Idę na Ślub i wesele !!

Data: 2010-12-26 13:30:23
Autor: MH
Idę na Ślub i wesele !!
Syn kumpla się wydaje..  Impreza za 3 godziny , opowiem Wam jakie były
kryzysowe druhny i takie tam.. Ale już nie dzisiaj !!  Jak tylko odzyskam
przytomność !!

MH

Data: 2010-12-26 23:36:40
Autor: rAzor
Idę na Ślub i wesele !!
Darz bór! Użytkownik... he he -  MH raczył napisać:
Syn kumpla się wydaje..  Impreza za 3 godziny , opowiem Wam jakie były
kryzysowe druhny i takie tam.. Ale już nie dzisiaj !!  Jak tylko odzyskam
przytomność !!

MH

Kogo to obchodzi i jaki to ma związek z tematyką grupy, przychlaście?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-28 01:03:32
Autor: MH
Idę na Ślub i wesele !!
rAzor <pora@na.telesfora.com> napisał(a):
> [...]
> przytomność !!
>
> MH

Kogo to obchodzi i jaki to ma związek z tematyką grupy, przychlaście?

Slub był katolicki , ćmoku jeden.. A jak wiesz, jako ci abecadło prawi , nie
da się rozdzielić polityki od religii..  MH

Data: 2010-12-28 07:51:59
Autor: Azor jest pedałem
Idę na Ślub i wesele !!

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Slub był katolicki , ćmoku jeden.. A jak wiesz, jako ci abecadło prawi , nie
da się rozdzielić polityki od religii..

Tak mocno katolicki, że aż będziesz musiał odzyskiwać przytomność? ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-29 12:21:06
Autor: janusz@fajny.adres.to
Idę na Ślub i wesele !!
Azor jest pedałem wrote:

[...]

Nie czytałeś na czym polega "katolickość" tego ślubu?
Przytoczę fragment: "Syn kumpla się wydaje..."
BTW: jak na razie w PL taki "ślub" wg prawa cywilnego nie jest możliwy.

j..

Data: 2010-12-28 19:27:41
Autor: janusz@fajny.adres.to
Idę na Ślub i wesele !!
  MH wrote:
rAzor<pora@na.telesfora.com>  napisał(a):

Darz bór! Użytkownik... he he -  MH raczył napisać:
Syn kumpla się wydaje..  Impreza za 3 godziny , opowiem Wam jakie były
    ^^^^^      ^^^^^^^^^^^^
[...]

  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
da się rozdzielić polityki od religii..

Proszę, uzgodnij zeznania.

j..

Data: 2010-12-27 20:17:25
Autor: sofu
Idę na Ślub i wesele !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if7g1f$rnd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Koniecznie opowiedz, ze szczegółami!
Nie możemy się już doczekać opowieści!

sofu

Data: 2010-12-28 01:06:11
Autor: MH
Idę na Ślub i wesele !!
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> Syn kumpla się wydaje..  Impreza za 3 godziny , opowiem Wam jakie były
> kryzysowe druhny i takie tam.. Ale już nie dzisiaj !!  Jak tylko odzyskam

Obiecuje !! Ale jutro , bo dzisiaj były "poprawiny". Trza trochę "dojść do
siebue" . MH --

Data: 2010-12-28 04:31:40
Autor: Antenka
Idę na Ślub i wesele !!
On 28 Gru, 02:06, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Ty chyba nigdy nie trzeźwiejesz eMHamku. Liczę na to, że opiszesz jak
wyglądała podłoga. :D

Antenka

Data: 2010-12-28 13:32:23
Autor: MH
Idę na Ślub i wesele !!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 28 Gru, 02:06, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Ty chyba nigdy nie trze=BCwiejesz eMHamku. Licz=EA na to, =BFe opiszesz jak
wygl=B1da=B3a pod=B3oga. :D

Antenka

=========================

Po raz kolejny mamy pokaz elokwencji w wykonaniu radjomaryjnej owieczki..

MH

Data: 2010-12-28 17:56:41
Autor: raff
Idę na Ślub i wesele !!

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ifcot6$bj9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Którą wyscie wyrywali na wyścigi z Bacą na początku. No nie wstydz sie MH :-)

Dała wam kosza.

R.

Data: 2010-12-28 12:43:40
Autor: Antenka
Idę na Ślub i wesele !!
On 28 Gru, 17:56, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
..
Dała wam kosza.<

A wiesz Raffik, że prawie się nabrałam na te muzyczne kawałki :D.
Czujność, czujność jeszcze raz czujność ;-)

Antenka

Data: 2010-12-28 19:26:20
Autor: janusz@fajny.adres.to
Idę na Ślub i wesele !!

Obiecuje !! Ale jutro , bo dzisiaj były "poprawiny". Trza trochę "dojść do
siebue" .

Czy mężowie (czyli młoda para) już doszli do siebie?

j..

Idę na Ślub i wesele !!