Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ida podwyzki

Ida podwyzki

Data: 2017-03-28 16:31:53
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Tym razem mandatow - radio mowi, ze w ilosci wypadkow zajelismy w Unii czwarte miejsce od konca.

Wot dylemat - PiS bedzie nam "poprawial sytuacje", czy "nie bedzie Unia nam mowila jak jezdzic mamy" :-)

J.

Data: 2017-03-28 16:38:14
Autor: Liwiusz
Ida podwyzki
W dniu 2017-03-28 o 16:31, J.F. pisze:
Tym razem mandatow - radio mowi, ze w ilosci wypadkow zajelismy w Unii
czwarte miejsce od konca.

No to chyba dobrze, że większość jest gorsza od nas?

--
Liwiusz

Data: 2017-03-28 16:45:13
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:obdsgq$fcf$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-03-28 o 16:31, J.F. pisze:
Tym razem mandatow - radio mowi, ze w ilosci wypadkow zajelismy w Unii
czwarte miejsce od konca.

No to chyba dobrze, że większość jest gorsza od nas?

Niestety - zle sie wyrazilem, a moze i dobrze - tak czy inaczej mamy tych wypadkow bardzo duzo.

Inne kraje sa bezpieczniejsze.

J.

Data: 2017-03-28 09:05:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Ida podwyzki
To nie jest jakaś niespodzianka prawda ?

Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu podsumowała bezpieczeństwo pieszych w UE. Polska dramatycznie odbiega od innych krajów - prawie co czwarty pieszy w Europie ginie na naszych drogach

Towarzystwo się rozzuchwalilo, mandaty zbyt niskie, policja nieskuteczna i nieefektywna więc trupów przybywa Ps podaj linka kto jest gorszy od Polski ? Albania ? Rumunia ?

Data: 2017-03-28 18:00:44
Autor: Budzik
Ida podwyzki
UĹźytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

To nie jest jakaś niespodzianka prawda ?

Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu podsumowała bezpieczeństwo
pieszych w UE. Polska dramatycznie odbiega od innych krajów – prawie
co czwarty pieszy w Europie ginie na naszych drogach Towarzystwo się rozzuchwalilo, mandaty zbyt niskie, policja
nieskuteczna i nieefektywna więc trupów przybywa Ps podaj linka kto jest gorszy od Polski ? Albania ? Rumunia ?

Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs mierze wina infrastruktury.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2017-03-28 20:25:53
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 28.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:

Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs mierze wina
infrastruktury.

Nie projekt a raport (policyjny). I niekoniecznie infrastruktury - to że jebniesz kogoś poza zabudowanym nie oznacza od razu że winna jest droga;)

BTW - no i nie wiemy jak to wygląda "u konkurencji". Tak naprawdę to nawet do tamtych danych nie mam nawet zaufania, gdyż jak pokazał przykład rozdziału o pijanych uczestnikach ruchu dane te są prezentowane tendencyjnie - wyróżniana jest ilośc "zdarzeń z pijanymi uczesnikami ruchu" na przykład jak przykładny pijany potencjalny kierowca wraca taksówką i jebnie go audi straszydła;), a pijanych sprawców to już sobie trzeba wyłuskiwać z rubryk w tabelkach, o tym, żeby sprawdzić ilu było pijanych sprawców odejmując kierowców rowerów i tych poniżej 0,5 promila zapomnij.

Shrek

Data: 2017-03-28 21:00:54
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs
mierze wina infrastruktury.

Nie projekt a raport (policyjny). I niekoniecznie infrastruktury - to
że jebniesz kogoś poza zabudowanym nie oznacza od razu że winna jest
droga;)
Ja nie mowie o tym raporcie tylko o tym projekcie oswietlania przejsc.

BTW - no i nie wiemy jak to wygląda "u konkurencji". Tak naprawdę to nawet do tamtych danych nie mam nawet zaufania, gdyż jak pokazał przykład rozdziału o pijanych uczestnikach ruchu dane te są
prezentowane tendencyjnie - wyróżniana jest ilośc "zdarzeń z pijanymi
uczesnikami ruchu" na przykład jak przykładny pijany potencjalny
kierowca wraca taksówką i jebnie go audi straszydła;), a pijanych
sprawców to już sobie trzeba wyłuskiwać z rubryk w tabelkach, o tym,
żeby sprawdzić ilu było pijanych sprawców odejmując kierowców rowerów
i tych poniżej 0,5 promila zapomnij.

a to swoja szosa.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

Data: 2017-03-29 07:24:05
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 28.03.2017 o 23:00, Budzik pisze:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs
mierze wina infrastruktury.

Nie projekt a raport (policyjny). I niekoniecznie infrastruktury - to
że jebniesz kogoś poza zabudowanym nie oznacza od razu że winna jest
droga;)

Ja nie mowie o tym raporcie tylko o tym projekcie oswietlania przejsc.

A to nie wiem czy ja. Ale faktem jest, że w Warszawie doświetlili sporo prezejść i robi to robotę. W sumie trzeba było do tego aż rowerofaszysty na stanowisku dyrektora ZDM;)

Data: 2017-03-29 09:39:00
Autor: quent
Ida podwyzki
On 29.03.2017 07:24, Shrek wrote:
W dniu 28.03.2017 o 23:00, Budzik pisze:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs
mierze wina infrastruktury.

Nie projekt a raport (policyjny). I niekoniecznie infrastruktury - to
że jebniesz kogoś poza zabudowanym nie oznacza od razu że winna jest
droga;)

Ja nie mowie o tym raporcie tylko o tym projekcie oswietlania przejsc.

A to nie wiem czy ja. Ale faktem jest, że w Warszawie doświetlili sporo
prezejść i robi to robotę. W sumie trzeba było do tego aż rowerofaszysty
na stanowisku dyrektora ZDM;)

A wystarczyło podpatrzeć jak to jest w innych krajach rozwiązane.
Chyba, że rowerofaszysta był np. w UK


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2017-03-29 09:46:21
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 09:39, quent pisze:

A wystarczyło podpatrzeć jak to jest w innych krajach rozwiązane.
Chyba, że rowerofaszysta był np. w UK

Nie - jak to zrobić to wiadomo, tylko u nas każda inicjatywa zakładająca cokolwiek dla pieszych jest traktowana w najlepszym przypadku jako zbędna ekstrawagancja, a w najgorszym jako wypowiedzenie wojny:(

Dlatego dopóki nie było na stanowisku dyrektora Puchalskiego, to przejścia były ciemne i wszyscy mieli to w dupie. W końcu to piesi nie powinni "wtargiwać", więc w czym problem? Ogólnie faszytów wszelkiego rodzaju nie popieram, z dżihadu drogowego wyrosłem, i jak tak patrzę, to chyba wbrew pozorom powołanie na dyrektora dróg w Warszawie rowerofaszysty.... paradoksalnie okazało się dobrym ruchem. On też musiał przejść szybkie dojrzewanie i się dostosował do realnego świata, a trochę mu ideałów zostało i między innymi zaczął od audytów przejść. Być może to przewał kasy dla znajomych, ale przynajmniej coś pozytywnego z tego wynikło. Kto wie - może jakby Korwina zrobić premierem, to by wyszło w praktyce akurat? ;)

