Ida (by艂o? nie by艂o?)

Data: 2014-04-13 12:04:24
Autor: Qrczak
Ida (by艂o? nie by艂o?)
Du偶o ostatnio w kinie spowiadania z grzech贸w i grzeszk贸w.
Pawlikowski, w odr贸藕nieniu od innego pana na P., mniej nachalny jest, a bohaterowie pokut臋 wymierzaj膮 sobie sami.
Mnie si臋 podoba艂.
7.

A rozwali艂 mnie totalnie komentarz z filweba:
"JAK MO呕NA W ROKU 2014 KR臉CI膯 FILMY CZARNO-BIA艁E ? PRZECIE呕 TO TAKA 呕ENADA , 呕E NIE SPOS脫B TEGO W OG脫LE OGL膭DA膯 !!!"

Data: 2014-04-13 23:09:56
Autor: FEniks
Ida (by艂o? nie by艂o?)
W dniu 2014-04-13 12:04, Qrczak pisze:
[...]

Wyciszaj膮cy, spokojny. I muzyka pi臋kna. Ale jak zwykle nawalili d藕wi臋kowcy.

A rozwali艂 mnie totalnie komentarz z filweba:
"JAK MO呕NA W ROKU 2014 KR臉CI膯 FILMY CZARNO-BIA艁E ? PRZECIE呕 TO TAKA 呕ENADA , 呕E NIE SPOS脫B TEGO W OG脫LE OGL膭DA膯 !!!"

No c贸偶, w wyobra藕ni pierwsze widocznie siadaj膮 kolory. M艂odym trzeba malowa膰 na 偶贸艂to i na niebiesko. ;)

Ewa

Data: 2014-04-18 22:10:28
Autor: Skylla
Ida (by艂o? nie by艂o?)
[...]
Jednak s艂abiej. D藕wi臋k dialog贸w, to raz. Niekt贸re kadrowania (ze 艣ci臋tym nie wiadomo po co do艂em - dla mnie irytuj膮ce strasznie), to dwa. Za du偶o scen zbli偶enia na twarz, cz臋sto nie wiadomo po co, za d艂ugie te uj臋cia, za m臋cz膮ce, to trzy. Chyba jednak te偶 za du偶o niedopowiedze艅.
Poza tym nie jest 藕le. Dobry scenariusz, dobra Kulesza, niez艂y, cho膰 troch臋 wt贸rny klimat.
Jednym s艂owem, mieszane uczucia.
Wspomniane tu chyba "Pok艂osie" dla mnie o klas臋 wy偶ej, poza rzecz jasna zako艅czeniem, kt贸re w "Pok艂osiu" skopane totalnie, a tutaj cho膰 cz臋艣ciowo przewidywalne, to jednak znacznie lepsze.
Wi臋c nie 7 i nie morze nagr贸d, ale solidna 6.
S.

Data: 2014-04-18 23:22:25
Autor: Qrczak
Ida (by艂o? nie by艂o?)
Dnia 2014-04-18 22:10, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

D藕wi臋k jest pi臋t膮 wszystkich polskich produkcji.

> [...]
za m臋cz膮ce, to trzy. Chyba jednak te偶 za du偶o niedopowiedze艅.
Poza tym nie jest 藕le. Dobry scenariusz, dobra Kulesza, niez艂y, cho膰

Poj臋cie wt贸rnego klimatu si臋 znakomicie przejawia te偶 we wszystkich remake'ach.
Albo jak kto艣 w XXI wieku (zgroza) realizuje czarno-bia艂e obrazy (zgroza bis!).

[...]

No i zapewne to w艂a艣nie mia艂o najwi臋kszy wp艂yw na moj膮 ocen臋.
BTW prewidywalne by艂o dla Ciebie to, 偶e Wanda, czy to, co z Id膮 potem?

Data: 2014-04-19 12:26:35
Autor: Skylla
Ida (by艂o? nie by艂o?)

BTW prewidywalne by艂o dla Ciebie to, 偶e Wanda, czy to, co z Id膮 potem?

Powr贸t Idy do klasztoru.

Data: 2014-04-19 13:58:09
Autor: Qrczak
Ida (by艂o? nie by艂o?)
Dnia 2014-04-19 12:26, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

BTW prewidywalne by艂o dla Ciebie to, 偶e Wanda, czy to, co z Id膮 potem?

Powr贸t Idy do klasztoru.

A.
Je艣li chodzi o takie "cusie" - ka偶dy najlepiej czuje si臋 w tym, co dobrze zna.
Raczej dziwne by by艂o, jakby inaczej by艂o.

Data: 2014-04-19 15:26:19
Autor: Skylla
Ida (by艂o? nie by艂o?)

Je艣li chodzi o takie "cusie" - ka偶dy najlepiej czuje si臋 w tym, co
dobrze zna.
Raczej dziwne by by艂o, jakby inaczej by艂o.

Wr臋cz przeciwnie. Psychologicznie niewiarygodny jest dla mnie tak szybki powr贸t, bo zak艂adam, 偶e by艂o tam uczucie. Mo偶e za jaki艣 czas.
Jednak ten偶e powr贸t tak pi臋knie spina艂 fabu艂臋 ... :-)

Data: 2014-04-19 15:42:34
Autor: Qrczak
Ida (by艂o? nie by艂o?)
Dnia 2014-04-19 15:26, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

Za bardzo ufasz tej swojej psychologii.
Filmowych 艢wi膮t!

Data: 2014-04-19 21:46:27
Autor: FEniks
Ida (by艂o? nie by艂o?)
W dniu 2014-04-18 23:22, Qrczak pisze:

No i zapewne to w艂a艣nie mia艂o najwi臋kszy wp艂yw na moj膮 ocen臋.
BTW prewidywalne by艂o dla Ciebie to, 偶e Wanda, czy to, co z Id膮 potem? '

Z Wand膮 to by艂o (nomen omen) zaskakuj膮ce, dla mnie. Ida zachowa艂a si臋 przewidywalnie.

Natomiast posta膰 Wandy skojarzy艂a mi si臋 lu藕no z Zofi膮 z "Wyboru Zofii", w sensie - co robi膮 z kobiet膮 pewne do艣wiadczenia.

Ewa

Ida (by艂o? nie by艂o?)