Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji

Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji

Data: 2015-07-05 08:37:16
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)

Data: 2015-07-05 15:03:04
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?


--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 15:16:10
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim dumnym narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli aby ICH pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)

Data: 2015-07-05 15:58:05
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim dumnym
narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu albo na
zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli aby ICH
pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 16:02:42
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim
dumnym narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli
aby ICH pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla
swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu
ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to maj膮 艂eb. Wystarczy, 偶e ze swego umi艂owania lenistwa zrobili cnot臋, a ju偶 w Polsce maj膮 poplecznika, kt贸ren nawet cz艂onk贸w swego spo艂ecze艅stwa od debili wyzywa, bo nie chc膮 - cz艂onkowie spo艂ecze艅stwa - by膰 tacy jak jego idole. :-)

Data: 2015-07-05 16:19:24
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim
dumnym narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli
aby ICH pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla
swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu
ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to maj膮 艂eb. Wystarczy, 偶e ze swego umi艂owania lenistwa
zrobili cnot臋, a ju偶 w Polsce maj膮 poplecznika, kt贸ren nawet cz艂onk贸w swego
spo艂ecze艅stwa od debili wyzywa, bo nie chc膮 - cz艂onkowie spo艂ecze艅stwa - by膰
tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki i 偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?
Polaczek taki zad艂u偶y艂 si臋 po uszy i nie ma szans na sp艂acenie tego nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 16:21:53
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady
przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz
li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki i
偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?


ten "polaczek" to zyd, zaczelo sie od FOZZ i Art-B, a tam same zydki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 21:57:02
Autor: andal
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 16:21:53 +0200, u2 wrote:

W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady
przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz
li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki
i 偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?


ten "polaczek" to zyd, zaczelo sie od FOZZ i Art-B, a tam same zydki:)

to co qrwa robili POLACY  ?

byli slepi czy idioci ?

Data: 2015-07-06 17:46:51
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:57, andal pisze:
ten "polaczek" to zyd, zaczelo sie od FOZZ i Art-B, a tam same zydki:)
to co qrwa robili POLACY  ?

byli slepi czy idioci ?


jacy Polacy, nazwiska poprosze:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 16:29:30
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 16:19:


No i widzisz. Grecy to maj膮 艂eb. Wystarczy, 偶e ze swego umi艂owania
lenistwa zrobili cnot臋, a ju偶 w Polsce maj膮 poplecznika, kt贸ren nawet
cz艂onk贸w swego spo艂ecze艅stwa od debili wyzywa, bo nie chc膮 - cz艂onkowie
spo艂ecze艅stwa - by膰 tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady
przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz
li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki i
偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?
Polaczek taki zad艂u偶y艂 si臋 po uszy i nie ma szans na sp艂acenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?


To Ty nazywasz. Jak kogo艣 nazwiesz debilem, to jak my艣lisz? Zacznie s艂ucha膰 tego co masz do powiedzenia? Mnie te偶 nazwa艂e艣 debilem, bo jestem, czuj臋 si臋 i m贸wi臋 jak Polak i 偶adna inna nacja oboj臋tnie co by nie nawywija艂a, nie spowoduje, 偶e b臋d臋 wyzywa艂 innych Polak贸w od debili. Jak Grecy z wyci膮gni臋t膮 艂ap膮 po jeszcze wi臋cej euro, kt贸rym tak bardzo gardz膮, s膮 dla Ciebie idolami, to nie musisz z Polakami si臋 szarpa膰. Samemu sobie wystawiasz 艣wiadectwo.

Data: 2015-07-05 17:04:30
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 16:29, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 16:19:


No i widzisz. Grecy to maj膮 艂eb. Wystarczy, 偶e ze swego umi艂owania
lenistwa zrobili cnot臋, a ju偶 w Polsce maj膮 poplecznika, kt贸ren nawet
cz艂onk贸w swego spo艂ecze艅stwa od debili wyzywa, bo nie chc膮 - cz艂onkowie
spo艂ecze艅stwa - by膰 tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady
przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz
li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki i
偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?
Polaczek taki zad艂u偶y艂 si臋 po uszy i nie ma szans na sp艂acenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?


To Ty nazywasz. Jak kogo艣 nazwiesz debilem, to jak my艣lisz? Zacznie s艂ucha膰
tego co masz do powiedzenia? Mnie te偶 nazwa艂e艣 debilem, bo jestem, czuj臋 si臋
i m贸wi臋 jak Polak i 偶adna inna nacja oboj臋tnie co by nie nawywija艂a, nie
spowoduje, 偶e b臋d臋 wyzywa艂 innych Polak贸w od debili. Jak Grecy z wyci膮gni臋t膮
艂ap膮 po jeszcze wi臋cej euro, kt贸rym tak bardzo gardz膮, s膮 dla Ciebie
idolami, to nie musisz z Polakami si臋 szarpa膰. Samemu sobie wystawiasz
艣wiadectwo.


Pierdu...pierdu...

Mo偶esz sobie zmienia膰 sens mojej wypowiedzi jak chcesz, ale ja lubi臋 nazywa膰 rzeczy po imieniu.
Polaczki sprzedali sw贸j kraj i s膮 z tego zadowoleni, takie s膮 fakty.

Pope艂ni艂em jednak b艂膮d nazywaj膮c to debilizmem.
No c贸偶, jaka艣 nutka patriotyzmu we mnie jest :)
W rzeczywisto艣ci oceniam to jako imbecylizm, cho膰 i to jest ocena zawy偶ona.

Co do 艣wiadectwa jakie sobie wystawiam, to s膮dz臋, 偶e widzenie 艣wiata jakim jest nie jest bardziej naganne od lizania dupy okupantowi.

A czy Grecy s膮 dla mnie idolami? Tego nie napisa艂em, ale szanuj臋 ich za racjonalne podej艣cie do rzeczywisto艣ci i wysok膮 samoocen臋.
Maj膮 swoj膮 godno艣膰, niczego nie sprzedali i nie musz膮 pe艂ni膰 roli niewolnika, tak jak to robi膮 moi rodacy.


--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 17:43:40
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:04:


A czy Grecy s膮 dla mnie idolami? Tego nie napisa艂em, ale szanuj臋 ich za
racjonalne podej艣cie do rzeczywisto艣ci i wysok膮 samoocen臋.
Maj膮 swoj膮 godno艣膰, niczego nie sprzedali i nie musz膮 pe艂ni膰 roli
niewolnika, tak jak to robi膮 moi rodacy.



Nie musz膮? Ciekawe? Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋 cud. To tylko papierki. Mog膮 si臋 rozlicza膰 w euro, mog膮 w drachmach. To jak si臋 nazywa waluta nie ma wielkiego znaczenia. Wa偶na jest gospodarka, kt贸ra stoi za t膮 walut膮. Do tej pory by艂o to euro? I tylko dlatego, 偶e inwestorzy oceniali euro nie wed艂ug najs艂abszych i czasami uciekaj膮cych si臋 do k艂amstwa pa艅stw, ale wg pa艅stw najmocniejszych, kupowali obligacje wg oprocentowania najlepszych gospodarek. Teraz Grecy nie maj膮 dobrego wyj艣cia. Po艂owa chce odrzucenia oferty wierzycieli, po艂owa jej przyj臋cia. Tylko dlatego 偶e Tsipras jest mi臋kkim robiony i jak to komuch jest niezdolny do podj臋cia decyzji, to Grecy musz膮 za niego podj膮膰 decyzj臋.

Data: 2015-07-05 17:46:49
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:48:42
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL

Data: 2015-07-05 17:53:27
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:54:52
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:53:

W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to
niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)


LOL

Data: 2015-07-05 17:56:22
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:54, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:53:

W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to
niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)


LOL

czyli zwykly sprzedawczyk z ciebie czeplik:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:57:44
Autor: Marek Czaplicki
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:56:

W dniu 2015-07-05 o 17:54, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:53:

W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Po艂owa Grek贸w my艣li, 偶e jak zmieni膮 walut臋 to stanie si臋
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to
niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)


LOL

czyli zwykly sprzedawczyk z ciebie czeplik:)

ROTFL

Data: 2015-07-05 18:11:13
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:14:48
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 18:11, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

Litwini przyj臋li ojro i przyje偶d偶aj膮 masowo na zakupy do bolanda. to mi wystarczy, aby nie wchodzi膰 w ten w膮tpliwy byznes ojro:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 20:20:45
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 18:14, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 18:11, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

Litwini przyj臋li ojro i przyje偶d偶aj膮 masowo na zakupy do bolanda. to mi
wystarczy, aby nie wchodzi膰 w ten w膮tpliwy byznes ojro:)


http://tinyurl.com/pw342fg

Wilno chce, 偶eby Komisja Europejska sprawdzi艂a, czy Polska prawid艂owo stosuje stawki VAT na artyku艂y spo偶ywcze. Litwini wol膮 polskie jaja i mi臋so, bo z powodu ni偶szego VAT s膮 ta艅sze
Og艂osi艂 to w czwartek litewski minister rolnictwa Kazis Starkevicius. Litewscy rolnicy skar偶膮 si臋 bowiem na prywatny import ta艅szych kartofli, mleka i innych produkt贸w 偶ywno艣ciowych z Polski. Obywatele Litwy je偶d偶膮 masowo do naszego kraju i kupuj膮 nasze towary, kt贸re s膮 p贸藕niej sprzedawane na targowiskach. Litewski fiskus nic z tego nie ma - prywatny import nie podlega VAT, bo teoretycznie powinien s艂u偶y膰 tylko w艂asnym potrzebom. W Polsce artyku艂y 偶ywno艣ciowe podlegaj膮 3- lub 7-proc. VAT, a na Litwie na wszystko jest jednolita stawka 21 proc.