Shrek

Data: 2017-03-29 09:50:10
Autor: quent
Ida podwyzki
On 29.03.2017 09:46, Shrek wrote:
W dniu 29.03.2017 o 09:39, quent pisze:

A wystarczyło podpatrzeć jak to jest w innych krajach rozwiązane.
Chyba, że rowerofaszysta był np. w UK

Nie - jak to zrobić to wiadomo, tylko u nas każda inicjatywa zakładająca
cokolwiek dla pieszych jest traktowana w najlepszym przypadku jako
zbędna ekstrawagancja, a w najgorszym jako wypowiedzenie wojny:(

Dlatego dopóki nie było na stanowisku dyrektora Puchalskiego, to
przejścia były ciemne i wszyscy mieli to w dupie. W końcu to piesi nie
powinni "wtargiwać", więc w czym problem? Ogólnie faszytów wszelkiego
rodzaju nie popieram, z dżihadu drogowego wyrosłem, i jak tak patrzę, to
chyba wbrew pozorom powołanie na dyrektora dróg w Warszawie
rowerofaszysty.... paradoksalnie okazało się dobrym ruchem. On też
musiał przejść szybkie dojrzewanie i się dostosował do realnego świata,
a trochę mu ideałów zostało i między innymi zaczął od audytów przejść.
Być może to przewał kasy dla znajomych, ale przynajmniej coś pozytywnego
z tego wynikło. Kto wie - może jakby Korwina zrobić premierem, to by
wyszło w praktyce akurat? ;)

Tylko, że tu nie chodzi o wawę ale ogólnie.



--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2017-03-29 20:13:47
Autor: jerzu.xyz
Ida podwyzki
On Wed, 29 Mar 2017 09:46:21 +0200, Shrek <1@wp.pl> wrote:

zaczął od audytów przejść

Zaczął od likwidacji miejsc parkingowych przed budynkiem ZDM na
Chmielnej. Postawił gigantyczny, paskudny stojak na rowery, przeważnie
w 90% pusty. A służbowe auta ZDM nie mają gdzie parkować. Taki
roztropek ;)


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-03-29 21:53:30
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 20:13, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

zaczął od audytów przejść

Zaczął od likwidacji miejsc parkingowych przed budynkiem ZDM na
Chmielnej. Postawił gigantyczny, paskudny stojak na rowery, przeważnie
w 90% pusty. A służbowe auta ZDM nie mają gdzie parkować. Taki
roztropek ;)

A to nie wiem. Tak czy inaczej w zakresie przejść się mocno poprawiło.

Shrek

Data: 2017-03-29 09:20:27
Autor: quent
Ida podwyzki
On 28.03.2017 20:00, Budzik wrote:
Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs mierze wina
infrastruktury.

Infrastruktury i debilnych ograniczeń prędkości.
Wiem jak mi się jeździ np. po UK.
W naszym pięknym kraju wszystko robią tak aby było coraz głupiej a już na pewno jakościowo do bani

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2017-03-28 18:45:56
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości
To nie jest jakaś niespodzianka prawda ?

W zasadzie zadna, ale Unia cos powie, to ktos moze poczuc sie w obowiazku naprawic.

Glowy nie dam, czy nie ma jakiejs dyrektywy, za ktorej niezrealizowanie moga nas ukarac.

Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu podsumowała bezpieczeństwo pieszych w UE. Polska dramatycznie odbiega od innych krajów - prawie co czwarty
pieszy w Europie ginie na naszych drogach

Troche niemozliwe mi sie to wydaje.

Towarzystwo się rozzuchwalilo, mandaty zbyt niskie, policja nieskuteczna i nieefektywna więc trupów przybywa
Ps podaj linka kto jest gorszy od Polski ? Albania ? Rumunia ?

To chyba bedzie to
https://ec.europa.eu/poland/news/170328_drogi_pl

Bulgaria, Łotwa, Rumunia.

Ale Grecja i Chorwacja niedaleko.

Hiszpania mnie troche zadziwila - tam inna poludniowa mentalnosc, czy autostrad duzo, czy mandaty wysokie od pewnego czasu ?

Ale tez nie mamy sie czego wstydzic - spadek przez 6 lat wiekszy niz w wielu innych panstwach :-)


J.

Data: 2017-03-28 10:00:34
Autor: przemek.jedrzejczak
Ida podwyzki
Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś nie widzę tu różnicy względem PO które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa pieszym na pasach.
Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

Data: 2017-03-28 11:25:25
Autor: Zenek Kapelinder
Ida podwyzki
Dupy idiotom rzad ten czy inny tez ma podcierac? Bezpieczenstwo pieszych na przejsciach zalezy od tego czy piesi przestrzegaja istniejacych przepisow. A ze nie przestrzegaja to musza na przejsciach ginac. Wypadkow potracen czy smierci pieszych na oznakowanych przejsciach zawinionych przez kierowcow jest niewiele. Jezdze i widze co piesi odpierdalaja i jak sie sami pchaja pod kola.

Data: 2017-03-28 19:15:30
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8ec46021-52e4-414a-a744-54717e3085bf@googlegroups.com...
Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś nie widzę tu różnicy względem PO

A ja akurat nie zamierzam partii porownywac

które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa pieszym na pasach.

Powiedzmy - chcialo pod koniec ... i przegralo wybory.
Kto wie, czy m.in nie dlatego.

Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

Na razie o kasie nikt nie mowi ... ale zaraz sie zacznie.
W koncu czy partia z Prawo w nazwie moze tolerowac piractwo na drogach ?

Tylko, jak sama jedzie :-)

J.

Data: 2017-03-28 19:20:36
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 28.03.2017 o 19:00, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

Z ciekawości - na czym miałby ten skok polegać? Jakby chcieli "skakać" to powód się znajdzie i bez zmiany przepisów. Choćby wyprzedzanie na przejściach (za co kara jest dobra, bo w praktyce byłoby uczciwie - żółta i czerwona kartka, tylko jakoś policji nie chcę się po tą kasę co na ulicy dosłownie leży skakać)?

Shrek

Data: 2017-03-28 20:01:08
Autor: Olko
Ida ...
Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:8ec46021-52e4-414a-a744-54717e3085bfgooglegroups.com...

 jakoś nie widzę tu różnicy względem PO które przez 2 kadencje
nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa pieszym na pasach.

Niewiele brakowało i PO uchwaliło by pierwszeństwo dla pieszych
wchodzących na przejście (przepadło w Senacie). PiS cały czas był przeciw.

