Ida swieta: akcja: zabij sobie karpia

Data: 2010-12-20 17:37:05
Autor: mastodont
Ida swieta: akcja: zabij sobie karpia
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ien4ai$240l$1news.ett.com.ua...
Nie cierpie tych idiotycznych akcji robionych rzez nawiedzone warszawskie
aktoreczki w strylu "oszczedz karpia"
Karp jest zywnoscia i jak kto lubi to kilka dni przed swietami powinien
sobie takiegoi zywego zakupic, wrzucic do wiadra z czysta woda - by sie
swobodnie wysral i przeplukal z mulu (bedzie smaczniejszy i nie bedzie
mulem  capil). Zabijanie karpia polega na odcieciu mu glowy ostrym duzym
nozem  (albo siekierka). Mozna tez my wypruc flaki z sercem. Bedzie sie
potem  ruszal ale to beda odruchy nerwowe, on juz nie bedzie zyl. To nie
jest  prawda, ze karp w reklamowce sie meczy. On cale zycie spedza w
dusznych  stawach albo innych zbiornikach. W czystej wodzie nawet bedzie
mu lepiej! Mam na dzielce rekreacyjnej maly stawek a w nim mase karaskow
(to tez  karpiowate) - nawet im zima przerebli nie kuje do
napowietrzania - one sobie  doskonale daja rade.
Smacznego karpia!

Kto chciał by jeszcze z psp zarzucić D.J Młotkowi raeklamówkę na głowę i przytrzymać w sedesie by się (jak sam pisze) porządnie wysrał przed śmiercią?

Data: 2010-12-20 18:45:47
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ieo0nq$pj5$1news.onet.pl...
[...]

KGB!
twoi kumple!
- ale nie takie to proste, zeby mnie zatluc...

Data: 2010-12-20 19:55:25
Autor: mastodont
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ieo4o8$2gsf$1news.ett.com.ua...
[...]

KGB i inni nie zjmują się takimi śmieciami, nie schlebiaj sobie....Ty nie zostaniesz zatłuczony, ty umrzesz na atrofię mózgu

Ida swieta: akcja: zabij sobie karpia