykład: w wielu
publikacjach naukowych z zakresu nauk ścisłych z lat <50 ubiegłego
wieku natkniesz się na słowo "FUNKCYJA". Dzisiaj jest to "FUNKCJA". Co
się zaś tyczy BĄMBY, wykonałem ją z premedytacją i czekam na Nowy Rok.
Wufczas jom otpalem.

Data: 2012-11-24 23:54:50
Autor: Stachu Chebel
Idą Święta
On 25 Lis, 08:50, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:

> [...]

wieku natkniesz się na słowo "FUNKCYJA". Dzisiaj jest to "FUNKCJA". Co
się zaś tyczy BĄMBY, wykonałem ją z premedytacją i czekam na Nowy Rok.

Aha!! I jeszcze jedno!!  Tytuł wątka/wontka kur... , jak się to
pisze ?! Nieważne.. Powinien brzmieć: Idom Świenta!!

Data: 2012-11-30 19:11:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Idą Święta
Stachu Chebel wrote:

> [...]

Aha!! I jeszcze jedno!!  Tytuł wątka/wontka kur... , jak się to
pisze ?! Nieważne.. Powinien brzmieć: Idom Świenta!!

SWINTA...!
- świnta siem pise...!

Data: 2012-11-25 09:06:52
Autor: Trybun
Idą Święta
W dniu 2012-11-25 08:50, Stachu Chebel pisze:

Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
jest inne. Tobie natomiast przydałby się słownik ortograficzny.

Hyba raczej nie potrzbójem słownika.

I słusznie - grupa dyskusyjna to to nie egzamin z "poprawnej" pisowni. Tu nie liczy się forma, a treść.

Data: 2012-11-25 10:19:33
Autor: Przemysław M.
Idą Święta
Dnia Sun, 25 Nov 2012 09:06:52 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Czytam to forum by nie starcić kontaktu z tym co się dzieje w PL. Powiem
tak, psp i scp charakteryzuje się zwykłym chłamem. Dyskusja tu żadna,
raczej opuwanie i polskie pieniactwo. --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-25 10:58:11
Autor: Trybun
Idą Święta
W dniu 2012-11-25 10:19, Przemysław M. pisze:

[...]

Ogólnie tak.. Jednak jest tu paru użytkowników z którymi można na pewnym poziomie wymienić się poglądami.

Data: 2012-11-25 10:17:55
Autor: Przemysław M.
Idą Święta
Dnia Sat, 24 Nov 2012 23:50:12 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

No dobra. Zracam honor.

Data: 2012-11-30 19:09:20
Autor: Polok_Prawdziwy
Idą Święta
Stachu Chebel wrote:

> [...]

wieku natkniesz się na słowo "FUNKCYJA". Dzisiaj jest to "FUNKCJA". Co
się zaś tyczy BĄMBY, wykonałem ją z premedytacją i czekam na Nowy Rok.

Nietłumac Przygłupo..., KRACAFIKS, siempomyliłem...!
- PRZEMYSŁUPOWI, boćto cysto PUSTOMUZGOWNICA jezd i myśli, zejak gramatycnie napise, tojus nojmondżejsy wśrud mondrych jezd...

Takjak papudze siem wydowo, zejak korolowe piurka mo, toi łokrutnie śpiwać potrafi...

Data: 2012-11-25 09:58:26
Autor: Jusuf
Idą Święta

A co to jest chonka? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 01:20:28
Autor: Stachu Chebel
Idą Święta
On 25 Lis, 09:58, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Przemys aw M." <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> schrieb im Newsbeitragnews:k8sgrl$ea5$1dont-email.me...

> Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:05:54 -0800 (PST), Stachu Chebel napisa (a):

> Bombek choinkowych zapewne nie dostanie pod chonke, bo ich przeznaczenie
> jest inne. Tobie natomiast przyda by si s ownik ortograficzny.

A co to jest chonka?

Krzew z prezyde...., pręzętami.

Data: 2012-11-25 10:27:35
Autor: Przemysław M.
Idą Święta
Dnia Sun, 25 Nov 2012 09:58:26 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

TO TAK DUŻA CHOINKA ;-)))

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2012-11-30 19:03:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Idą Święta
Przemysław M. wrote:

[...]

Niepotsebuje, bomu włortografji pomocnym być mogem...

Idą Święta