Starkevicius zapowiedzia艂, 偶e zwr贸ci si臋 o pomoc w tej sprawie do nowego komisarza ds. podatk贸w Litwina Algirdasa Szemety. Ale szanse, 偶e co艣 wsk贸ra, s膮 niewielkie - 7-proc. VAT na przetworzon膮 偶ywno艣膰 jest zgodny z unijnym prawem. Gorzej z ulgow膮, 3-proc. stawk膮 na 偶ywno艣膰 nieprzetworzon膮 (mi臋so, jaja, owoce i warzywa), Polska wynegocjowa艂a j膮, wchodz膮c do UE. Obowi膮zuje tylko do ko艅ca 2010 r., a Komisja Europejska wielokrotnie zapowiada艂a, 偶e chce zlikwidowa膰 wszystkie okresy przej艣ciowe.

Litewscy rolnicy od dawna domagaj膮 si臋 obni偶enia stawki VAT na 偶ywno艣膰, ale rz膮d nie chce si臋 zgodzi膰. Zamiast tego Starkevicius zapowiedzia艂, 偶e rz膮d rozwa偶y wprowadzenie obowi膮zkowych kas fiskalnych na targowiskach. W贸wczas sprzedawcy polskiej 偶ywno艣ci musieliby obowi膮zkowo dolicza膰 litewski VAT.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 20:52:51
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 20:20, the_foe pisze:
Wilno chce, 偶eby Komisja Europejska sprawdzi艂a, czy Polska prawid艂owo
stosuje stawki VAT na artyku艂y spo偶ywcze. Litwini wol膮 polskie jaja i
mi臋so, bo z powodu ni偶szego VAT s膮 ta艅sze


wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 23:38:38
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 20:52, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 20:20, the_foe pisze:
Wilno chce, 偶eby Komisja Europejska sprawdzi艂a, czy Polska prawid艂owo
stosuje stawki VAT na artyku艂y spo偶ywcze. Litwini wol膮 polskie jaja i
mi臋so, bo z powodu ni偶szego VAT s膮 ta艅sze


wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki
oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)


a w Rzeszy nie ma ojro? Chyba jest, a ceny maj膮 podobne i nawa艂u Niemc贸w nie ma. Moze dlatego, ze maj膮 ten sam VAT na 偶arcie?
Ci臋偶ko w tym Twoim pislandzie my艣l膮.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 23:46:53
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:38, the_piss pisze:
wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki
oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)


a w Rzeszy nie ma ojro? Chyba jest, a ceny maj膮 podobne i nawa艂u Niemc贸w
nie ma. Moze dlatego, ze maj膮 ten sam VAT na 偶arcie?
Ci臋偶ko w tym Twoim pislandzie my艣l膮.

nie znam sytuacji w rzeszy, widze co sie dzieje na rynku suwalskim.

ale jesli chodzi o rzesze to widze, ze po wyjsciu Grecji i innych panstw po艂udniowej Europy ze strefy ojro, niemcy nie beda mieli takiego znaczenia na rynku jewropejskim. juz teraz chca wrocic do handelku z ruskimi, czyli odzyskac rybnek zbytu na swoje produkty, czemu ma sluzyc 5-dniowa balanga oficjeli kacapskich ze szwabskimi:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 01:35:45
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:46, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 23:38, the_piss pisze:
wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki
oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)


a w Rzeszy nie ma ojro? Chyba jest, a ceny maj膮 podobne i nawa艂u Niemc贸w
nie ma. Moze dlatego, ze maj膮 ten sam VAT na 偶arcie?
Ci臋偶ko w tym Twoim pislandzie my艣l膮.

nie znam sytuacji w rzeszy, widze co sie dzieje na rynku suwalskim.

no to Ci wyjasni艂em, ze to nie sprawa euro, tylko wyzszego o 14% VATu.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 22:07:24
Autor: andal
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 18:14:48 +0200, u2 wrote:

W dniu 2015-07-05 o 18:11, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

Litwini przyj臋li ojro i przyje偶d偶aj膮 masowo na zakupy do bolanda.

bo trzebz gowno wymienic na cos wartosciowego ;-)

ku uciesze Bolandowcow ;-)

Data: 2015-07-05 22:05:45
Autor: andal
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 18:11:13 +0200, the_foe wrote:

W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

a czym jest oprocentowanie pozyczek waluty stworzonej z niczego ?

Data: 2015-07-05 22:03:27
Autor: andal
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 17:43:40 +0200, Marek Czaplicki wrote:

Mog膮 si臋 rozlicza膰 w euro, mog膮 w drachmach.
To jak si臋 nazywa waluta nie ma wielkiego znaczenia.

znaczenie ma kto te walute tworzy, zawsze z niczego

bank moze sam sobie dopisac to co stracil i wyjdzie na swoje




Wa偶na jest
gospodarka, kt贸ra stoi za t膮 walut膮. Do tej pory by艂o to euro?

gospodarka bedzie sie rownie dobrze rozwijac stojac za drachma

Data: 2015-07-05 17:13:32
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim
dumnym narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli
aby ICH pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla
swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu
ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to maj膮 艂eb. Wystarczy, 偶e ze swego umi艂owania
lenistwa
zrobili cnot臋, a ju偶 w Polsce maj膮 poplecznika, kt贸ren nawet cz艂onk贸w
swego
spo艂ecze艅stwa od debili wyzywa, bo nie chc膮 - cz艂onkowie spo艂ecze艅stwa
- by膰
tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady
przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz
li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki i
偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?
Polaczek taki zad艂u偶y艂 si臋 po uszy i nie ma szans na sp艂acenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?

XIXw. juz dawno min膮艂. Cos takiego jak maj膮tek narodowy nie istnieje. Nie w kontekscie bogactwa narod贸w. Bogactwo jest wy艂膮cznie z technologii. Wci膮偶 rzadz膮 technologie z lat 80 i 90 gdzie nasz wk艂ad jest zerowy. Zawsze sa nowe rozdania, ale ich skutek odczujemy za 30-50 lat.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:12:41
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:13, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim
dumnym narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie
chcieli
aby ICH pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla
swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu
ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to maj膮 艂eb. Wystarczy, 偶e ze swego umi艂owania
lenistwa
zrobili cnot臋, a ju偶 w Polsce maj膮 poplecznika, kt贸ren nawet cz艂onk贸w
swego
spo艂ecze艅stwa od debili wyzywa, bo nie chc膮 - cz艂onkowie spo艂ecze艅stwa
- by膰
tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwa膰 polaczka, kt贸ry sprzeda艂 wszystkie swoje zak艂ady
przemys艂owe, firmy, przedsi臋biorstwa, i ca艂y maj膮tek narodowy a teraz
li偶e dupy Panom, kt贸rzy sami go maj膮 w dupie, p艂ac膮c mu g艂odowe stawki i
偶膮daj膮c nawet podatk贸w od zasi艂k贸w?
Polaczek taki zad艂u偶y艂 si臋 po uszy i nie ma szans na sp艂acenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?

XIXw. juz dawno min膮艂. Cos takiego jak maj膮tek narodowy nie istnieje.
Nie w kontekscie bogactwa narod贸w. Bogactwo jest wy艂膮cznie z
technologii. Wci膮偶 rzadz膮 technologie z lat 80 i 90 gdzie nasz wk艂ad
jest zerowy. Zawsze sa nowe rozdania, ale ich skutek odczujemy za 30-50
lat.


Pierdol pierdol...
A mo偶e by艣 napisa艂 co艣 na temat, a nie tylko prezentowa艂 tu swoje "przemy艣lenia"?

