Idą wybory. I znowu będzie o "likwidacji abonament u".

Data: 2010-02-24 13:00:04
Autor: -heÂŽsk-
Idą wybory. I znowu będzie o "likwidacji abonament u".
On Tue, 23 Feb 2010 21:34:07 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Istotną zmianą dla milionów Polaków jest likwidacja abonamentu
radiowo-telewizyjnego. W zamian komitet proponuje wprowadzenie tzw. opłaty
audiowizualnej w cenie około 8 zł miesięcznie. Z kolei politycy lewicy
proponują opłatę misyjną od podatku PIT i CIT.

 cwaniaczki. dlaczego to mamy dotowac tvp, a inne stacji tv nie ?
 zadnego abonamentu! niech to towarzystwo rodzinno-partyjne  utrzymuje sie za wlasne pieniadze. niby dlaczego mam placic
 na tvp pelniace misje dziejowa pis i sld ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-25 01:34:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Bo inne stacje są prywatne a TVP jest własnością państwa.

 zadnego abonamentu! niech to towarzystwo rodzinno-partyjne
 utrzymuje sie za wlasne pieniadze. niby dlaczego mam placic
 na tvp pelniace misje dziejowa pis i sld ?

A gdyby pełniły misje PO, to byś płacił?
--
Pit

Data: 2010-02-25 13:16:47
Autor: -heÂŽsk-
Idą wybory. I znowu będzie o "likwidacji abonament u".
On Thu, 25 Feb 2010 01:34:20 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  cwaniaczki. dlaczego to mamy dotowac tvp, a inne stacji tv nie ?
Bo inne stacje są prywatne a TVP jest własnością państwa.

 a co w nich jeszcze jest wlanscia panstwa? chyba tylko mury.
 tvp pelni misje dziejowa pis i sld.

 nie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-26 03:11:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]
Bo inne stacje są prywatne a TVP jest własnością państwa.

 a co w nich jeszcze jest wlanscia panstwa? chyba tylko mury.

A czyją ma pełnić, jak PO woli wspierać (również materialnie) telewizje
prywatne?

 nie.

A to nie płacisz? Oj, nieładnie...
--
Pit

Data: 2010-02-27 18:22:44
Autor: marek czaplicki
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
Bo inne stacje są prywatne a TVP jest własnością państwa.
A gdyby pełniły misje PO, to byś płacił?
o TVP nazywa się telewizją publiczną. więc nie jest własnością państwa tylko społeczeństwa. drobna różnica.

Data: 2010-02-27 19:11:32
Autor: u2
W dniu 2010-02-27 18:22, marek czaplicki pisze:
[...]

TVP to spółka skarbu państwa :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Telewizja_Polska

Idą wybory. I znowu będzie o "likwidacji abonament u".