Data: 2017-03-28 11:13:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Ida ...
Niewiele brakowało ? No prawie mi się ich żal zrobiło :-) tu zaś mamy zatwardzialych wariatów drogowych patrz Kazimierz kierowca ministra wojny więc raczej chodzi o wyeliminowanie konkurencji :-) a efektem ubocznym może być poprawa bezpieczeństwa

Data: 2017-03-28 23:34:37
Autor: J.F.
Ida ...
Dnia Tue, 28 Mar 2017 11:13:39 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):
Niewiele brakowało ? No prawie mi się ich żal zrobiło :-)

Ale kogo zal ?

Niewiele brakowalo, Sejm zatwierdzil tylko paru senatorow z PO
wykazalo sie rozsadkiem.

A teraz, kto wie - role sie moga odwrocic, PiS bedzie za, a PO przeciw
:-)

J.

Data: 2017-03-28 22:13:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Ida ...
PO czepia się regulacji unijnych jak pijany płotu więc nie mogą głosować przeciw ... Raz wtopili bo sami nie dali rady dwa PiS teraz wyjdzie na zbawców narodu ... Szybko powinni zgłosić swój projekt :-)

Data: 2017-03-29 16:24:26
Autor: J.F.
Ida ...
Dnia Tue, 28 Mar 2017 22:13:32 przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):
PO czepia się regulacji unijnych jak pijany płotu więc nie mogą głosować przeciw ...

A czemu nie ?

A jest jakas unijna regulacja ?

Raz wtopili bo sami nie dali rady

Daliby rade, bo w senacie mieli wiekszosc. Ale paru senatorow sie
zbuntowalo i zaglosowalo przeciw.

dwa PiS teraz wyjdzie na zbawców narodu ... Szybko powinni zgłosić swój projekt :-)

A to zalezy, co chca osiagnac

Zglosza projekt, PiS odrzuci, bo przeciez to musza miec monopol na
dobre zmiany i nie wejdzie przez 3 lata.

Z czego sie bede tylko cieszyl :-)

J.

Data: 2017-03-29 07:46:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Ida ...
W próżni nie żyjesz ... jakiś czubek przejedzie ci potomka czy krewniaka i nagle pierwszy zaczniesz krzyczeć stop wariatom drogowym :-)

Data: 2017-03-29 17:09:33
Autor: SW3
Ida ...
W dniu 29.03.2017 o 16:46 <przemek.jedrzejczak@gmail.com> pisze:

W próżni nie żyjesz ... jakiś czubek przejedzie ci potomka czy krewniaka  i nagle pierwszy zaczniesz krzyczeć stop wariatom drogowym :-)

Największymi wariatami drogowymi są ci, którzy ustawami usiłują zmieniać  prawa fizyki.

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2017-03-29 18:31:54
Autor: J.F.
Ida ...
Dnia Wed, 29 Mar 2017 07:46:29, przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

W próżni nie żyjesz ... jakiś czubek przejedzie ci potomka czy krewniaka i nagle pierwszy zaczniesz krzyczeć stop wariatom drogowym :-)

Moze, ale na razie jak ide pieszo, to nie sprawia mi klopotu
zatrzymanie na chodniku i rozejrzenie sie.

J.

Data: 2017-03-29 11:14:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Ida ...
Minister wojny i jego podwładni póki co polują na zmotoryzowanych ale nie byłbym pewien czy następnym razem nie skasuja jakiś przechodniów ... To jak gra do jednej bramki i musi się w końcu źle skończyć ... Barany skasuja w końcu rowerzystę czy staruszka co nie zdąży z pasów uciec i żeby ograniczyć straty medialne prezes zabierze gamoniom zabawki

Data: 2017-03-29 00:29:09
Autor: Tomasz Pyra
Ida podwyzki
Dnia Tue, 28 Mar 2017 10:00:34 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś nie widzę tu różnicy względem PO które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa pieszym na pasach.
Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

Czy ja wiem czy to będzie znowu taki skok na kasę.
Obwiam się że obecne mandaty są w okolicach szczytu krzywej Laffera właśnie
dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie
tragedia.

Jak przywalą tu norweskie mandaty to kierowcy się zaczną pilnować i
przestaną płacić. Czy zwolnią to nie wiem, ale na pewno nakupią różnego
sprzętu wykrywająco-oszukującego :)

Data: 2017-03-29 08:08:37
Autor: miumiu
Ida podwyzki

Czy ja wiem czy to będzie znowu taki skok na kasę.
Obwiam się że obecne mandaty są w okolicach szczytu krzywej Laffera właśnie
dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie
tragedia.


IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie punkty. Ale punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych, fotoradarow, zlego parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno przejechanie przez miasto 100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego maxa delikwent tracil by prawo jazdy na dwa lata albo placil tak z 50tys PLN kary.

Data: 2017-03-29 08:00:28
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

Czy ja wiem czy to będzie znowu taki skok na kasę.
Obwiam się że obecne mandaty są w okolicach szczytu krzywej Laffera właśnie
dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie
tragedia.

IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie
punkty. Ale punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych,
fotoradarow, zlego parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno
przejechanie przez miasto 100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego
maxa delikwent tracil by prawo jazdy na dwa lata albo placil tak z
50tys PLN kary.
Do tego jeszcze punkty za brak uczesania, niechlujny wygląd i koniecznie za klniecie za kierownica! Tylko jaki jest cel? Bezpieczenstwo, wyeliminowanie czesci kierowców czy moze po prostu nabijanie kasy?
Wiec mysle, ze zamiast podchodzic do tego pod hasłem KARAC BO KARAC TAK JEST PANIE GENERALE, moze jednak warto zastanowic sie nad tym co sie chce osiągnąć i do tego dobierać narzedzia?
Bo obecnie mam wrażenie ze czesto karze sie za przewinienia ktore nic wielkiego na drodze nie robią a z drugiej strony te rzeczywiście niebezpieczne zachowania uchodzą płazem.
Przykładowo ustawiono fotoradary, ale czy znasz jakis ktory robi zdjęcia osobom wyprzedzającym na pasach?
Znasz kogoś kto dostał mandat za wyprzedzanie rowerzysty bez zachowania metrowego odstepu?
Znasz kogos kto dostał mandat za jechanie metr za zderzakiem jadac ponad 120 na autostradzie?
O zle ustawionych swiatłach rażących kierowców z naprzeciwka to juz nawet nie wspomnę...

Do tego, zupełnie na marginesie, gdyby było tak jak piszesz, to musisz sobie zdać sprawe ze np. usługi kurierskie od strzału podrozeją x 2 bo kurier ktory musi zawsze stanąc zgodnie z przepisami obrobi tak gdzies na oko 2 x mniej punktów. I to ostrożnie licząc.


 --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2017-03-29 16:28:20
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 10:00, Budzik pisze:

Bo obecnie mam wrażenie ze czesto karze sie za przewinienia ktore nic
wielkiego na drodze nie robią a z drugiej strony te rzeczywiście
niebezpieczne zachowania uchodzą płazem.