A co do meritum... Nie zaprzeczasz, 偶e polaczki en bloc to banda debili?
Szczeg贸lnie w kontek艣cie tego, co napisa艂em poprzednio?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-06 12:51:57
Autor: Wiesiaczek
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
W dniu niedziela, 5 lipca 2015 17:13:35 UTC+2 u縴tkownik the_foe napisa:
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
> W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
>> Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:
>>
>>> W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
>>>> Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:
>>>>
>>>>> W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
>>>>>> Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:
>>>>>>
>>>>>>> Grek wypracowa sobie wcze秐iej post阷owe mehanizmy zatrudnienia:
>>>>>>
>>>>>> No. Jak Grek "wypracowa". :-)
>>>>>>
>>>>>
>>>>> A co? Polak wypracowa?!
>>>>> 痚 da si skolonizowa?
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Spoko. Grecy zwalcz t kolonizacj w zarodku. Nie od biedy s takim
>>>> dumnym narodem, 縠 jak tylko dostawali euro w 砤p, to zaraz do sklepu
>>>> albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk砤dki, bo nie chcieli
>>>> aby ICH pa駍two si splugawi硂 tymi euro. :-)
>>>>
>>>
>>> Czego by nie m體i, to post眕ili s硊sznie.
>>> Tylko tacy debile jak Polacy b阣 za to zapierdala do 秏ierci dla
>>> swoich Pan體.
>>> Grecy w tym czasie b阣 le縠li dup do g髍y, maj眂 w g酬bokim powa縜niu
>>> ca潮 n阣zn ju UE razem z Polaczkami.
>>>
>>
>> No i widzisz. Grecy to maj 砮b. Wystarczy, 縠 ze swego umi硂wania
>> lenistwa
>> zrobili cnot, a ju w Polsce maj poplecznika, kt髍en nawet cz硂nk體
>> swego
>> spo砮cze駍twa od debili wyzywa, bo nie chc - cz硂nkowie spo砮cze駍twa
>> - by
>> tacy jak jego idole. :-)
>>
>
> A jak inaczej nazwa polaczka, kt髍y sprzeda wszystkie swoje zak砤dy
> przemys硂we, firmy, przedsi阞iorstwa, i ca硑 maj眛ek narodowy a teraz
> li縠 dupy Panom, kt髍zy sami go maj w dupie, p砤c眂 mu g硂dowe stawki i
> 勘daj眂 nawet podatk體 od zasi砶體?
> Polaczek taki zad硊縴 si po uszy i nie ma szans na sp砤cenie tego
> nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.
>
> To nie jest debilizm?
>
XIXw. juz dawnoistnieje? min背. Cos takiego jak maj眛ek narodowy nie istnieje.

....Nie istnieje?
Chyba tylko w Polsce:)

Wiesiaczek (dzi z Point Noire, Kongo - Afryka odkowa)

"Ja pij tylko przy dw骳h okazjach:
Gdy s og髍ki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2015-07-06 23:29:51
Autor: the_foe
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
W dniu 2015-07-06 o 21:51, Wiesiaczek pisze:
...Nie istnieje?
Chyba tylko w Polsce:)

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku narodowego istnieje w kontekscie w砤snos鎖 panstwowej. Gdybysmy zapytali Amerykanina co to jest to odpowiedzia砨y, ze to po prostu maj眛ek kt髍y jest na terenie USA. Nie jest to maj眛ek kt髍y jest w潮sno禼i rzadu. Obama nie ma zadnego maj眛ku do sprzedania.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 21:33:42
Autor: andal
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
On Mon, 06 Jul 2015 23:29:51 +0200, the_foe wrote:

W dniu 2015-07-06 o 21:51, Wiesiaczek pisze:
...Nie istnieje? Chyba tylko w Polsce:)

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku
narodowego istnieje w kontekscie w艂asnos膰i panstwowej. Gdybysmy zapytali
Amerykanina co to jest to odpowiedzia艂by, ze to po prostu maj膮tek kt贸ry
jest na terenie USA. Nie jest to maj膮tek kt贸ry jest w艂膮sno艣ci膮 rzadu.
Obama nie ma zadnego maj膮tku do sprzedania.

a do kogo naleza zasoby naturalne ?

Data: 2015-07-06 23:37:06
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:33, andal pisze:


a do kogo naleza zasoby naturalne ?


do banksterow:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:36:19
Autor: u2
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:29, the_bankster pisze:
Obama nie ma zadnego maj眛ku do sprzedania.

te bankster a kto pisal o Apple vs Samsung ?:))))))


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:47:53
Autor: the_foe
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:36, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 23:29, the_bankster pisze:
Obama nie ma zadnego maj眛ku do sprzedania.

te bankster a kto pisal o Apple vs Samsung ?:))))))



wszyscy, a co?

--
@foe_pl

Data: 2015-07-07 09:16:03
Autor: Stokrotka
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku
narodowego istnieje w kontekscie w砤snos鎖 panstwowej. Gdybysmy zapytali Amerykanina co to jest to odpowiedzia砨y, ze to po prostu maj眛ek kt髍y jest na terenie USA. Nie jest to maj眛ek kt髍y jest w潮sno禼i rzadu. Obama nie ma zadnego maj眛ku do sprzedania.

Takie bzdury, to mo縠 tylko pszyj辨 pszedszkolak.
To 縠 Amerykanin, nie wie , 縠 ma maj眛ek pa駍twowy dowodzi tylko niskiego wykszta砪enia tego narodu.
Jak jest budynek s眃u federalnego, to on jest pa駍twowy, nie prywatny.
A to, 縠 Amerykanin, nie wie tego, to jego b潮d.
I twoja g硊pota tak縠.

--
(tekst bez: , ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz阺to nielogiczny, ktury ludzie oci昕ali umys硂wo,
na縰caj bezmy秎nie nast阷nym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-07 19:04:47
Autor: andal
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
On Tue, 07 Jul 2015 09:16:03 +0200, Stokrotka wrote:

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku
narodowego istnieje w kontekscie w艂asnos膰i panstwowej. Gdybysmy
zapytali Amerykanina co to jest to odpowiedzia艂by, ze to po prostu
maj膮tek kt贸ry jest na terenie USA. Nie jest to maj膮tek kt贸ry jest
w艂膮sno艣ci膮 rzadu.
Obama nie ma zadnego maj膮tku do sprzedania.

Takie bzdury, to mo偶e tylko pszyj膮膰 pszedszkolak.
To 偶e Amerykanin, nie wie , 偶e ma maj膮tek pa艅stwowy dowodzi tylko
niskiego wykszta艂cenia tego narodu.
Jak jest budynek s膮du federalnego, to on jest pa艅stwowy, nie prywatny.
A to, 偶e Amerykanin, nie wie tego, to jego b艂膮d.
I twoja g艂upota tak偶e.

wszystkie zasoby naturalne tez naleza do panstwa,
ci ktorzy je uzytkuja placa tzw. royalties za ten przywilej

Data: 2015-07-06 10:23:15
Autor: z
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
W dniu 2015-07-05 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
No i widzisz. Grecy to maj 砮b. Wystarczy, 縠 ze swego umi硂wania lenistwa
zrobili cnot,

Jedziesz frazesami i to przeterminowanymi. To nie jest takie proste.
Fakt ka縟y nar骴 jest inny. Nie ka縟y da si "nawr骳i" na niemieckie zasady. Gracy swoje ale i unia swoje spier...
Unia to sztuczny tw髍. Ma swoje zalety ale w砤秐ie zaczynaj wy砤zi jej powa縩e wady.

Poczytaj troch a nie tylko medialn propagand 硑kasz

z

Data: 2015-07-05 17:05:25
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 15:58, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim
dumnym
narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu albo na
zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli aby ICH
pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla
swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu
ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.


tyle, ze wg statystyk, to Grek pracuje wiecej niz Nimiec nie m贸wi膮c o Francuzie. Bo nie chodzi o to by pracowa膰 tylko wypracowywa膰.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:16:33
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:05, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:58, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



Spoko. Grecy zwalcz膮 t膮 kolonizacj臋 w zarodku. Nie od biedy s膮 takim
dumnym
narodem, 偶e jak tylko dostawali euro w 艂ap臋, to zaraz do sklepu albo na
zagraniczne konta, a nie podatki i inne sk艂adki, bo nie chcieli aby ICH
pa艅stwo si臋 splugawi艂o tymi euro. :-)


Czego by nie m贸wi膰, to post膮pili s艂usznie.
Tylko tacy debile jak Polacy b臋d膮 za to zapierdala膰 do 艣mierci dla
swoich Pan贸w.
Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu
ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.


tyle, ze wg statystyk, to Grek pracuje wiecej niz Nimiec nie m贸wi膮c o
Francuzie. Bo nie chodzi o to by pracowa膰 tylko wypracowywa膰.


Pierdu pierdu... statystyki :)


No ale do rzeczy: Kto b臋dzie zapierdala艂 do 艣mierci na swoich Pan贸w: Polak czy Grek?
Kto b臋dzie p艂aci艂 podatki od zasi艂k贸w?
Kto sprzeda艂 maj膮tek narodowy w obce r臋ce?
....

No, dawaj! Syp przyk艂adami! :D




--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 23:47:39
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 18:16, Wiesiaczek pisze:

No ale do rzeczy: Kto b臋dzie zapierdala艂 do 艣mierci na swoich Pan贸w:
Polak czy Grek?
Kto b臋dzie p艂aci艂 podatki od zasi艂k贸w?
Kto sprzeda艂 maj膮tek narodowy w obce r臋ce?

co ty tak fiksujesz z tym maj膮tkiem narodowym? W USA nie maj膮 takich kompleks贸w, jak masz kas臋 kupisz wszystko. Zapraszaj膮 i nawet dywanik ci rozwin膮. A potem cie wygol膮 ile si臋 da. Przekona艂 si臋 o tym Samsung. Wygra艂 w sadzie z Apple ale Obama uchyli艂 wyrok, mia艂 prawo "dla dobra konsument贸w". Nie ma z艂udze艅 ze w odwrotnej sytuacji tak by nie post膮pi艂. Nasz b艂膮d nie polega艂 na "wyprzedawaniu maj膮tku narodowego". Tylko na sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 23:51:20
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:47, the_bankster pisze:
Nasz b艂膮d nie polega艂 na "wyprzedawaniu maj膮tku narodowego". Tylko na
sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.

ano wasz b艂膮d, za kt贸ry dostali艣cie swoje srebrniki:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 01:33:58
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:51, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 23:47, the_bankster pisze:
Nasz b艂膮d nie polega艂 na "wyprzedawaniu maj膮tku narodowego". Tylko na
sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.

ano wasz b艂膮d, za kt贸ry dostali艣cie swoje srebrniki:)



raczej Twoi ludzie. To ludzie Kaczynskich rzadzili sektorami gospodarczymi nieprzerwanie od poczatku 1991 do upadku rzadu Olszewskiego.

teskt z 2010 roku:
W 1990 roku, par臋 miesi臋cy po tym jak powsta艂a PC, powstaje sp贸艂ka Telegraf. W radzie nadzorczej tej sp贸艂ki zasiadaj膮 Jaros艂aw i Lech Kaczy艅scy, Maciej Zalewski, Andrzej Urba艅ski, Krzysztof Czaba艅ski. W ci膮gu dziesi臋ciu miesi臋cy dzia艂alno艣ci `Telegrafu鈥, kapita艂 za艂o偶ycielski wzr贸s艂 150 razy i zatrzyma艂 si臋 na poziomie 2 milion贸w dolar贸w. Sp贸艂ka mia艂a ambitne cele, lotniska, telewizje, stacje benzynowe, wydawnictwa. Kas臋 `Telegrafu鈥, zasila艂o wiele podmiot贸w, g艂ownie pa艅stwowe: Pa艅stwowy Bank Przemys艂owo 鈥 Handlowy ofiarowa艂 11miliard贸w starych z艂otych, pa艅stwowy Budimex wykupi艂 udzia艂y za 9 miliard贸w z艂otych. 15 miliard贸w kredytu wzi膮艂 鈥濼elegraf鈥 z pa艅stwowego Kredyt Banku , z Banku Rozwoju Energetyki 18 miliard贸w z艂otych. Baksik i G膮siorowski twierdz膮, 偶e Art-B, przekaza艂a sp贸艂ce 57 miliard贸w z艂otych. (starych). Sp贸艂k臋 Telegraf podejrzewano o udzia艂 w aferze FOZZ, jakie艣 niejasne kontakty z dziwnym biznesmenem Pineiro i par臋 innych dziwnych kontakt贸w. Co si臋 sta艂o ze sp贸艂k膮 `Telegraf鈥? Sp贸艂ka pad艂a w niejasnych okoliczno艣ciach. Co jest najbardziej ciekawe w ca艂ej sprawie? Najbardziej ciekawe s膮 losy za艂o偶ycieli i powi膮zanych z `Telegrafem鈥:
1) Maciej Zalewski, zostaje w 2002 roku, skazany za wymuszanie 艂ap贸wk臋 od prezes贸w ART. B. ART. B mia艂a wy艂o偶y膰 najwi臋ksz膮 kase na Telegraf
2) Adam Glapi艅ski, dzia艂acz PC, powi膮zany z `Telegrafem鈥, bliski znajomy Dochnala, dzi艣 szef Polkomtela, mia艂 co najmniej dziwny stosunek do g艂贸wnego bohatera afery FOZZ, skazanego ju偶 呕emka. W czasie gdy Glapi艅ski by艂 ministrem w rz膮dzie Olszewskiego, 呕emek by艂 przez niego wysuwany jako kandydat na wiceszefa NBP!
3) Niezwykle dziwne jest to, 偶e afer臋 FOZZ zamkn臋li, po wielu latach dwaj ludzie. By艂 to s臋dzia Kry偶e, kt贸ry wr臋cz brawurowo prowadzi艂 spraw臋 i prokurator, UWAGA, Kaczmarek. Obaj panowie mimo beznadziejnej, PZPRowskiej przesz艂o艣ci, zw艂aszcza Kry偶e, dostaj膮 od Jaros艂awa Kaczy艅skiego ministerialne sto艂ki.
4) Andrzej Urba艅ski, cz艂onek KLD Donalda Tuska, wylatuje z kancelarii prezydenta, po artykule ukazuj膮cym jego powi膮zania z baronem SLD Nawratem. Wraca po cichu do kancelarii Jaros艂awa Kaczy艅skiego, a potem zostaje prezesem TVP i cz艂onkiem kolegium IPN.
5) Czaba艅ski jak wszyscy wiemy cz艂onek PZPR, zostaje prezesem Polskiego Radia.
Z wyj膮tkiem skompromitowanego Zalewskiego, kt贸ry siedzia艂, wszyscy ludzie z Telegrafu, s膮 dzi艣 tuzami w biznesie i mediach.

II Fundacja prasowa Solidarno艣膰.
Za艂o偶ona przez Kaczy艅skich, uw艂aszczona na maj膮tku RSW Prasa Ksi膮zka Ruch, przej臋艂a, 13 maja 1991 praktycznie bez przetargu 鈥濫xpress Wieczorny鈥. Par臋 lat p贸藕niej `Express wieczorny鈥 sprzeda艂a, za 26 miliard贸w z艂otych, plus 9,1 miliarda, co stanowi艂o zwrot po偶yczki zaci膮gni臋tej przez Jaros艂awa Kaczy艅skiego w 1991 roku, na potrzeby kampanii wyborczej PC, partii Kaczy艅skiego. Fundacja Kaczy艅skiego, kupi艂a nast臋pna gazet臋 i dwie drukarnie, poniewa偶 podobnie jak w przypadku Telegrafu dosta艂a od Banku Przemys艂owo-Handlowego 1,2 miliarda z艂otych (starych). Z tym bankiem Fundacj臋 艂膮cz膮 osobliwe kontakty, budynki kt贸re fundacja otrzyma艂a od skarbu pa艅stwa na wieczyste u偶ytkowanie, swoj膮 siedzib臋 mia艂 w艂a艣nie Bank BPH, kt贸ry za dzier偶aw臋 zap艂aci艂 39,4 miliarda. Patronat BPH, nie by艂 bezinteresowny. Nie kto inny, jak minister Siwek, cz艂onek PC, w kancelarii Wa艂臋sy, za czas贸w gdy Kaczy艅scy byli tam szefami, naciska艂 na 贸wczesnego prezesa NBP W贸jtowicza, aby BPH zosta艂 sprywatyzowany w pierwszej kolejno艣ci. Fundacja Prasowa Solidarno艣膰 sp艂odzi艂a wiele dziwnych sp贸艂ek, znana sp贸艂k臋 `Srebrna, ale tez mniej znane, chocia偶 bardzo osobliwe przedsi臋wzi臋cie.

III Towarzystwo Cargo Modlin
Ten tw贸r z Warszawsk膮 Fundacj膮 Rozwoju Regionalnego, Fundacj膮 Kultury w Wojsku Art-Woj oraz Fundacj膮 Pilot贸w i Spadochroniarzy Gloria Victis Aeronautis, mia艂 zbudowa膰 port lotniczy, na przej臋tym bezp艂atnie od wojska terenie lotniska. Kaczy艅skiemu i tym razem biznes si臋 posypa艂, pok艂贸ci艂 si臋 z Wa艂臋s膮 i straci艂 wp艂ywy, wypad艂 z gry.

IV Sp贸艂ka Srebrna鈥
To co艣 dzia艂a do dzi艣 i zawiaduj膮 tym ludzie PiS, kt贸rzy wynajmuj膮 budynki partii PiS, te same, kt贸re zosta艂y przekazane Fundacji Prasowej Solidarno艣膰 i te same, kt贸re Fundacja wynajmowa艂a BPH. W sp贸艂ce zasiadali dzia艂acze PiS, tacy jak towarzysz, cz艂onek PZPR Jasi艅ski i pan Lipi艅ski jako prezes, ten od ta艣m Renaty Beger. Ciekawostk膮 towarzysk膮 jest fakt, 偶e w radzie nadzorczej by艂a te偶 pos艂anka Szczypi艅ska. Srebrna wygenerowa艂a kolejne szemrane podmioty jednym z nich jest za艂o偶ona przez Kaczy艅skiego i Dorna Fundacja Nowe Pa艅stwo, to co艣 z kolei wygenerowa艂o `Srebrn膮 media鈥.
Tak sobie ch艂opaki z PC 偶y艂y, uw艂aszcza艂y, kombinowa艂y, cz臋艣膰 z nich siedzia艂a, a co robi膮 dzi艣?
1) Maciej Zalewski 鈥 cz艂onek PC, pracownik kancelarii Lecha Wa艂臋sy, skazany na 3 lata, za wymuszanie 艂ap贸wek i szanta偶owanie prezes贸w Art. B, 2 lata odsiedzia艂.
2) Adam Glapi艅ski, cz艂onek PC, minister w rz膮dzie Krzysztofa Bieleckiego, minister w rz膮dzie Olszewskiego, bliski znajomy Marka Dochnala, zas艂yn膮艂 na pocz膮tku lat 90 kilkoma patologicznymi decyzjami:
a) wprowadzenie koncesji na import paliw, kt贸re zapocz膮tkowa艂y serie afer paliwowych i wyrwa艂y z bud偶etu pa艅stwa wiele miliard贸w z艂otych.
b) tak zwane `ustawy Glapi艅skiego鈥, pozwoli艂y odda膰 za bezcen sp贸艂kom developerskim dzia艂ki budowlane co w u艂amku sekundy doprowadzi艂o do powstania kolejnych lewych fortun.

Dzi艣 pan Glapi艅ski z nadania patii Jaros艂awa Kaczy艅skiego jest szefem Polkomtela, jednej z najwi臋kszych sp贸艂ek telekomunikacyjnych.

3) Andrzej Urba艅ski, cz艂onek PC i by艂y cz艂onek partii libera艂贸w (KLD), by艂y szef kancelarii Lecha Kaczy艅skiego, z kt贸rej wylatuje po artykule ujawniaj膮cym jego wsp贸lne interesy z baronem SLD Nawratem. Sp贸艂ka pan贸w: Nawrata i Urba艅skiego jest na tapecie prokuratury. Po kilku tygodniach Urba艅ski po cichu zostaje zatrudniony w kancelarii premiera Jaros艂awa Kaczy艅skiego, a nast臋pnie ju偶 w 艣wietle kamer zostaje szefem TVP i cz艂onkiem kolegium IPN. Sprawa wsp贸lnych interes贸w z Nawratem do dzi艣 nie zosta艂a wyja艣niona.
4) Jan Parys 鈥 cz艂onek rz膮du Olszewskiego, startowa艂 z list PC w wyborach 1993 roku, minister w rz膮dzie Olszewskiego, obecnie oskar偶ony o defraudacje pieni臋dzy z fundacji Polsko 鈥 Niemieckie Pojednanie.
5) Andrzej Kern 鈥 cz艂onek PC, marsza艂ek sejmu zas艂yn膮艂 jako ojciec Moniki, panny kt贸rej m艂odzie艅cza mi艂o艣膰 sta艂a si臋 pierwszym w Polsce politycznym love story. Kernowi zarzucano nadu偶ywanie w艂adzy, kt贸rej u偶ywa艂 do wychowywania i poszukiwania c贸rki. Zas艂yn膮艂 r贸wnie偶 jako g艂贸wny bohater ksi膮偶ki Anastazji P, kt贸ra zarzuca艂a mu gwa艂t. Kern po serii skandali wycofa艂 si臋 z polityki na sta艂e.
6) Adam Lipi艅ski 鈥 cz艂onek PC, to ten pan, kt贸ry sp臋dza艂 wieczory w pokoju pos艂anki Beger i wsp贸lnie z pos艂ank膮 usta艂 warunki umieszczenia Beger w strukturach w艂adzy, umorzenia tocz膮cych si臋 proces贸w pos艂anki Renaty i miejsca na listach PiS dla szwagra. Jaros艂aw Kaczy艅ski wyt艂umaczy艂 te procedury korupcji politycznej jako normalne w PiS negocjacje polityczne. Co ciekawe pose艂 Lipi艅ski by艂 szefem komisji etyki poselskiej, kt贸ra ukara艂a pos艂ank臋 Beger i uniewinni艂a pos艂a Lipi艅skiego.
7) Krzysztof Putra 鈥 cz艂onek PC, jeden z najbardziej zatwardzia艂ych 艣cigaczy鈥 uk艂adu, podejrzewany o po艣wiadczenie nieprawdy, w g艂o艣nej sprawie oczyszczalni 艣ciek贸w, sprawa do dzi艣 wisi w powietrzu.
Leszek Piotrowski 鈥 cz艂onek PC, zas艂yn膮艂 jako obro艅ca gangstera, kt贸ry by艂 podejrzewany o zab贸jstwo Pershinga. Obecnie adwokat m臋偶a Barbary Blidy.
9) Krzysztof Tch贸rzewski 鈥 cz艂onek PC, zaw贸d dyrektor i pa艅stwowy urz臋dnik, nieprzerwanie od pocz膮tku lat 1990utrzymywany przez podatnika. Wojewoda Siedlecki, cz艂onek zarz膮du PKP, prezes pa艅stwowej sp贸艂ki Inter-Poligrafia, dyrektor sp贸艂ki `Srebrna鈥, tej samej co finansowa艂a PC. Sekretarz w kancelarii Buzka.
10) Czes艂aw Sobierajski 鈥 cz艂onek i pose艂 PC forsuj膮cy ustaw臋 w sprawie g贸rniczych odpraw w kwocie 39 tys.. To pan pose艂 zosta艂 beneficjentem tej ustawy, mimo 偶e od 9 lat przebywa艂 na bezp艂atnym urlopie. Komisja etyki poselskiej ukara艂a pana pos艂a za ten wyczyn, w贸wczas pan pose艂 rzuci艂 par臋 srebrnik贸w dla Kosowa.
11) S艂awomir Siwek 鈥 cz艂onek PC, kolejny sekretarz Stanu w kancelarii Wa艂臋sy, szef 艂偶e medi贸w `Expressu Wieczornego鈥, obecnie z nadania Jaros艂awa Kaczy艅skiego cz艂onek zarz膮du TVP.
12) Teresa Liszcz, jedna z tych szcz臋艣liwc贸w z PC, kt贸rzy dostali posadk臋 u Wa艂臋sy, by艂a w kancelarii Lecha sekretarzem stanu, potem Lech Kaczy艅ski wci膮gn膮艂 j膮 do NIK, w AWS mia艂a posadk臋 kolejnego doradcy, w ko艅cu PiS wybra艂 j膮 jako bezpartyjnego cz艂onka Trybuna艂u Stanu.
13) Marek Dziubek 鈥 cz艂onek PC, niegdysiejszy przewodnicz膮cy klubu PC, dzi艣 dyrektor ARiMR, kt贸ry zast膮pi艂 cz艂owieka Leppera.
14) Czaba艅ski, cz艂onek PZPR, dzi艣 prezes Polskiego Radia.

z 2006:

Przyszed艂 czas na to aby poruszy膰 temat uczciwo艣ci nieskazitelnego PiS. Tekst, kt贸ry za chwile przeczytacie jest zbiorem informacji z r贸偶nych 藕r贸de艂, prasy (Rzeczpospolitej, tej dobrej jeszcze jak redaktor wildstein pracowa艂), stenogram贸w z posiedze艅 sejmu i speckomisji, w ko艅cu wypowiedzi r贸偶nych polityk贸w i os贸b badaj膮cych opisan膮 poni偶ej spraw臋. Nie ma w tym fragmencie tekstu cho膰by jednego mojego s艂owa komentarza interpretuj膮cego wydarzenia, jedynie suche fakty.

Troche historii

W 1990 roku powsta艂a sp贸艂ka Telegraf, za艂o偶yli ja liderzy z Porozumienia Centrum obecnego PiS, we w艂adzach sp贸艂ki zasiad艂 Maciej Z., Jaros艂aw K. i Marian P. Stworzona przez polityk贸w PC sp贸艂ka mia艂a zajmowa膰 si臋 w艂a艣ciwie wszystkim poczynaj膮c od wydawania czasopisma `Telegraf', budowy stacji TV, stacji benzynowych, centr贸w handlowych i szeroko pojeta dzia艂alno艣膰 us艂ugowa. Telegraf przez pierwsze miesi膮ce dzia艂alno艣ci nie wykaza艂 najmniejszej aktywno艣ci gospodarczej (do ko艅ca niczego nie wyda艂 i nie wybudowa艂 偶adnej stacji TV), a mimo to zgromadzi艂 gigantyczne pieni膮dze oko艂o 250 mln t艂umacz膮c ten fakt zainteresowaniem inwestor贸w, kt贸rzy wp艂acali kolejne kwoty na rozw贸j firmy. W czasie gdy funkcjonowa艂 Telegraf Jaros艂aw K. by艂 szefem kancelarii prezydenta Wa艂esy, a Maciej Z. sekretarzem stanu w tej偶e, w贸wczas we w艂adzach Telegrafu zasiadali r贸wnie偶 Lech K. i Andrzej U., by艂y pose艂 KLD, obecny szek kancelarii Lecha K. Do kasy Telegrafu sp艂ywa艂y pieni膮dze z r贸偶nych 藕r贸de艂 miedzy innymi: pa艅stwowego Banku Przemys艂owo-Handlowego, centrali handlu zagranicznego Budimex, firmy prywatnych Pol-Kaufring czy RDS Bankier. Wszystkie te inwestycje nie wzbudzi艂y takich kontrowersji jak trzy najg艂o艣niejsze sprawy:

1) podpisanie przez 贸wczesnego ministra Adma G. (PC) listu intencyjnego popieraj膮cego staranie w艂oskiego inwestora Itelco, kt贸ry mia艂 za 80 mln dolar贸w po偶yczonych we w艂oskich bankach wybudowa膰 7 regionalnych stacji TV, w uzyskaniu kredytu mia艂o by膰 pomocne wsparcie polskiego rz膮du. Nigdy do realizacji projektu nie dosz艂o
2) Powi膮zania sp贸艂ki Telegraf z Art-B poprzez kontakty Macieja Z. z prezesami Baksikiem i Gasiorowskim.
3) Powi膮zania afery FOZZ ze sp贸艂ka Telegraf, przekazywanie kwot uzyskanych z nielegalnego procederu FOZZ na rzecz Telegrafu.

Ad1. Afery Telgrafu nigdy nie rozwik艂ano, fina艂 znalaz艂 jedynie tzw w膮tek Art-B, s膮d skaza艂 Macieja Z. najbli偶szego wsp贸艂pracownika Jaros艂awa K. w latach 90 na kar臋 3,5 pozbawienia wolno艣ci w zwi膮zku z przyjmowaniem korzy艣ci materialnych od prezes贸w Art-B, za przekazanie informacji prezesom Art-B, kt贸re umo偶liwi艂y im ucieczk臋. Maciej Z. w tej chwili odbywa kar臋.

Ad2. Sprawa FOZZ by艂a przed艂u偶ana w niesko艅czono艣膰, trwa艂a ponad 12 lat (od 1993 roku), w tym czasie prezesem NIK by艂 Lech Kaczy艅ski, 4 lata rz膮dzi艂 AWS, ministrem sprawiedliwo艣ci w tym rz膮dzie by艂 r贸wnie偶 Lech Kaczy艅ski.

Ad3. Sprawa ucich艂a, jednak o samym ministrze nadal g艂o艣no. Jak zezna艂 jeden ze 艣wiadk贸w w czasie przes艂ucha艅 komisji orlenowskiej Artur Folaron, Adam G. utrzymywa艂 szerokie kontakty z lobbyst膮 Markiem Dochnalem, a w czasie kiedy by艂 ministrem wprowadzi艂 koncesje na obr贸t towarami z zagranic膮, w tym na dostawy ropy, co zapocz膮tkowa艂o serie afer paliwowych. Co艣 na wz贸r ustawy na zam贸wienie.

Poza Maciejem Z. 偶adnemu z wymienionych cz艂onk贸w PC (PiS) nie postawiono zarzut贸w, jako ciekawostk臋 mog臋 doda膰, 偶e s臋dzia, kt贸ry prowadzi艂 spraw臋 FOZZ w ostatniej fazie, zosta艂 wiceministrem w rz膮dzie Marcinkiewicza.

Po co napisa艂em ten tekst, jak si臋 zaraz dowiem rodem z urbanowskiego NIE, co charakteryzuje skomusz艂aego libera艂a, sterowanego przez r贸偶owych jankieli z GW. Ot贸偶 napisa艂em go po to, 偶eby pokaza膰 jakim mechanizmem pos艂uguj膮 si臋 PiS maniacy. Gdybym by艂 na ich poziomie odes艂a艂bym Was do filmu 'Dramat w trzech aktach', to taka propaganda w stylu `Nocnej zmiany'oczerniaj膮ca kaczy艅skich przy pomocy esbeckich metod dobierania 艣wiadk贸w i `fakt贸w'. Na szcz臋艣cie przede wszystkim dla mnie do nizin fanatyka PiS jest mi daleko i dlatego zrobi臋 co艣, czego szanuj膮cy si臋 propagandzista IV RP nigdy by nie zrobi艂. Kieruj膮c si臋 zdrowym rozs膮dkiem uwa偶am, 偶e:

- bracia 艣wi臋ci nie sa w tej sprawie na pewno, ale raczej padli ofiar膮 Telegrafu, ni偶 byli jego beneficjentami, a zeznania ubek贸w takich jak Pineiro, oczerniaj膮cych ich w TV kwiatkowskiego s膮 dla mnie funta k艂ak贸w warte.
- co do Macieja Z. i Adama G. nie mam zbyt wielu z艂udze艅, obaj siedz膮 w tym i paru innych sprawach po uszy i prawdopodobnie jak wi臋kszo艣ci aferzyst贸w, wszystko ujdzie im p艂azem, albo p艂ac膮 minimaln膮 cen臋
- powo艂ania na ministra s臋dziego kry偶ego nie rozumiem, nie mam jednak dowod贸w na jakikolwiek zwi膮zek z opisan膮 spraw膮, niemniej jednak, sprawa FOZZ bez w膮tpienia mia艂 wp艂yw na awans s臋dziego, kt贸y poza FOZZ ws艂awi艂 si臋 jedynie s膮dzeniem opozycji w stanie wojennym. Na koniec warto jeszcze doda膰, 偶e za rz膮d贸w PiS skazanym w aferze FOZZ s膮d obni偶y艂 wyroki.


--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 10:02:21
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 23:47, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 18:16, Wiesiaczek pisze:

No ale do rzeczy: Kto b臋dzie zapierdala艂 do 艣mierci na swoich Pan贸w:
Polak czy Grek?
Kto b臋dzie p艂aci艂 podatki od zasi艂k贸w?
Kto sprzeda艂 maj膮tek narodowy w obce r臋ce?

co ty tak fiksujesz z tym maj膮tkiem narodowym? W USA nie maj膮 takich
kompleks贸w, jak masz kas臋 kupisz wszystko. Zapraszaj膮 i nawet dywanik ci
rozwin膮. A potem cie wygol膮 ile si臋 da. Przekona艂 si臋 o tym Samsung.
Wygra艂 w sadzie z Apple ale Obama uchyli艂 wyrok, mia艂 prawo "dla dobra
konsument贸w". Nie ma z艂udze艅 ze w odwrotnej sytuacji tak by nie
post膮pi艂. Nasz b艂膮d nie polega艂 na "wyprzedawaniu maj膮tku narodowego".
Tylko na sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.


Bzdura.
USA s膮 bankrutem to jakie mog膮 mie膰 kompleksy?
Tylko szkoda, 偶e kupuj膮 za grosze nasz maj膮tek, zmuszaj膮 do wojen za ich rop臋 i pe艂ni膮 rol臋 kolonizator贸w Polski.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z Pary偶a, Francja)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-06 10:25:37
Autor: z
Id na lody 秝i阾owa zwyci阺two Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:05, the_foe pisze:
tyle, ze wg statystyk, to Grek pracuje wiecej niz Nimiec nie m體i眂 o
Francuzie. Bo nie chodzi o to by pracowa tylko wypracowywa.

To ca砮 PKB jest z硊dnym wska糿ikiem kt髍ym sobie mord wycieraj biurwy w Brukseli.

z

Data: 2015-07-05 21:15:21
Autor: Stokrotka
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji


Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim powa偶aniu ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.

Wcale nie b臋d膮 le偶e膰 , tylko pracuj膮 zgodnie z klimatem, natur膮 , pracuj膮 normalnie jak ka偶dy powinien. Dbaj膮 o swuj kraj, narud i zdrowie,
I w艂a艣nie dlatego, 偶e dbali o zdrowie, s膮 tak偶e zdrowi na umy艣le,
podejmuj膮 w艂a艣cie decyzje, nie daj膮 si臋 propagandzie .

Styrany unio-europejczyk nie ma czasu my艣le膰 i daje si臋 skolonizowa膰.

Gdzie艣 kto艣 dzi艣 powiedzia艂, 偶e to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys bankowo艣ci - i to prawda.


--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,
na偶ucaj膮 bezmy艣lnie nast臋pnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-05 23:41:07
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 21:15, Stokrotka pisze:

Gdzie艣 kto艣 dzi艣 powiedzia艂, 偶e to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowo艣ci - i to prawda.

cos tu si臋 nie zgadza. PIS chce "udomawiac" banki, wtedy ma by膰 dobrze. W Grecji maj膮 swoje banki i tez jest zle.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 23:49:37
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:41, the_bankster pisze:
W dniu 2015-07-05 o 21:15, Stokrotka pisze:

Gdzie艣 kto艣 dzi艣 powiedzia艂, 偶e to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowo艣ci - i to prawda.

cos tu si臋 nie zgadza. PIS chce "udomawiac" banki, wtedy ma by膰 dobrze.
W Grecji maj膮 swoje banki i tez jest zle.



powiedz to frankowiczom banksterku:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 18:39:05
Autor: Stokrotka
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji

Gdzie艣 kto艣 dzi艣 powiedzia艂, 偶e to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowo艣ci - i to prawda.

cos tu si臋 nie zgadza. PIS chce "udomawiac" banki, wtedy ma by膰 dobrze. W Grecji maj膮 swoje banki i tez jest zle.

Na bankowo艣ci si臋 nie znam, ale mi si臋 zgadza.
Fundusz Walutowy, a tam w艂a艣nie zad艂u偶eni s膮 Grecy, po daje kredyt, by uzale偶ni膰 jakie艣 pa艅stwo od siebie, czyli skolonizowa膰 to pa艅stwo.
Grecy si臋 po艂apali, a 偶e nie daj膮 z siebie zrobi膰 koloni to oczywiste.

MFW nie pozwala np. sp艂aci膰 d艂ugu, nawet jakby to by艂o mo偶liwe od razu, tylko zmusza do p艂acenia niesko艅czonej ilo艣ci rat.
MFW ma z tego zysk, bo d艂u偶ej rosn膮 odsetki. On 偶yje z odsetek, jakby kto艣 co艣 sp艂aci艂, to oni nie mieli by z czego 偶y膰 - to tak jakby im niewolnik si臋 wykupi艂, a oni nie mog膮 na to pozwoli膰, bo kto by za nih pracowa艂?
W Polsce od niedawna, w stosunku do klienta prywatnego to zdaje si臋 jest ju偶 niezgodne z prawem, a 偶e niezgodne z etyk膮 , to oczywiste.


--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,
na偶ucaj膮 bezmy艣lnie nast臋pnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-06 18:58:59
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 18:39, Stokrotka pisze:
MFW nie pozwala np. sp艂aci膰 d艂ugu, nawet jakby to by艂o mo偶liwe od razu,
tylko zmusza do p艂acenia niesko艅czonej ilo艣ci rat.

dobrze stokrot piszesz, tak wlasnie jest:)

oby sie udlawili mamona banksterzy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 20:51:04
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 18:39, Stokrotka pisze:
Na bankowo艣ci si臋 nie znam, ale mi si臋 zgadza.
Fundusz Walutowy, a tam w艂a艣nie zad艂u偶eni s膮 Grecy, po daje kredyt, by
uzale偶ni膰 jakie艣 pa艅stwo od siebie, czyli skolonizowa膰 to pa艅stwo.

W MFW Grecy s膮 zad艂u偶eni "jedynie" na 30 mld. Pozyczano od MFW by wykupowa膰 d艂ugi, kt贸re rzad Grecji bra艂 na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
W艂ochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozosta艂ym krajom SE: ok 30 mld
S膮 to d艂ugi bilateralne a nie wzgledem jakiejs organizacji
Dodatkowo:
EBC wykupi艂o i umorzy艂o greckie obligacje kt贸re grozi艂y zbytni膮 eskalacj膮 d艂ugu (du偶e oprocentowanie). Grecja z tego tytu艂u ma do sp艂aty 18 mld
Dodatkowo greckie banki maj膮 do sp艂aty wobec EBC 118 mld ktore dosta艂y na utrzymanie p艂ynnosci. W tym wypadku banki greckie by艂y zbyt "udomowione". Co przypomina kryzys koreanski. Banki zamiast chroni膰 rzad przed w艂asn膮 chciwo艣ci膮 i kr贸tkowzroczno艣ci膮 kreowa艂y pusty pieniadz by oddala膰 upadek systemu finans贸w publicznych.
Twoja teoria jest wiec zupelnie b艂臋dna.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 21:46:51
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 20:51, the_bankster pisze:
Grecji bra艂 na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
W艂ochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozosta艂ym krajom SE: ok 30 mld


podziel na 10 i tyle Grecy sa winni wam bansterom. a teraz oddawaj 90% ktore ukradles banksterze z kasy 艂unijnej:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 21:56:12
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 21:46, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 20:51, the_bankster pisze:
Grecji bra艂 na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
W艂ochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozosta艂ym krajom SE: ok 30 mld


podziel na 10 i tyle Grecy sa winni wam bansterom. a teraz oddawaj 90%
ktore ukradles banksterze z kasy 艂unijnej:)


nie wiesz o czym m贸wisz
http://tinyurl.com/n9feje3
http://tinyurl.com/qgxnxxw

D艂ugi zagraniczne nie bior膮 si臋 z wyrob贸w drukarskich tylko z przewagi imprtu nad eksportem. A Grecja mia艂a tu rekordowe "dokonania".

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 22:00:33
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 21:56, the_bankster pisze:
nie wiesz o czym m贸wisz

te bankster, pisze wyraznie : 10% poszlo do kasy Grecji, reszta do waszej kiesy zlodziejskich banksterow:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:23:29
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 22:00, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 21:56, the_bankster pisze:
nie wiesz o czym m贸wisz

te bankster, pisze wyraznie : 10% poszlo do kasy Grecji, reszta do
waszej kiesy zlodziejskich banksterow:)


dalej ufasz sile swoich narodowosocjalistycznych idoli? Naprawd臋 my艣lisz, ze ci膮gle powtarzane k艂amstwa z sms贸w stan膮 si臋 prawd膮?

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 23:28:35
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:23, the_bankster pisze:
dalej ufam sile swoich narodowosocjalistycznych idoli. Naprawd臋
my艣l臋, ze ci膮gle powtarzane k艂amstwa z sms贸w stan膮 si臋 prawd膮.

lol


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:34:03
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:28, u2 pisze:
dalej ufam sile swoich narodowosocjalistycznych idoli. Naprawd臋
my艣l臋, ze ci膮gle powtarzane k艂amstwa z sms贸w stan膮 si臋 prawd膮.

no w艂a艣nie o tym pisa艂em.


--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 23:38:40
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:34, the_firer pisze:

no w艂a艣nie o tym pisa艂em.




to ze ty poddany rzeszy to od dawna wiadomo:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:51:48
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:38, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 23:34, the_firer pisze:

no w艂a艣nie o tym pisa艂em.




to ze ty poddany rzeszy to od dawna wiadomo:)



chyba mnie z kims pomyli艂e艣, ja nie chodz臋 na te Twoje smolenskie konferencj臋 w takt psycho-batuty apologet贸w IV Rzeszy.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-07 09:13:32
Autor: Stokrotka
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji

W MFW Grecy s膮 zad艂u偶eni "jedynie" na 30 mld. Pozyczano od MFW by
wykupowa膰 d艂ugi, kt贸re rzad Grecji bra艂 na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
W艂ochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozosta艂ym krajom SE: ok 30 mld
S膮 to d艂ugi bilateralne a nie wzgledem jakiejs organizacji
Dodatkowo:
EBC wykupi艂o i umorzy艂o greckie obligacje kt贸re grozi艂y zbytni膮 eskalacj膮 d艂ugu (du偶e oprocentowanie). Grecja z tego tytu艂u ma do sp艂aty 18 mld
Dodatkowo greckie banki maj膮 do sp艂aty wobec EBC 118 mld ktore dosta艂y na utrzymanie p艂ynnosci. W tym wypadku banki greckie by艂y zbyt "udomowione". Co przypomina kryzys koreanski. Banki zamiast chroni膰 rzad przed w艂asn膮 chciwo艣ci膮 i kr贸tkowzroczno艣ci膮 kreowa艂y pusty pieniadz by oddala膰 upadek systemu finans贸w publicznych.
Twoja teoria jest wiec zupelnie b艂臋dna.

NIe pszekona艂e艣 mnie.
Ja s艂ysza艂am, 偶e odwrotnie, na pewno gadali w TV, 偶e Grecy zad艂u偶yli si臋 w uni by sp艂aca膰 d艂ugi, czyli zad艂u偶yli si臋 u NIemc贸w, Francji itd, by obs艂u偶y膰 d艂ug MFW.
B艂膮d uni polega艂 na tym, 偶e kaza艂 tak  偶膮dzi膰 Grekom, 偶e w trakcie pszynale偶no艣ci do uni d艂ugi Grecji zwielokrotni艂y si臋, zamiast spa艣膰.
U nas to samo , Gierek po偶yczy艂 niewielk膮 cz臋艣膰 tego co Tusk d艂ugu zrobi艂.

Dlatego w艂a艣nie, 偶e d艂ugi z uni膮 rosn膮 szybciej ni偶 bez uni Grecy zbuntowali sie uni i bankom.

--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,
na偶ucaj膮 bezmy艣lnie nast臋pnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-06 09:59:19
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 21:15, Stokrotka pisze:


Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim
powa偶aniu ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.

Wcale nie b臋d膮 le偶e膰 , tylko pracuj膮 zgodnie z klimatem, natur膮 ,
pracuj膮 normalnie jak ka偶dy powinien. Dbaj膮 o swuj kraj, narud i zdrowie,
I w艂a艣nie dlatego, 偶e dbali o zdrowie, s膮 tak偶e zdrowi na umy艣le,
podejmuj膮 w艂a艣cie decyzje, nie daj膮 si臋 propagandzie .

Styrany unio-europejczyk nie ma czasu my艣le膰 i daje si臋 skolonizowa膰.

Gdzie艣 kto艣 dzi艣 powiedzia艂, 偶e to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowo艣ci - i to prawda.


Tak czy inaczej, Grecy wypi臋li si臋 na Chujni臋 i dobrze zrobili.


--
Wiesiaczek (dzi艣 z Pary偶a, Francja)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-06 13:15:22
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 09:59, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 21:15, Stokrotka pisze:


Grecy w tym czasie b臋d膮 le偶eli dup膮 do g贸ry, maj膮c w g艂臋bokim
powa偶aniu ca艂膮 n臋dzn膮 ju偶 UE razem z Polaczkami.

Wcale nie b臋d膮 le偶e膰 , tylko pracuj膮 zgodnie z klimatem, natur膮 ,
pracuj膮 normalnie jak ka偶dy powinien. Dbaj膮 o swuj kraj, narud i zdrowie,
I w艂a艣nie dlatego, 偶e dbali o zdrowie, s膮 tak偶e zdrowi na umy艣le,
podejmuj膮 w艂a艣cie decyzje, nie daj膮 si臋 propagandzie .

Styrany unio-europejczyk nie ma czasu my艣le膰 i daje si臋 skolonizowa膰.

Gdzie艣 kto艣 dzi艣 powiedzia艂, 偶e to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowo艣ci - i to prawda.


Tak czy inaczej, Grecy wypi臋li si臋 na Chujni臋 i dobrze zrobili.



Jak wylec膮 z 鈧 to za dwa lata Cameron bedzie grzmia艂 na greckich po艂awiaczy socjali. To jest pewne jak 2+2=4. Grecka srednia pensja jest na poziomie Austrii a wydajnosc jak 33:55. Dobrobyt w Grecji jest finansowany z ci膮g艂ego deficytu handlowego a ten by艂 p艂acony dodrukiem euro, a gdy to zosta艂o przyblokowane to z bardzo drogich kredyt贸w. Gdy przejd膮 na drachm臋 i zaczn膮 od 1:1 do 鈧 to ta ca艂a presja inflacyjna zmiecie te ich 艂adne pensyjki do poziomu ponizej sredniej unijnej. Chyba, ze bed膮 konsumowac tylko to co sami wytworz膮.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 17:03:33
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



a czemu da艂 si臋 skolonizowa膰? Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod marketami robi膮 tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucaj膮 towary i pogard膮 kiedy ledwie 偶yj膮ca kasierka musi robi膰 za trzech za 1300 na r臋k臋?

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 17:07:06
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



a czemu da艂 si臋 skolonizowa膰? Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod
marketami robi膮 tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucaj膮 towary i
pogard膮 kiedy ledwie 偶yj膮ca kasierka musi robi膰 za trzech za 1300 na r臋k臋?


Bo mu powiedzieli, 偶e jak b臋dzie pi艂 cocas-col臋 z puszki to stanie si臋 chuj wie kim...

.... a ten imbecyl w to uwierzy艂 i takie s膮 skutki.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 17:22:46
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:07, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 17:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



a czemu da艂 si臋 skolonizowa膰? Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod
marketami robi膮 tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucaj膮 towary i
pogard膮 kiedy ledwie 偶yj膮ca kasierka musi robi膰 za trzech za 1300 na
r臋k臋?


Bo mu powiedzieli, 偶e jak b臋dzie pi艂 cocas-col臋 z puszki to stanie si臋
chuj wie kim...

... a ten imbecyl w to uwierzy艂 i takie s膮 skutki.


nie.
Bo uwierzyli ze politycy s膮 od za艂atwiania ich interes贸w. Tyle, ze tak to nie dzia艂a. Na Zachodzie trudno znalezc polityk贸w z ich panteonu wielkich, kt贸rzy ws艂awili si臋 pupulizmem. Raczej odwrotnie. Jak to jest, ze od wojny, w UK, Konserwatysci rzadzili niemal ca艂y czas a post臋p socjalizmu by艂 wi臋kszy niz w krajach bloku wschodniego?
To proste, brac robotnicza nie g艂osowa艂a tylko bra艂a si艂膮 to co chcia艂a.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:20:37
Autor: Wiesiaczek
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:22, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:07, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 17:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracowa艂 sobie wcze艣niej post臋powe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracowa艂". :-)


A co? Polak wypracowa艂?!
呕e da艂 si臋 skolonizowa膰?



a czemu da艂 si臋 skolonizowa膰? Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod
marketami robi膮 tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucaj膮 towary i
pogard膮 kiedy ledwie 偶yj膮ca kasierka musi robi膰 za trzech za 1300 na
r臋k臋?


Bo mu powiedzieli, 偶e jak b臋dzie pi艂 cocas-col臋 z puszki to stanie si臋
chuj wie kim...

... a ten imbecyl w to uwierzy艂 i takie s膮 skutki.


nie.
Bo uwierzyli ze politycy s膮 od za艂atwiania ich interes贸w. Tyle, ze tak
to nie dzia艂a. Na Zachodzie trudno znalezc polityk贸w z ich panteonu
wielkich, kt贸rzy ws艂awili si臋 pupulizmem. Raczej odwrotnie. Jak to jest,
ze od wojny, w UK, Konserwatysci rzadzili niemal ca艂y czas a post臋p
socjalizmu by艂 wi臋kszy niz w krajach bloku wschodniego?


To proste, brac robotnicza nie g艂osowa艂a tylko bra艂a si艂膮 to co chcia艂a.

No widzisz, a u nas odwrotnie: Imbecyle maj膮c ju偶 to wszystko, oddali to dobrowolnie za puszk臋 coca-coli:)



--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-07-05 17:35:43
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:03, the_WSI_zarodek pisze:
a czemu da艂 si臋 skolonizowa膰? Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod
marketami robi膮 tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucaj膮 towary i
pogard膮 kiedy ledwie 偶yj膮ca kasierka musi robi膰 za trzech za 1300 na r臋k臋?

kasjerka jest zadowolona, ze ma robote, a ze robota ponad jej sily to inna sprawa:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:48:12
Autor: the_foe
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:35, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:03, the_WSI_zarodek pisze:
a czemu da艂 si臋 skolonizowa膰? Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod
marketami robi膮 tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucaj膮 towary i
pogard膮 kiedy ledwie 偶yj膮ca kasierka musi robi膰 za trzech za 1300 na
r臋k臋?

kasjerka jest zadowolona, ze ma robote, a ze robota ponad jej sily to
inna sprawa:)



ale czemu jest ponad si艂y? bo pracodawca nie ma zadnych bodzc贸w by zatrudni膰 tyle pracownik贸w by nad膮偶ali i mieli czas chocby na siusiu. Wrecz odwrotnie, jak zacznie sie litowa膰, to konkurencja uzyska przewag臋. W takiej Francji gdzie pracownik na kasie zarabia 20% wiecej od zasi艂ku to do pewnego stopnia sam dyktuje warunki swojej pracy. Pracodawca. skoro p艂aci licho sam pozbawia si臋 "kija" bo zwolnienie to nie jest tam cos czym sie kasjerka bedzie przejmowa膰, wiec zostaje mu juz tylko marchewka, czyli ma艂o wyczerpuj膮ca praca.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 17:55:19
Autor: u2
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:48, the_foe pisze:
kasjerka jest zadowolona, ze ma robote, a ze robota ponad jej sily to
inna sprawa:)



ale czemu jest ponad si艂y?


bo nie ma zwiazkow zawodowych i pracownicy nie znaja swoich praw:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 21:23:23
Autor: Stokrotka
Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji
... Czemu Polacy zamiast pali膰 opony pod marketami robi膮 tam zakupy ...

Dlaczego uni臋 uto偶samia偶 z supermarketami?
Supermarkety istnia艂y ju偶 w komunie.
To si臋 nazywa艂o np w Wo艂ominie "MegaSam" , by艂 on wielko艣ci wi臋kszego Globi, albo Kauflandu.
I to by艂o jeszcze za Gierka.
I by艂 艂adniejszy od dzisiejszego SuperMarketu , bo mia艂 艣liczny migajcy zgodnie z jakim艣 programem prawdziwy neon z wieloma kolorami (sory, ty wiesz co znaczy i jak wygl膮da艂 "neon" ?), a w艂a艣ciwie 2 neony, po jednym nad ka偶dym wej艣ciem, bo by艂y a偶 2 wej艣cia.

Ja uni臋 uto偶samiam z umowami 艣mieciowymi, k艂opotliwymi pitami,
likwidacj膮 polskiego pszemys艂u, bezrobociem, zdradzieckim 偶膮dem,
idiotyczny podzia艂em szko艂y podstawowej........
No i oczywi艣cie z d艂ugiem Polski, ktury dzi臋ki uni urus艂 i ro艣nie nadal niebotycznie.

Wi臋c opony si臋 powinno pali膰 , ytam , gzie ludzie to robi膮, nie pod supermarketem.

--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,
na偶ucaj膮 bezmy艣lnie nast臋pnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Id臋 na lody 艣wi臋towa膰 zwyci臋stwo Grecji

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona