Idą swięta: pokochaj drogiego karpia

Data: 2010-12-22 08:05:57
Autor: sofu
Idą swięta: pokochaj drogiego karpia
Zastanawiałem się dla czego przy okazji świat nastąpiła zorganizowana akcja w czywś rodzaju obrony karpia?
Jesli nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, ze chodzi o pieniadze. Onego czasu była akcja przy współudziale idiotów ekologów na temat torebek w marketach.
Akcja ta zakonczyła sie tym, ze torebki kiedys darmowe teraz musimy kupować. A o co chodzi z karpiami?
Bynajmniej nie o to, żeby przetrwały świeta niesprzedane.
Chodzi oto, ze ktos wyprodukował juz specjalne opakowania dla nich i trzeba od publiki zebrać kase. Tudziesz wywindowac cene karpia na wyzyny niespotykane co tez sie juz dzieje zochydzajac zakup zywego karpia. Pewnie nastepnym etapem bedzie w ogóle zakaz sprzedarzy zywych karpii? A te zabite będa oczywiscie i droższe w detalu i łatwiejsze (tańsze) w transporcie. Zabijane pewnie będa w poprzez usuniecie ich z wody i potrzymanie na swierzym zimowym powietrzu, ale tego juz "ekolodzy milósnicy zwierząt nie bedą sie czepiać.
Dla mnie efekt akcji był taki, że w tym roku opłacało mi sie kupić mrożonego dzikiego łososia amerykanskiego ( o 2 złoty drozszy od wypatroszonego karpia). Karpia i jego problemy - olałem!

Data: 2010-12-22 08:39:41
Autor: Wiesiaczek
Idą swięta: pokochaj drogiego karpia [ort]
W dniu 22.12.2010 08:05, sofu pisze:
> [...]
> Pewnie
nastepnym etapem bedzie w ogóle zakaz sprzedarzy zywych karpii?

"zochydzajac", "sprzedarzy"

Znowu kurwa alternatywna ortografia?

Narobiło się kurwa domorosłych flozofów, tylko żaden z nich nie posiadł podstawowej wiedzy na temat posługiwania się ojczystym językiem.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-22 09:08:40
Autor: dK

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ies9vu$odk$1news.onet.pl...
> [...]

Narobiło się kurwa domorosłych flozofów, tylko żaden z nich nie posiadł podstawowej wiedzy na temat posługiwania się ojczystym językiem.

Nie tylko alternatywna ortografia, ale i .... alernatywna... inteligencja...

dK

Data: 2010-12-22 09:53:46
Autor: sofu
> [...]

Narobiło się kurwa domorosłych flozofów, tylko żaden z nich nie posiadł podstawowej wiedzy na temat posługiwania się ojczystym językiem.

-- -- -- -- -- -

Fakt!
Na szczescie jest dość takich "poprawnych" chujów, którzy znajdą niepoprawiony błąd i go złośliwie wytkną, ale nic mądrego po za tym nie napiszą.

sofu

Data: 2010-12-22 10:29:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.12.2010 09:53, sofu pisze:
[...]

Najpierw kutasie przeproś za błędy i podziękuj za naukę, a potem obrażaj ludzi.

Nie dość że jesteś tępakiem to jeszcze jebanym chamem.

Data: 2010-12-22 11:38:35
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-12-22 10:29, Wiesiaczek pisze:
Najpierw kutasie przeproś za błędy i podziękuj za naukę, a potem obrażaj
ludzi.

Nie dość że jesteś tępakiem to jeszcze jebanym chamem.

Bo każdy pisowiec to tępak i jebany cham

Data: 2010-12-22 12:37:34
Autor: dK

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:iesge2$boa$1news.onet.pl...
[...]

Myślisz że zrozumie przesłanie???
Do nich nie można tak delikatnie i dyplomatycznie ;)

dK

Data: 2010-12-22 19:18:50
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Wsadz sobie w dupe kurwo swoje nauki....

Data: 2010-12-22 14:07:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 08:05, sofu pisze:
Dla mnie efekt akcji był taki, że w tym roku opłacało mi sie kupić mrożonego
dzikiego łososia amerykanskiego ( o 2 złoty drozszy od wypatroszonego
karpia). Karpia i jego problemy - olałem!

Też bym tak chciał. Jednak dla mnie wigilia bez karpia to nie prawdziwa wigilia.

Data: 2010-12-22 14:09:03
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-12-22 14:07, jadrys pisze:
Też bym tak chciał. Jednak dla mnie wigilia bez karpia to nie prawdziwa
wigilia.

Niebawem zaczną się domowe wizyty czarnej hołoty w celu inwigilacji i sporządzania listy dóbr.

Data: 2010-12-22 15:21:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 14:09, PesTYcyD pisze:
[...]

No, ja po przeprowadzce na wieś (4 lata temu) nie dostąpiłem jeszcze tego zaszczytu. Mam nadzieję że i w tym roku będzie podobnie.

Data: 2010-12-22 14:24:41
Autor: zGrzesiuzCzerskiej
Dnia Wed, 22 Dec 2010 08:05:57 +0100, sofu napisał(a):

Akcja ta zakonczyła sie tym, ze torebki kiedys darmowe teraz musimy kupować. A o co chodzi z karpiami?

Brednie. W Realu jednorazówek nie sprzedają. Tylko duże reklamówki z
"uszami" jak dawniej.

--
Największe zagrożenia dla Wolski wg redachtóra Terlika:
a) Kondomy b) Geje c) "Gazeta"

Idą swięta: pokochaj drogiego karpia