To nie tak - po prostu karze się przypadkowe wykroczenia - zarówno groźnie jak i niegroźnie - jebać, karać nie wyróżniać. Zresztą tak naprawdę to rzadko - ja w karierze dostałem 2 mandaty (w odstępie dwóch tygodni) a jeśli chodzi o poszanowanie prawa to przykładem dobrym nie jestem wzorem - standardowo +20, na zielonych strzałkach się nie zatrzymuję, pojedyńcze ciągłe traktuję dość luźno - czyli średnia krajowa. Po prostu mandat to się taktuje u nas w kategorii pecha a nie kary. No bo za co kara - za 72 w leśnym zabudowanym w zimę (bo 200 metrów od szosy są działki letniskowe) czy za skręt w lewo na zakazie na pustej drodze w weekend? Dalej uważam że nie zrobiłem nic nagannego;)

Przykładowo ustawiono fotoradary, ale czy znasz jakis ktory robi zdjęcia
osobom wyprzedzającym na pasach?
Znasz kogoś kto dostał mandat za wyprzedzanie rowerzysty bez zachowania
metrowego odstepu?
Znasz kogos kto dostał mandat za jechanie metr za zderzakiem jadac ponad
120 na autostradzie?
O zle ustawionych swiatłach rażących kierowców z naprzeciwka to juz nawet
nie wspomnę...

O, to, to..

Shrek

Data: 2017-03-29 15:00:42
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Bo obecnie mam wrażenie ze czesto karze sie za przewinienia ktore nic
wielkiego na drodze nie robią a z drugiej strony te rzeczywiście
niebezpieczne zachowania uchodzą płazem.

To nie tak - po prostu karze się przypadkowe wykroczenia - zarówno groźnie jak i niegroźnie - jebać, karać nie wyróżniać. Zresztą tak naprawdę to rzadko - ja w karierze dostałem 2 mandaty (w odstępie
dwóch tygodni) a jeśli chodzi o poszanowanie prawa to przykładem
dobrym nie jestem wzorem - standardowo +20, na zielonych strzałkach
się nie zatrzymuję, pojedyńcze ciągłe traktuję dość luźno - czyli
średnia krajowa. Po prostu mandat to się taktuje u nas w kategorii
pecha a nie kary. No bo za co kara - za 72 w leśnym zabudowanym w zimę
(bo 200 metrów od szosy są działki letniskowe) czy za skręt w lewo na
zakazie na pustej drodze w weekend? Dalej uważam że nie zrobiłem nic
nagannego;)
Oczywiście masz rację, ale niektore przewinienia nawet jak zauwazone to karane nie sa.
Przykładem własnie te zle ustawione swiatła, nigdy nie słyszałem o przypadku zeby policja zatrzymała i chociaz uwage zwróciła.
Za to za przebicie masy na kierunkowskazie z tyłu to mi dowód kiedys wzieli...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2017-03-29 19:53:36
Autor: re
Ida podwyzki


Użytkownik "Budzik"

....
Za to za przebicie masy na kierunkowskazie z tyłu to mi dowód kiedys
wzieli...
-- -
Bo to zwykłe ścierwa są :-)

Data: 2017-03-29 20:10:40
Autor: jerzu.xyz
Ida podwyzki
On Wed, 29 Mar 2017 16:28:20 +0200, Shrek <1@wp.pl> wrote:

No bo za co kara - za 72 w leśnym zabudowanym w zimę (bo 200 metrów od szosy są działki letniskowe) czy za skręt w lewo na zakazie na pustej drodze w weekend? Dalej uważam że nie zrobiłem nic nagannego;)

Ja jakiś czas temu dostałem za 90/50 w terenie zabudowanym, który wg
rozporządzenia terenem zabudowanym być nie powinien (przedmieścia
Włoszczowy, las, las, las...). A takich "terenów zabudowanych" w
naszym kraju jest mnóstwo. Np. Płochocińska w Warszawie - od Płytowej
do granicy miasta to wg rozporządzenia żaden teren zabudowany. --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-03-29 21:51:07
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 20:10, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

Ja jakiś czas temu dostałem za 90/50 w terenie zabudowanym, który wg
rozporządzenia terenem zabudowanym być nie powinien (przedmieścia
Włoszczowy, las, las, las...). A takich "terenów zabudowanych" w
naszym kraju jest mnóstwo. Np. Płochocińska w Warszawie - od Płytowej
do granicy miasta to wg rozporządzenia żaden teren zabudowany.


Sprawdź to:

https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3a,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

Do zabudowań jest... 1,5 km:

https://www.google.pl/maps/dir/52.2676802,20.8777546/52.2599735,20.8961124/@52.2747969,20.8661566,1697a,35y,144.13h,44.5t/data=!3m1!1e3?hl=pl

Data: 2017-03-30 17:52:30
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:obh37c$2jl$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 29.03.2017 o 20:10, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
Ja jakiś czas temu dostałem za 90/50 w terenie zabudowanym, który wg
rozporządzenia terenem zabudowanym być nie powinien (przedmieścia
Włoszczowy, las, las, las...). A takich "terenów zabudowanych" w
naszym kraju jest mnóstwo. Np. Płochocińska w Warszawie - od Płytowej
do granicy miasta to wg rozporządzenia żaden teren zabudowany.

Sprawdź to:
https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3a,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Do zabudowań jest... 1,5 km:

Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo zabudowany.
Tu sa skrzyzowania, przejscia dla pieszych ... moze dzieci do szkoly ida :-)

Dla rownowagi - czesto zabudowania sa, a terenu zabudowanego nie ma, bo tak uznali.

Ale to mnie zaciekawilo na te drodze
https://goo.gl/maps/MotgAzq8yUn
Koniec 40 ... a gdzie byl poczatek ?

Powien byc gdzies za skrzyzowaniem ... ale tam jakies niepewne te skrzyzowania, moze nie skrzyzowania ?

J.

Data: 2017-03-30 18:28:12
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 30.03.2017 o 17:52, J.F. pisze:

Sprawdź to:
https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3a,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

Do zabudowań jest... 1,5 km:

Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo zabudowany.

???

Tu sa skrzyzowania,

Gdzie?

 przejscia dla pieszych ... moze dzieci do szkoly ida
:-)

Szkółki - nie szkoły a szkółki. Konretnie leśnej szkółki.

Dla rownowagi - czesto zabudowania sa, a terenu zabudowanego nie ma, bo
tak uznali.

Wiem - jeszcze jeden powód żeby zwalniać do 50 przed fotopstryczkami - często się zdaża, że coś co terenem zabudowanym nie jest, powinno nim być.

Ale to mnie zaciekawilo na te drodze
https://goo.gl/maps/MotgAzq8yUn
Koniec 40 ... a gdzie byl poczatek ?

Powien byc gdzies za skrzyzowaniem ...

Pewnie tam gdzie odwołanie w drugą stronę. Oh wiat...

ale tam jakies niepewne te
skrzyzowania, moze nie skrzyzowania ?

Ja tam nie widzę skrzyżowań - jedno to pętla autobusowa, przy drugim droga wewnętrzna. Ale powodzenia w twierdzeniu tego faktu za kółka. Więc jeszcze raz - jak widzisz fotoradar to zakładasz 50, bo może któraś z dróżek była jednak skrzyżowaniem;)

Shrek

Data: 2017-03-30 19:17:11
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:objbmr$f6g$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 30.03.2017 o 17:52, J.F. pisze:
Sprawdź to:
https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3a,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

Do zabudowań jest... 1,5 km:
Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo zabudowany.
???

Powiedzmy, ze zarzadca ma mozliwosc okreslania drogi zgodnie z potrzebami (lub jak kto woli - widzimisie).

Ja akurat w kraju nie zauwazylem naduzywania, no ale pewnie gdzies sie zdarza.

Tu sa skrzyzowania,
Gdzie?
 przejscia dla pieszych ... moze dzieci do szkoly ida
:-)

Szkółki - nie szkoły a szkółki. Konretnie leśnej szkółki.

No to moze przejcia dla sarenek :-)

Dla rownowagi - czesto zabudowania sa, a terenu zabudowanego nie ma, bo
tak uznali.
Wiem - jeszcze jeden powód żeby zwalniać do 50 przed fotopstryczkami - często się zdaża, że coś co terenem zabudowanym nie jest, powinno nim być.

Skoro znaku nie ma, to widac nie powinno/nie musi.
Ale kierowca tego nie wie.

Ale to mnie zaciekawilo na te drodze
https://goo.gl/maps/MotgAzq8yUn
Koniec 40 ... a gdzie byl poczatek ?

Powien byc gdzies za skrzyzowaniem ...

Pewnie tam gdzie odwołanie w drugą stronę. Oh wiat...

A nie ma. A przynajmniej nie widze.

ale tam jakies niepewne te
skrzyzowania, moze nie skrzyzowania ?

Ja tam nie widzę skrzyżowań - jedno to pętla autobusowa, przy drugim droga wewnętrzna. Ale powodzenia w twierdzeniu tego faktu za kółka.

Dokladnie.

Więc jeszcze raz - jak widzisz fotoradar to zakładasz 50, bo może któraś z dróżek była jednak skrzyżowaniem;)

W tym przypadku trzeba zakladac 40, bo moze nie byla :-)

J.

Data: 2017-03-30 19:27:25
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 30.03.2017 o 19:17, J.F. pisze:

Do zabudowań jest... 1,5 km:
Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo
zabudowany.
???

Powiedzmy, ze zarzadca ma mozliwosc okreslania drogi zgodnie z
potrzebami (lub jak kto woli - widzimisie).

Znaczy co - jak jest odzielny znak to można teren zabudowany ustawić w lesie?

Szkółki - nie szkoły a szkółki. Konretnie leśnej szkółki.

No to moze przejcia dla sarenek :-)

Dla łosi - Ten rezerwat to Łosiowe Błota.

Shrek

Data: 2017-03-30 19:45:16
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:objf5t$f6g$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 30.03.2017 o 19:17, J.F. pisze:
Do zabudowań jest... 1,5 km:
Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo
zabudowany.
???

Powiedzmy, ze zarzadca ma mozliwosc okreslania drogi zgodnie z
potrzebami (lub jak kto woli - widzimisie).

Znaczy co - jak jest odzielny znak to można teren zabudowany ustawić w lesie?

Ano mozna. Albo nie postawic, mimo ze formalnie teren miasta.

A las lasem, a potrzeba moze byc. Bo np droga ruchliwa typowo miejsko.

J.

Data: 2017-03-30 20:10:04
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 30.03.2017 o 19:45, J.F. pisze:

Znaczy co - jak jest odzielny znak to można teren zabudowany ustawić w
lesie?

Ano mozna.

A las lasem, a potrzeba moze byc. Bo np droga ruchliwa typowo miejsko.

Nie wiem co miałeś na myśli, ale nie wydaje mi się:

Granica obszaru zabudowanego wyznaczonego
znakiem D-42 powinna byç powi?zana z wyst´puj?-
c? wzd?u˝ drogi zabudow? o charakterze mieszkalnym
i wyst´puj?cym na drodze ruchem pieszych.
Znak D-42 powinien byç umieszczony w pobli˝u
miejsca, w którym nast´puje wyra?na zmiana charakteru
zagospodarowania otoczenia drogi. Znak
D-42 powinien byç powi?zany z takimi elementami
zagospodarowania drogi, jak:
-- pocz?tek chodnika,
-- wyjazdy bramowe z posesji,
-- pas postojowy lub parking wyznaczony wzd?u˝
jezdni,
-- skrzy˝owanie.
Jako obszar zabudowany nie powinny byç oznakowane
miejsca, w których:
-- zabudowa mieszkalna jest oddalona od drogi
i nie jest z ni? bezpo?rednio zwi?zana,
-- strefy przedmie?ç, w których zabudowa ma charakter
handlowo-us?ugowy (hurtownie, warsztaty,
du˝e sklepy), je˝eli nie wi?˝e si´ z ni? intensywny
ruch pieszych w pobli˝u drogi,
-- konieczno?ç ograniczenia pr´dko?ci wynika jedynie
z warunków geometrycznych i technicznych
drogi,
-- wyst´puj?cy ruch pieszych wynika jedynie z lokalizacji
przystanku autobusowego, skrzy˝owania
dróg lub ma charakter sezonowy.

Shrek

Data: 2017-03-30 21:11:35
Autor: J.F.
Ida podwyzki
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
W dniu 30.03.2017 o 19:45, J.F. pisze:
Znaczy co - jak jest odzielny znak to można teren zabudowany ustawić w
lesie?

Ano mozna.
A las lasem, a potrzeba moze byc. Bo np droga ruchliwa typowo miejsko.

Nie wiem co miałeś na myśli, ale nie wydaje mi się:

ale ponizej cytujesz rozporzadzenie dla drogowcow, a nie dla kierowcow :-)

Granica obszaru zabudowanego wyznaczonego
znakiem D-42 powinna byç powi?zana z wyst´puj?-
c? wzd?u˝ drogi zabudow? o charakterze mieszkalnym
i wyst´puj?cym na drodze ruchem pieszych.
Znak D-42 powinien byç umieszczony w pobli˝u
miejsca, w którym nast´puje wyra?na zmiana charakteru
zagospodarowania otoczenia drogi. Znak
D-42 powinien byç powi?zany z takimi elementami
zagospodarowania drogi, jak:
-- pocz?tek chodnika,

A jak ruch pieszy jest spory, a chodnika jeszcze nie ma ?

-- wyjazdy bramowe z posesji,

a jak sa wyjazdy z posesji, ale nie bramowe, tylko drogi (wewnetrzne nawet) z oddalonych posesji ?

Jako obszar zabudowany nie powinny byç oznakowane
miejsca, w których:
-- zabudowa mieszkalna jest oddalona od drogi
i nie jest z ni? bezpo?rednio zwi?zana,
-- strefy przedmie?ç, w których zabudowa ma charakter
handlowo-us?ugowy (hurtownie, warsztaty,
du˝e sklepy), je˝eli nie wi?˝e si´ z ni? intensywny
ruch pieszych w pobli˝u drogi,

A jak jest taka zabudowa i sie wiaze duzy ruch pieszy ?
Albo pieszego nie ma wcale, za to samochodowy jest duzy, ciagle wjezdzaja i wyjezdzaja do tych warsztatow :-)

-- konieczno?ç ograniczenia pr´dko?ci wynika jedynie
z warunków geometrycznych i technicznych
drogi,

I co wtedy zrobic ? Postawic znak ograniczenia co kazde "nieskrzyzowanie" ?

-- wyst´puj?cy ruch pieszych wynika jedynie z lokalizacji
przystanku autobusowego, skrzy˝owania
dróg lub ma charakter sezonowy.

A co zrobic, jak ruch pieszy jest duzy, ale tylko w sezonie ?


J.

Data: 2017-03-30 21:39:38
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 30.03.2017 o 21:11, J.F. pisze:

Znaczy co - jak jest odzielny znak to można teren zabudowany ustawić w
lesie?

Ano mozna.
A las lasem, a potrzeba moze byc. Bo np droga ruchliwa typowo miejsko.

Nie wiem co miałeś na myśli, ale nie wydaje mi się:

ale ponizej cytujesz rozporzadzenie dla drogowcow, a nie dla kierowcow :-)

Ale to czy wolno tam znak postawić czy nie określa właśnie rozporządzenie dla drogowców, nie kierowców.

Co do twoich pytań - nie powiązane - tam jest po prostu las.

Shrek

Data: 2017-03-31 15:52:36
Autor: SW3
Ida podwyzki
W dniu 30.03.2017 o 20:10 Shrek <1@wp.pl> pisze:

-- pocz?tek chodnika,

To jest najlepsze. Jak piesi idą chodnikiem to trzeba zwolnić. Jak  chodnika (a często i pobocza) nie ma i piesi idą jezdnią to można jechać  90.

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2017-03-29 16:55:34
Autor: Cavallino
Ida podwyzki
W dniu 29-03-2017 o 08:08, miumiu pisze:
Czy ja wiem czy to będzie znowu taki skok na kasę.
Obwiam się że obecne mandaty są w okolicach szczytu krzywej Laffera
właśnie
dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie
tragedia.


IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie punkty. Ale
punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych, fotoradarow, zlego
parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno przejechanie przez miasto
100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego maxa delikwent tracil by prawo
jazdy na dwa lata albo placil tak z 50tys PLN kary.

Pogięło, czy kapelusz?

Data: 2017-03-28 16:51:31
Autor: Myjk
Ida podwyzki
Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.
Inne kraje sa bezpieczniejsze.

To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
bezpiecznie. Debile.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-03-28 17:02:54
Autor: spider
Ida podwyzki
W dniu 2017-03-28 o 16:51, Myjk pisze:
Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

Inne kraje sa bezpieczniejsze.

To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
bezpiecznie. Debile.

Etam, pod Jedlińskiem na 7-ce jest FR na 100 i zawsze się znajdzie jakiś debil co wali po heblach by zwolnić do 50-60.

Data: 2017-03-28 17:39:40
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 28.03.2017 o 17:02, spider pisze:
W dniu 2017-03-28 o 16:51, Myjk pisze:
Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

Inne kraje sa bezpieczniejsze.

To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
bezpiecznie. Debile.

Etam, pod Jedlińskiem na 7-ce jest FR na 100 i zawsze się znajdzie jakiś
debil co wali po heblach by zwolnić do 50-60.

A ja mu się nie dziwię. Wiem, że powinienem wiedzieć ile jest dozwolone, ale prawda jest taka, ze znaków jest nasrane tyle, że nikt już na nie uwagi nie zwraca, a nawet jak zwracasz, to CHGW czy ostatni wyjazd z parkingu czy kościoła nie był przypadkiem drogą publiczną. Więc jak widzę fotoradar i nie jestem absolutnie pewny, że jest np 70 to zakładam 50.

Tak - tu jest 50 ;P

http://r-scale-30.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/59f51fd6937412b7e56ded1ea2470c25/6dfcc482-b739-11e3-b173-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&dsth=768

Więc nichuja - jak widzę fotoradar i nawet jak byk 70 to zakładam, ze jakiś nowoczesny zbój przydrożny bawi się ze mną w ciuciubabkę i chce mnie ordynarnie złupić. Sorry taki mamy klimat.

Tu masz czytelność intuicyjność i jakość oznakowania w Polsce (a w zasadzie w DC):

http://autobusczerwony.blox.pl/resource/znakiwiecej.jpg (choć tu akurat widać ile można jechać;)

https://www.google.pl/maps/@52.2598606,20.9504267,3a,75y,211.37h,77.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnDxALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl (tu po zgłoszeniu, ze błędne oznakowanie bo nie ma komu ustąpić... zmienili linnie jednostronnie ciągłą na przerywaną;)

http://r-scale-dc.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/a9eb812238f753132652ae09963a05e9/0e10d19c-fccf-11e1-a014-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&dsth=768 Słynny totem warszawski

https://www.google.pl/maps/@52.1815697,20.880869,3a,47.2y,137.5h,86.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUPRfXy2OSDBbO9kur8UOPg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl - dozwoonona prędkość 120 - obecnie znak pączkował i osiągnął dojrzałość osiągając rozmiary totemu z poprzedniego linka.

Swoją drogą - zna ktoś jeszcze inną obwodnice poza Warszawą gdzie jest zakaz ruchu ciężarówek? Przecież to kuriozum - to na ch.. cała ta obwodnica?

Shrek

Data: 2017-03-28 18:00:44
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Tak - tu jest 50 ;P

http://r-scale-30.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/59f51fd
6937412b7e56ded1ea2470c25/6dfcc482-b739-11e3-b173-0025b511226e.jpg?type
=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&
dsth=768

?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-03-28 20:14:13
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 28.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:

Tak - tu jest 50 ;P

http://r-scale-30.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/59f51fd
6937412b7e56ded1ea2470c25/6dfcc482-b739-11e3-b173-0025b511226e.jpg?type
=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&
dsth=768

?

Normalnie - 50. A co myślałeś? Nie, nie robię sobie jaj, Myjk już jest w wątku, więc ci wyjaśni, że to 70 to tak naprawdę 50 i jest zupełnie oczywiste, że jak jest 70 to trzeba jechać 50, ale jak przed innym fotoradarem zwolnisz do 50 bo nic nie ma to jesteś debil;)


Więc nie ma się co potem dziwić, że jak człowiek widzi fotoradar, to zwalnia do 50, bo jest pewny, że ktoś chce go wydymać i jakiegoś znaku czy skrzyżowania odwołującego 70 nie zauważył.

Shrek

Data: 2017-03-28 21:27:38
Autor: Uncle Pete
Ida podwyzki
On 2017-03-28 20:14, Shrek wrote:
W dniu 28.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:

Tak - tu jest 50 ;P

http://r-scale-30.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/59f51fd
6937412b7e56ded1ea2470c25/6dfcc482-b739-11e3-b173-0025b511226e.jpg?type
=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&
dsth=768

?

Normalnie - 50. A co myślałeś? Nie, nie robię sobie jaj, Myjk już jest w
wątku, więc ci wyjaśni, że to 70 to tak naprawdę 50 i jest zupełnie
oczywiste, że jak jest 70 to trzeba jechać 50, ale jak przed innym
fotoradarem zwolnisz do 50 bo nic nie ma to jesteś debil;)


Więc nie ma się co potem dziwić, że jak człowiek widzi fotoradar, to
zwalnia do 50, bo jest pewny, że ktoś chce go wydymać i jakiegoś znaku
czy skrzyżowania odwołującego 70 nie zauważył.

Wiem, że ten temat był już wałkowany, ale nadal nie rozumiem, o co chodzi. Radar robi zdjęcia samochodom znajdującym się na odcinku, gdzie ograniczenie wynosi 50. Sam radar fizycznie może znajdować się na Księżycu, jaką to robi różnicę. Dopiero jak miniesz znak 70, można jechać szybciej niż 50.

Inna sprawa, że radar w tym miejscu to czyste trzepanie kasy, ponieważ tu nie ma żadnego zagrożenia. Tak samo jak radar na Pileckiego - kiedyś było tam przejście dla pieszych bez świateł i to miało sens. Ale światła są już od wielu lat.

Data: 2017-03-28 21:36:46
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 28.03.2017 o 21:27, Uncle Pete pisze:

Wiem, że ten temat był już wałkowany, ale nadal nie rozumiem, o co
chodzi. Radar robi zdjęcia samochodom znajdującym się na odcinku, gdzie
ograniczenie wynosi 50. Sam radar fizycznie może znajdować się na
Księżycu, jaką to robi różnicę. Dopiero jak miniesz znak 70, można
jechać szybciej niż 50.

W tym, że jeśli zakładamy, że oznakowanie ma służyć informowaniu kierowców, to powinno być czytelne i "domyślne". A to oznakowanie w oczywisty sposób nie jest.

BTW - nawet jakby była wczesniej 70, to jest/był tam wyjazd z budowy oznaczony jako skrzyżowanie - więc przed samym radarem miałbyś 50, nawet jakby wszędzie stały same 70. I dlatego jak widzę fotoradar i nie jestem absolutnie pewny jaka jest prędkośc, bo obejrzałem go sobie 10 razy z każdej strony to zwalniam do 50. Bo wyjazd z jakiegoś kurnika może oznaczać 50.

Shrek.

Data: 2017-03-29 20:00:25
Autor: jerzu.xyz
Ida podwyzki
On Tue, 28 Mar 2017 21:27:38 +0200, Uncle Pete <433koz@gmail.com>
wrote:

Inna sprawa, że radar w tym miejscu to czyste trzepanie kasy, ponieważ tu nie ma żadnego zagrożenia.

TEgo FR obecnie nie ma. Nie wiem czy na stałe go zlikwidowali, czy
tylko na czas budowy bulwarów.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-03-29 21:41:48
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 20:00, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Tue, 28 Mar 2017 21:27:38 +0200, Uncle Pete <433koz@gmail.com>
wrote:

Inna sprawa, że radar w tym miejscu to czyste trzepanie kasy, ponieważ
tu nie ma żadnego zagrożenia.

TEgo FR obecnie nie ma. Nie wiem czy na stałe go zlikwidowali, czy
tylko na czas budowy bulwarów.

Sądzę, że na stałe. Po prostu skorzystali z okazji jaką były wykopki wszyskich radarów straży miejskiej, bo sami wiedzieli, że sensu w nim za grosz nie ma (poza tym, ze wczesniej ktoś dużą bańkę na tablicę 30/50 wydał, więc jak podnosili Wisłostradę do 70/80 to w tunelu się nie dało).

Bardzo dobrze, że w końcu to kuriozum znikło i przestało kompromitować skądinąd dobrą robotę, jaką robiła reszta sttołecznych (miejskich) fotoradarów. Szkoda, że dopiero teraz.

Shrek

Data: 2017-03-29 09:26:00
Autor: robot
Ida podwyzki
W dniu 2017-03-28 o 17:39, Shrek pisze:


A ja mu się nie dziwię. Wiem, że powinienem wiedzieć ile jest
dozwolone, ale prawda jest taka, ze znaków jest nasrane tyle, że nikt
już na nie uwagi nie zwraca, a nawet jak zwracasz, to CHGW czy
ostatni wyjazd z parkingu czy kościoła nie był przypadkiem drogą
publiczną. Więc jak widzę fotoradar i nie jestem absolutnie pewny, że
jest np 70 to zakładam 50.

Mam tak samo.
Nasrane tymi znakami. A jak stoją, to nigdy nie wiadomo,
może akurat coś dostawili i przegapiłem jakiś znak w tym gąszczu..

Data: 2017-03-29 08:47:37
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik robot adresfalszywy@onet.pl ...

A ja mu się nie dziwię. Wiem, że powinienem wiedzieć ile jest
dozwolone, ale prawda jest taka, ze znaków jest nasrane tyle, że nikt
już na nie uwagi nie zwraca, a nawet jak zwracasz, to CHGW czy
ostatni wyjazd z parkingu czy kościoła nie był przypadkiem drogą
publiczną. Więc jak widzę fotoradar i nie jestem absolutnie pewny, że
jest np 70 to zakładam 50.

Mam tak samo.
Nasrane tymi znakami. A jak stoją, to nigdy nie wiadomo,
może akurat coś dostawili i przegapiłem jakiś znak w tym gąszczu..

Yanosik pomaga.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2017-03-29 07:31:21
Autor: miumiu
Ida podwyzki

Etam, pod Jedlińskiem na 7-ce jest FR na 100 i zawsze się znajdzie jakiś
debil co wali po heblach by zwolnić do 50-60.

Ale co w tym dziwnego, kierowcy sa przyzwyczajeni ze fotoradary ustawia sie jak zasadzki na jakichs nietypowych ograniczeniach, ktore latwo przeoczyc. Wiec w nieznanym terenie lepiej dmuchac na zimne bo nie wiadomo czy sie czagos nie przegapilo.

Data: 2017-03-29 08:17:51
Autor: Myjk
Ida podwyzki
Wed, 29 Mar 2017 07:31:21 +0200, miumiu
Ale co w tym dziwnego, kierowcy sa przyzwyczajeni ze fotoradary ustawia sie jak zasadzki na jakichs nietypowych ograniczeniach, ktore latwo przeoczyc. Wiec w nieznanym terenie lepiej dmuchac na zimne bo nie wiadomo czy sie czagos nie przegapilo.

Kierowcy to z przyzwyczajenia bez głowy jeżdżą -- a że zasadzki stawiają to
jest tylko wymówka dla tej ignorancji (Shrek jest w wątku, to Ci wytumaczy
jak bardzo). Akurat w omawianym przeze mnie przypadku znaki są bardziej niż
czytelne, po drodze, na odcinku 700m dwukrotnie stoi ograniczenie do 60 (w
tym raz podwojone) i praktycznie żadnych innych mylących znaków. Tam nawet
tambylcy hamują poniżej dopuszczalnej...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-03-29 08:43:06
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 08:17, Myjk pisze:

 Akurat w omawianym przeze mnie przypadku znaki są bardziej niż
czytelne, po drodze, na odcinku 700m dwukrotnie stoi ograniczenie do 60 (w
tym raz podwojone) i praktycznie żadnych innych mylących znaków.

Pisałem już że na Wisłostradzie, nawet jakby kilometr wcześniej nie było bezsensownej 50 i 70 na tle fotopstyczka, tylko same 70 to i tak by była 50 - wyjazd z budowy oznaczony jako skrzyżowanie.

https://www.google.pl/maps/@52.2450474,21.0237049,3a,75y,308.84h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1slTZbeEMD2KfDedY1X5BQng!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się sprawa wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na Wisłostradzie i na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji sprzed budowy eski pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać najgłupszego. Co ciekawe oba radary były tu na grupie bronione;)

Shrek

Data: 2017-03-29 08:00:28
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

 Akurat w omawianym przeze mnie przypadku znaki są bardziej niż
czytelne, po drodze, na odcinku 700m dwukrotnie stoi ograniczenie do
60 (w tym raz podwojone) i praktycznie żadnych innych mylących
znaków.

Pisałem już że na Wisłostradzie, nawet jakby kilometr wcześniej nie
było bezsensownej 50 i 70 na tle fotopstyczka, tylko same 70 to i tak
by była 50 - wyjazd z budowy oznaczony jako skrzyżowanie.

https://www.google.pl/maps/@52.2450474,21.0237049,3a,75y,308.84h,90t/da
ta=!3m6!1e1!3m4!1slTZbeEMD2KfDedY1X5BQng!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się sprawa wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na Wisłostradzie i
na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji sprzed budowy eski
pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać najgłupszego. Co ciekawe oba radary były tu na grupie bronione;)

Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2017-03-29 11:46:09
Autor: Myjk
Ida podwyzki
Wed, 29 Mar 2017 08:00:28 +0000 (UTC), Budzik
Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...

No właśnie, a często do 40 hamują... Debile i tyle.

--
Pozdor Myjk

Data: 2017-03-29 16:21:22
Autor: Shrek
Ida podwyzki
W dniu 29.03.2017 o 10:00, Budzik pisze:

Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się sprawa
wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na Wisłostradzie i
na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji sprzed budowy eski
pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać najgłupszego. Co ciekawe oba
radary były tu na grupie bronione;)

Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...

Masz rację - właśnie do jakiegoś 60 licznikowego zwalniam, zawsze kiedy nie jestem pewny na 200% wartości ograniczenia. I w dupie mam narzekanie Myjka i wyzywanie mnie od idiotów. Jak pokazywałem, zawsze może się okazać, że wyjazd z budowy odwołuje poprzednie ograniczenie i jest jednak 50.

Shrek

Data: 2017-03-29 15:00:42
Autor: Budzik
Ida podwyzki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się
sprawa wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na
Wisłostradzie i na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji
sprzed budowy eski pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać
najgłupszego. Co ciekawe oba radary były tu na grupie bronione;)

Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe
60...

Masz rację - właśnie do jakiegoś 60 licznikowego zwalniam, zawsze
kiedy nie jestem pewny na 200% wartości ograniczenia. I w dupie mam
narzekanie Myjka i wyzywanie mnie od idiotów. Jak pokazywałem, zawsze
może się okazać, że wyjazd z budowy odwołuje poprzednie ograniczenie i
jest jednak 50.

Myjk nie narzeka na tych co zwalniaja do 60 tylko na tych co go chwile wczesniej wyprzedzaja a potem gwałtownie hamuja do 40...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
nie przekonam się, co mówię?"  E.M. Forster

Data: 2017-03-29 17:22:57
Autor: Myjk
Ida podwyzki
Wed, 29 Mar 2017 15:00:42 +0000 (UTC), Budzik
Myjk nie narzeka na tych co zwalniaja do 60 tylko na tych co go chwile wczesniej wyprzedzaja a potem gwałtownie hamuja do 40...

Oraz na tych, co np. na Ostrobramskiej i na Sobieskiego tak przykładnie
hamują, że aż na pasach w rezultacie lądują -- oczywiście chwilę wcześniej
mnie również kozacko wyprzedzając. Raz bym takiemu tępakowi w dupę wjechał.
Inna sprawa, że mojej winy też było (bo się zgapiłem gdzieś na bok) -- co
nie zmienia faktu, że oboje wylądowaliśmy na pasach i dwa strzały w ryj z
FR dostaliśmy. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-03-29 13:58:32
Autor: TM
Ida podwyzki
W dniu 2017-03-28 o 16:51, Myjk pisze:
Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

Inne kraje sa bezpieczniejsze.

To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
bezpiecznie. Debile.

Ten trep, dupku, jedzie zgodnie z przepisami. Wolno mu jechać 40? Wolno. Ty jak chcesz jechać na ograniczeniu 60, 150 km/h to jedź. Kto ci broni? Jednego głupka będzie mniej.

Data: 2017-03-29 15:45:54
Autor: Myjk
Ida podwyzki
Wed, 29 Mar 2017 13:58:32 +0200, TM
Ten trep, dupku, jedzie zgodnie z przepisami. Wolno mu jechać 40? Wolno. Ty jak chcesz jechać na ograniczeniu 60, 150 km/h to jedź. Kto ci broni? Jednego głupka będzie mniej.

Ten trep, jeszcze chwilę wcześniej mnie wyprzedzał, jadąc ponad 80 na
ograniczeniu do 60. Chwilę później mi przed maską hamował do 40 bo mu coś
żółtego zaświeciło. Jeśli to jest twój wzór kierowcy, dupku, to nic
dziwnego że taki syf na drogach jest. --
Pozdor
Myjk

Data: 2017-03-29 16:53:48
Autor: Cavallino
Ida podwyzki
W dniu 29-03-2017 o 13:58, TM pisze:
W dniu 2017-03-28 o 16:51, Myjk pisze:
Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

Inne kraje sa bezpieczniejsze.

To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
bezpiecznie. Debile.

Ten trep, dupku, jedzie zgodnie z przepisami. Wolno mu jechać 40? Wolno.
Ty jak chcesz jechać na ograniczeniu 60, 150 km/h to jedź. Kto ci broni?
Jednego głupka będzie mniej.

Kapelusz i chamidło PLONK

Ida podwyzki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona