Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Id na lody witowa zwycistwo Grecji

Id na lody witowa zwycistwo Grecji

Data: 2015-07-05 08:30:52
Autor: Stokrotka
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
A za granic marsze poparcia dla Grecji oducajce zaciskanie pasa.
Bo w uni take ludzie poapali si, e jej kierunki rozwoju s jaskiniowe.
Ciekawe dlaczego nasze dzienniki nie pokazuj tego? A wystarczy zmieni kana.

Rozwizania rodem z Grecji czy nawet pewne pozytywne elementy komuny s cakowicie niezrozumiae dla topornego mylenia pszywudcuw unijnego pszygupia, z Kopacz na czele.
Potpiaj, e Grak dostaje premi: za mycie rk, za puktualno autobusu na pszystanku.
Niczym to si nie runi od kary, tyle, e zamienionej na nagrod.
Grek wypracowa sobie wczeniej postpowe mehanizmy zatrudnienia: ma nisk pensj - wic nie obcia nadmiernie pracodawcy - ryzyko zatrudniania kogo pszy takim prawie jest niewielkie, a z punktu widzenia pracownika daje stabilno zatrudnienia, - to wane elementy. Jako pracy (mycie rk , punktualno) s na drugim planie, i susznie.
Ma to take dodatkowe pozytywne apekty: zmniejsza zahodni wycig szczuruw.
Id na lody witowa zwycistwo Grecji


--
(tekst bez: , ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czsto nielogiczny, ktury ludzie ociali umysowo,
naucaj bezmylnie nastpnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-05 07:42:54
Autor: Budzik
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
Uytkownik Stokrotka ortografia.nowa@gazeta.pl ...

A za granic marsze poparcia dla Grecji oducajce zaciskanie pasa.
Bo w uni take ludzie poapali si, e jej kierunki rozwoju s
jaskiniowe. Ciekawe dlaczego nasze dzienniki nie pokazuj tego? A
wystarczy zmieni kana.

Oczywicie ze pokazuja - trzeba tylko chciec zobaczyc.

Rozwizania rodem z Grecji czy nawet pewne pozytywne elementy komuny
s cakowicie niezrozumiae dla topornego mylenia pszywudcuw unijnego
pszygupia, z Kopacz na czele.
Potpiaj, e Grak dostaje premi: za mycie rk, za puktualno
autobusu na pszystanku.
Niczym to si nie runi od kary, tyle, e zamienionej na nagrod.
Grek wypracowa sobie wczeniej postpowe mehanizmy zatrudnienia: ma
nisk pensj - wic nie obcia nadmiernie pracodawcy - ryzyko
zatrudniania kogo pszy takim prawie jest niewielkie, a z punktu
widzenia pracownika daje stabilno zatrudnienia, - to wane elementy.
Jako pracy (mycie rk , punktualno) s na drugim planie, i
susznie. Ma to take dodatkowe pozytywne apekty: zmniejsza zahodni
wycig szczuruw. Id na lody witowa zwycistwo Grecji

Kpisz czy ty tak na serio piszesz?
Nawet uznajac, ze nazwy tych premii byy niewazne, ze ta fikcja budowana od lat to byy tylko dodatki do pensji urealniajace jej wielkosc, to chyba nie chceszm i wmwic, ze dodatek w wysokosci powiedzmy 1300 euro + pensja w kaju ktory zyje na kredyt to co dobrego i normalnego?
Recepta na sukces? Podniesmy u nas wszystkim w budzetwce wypate o 2000 dajac premie za punktualnosc przyznawana oczywiscie rwniez tym ktorzy sie spniaja...

Data: 2015-07-05 08:37:16
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)

Data: 2015-07-05 15:03:04
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 15:16:10
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim dumnym narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli aby ICH państwo się splugawiło tymi euro. :-)

Data: 2015-07-05 15:58:05
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim dumnym
narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu albo na
zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli aby ICH
państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu całą nędzną już UE razem z Polaczkami.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 16:02:42
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim
dumnym narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli
aby ICH państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla
swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu
całą nędzną już UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to mają łeb. Wystarczy, że ze swego umiłowania lenistwa zrobili cnotę, a już w Polsce mają poplecznika, któren nawet członków swego społeczeństwa od debili wyzywa, bo nie chcą - członkowie społeczeństwa - być tacy jak jego idole. :-)

Data: 2015-07-05 16:19:24
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim
dumnym narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli
aby ICH państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla
swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu
całą nędzną już UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to mają łeb. Wystarczy, że ze swego umiłowania lenistwa
zrobili cnotę, a już w Polsce mają poplecznika, któren nawet członków swego
społeczeństwa od debili wyzywa, bo nie chcą - członkowie społeczeństwa - być
tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki i żądając nawet podatków od zasiłków?
Polaczek taki zadłużył się po uszy i nie ma szans na spłacenie tego nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 16:21:53
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady
przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz
liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki i
żądając nawet podatków od zasiłków?


ten "polaczek" to zyd, zaczelo sie od FOZZ i Art-B, a tam same zydki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 21:57:02
Autor: andal
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 16:21:53 +0200, u2 wrote:

W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady
przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz
liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki
i żądając nawet podatków od zasiłków?


ten "polaczek" to zyd, zaczelo sie od FOZZ i Art-B, a tam same zydki:)

to co qrwa robili POLACY  ?

byli slepi czy idioci ?

Data: 2015-07-06 17:46:51
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:57, andal pisze:
ten "polaczek" to zyd, zaczelo sie od FOZZ i Art-B, a tam same zydki:)
to co qrwa robili POLACY  ?

byli slepi czy idioci ?


jacy Polacy, nazwiska poprosze:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 16:29:30
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 16:19:


No i widzisz. Grecy to mają łeb. Wystarczy, że ze swego umiłowania
lenistwa zrobili cnotę, a już w Polsce mają poplecznika, któren nawet
członków swego społeczeństwa od debili wyzywa, bo nie chcą - członkowie
społeczeństwa - być tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady
przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz
liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki i
żądając nawet podatków od zasiłków?
Polaczek taki zadłużył się po uszy i nie ma szans na spłacenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?


To Ty nazywasz. Jak kogoś nazwiesz debilem, to jak myślisz? Zacznie słuchać tego co masz do powiedzenia? Mnie też nazwałeś debilem, bo jestem, czuję się i mówię jak Polak i żadna inna nacja obojętnie co by nie nawywijała, nie spowoduje, że będę wyzywał innych Polaków od debili. Jak Grecy z wyciągniętą łapą po jeszcze więcej euro, którym tak bardzo gardzą, są dla Ciebie idolami, to nie musisz z Polakami się szarpać. Samemu sobie wystawiasz świadectwo.

Data: 2015-07-05 17:04:30
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 16:29, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 16:19:


No i widzisz. Grecy to mają łeb. Wystarczy, że ze swego umiłowania
lenistwa zrobili cnotę, a już w Polsce mają poplecznika, któren nawet
członków swego społeczeństwa od debili wyzywa, bo nie chcą - członkowie
społeczeństwa - być tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady
przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz
liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki i
żądając nawet podatków od zasiłków?
Polaczek taki zadłużył się po uszy i nie ma szans na spłacenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?


To Ty nazywasz. Jak kogoś nazwiesz debilem, to jak myślisz? Zacznie słuchać
tego co masz do powiedzenia? Mnie też nazwałeś debilem, bo jestem, czuję się
i mówię jak Polak i żadna inna nacja obojętnie co by nie nawywijała, nie
spowoduje, że będę wyzywał innych Polaków od debili. Jak Grecy z wyciągniętą
łapą po jeszcze więcej euro, którym tak bardzo gardzą, są dla Ciebie
idolami, to nie musisz z Polakami się szarpać. Samemu sobie wystawiasz
świadectwo.


Pierdu...pierdu...

Możesz sobie zmieniać sens mojej wypowiedzi jak chcesz, ale ja lubię nazywać rzeczy po imieniu.
Polaczki sprzedali swój kraj i są z tego zadowoleni, takie są fakty.

Popełniłem jednak błąd nazywając to debilizmem.
No cóż, jakaś nutka patriotyzmu we mnie jest :)
W rzeczywistości oceniam to jako imbecylizm, choć i to jest ocena zawyżona.

Co do świadectwa jakie sobie wystawiam, to sądzę, że widzenie świata jakim jest nie jest bardziej naganne od lizania dupy okupantowi.

A czy Grecy są dla mnie idolami? Tego nie napisałem, ale szanuję ich za racjonalne podejście do rzeczywistości i wysoką samoocenę.
Mają swoją godność, niczego nie sprzedali i nie muszą pełnić roli niewolnika, tak jak to robią moi rodacy.


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 17:43:40
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:04:


A czy Grecy są dla mnie idolami? Tego nie napisałem, ale szanuję ich za
racjonalne podejście do rzeczywistości i wysoką samoocenę.
Mają swoją godność, niczego nie sprzedali i nie muszą pełnić roli
niewolnika, tak jak to robią moi rodacy.



Nie muszą? Ciekawe? Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się cud. To tylko papierki. Mogą się rozliczać w euro, mogą w drachmach. To jak się nazywa waluta nie ma wielkiego znaczenia. Ważna jest gospodarka, która stoi za tą walutą. Do tej pory było to euro? I tylko dlatego, że inwestorzy oceniali euro nie według najsłabszych i czasami uciekających się do kłamstwa państw, ale wg państw najmocniejszych, kupowali obligacje wg oprocentowania najlepszych gospodarek. Teraz Grecy nie mają dobrego wyjścia. Połowa chce odrzucenia oferty wierzycieli, połowa jej przyjęcia. Tylko dlatego że Tsipras jest miękkim robiony i jak to komuch jest niezdolny do podjęcia decyzji, to Grecy muszą za niego podjąć decyzję.

Data: 2015-07-05 17:46:49
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:48:42
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL

Data: 2015-07-05 17:53:27
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:54:52
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:53:

W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to
niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)


LOL

Data: 2015-07-05 17:56:22
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:54, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:53:

W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to
niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)


LOL

czyli zwykly sprzedawczyk z ciebie czeplik:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:57:44
Autor: Marek Czaplicki
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:56:

W dniu 2015-07-05 o 17:54, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:53:

W dniu 2015-07-05 o 17:48, Marek Czaplicki pisze:
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 17:46:

W dniu 2015-07-05 o 17:43, Marek Czaplicki pisze:
Połowa Greków myśli, że jak zmienią walutę to stanie się
cud.


te czeplik nie udawaj Greka, skad wiesz co mysla Grecy ?:)

LOL


dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc, a cudza waluta to
niewola, dlatego tak gardlujesz przeciwko wlasnej polskiej walucie:)


LOL

czyli zwykly sprzedawczyk z ciebie czeplik:)

ROTFL

Data: 2015-07-05 18:11:13
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:14:48
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 18:11, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

Litwini przyjęli ojro i przyjeżdżają masowo na zakupy do bolanda. to mi wystarczy, aby nie wchodzić w ten wątpliwy byznes ojro:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 20:20:45
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 18:14, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 18:11, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

Litwini przyjęli ojro i przyjeżdżają masowo na zakupy do bolanda. to mi
wystarczy, aby nie wchodzić w ten wątpliwy byznes ojro:)


http://tinyurl.com/pw342fg

Wilno chce, żeby Komisja Europejska sprawdziła, czy Polska prawidłowo stosuje stawki VAT na artykuły spożywcze. Litwini wolą polskie jaja i mięso, bo z powodu niższego VAT są tańsze
Ogłosił to w czwartek litewski minister rolnictwa Kazis Starkevicius. Litewscy rolnicy skarżą się bowiem na prywatny import tańszych kartofli, mleka i innych produktów żywnościowych z Polski. Obywatele Litwy jeżdżą masowo do naszego kraju i kupują nasze towary, które są później sprzedawane na targowiskach. Litewski fiskus nic z tego nie ma - prywatny import nie podlega VAT, bo teoretycznie powinien służyć tylko własnym potrzebom. W Polsce artykuły żywnościowe podlegają 3- lub 7-proc. VAT, a na Litwie na wszystko jest jednolita stawka 21 proc.

Starkevicius zapowiedział, że zwróci się o pomoc w tej sprawie do nowego komisarza ds. podatków Litwina Algirdasa Szemety. Ale szanse, że coś wskóra, są niewielkie - 7-proc. VAT na przetworzoną żywność jest zgodny z unijnym prawem. Gorzej z ulgową, 3-proc. stawką na żywność nieprzetworzoną (mięso, jaja, owoce i warzywa), Polska wynegocjowała ją, wchodząc do UE. Obowiązuje tylko do końca 2010 r., a Komisja Europejska wielokrotnie zapowiadała, że chce zlikwidować wszystkie okresy przejściowe.

Litewscy rolnicy od dawna domagają się obniżenia stawki VAT na żywność, ale rząd nie chce się zgodzić. Zamiast tego Starkevicius zapowiedział, że rząd rozważy wprowadzenie obowiązkowych kas fiskalnych na targowiskach. Wówczas sprzedawcy polskiej żywności musieliby obowiązkowo doliczać litewski VAT.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 20:52:51
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 20:20, the_foe pisze:
Wilno chce, żeby Komisja Europejska sprawdziła, czy Polska prawidłowo
stosuje stawki VAT na artykuły spożywcze. Litwini wolą polskie jaja i
mięso, bo z powodu niższego VAT są tańsze


wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 23:38:38
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 20:52, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 20:20, the_foe pisze:
Wilno chce, żeby Komisja Europejska sprawdziła, czy Polska prawidłowo
stosuje stawki VAT na artykuły spożywcze. Litwini wolą polskie jaja i
mięso, bo z powodu niższego VAT są tańsze


wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki
oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)


a w Rzeszy nie ma ojro? Chyba jest, a ceny mają podobne i nawału Niemców nie ma. Moze dlatego, ze mają ten sam VAT na żarcie?
Ciężko w tym Twoim pislandzie myślą.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 23:46:53
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:38, the_piss pisze:
wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki
oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)


a w Rzeszy nie ma ojro? Chyba jest, a ceny mają podobne i nawału Niemców
nie ma. Moze dlatego, ze mają ten sam VAT na żarcie?
Ciężko w tym Twoim pislandzie myślą.

nie znam sytuacji w rzeszy, widze co sie dzieje na rynku suwalskim.

ale jesli chodzi o rzesze to widze, ze po wyjsciu Grecji i innych panstw południowej Europy ze strefy ojro, niemcy nie beda mieli takiego znaczenia na rynku jewropejskim. juz teraz chca wrocic do handelku z ruskimi, czyli odzyskac rybnek zbytu na swoje produkty, czemu ma sluzyc 5-dniowa balanga oficjeli kacapskich ze szwabskimi:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 01:35:45
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:46, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 23:38, the_piss pisze:
wszystko jest tansze w Bolanda, a dzieki kursowi ojro wzgledem zlotowki
oplaca sie im klupowac tylko w bolanda:)


a w Rzeszy nie ma ojro? Chyba jest, a ceny mają podobne i nawału Niemców
nie ma. Moze dlatego, ze mają ten sam VAT na żarcie?
Ciężko w tym Twoim pislandzie myślą.

nie znam sytuacji w rzeszy, widze co sie dzieje na rynku suwalskim.

no to Ci wyjasniłem, ze to nie sprawa euro, tylko wyzszego o 14% VATu.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 22:07:24
Autor: andal
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 18:14:48 +0200, u2 wrote:

W dniu 2015-07-05 o 18:11, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

Litwini przyjęli ojro i przyjeżdżają masowo na zakupy do bolanda.

bo trzebz gowno wymienic na cos wartosciowego ;-)

ku uciesze Bolandowcow ;-)

Data: 2015-07-05 22:05:45
Autor: andal
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 18:11:13 +0200, the_foe wrote:

W dniu 2015-07-05 o 17:53, u2 pisze:

dobrze wiesz czeplik ze wlasna waluta to suwerennosc,

tak, suwerennosc do obciazania ludzi podatkiem inflacyjnym.

a czym jest oprocentowanie pozyczek waluty stworzonej z niczego ?

Data: 2015-07-05 22:03:27
Autor: andal
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
On Sun, 05 Jul 2015 17:43:40 +0200, Marek Czaplicki wrote:

Mogą się rozliczać w euro, mogą w drachmach.
To jak się nazywa waluta nie ma wielkiego znaczenia.

znaczenie ma kto te walute tworzy, zawsze z niczego

bank moze sam sobie dopisac to co stracil i wyjdzie na swoje




Ważna jest
gospodarka, która stoi za tą walutą. Do tej pory było to euro?

gospodarka bedzie sie rownie dobrze rozwijac stojac za drachma

Data: 2015-07-05 17:13:32
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim
dumnym narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli
aby ICH państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla
swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu
całą nędzną już UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to mają łeb. Wystarczy, że ze swego umiłowania
lenistwa
zrobili cnotę, a już w Polsce mają poplecznika, któren nawet członków
swego
społeczeństwa od debili wyzywa, bo nie chcą - członkowie społeczeństwa
- być
tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady
przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz
liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki i
żądając nawet podatków od zasiłków?
Polaczek taki zadłużył się po uszy i nie ma szans na spłacenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?

XIXw. juz dawno minął. Cos takiego jak majątek narodowy nie istnieje. Nie w kontekscie bogactwa narodów. Bogactwo jest wyłącznie z technologii. Wciąż rzadzą technologie z lat 80 i 90 gdzie nasz wkład jest zerowy. Zawsze sa nowe rozdania, ale ich skutek odczujemy za 30-50 lat.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:12:41
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:13, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:

W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim
dumnym narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu
albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie
chcieli
aby ICH państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla
swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu
całą nędzną już UE razem z Polaczkami.


No i widzisz. Grecy to mają łeb. Wystarczy, że ze swego umiłowania
lenistwa
zrobili cnotę, a już w Polsce mają poplecznika, któren nawet członków
swego
społeczeństwa od debili wyzywa, bo nie chcą - członkowie społeczeństwa
- być
tacy jak jego idole. :-)


A jak inaczej nazwać polaczka, który sprzedał wszystkie swoje zakłady
przemysłowe, firmy, przedsiębiorstwa, i cały majątek narodowy a teraz
liże dupy Panom, którzy sami go mają w dupie, płacąc mu głodowe stawki i
żądając nawet podatków od zasiłków?
Polaczek taki zadłużył się po uszy i nie ma szans na spłacenie tego
nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.

To nie jest debilizm?

XIXw. juz dawno minął. Cos takiego jak majątek narodowy nie istnieje.
Nie w kontekscie bogactwa narodów. Bogactwo jest wyłącznie z
technologii. Wciąż rzadzą technologie z lat 80 i 90 gdzie nasz wkład
jest zerowy. Zawsze sa nowe rozdania, ale ich skutek odczujemy za 30-50
lat.


Pierdol pierdol...
A może byś napisał coś na temat, a nie tylko prezentował tu swoje "przemyślenia"?

A co do meritum... Nie zaprzeczasz, że polaczki en bloc to banda debili?
Szczególnie w kontekście tego, co napisałem poprzednio?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-06 12:51:57
Autor: Wiesiaczek
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
W dniu niedziela, 5 lipca 2015 17:13:35 UTC+2 uytkownik the_foe napisa:
W dniu 2015-07-05 o 16:19, Wiesiaczek pisze:
> W dniu 05.07.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
>> Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:58:
>>
>>> W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
>>>> Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:
>>>>
>>>>> W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
>>>>>> Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:
>>>>>>
>>>>>>> Grek wypracowa sobie wczeniej postpowe mehanizmy zatrudnienia:
>>>>>>
>>>>>> No. Jak Grek "wypracowa". :-)
>>>>>>
>>>>>
>>>>> A co? Polak wypracowa?!
>>>>> e da si skolonizowa?
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Spoko. Grecy zwalcz t kolonizacj w zarodku. Nie od biedy s takim
>>>> dumnym narodem, e jak tylko dostawali euro w ap, to zaraz do sklepu
>>>> albo na zagraniczne konta, a nie podatki i inne skadki, bo nie chcieli
>>>> aby ICH pastwo si splugawio tymi euro. :-)
>>>>
>>>
>>> Czego by nie mwi, to postpili susznie.
>>> Tylko tacy debile jak Polacy bd za to zapierdala do mierci dla
>>> swoich Panw.
>>> Grecy w tym czasie bd leeli dup do gry, majc w gbokim powaaniu
>>> ca ndzn ju UE razem z Polaczkami.
>>>
>>
>> No i widzisz. Grecy to maj eb. Wystarczy, e ze swego umiowania
>> lenistwa
>> zrobili cnot, a ju w Polsce maj poplecznika, ktren nawet czonkw
>> swego
>> spoeczestwa od debili wyzywa, bo nie chc - czonkowie spoeczestwa
>> - by
>> tacy jak jego idole. :-)
>>
>
> A jak inaczej nazwa polaczka, ktry sprzeda wszystkie swoje zakady
> przemysowe, firmy, przedsibiorstwa, i cay majtek narodowy a teraz
> lie dupy Panom, ktrzy sami go maj w dupie, pacc mu godowe stawki i
> dajc nawet podatkw od zasikw?
> Polaczek taki zaduy si po uszy i nie ma szans na spacenie tego
> nigdy. Jest jebany i traktowany gorzej od psa.
>
> To nie jest debilizm?
>
XIXw. juz dawnoistnieje? min. Cos takiego jak majtek narodowy nie istnieje.

....Nie istnieje?
Chyba tylko w Polsce:)

Wiesiaczek (dzi z Point Noire, Kongo - Afryka rodkowa)

"Ja pij tylko przy dwch okazjach:
Gdy s ogrki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2015-07-06 23:29:51
Autor: the_foe
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 21:51, Wiesiaczek pisze:
...Nie istnieje?
Chyba tylko w Polsce:)

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku narodowego istnieje w kontekscie wasnosi panstwowej. Gdybysmy zapytali Amerykanina co to jest to odpowiedziaby, ze to po prostu majtek ktry jest na terenie USA. Nie jest to majtek ktry jest wsnoci rzadu. Obama nie ma zadnego majtku do sprzedania.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 21:33:42
Autor: andal
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
On Mon, 06 Jul 2015 23:29:51 +0200, the_foe wrote:

W dniu 2015-07-06 o 21:51, Wiesiaczek pisze:
...Nie istnieje? Chyba tylko w Polsce:)

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku
narodowego istnieje w kontekscie własnosći panstwowej. Gdybysmy zapytali
Amerykanina co to jest to odpowiedziałby, ze to po prostu majątek który
jest na terenie USA. Nie jest to majątek który jest włąsnością rzadu.
Obama nie ma zadnego majątku do sprzedania.

a do kogo naleza zasoby naturalne ?

Data: 2015-07-06 23:37:06
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:33, andal pisze:


a do kogo naleza zasoby naturalne ?


do banksterow:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:36:19
Autor: u2
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:29, the_bankster pisze:
Obama nie ma zadnego majtku do sprzedania.

te bankster a kto pisal o Apple vs Samsung ?:))))))


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:47:53
Autor: the_foe
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:36, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 23:29, the_bankster pisze:
Obama nie ma zadnego majtku do sprzedania.

te bankster a kto pisal o Apple vs Samsung ?:))))))



wszyscy, a co?

--
@foe_pl

Data: 2015-07-07 09:16:03
Autor: Stokrotka
Id na lody witowa zwycistwo Grecji

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku
narodowego istnieje w kontekscie wasnosi panstwowej. Gdybysmy zapytali Amerykanina co to jest to odpowiedziaby, ze to po prostu majtek ktry jest na terenie USA. Nie jest to majtek ktry jest wsnoci rzadu. Obama nie ma zadnego majtku do sprzedania.

Takie bzdury, to moe tylko pszyj pszedszkolak.
To e Amerykanin, nie wie , e ma majtek pastwowy dowodzi tylko niskiego wyksztacenia tego narodu.
Jak jest budynek sdu federalnego, to on jest pastwowy, nie prywatny.
A to, e Amerykanin, nie wie tego, to jego bd.
I twoja gupota take.

--
(tekst bez: , ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czsto nielogiczny, ktury ludzie ociali umysowo,
naucaj bezmylnie nastpnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-07 19:04:47
Autor: andal
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
On Tue, 07 Jul 2015 09:16:03 +0200, Stokrotka wrote:

Tylko w Polsce i innych krajach postsowieckich pojecie majatku
narodowego istnieje w kontekscie własnosći panstwowej. Gdybysmy
zapytali Amerykanina co to jest to odpowiedziałby, ze to po prostu
majątek który jest na terenie USA. Nie jest to majątek który jest
włąsnością rzadu.
Obama nie ma zadnego majątku do sprzedania.

Takie bzdury, to może tylko pszyjąć pszedszkolak.
To że Amerykanin, nie wie , że ma majątek państwowy dowodzi tylko
niskiego wykształcenia tego narodu.
Jak jest budynek sądu federalnego, to on jest państwowy, nie prywatny.
A to, że Amerykanin, nie wie tego, to jego błąd.
I twoja głupota także.

wszystkie zasoby naturalne tez naleza do panstwa,
ci ktorzy je uzytkuja placa tzw. royalties za ten przywilej

Data: 2015-07-06 10:23:15
Autor: z
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
No i widzisz. Grecy to maj eb. Wystarczy, e ze swego umiowania lenistwa
zrobili cnot,

Jedziesz frazesami i to przeterminowanymi. To nie jest takie proste.
Fakt kady nard jest inny. Nie kady da si "nawrci" na niemieckie zasady. Gracy swoje ale i unia swoje spier...
Unia to sztuczny twr. Ma swoje zalety ale wanie zaczynaj wyazi jej powane wady.

Poczytaj troch a nie tylko medialn propagand ykasz

z

Data: 2015-07-05 17:05:25
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 15:58, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim
dumnym
narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu albo na
zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli aby ICH
państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla
swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu
całą nędzną już UE razem z Polaczkami.


tyle, ze wg statystyk, to Grek pracuje wiecej niz Nimiec nie mówiąc o Francuzie. Bo nie chodzi o to by pracować tylko wypracowywać.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:16:33
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:05, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:58, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 15:16, Marek Czaplicki pisze:
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 15:03:

W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



Spoko. Grecy zwalczą tą kolonizację w zarodku. Nie od biedy są takim
dumnym
narodem, że jak tylko dostawali euro w łapę, to zaraz do sklepu albo na
zagraniczne konta, a nie podatki i inne składki, bo nie chcieli aby ICH
państwo się splugawiło tymi euro. :-)


Czego by nie mówić, to postąpili słusznie.
Tylko tacy debile jak Polacy będą za to zapierdalać do śmierci dla
swoich Panów.
Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu
całą nędzną już UE razem z Polaczkami.


tyle, ze wg statystyk, to Grek pracuje wiecej niz Nimiec nie mówiąc o
Francuzie. Bo nie chodzi o to by pracować tylko wypracowywać.


Pierdu pierdu... statystyki :)


No ale do rzeczy: Kto będzie zapierdalał do śmierci na swoich Panów: Polak czy Grek?
Kto będzie płacił podatki od zasiłków?
Kto sprzedał majątek narodowy w obce ręce?
....

No, dawaj! Syp przykładami! :D




--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 23:47:39
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 18:16, Wiesiaczek pisze:

No ale do rzeczy: Kto będzie zapierdalał do śmierci na swoich Panów:
Polak czy Grek?
Kto będzie płacił podatki od zasiłków?
Kto sprzedał majątek narodowy w obce ręce?

co ty tak fiksujesz z tym majątkiem narodowym? W USA nie mają takich kompleksów, jak masz kasę kupisz wszystko. Zapraszają i nawet dywanik ci rozwiną. A potem cie wygolą ile się da. Przekonał się o tym Samsung. Wygrał w sadzie z Apple ale Obama uchylił wyrok, miał prawo "dla dobra konsumentów". Nie ma złudzeń ze w odwrotnej sytuacji tak by nie postąpił. Nasz błąd nie polegał na "wyprzedawaniu majątku narodowego". Tylko na sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 23:51:20
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:47, the_bankster pisze:
Nasz błąd nie polegał na "wyprzedawaniu majątku narodowego". Tylko na
sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.

ano wasz błąd, za który dostaliście swoje srebrniki:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 01:33:58
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:51, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 23:47, the_bankster pisze:
Nasz błąd nie polegał na "wyprzedawaniu majątku narodowego". Tylko na
sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.

ano wasz błąd, za który dostaliście swoje srebrniki:)



raczej Twoi ludzie. To ludzie Kaczynskich rzadzili sektorami gospodarczymi nieprzerwanie od poczatku 1991 do upadku rzadu Olszewskiego.

teskt z 2010 roku:
W 1990 roku, parę miesięcy po tym jak powstała PC, powstaje spółka Telegraf. W radzie nadzorczej tej spółki zasiadają Jarosław i Lech Kaczyńscy, Maciej Zalewski, Andrzej Urbański, Krzysztof Czabański. W ciągu dziesięciu miesięcy działalności `Telegrafu’, kapitał założycielski wzrósł 150 razy i zatrzymał się na poziomie 2 milionów dolarów. Spółka miała ambitne cele, lotniska, telewizje, stacje benzynowe, wydawnictwa. Kasę `Telegrafu’, zasilało wiele podmiotów, głownie państwowe: Państwowy Bank Przemysłowo – Handlowy ofiarował 11miliardów starych złotych, państwowy Budimex wykupił udziały za 9 miliardów złotych. 15 miliardów kredytu wziął „Telegraf” z państwowego Kredyt Banku , z Banku Rozwoju Energetyki 18 miliardów złotych. Baksik i Gąsiorowski twierdzą, że Art-B, przekazała spółce 57 miliardów złotych. (starych). Spółkę Telegraf podejrzewano o udział w aferze FOZZ, jakieś niejasne kontakty z dziwnym biznesmenem Pineiro i parę innych dziwnych kontaktów. Co się stało ze spółką `Telegraf’? Spółka padła w niejasnych okolicznościach. Co jest najbardziej ciekawe w całej sprawie? Najbardziej ciekawe są losy założycieli i powiązanych z `Telegrafem’:
1) Maciej Zalewski, zostaje w 2002 roku, skazany za wymuszanie łapówkę od prezesów ART. B. ART. B miała wyłożyć największą kase na Telegraf
2) Adam Glapiński, działacz PC, powiązany z `Telegrafem’, bliski znajomy Dochnala, dziś szef Polkomtela, miał co najmniej dziwny stosunek do głównego bohatera afery FOZZ, skazanego już Żemka. W czasie gdy Glapiński był ministrem w rządzie Olszewskiego, Żemek był przez niego wysuwany jako kandydat na wiceszefa NBP!
3) Niezwykle dziwne jest to, że aferę FOZZ zamknęli, po wielu latach dwaj ludzie. Był to sędzia Kryże, który wręcz brawurowo prowadził sprawę i prokurator, UWAGA, Kaczmarek. Obaj panowie mimo beznadziejnej, PZPRowskiej przeszłości, zwłaszcza Kryże, dostają od Jarosława Kaczyńskiego ministerialne stołki.
4) Andrzej Urbański, członek KLD Donalda Tuska, wylatuje z kancelarii prezydenta, po artykule ukazującym jego powiązania z baronem SLD Nawratem. Wraca po cichu do kancelarii Jarosława Kaczyńskiego, a potem zostaje prezesem TVP i członkiem kolegium IPN.
5) Czabański jak wszyscy wiemy członek PZPR, zostaje prezesem Polskiego Radia.
Z wyjątkiem skompromitowanego Zalewskiego, który siedział, wszyscy ludzie z Telegrafu, są dziś tuzami w biznesie i mediach.

II Fundacja prasowa Solidarność.
Założona przez Kaczyńskich, uwłaszczona na majątku RSW Prasa Ksiązka Ruch, przejęła, 13 maja 1991 praktycznie bez przetargu „Express Wieczorny”. Parę lat później `Express wieczorny’ sprzedała, za 26 miliardów złotych, plus 9,1 miliarda, co stanowiło zwrot pożyczki zaciągniętej przez Jarosława Kaczyńskiego w 1991 roku, na potrzeby kampanii wyborczej PC, partii Kaczyńskiego. Fundacja Kaczyńskiego, kupiła następna gazetę i dwie drukarnie, ponieważ podobnie jak w przypadku Telegrafu dostała od Banku Przemysłowo-Handlowego 1,2 miliarda złotych (starych). Z tym bankiem Fundację łączą osobliwe kontakty, budynki które fundacja otrzymała od skarbu państwa na wieczyste użytkowanie, swoją siedzibę miał właśnie Bank BPH, który za dzierżawę zapłacił 39,4 miliarda. Patronat BPH, nie był bezinteresowny. Nie kto inny, jak minister Siwek, członek PC, w kancelarii Wałęsy, za czasów gdy Kaczyńscy byli tam szefami, naciskał na ówczesnego prezesa NBP Wójtowicza, aby BPH został sprywatyzowany w pierwszej kolejności. Fundacja Prasowa Solidarność spłodziła wiele dziwnych spółek, znana spółkę `Srebrna, ale tez mniej znane, chociaż bardzo osobliwe przedsięwzięcie.

III Towarzystwo Cargo Modlin
Ten twór z Warszawską Fundacją Rozwoju Regionalnego, Fundacją Kultury w Wojsku Art-Woj oraz Fundacją Pilotów i Spadochroniarzy Gloria Victis Aeronautis, miał zbudować port lotniczy, na przejętym bezpłatnie od wojska terenie lotniska. Kaczyńskiemu i tym razem biznes się posypał, pokłócił się z Wałęsą i stracił wpływy, wypadł z gry.

IV Spółka Srebrna’
To coś działa do dziś i zawiadują tym ludzie PiS, którzy wynajmują budynki partii PiS, te same, które zostały przekazane Fundacji Prasowej Solidarność i te same, które Fundacja wynajmowała BPH. W spółce zasiadali działacze PiS, tacy jak towarzysz, członek PZPR Jasiński i pan Lipiński jako prezes, ten od taśm Renaty Beger. Ciekawostką towarzyską jest fakt, że w radzie nadzorczej była też posłanka Szczypińska. Srebrna wygenerowała kolejne szemrane podmioty jednym z nich jest założona przez Kaczyńskiego i Dorna Fundacja Nowe Państwo, to coś z kolei wygenerowało `Srebrną media’.
Tak sobie chłopaki z PC żyły, uwłaszczały, kombinowały, część z nich siedziała, a co robią dziś?
1) Maciej Zalewski – członek PC, pracownik kancelarii Lecha Wałęsy, skazany na 3 lata, za wymuszanie łapówek i szantażowanie prezesów Art. B, 2 lata odsiedział.
2) Adam Glapiński, członek PC, minister w rządzie Krzysztofa Bieleckiego, minister w rządzie Olszewskiego, bliski znajomy Marka Dochnala, zasłynął na początku lat 90 kilkoma patologicznymi decyzjami:
a) wprowadzenie koncesji na import paliw, które zapoczątkowały serie afer paliwowych i wyrwały z budżetu państwa wiele miliardów złotych.
b) tak zwane `ustawy Glapińskiego’, pozwoliły oddać za bezcen spółkom developerskim działki budowlane co w ułamku sekundy doprowadziło do powstania kolejnych lewych fortun.

Dziś pan Glapiński z nadania patii Jarosława Kaczyńskiego jest szefem Polkomtela, jednej z największych spółek telekomunikacyjnych.

3) Andrzej Urbański, członek PC i były członek partii liberałów (KLD), były szef kancelarii Lecha Kaczyńskiego, z której wylatuje po artykule ujawniającym jego wspólne interesy z baronem SLD Nawratem. Spółka panów: Nawrata i Urbańskiego jest na tapecie prokuratury. Po kilku tygodniach Urbański po cichu zostaje zatrudniony w kancelarii premiera Jarosława Kaczyńskiego, a następnie już w świetle kamer zostaje szefem TVP i członkiem kolegium IPN. Sprawa wspólnych interesów z Nawratem do dziś nie została wyjaśniona.
4) Jan Parys – członek rządu Olszewskiego, startował z list PC w wyborach 1993 roku, minister w rządzie Olszewskiego, obecnie oskarżony o defraudacje pieniędzy z fundacji Polsko – Niemieckie Pojednanie.
5) Andrzej Kern – członek PC, marszałek sejmu zasłynął jako ojciec Moniki, panny której młodzieńcza miłość stała się pierwszym w Polsce politycznym love story. Kernowi zarzucano nadużywanie władzy, której używał do wychowywania i poszukiwania córki. Zasłynął również jako główny bohater książki Anastazji P, która zarzucała mu gwałt. Kern po serii skandali wycofał się z polityki na stałe.
6) Adam Lipiński – członek PC, to ten pan, który spędzał wieczory w pokoju posłanki Beger i wspólnie z posłanką ustał warunki umieszczenia Beger w strukturach władzy, umorzenia toczących się procesów posłanki Renaty i miejsca na listach PiS dla szwagra. Jarosław Kaczyński wytłumaczył te procedury korupcji politycznej jako normalne w PiS negocjacje polityczne. Co ciekawe poseł Lipiński był szefem komisji etyki poselskiej, która ukarała posłankę Beger i uniewinniła posła Lipińskiego.
7) Krzysztof Putra – członek PC, jeden z najbardziej zatwardziałych ścigaczy’ układu, podejrzewany o poświadczenie nieprawdy, w głośnej sprawie oczyszczalni ścieków, sprawa do dziś wisi w powietrzu.
Leszek Piotrowski – członek PC, zasłynął jako obrońca gangstera, który był podejrzewany o zabójstwo Pershinga. Obecnie adwokat męża Barbary Blidy.
9) Krzysztof Tchórzewski – członek PC, zawód dyrektor i państwowy urzędnik, nieprzerwanie od początku lat 1990utrzymywany przez podatnika. Wojewoda Siedlecki, członek zarządu PKP, prezes państwowej spółki Inter-Poligrafia, dyrektor spółki `Srebrna’, tej samej co finansowała PC. Sekretarz w kancelarii Buzka.
10) Czesław Sobierajski – członek i poseł PC forsujący ustawę w sprawie górniczych odpraw w kwocie 39 tys.. To pan poseł został beneficjentem tej ustawy, mimo że od 9 lat przebywał na bezpłatnym urlopie. Komisja etyki poselskiej ukarała pana posła za ten wyczyn, wówczas pan poseł rzucił parę srebrników dla Kosowa.
11) Sławomir Siwek – członek PC, kolejny sekretarz Stanu w kancelarii Wałęsy, szef łże mediów `Expressu Wieczornego’, obecnie z nadania Jarosława Kaczyńskiego członek zarządu TVP.
12) Teresa Liszcz, jedna z tych szczęśliwców z PC, którzy dostali posadkę u Wałęsy, była w kancelarii Lecha sekretarzem stanu, potem Lech Kaczyński wciągnął ją do NIK, w AWS miała posadkę kolejnego doradcy, w końcu PiS wybrał ją jako bezpartyjnego członka Trybunału Stanu.
13) Marek Dziubek – członek PC, niegdysiejszy przewodniczący klubu PC, dziś dyrektor ARiMR, który zastąpił człowieka Leppera.
14) Czabański, członek PZPR, dziś prezes Polskiego Radia.

z 2006:

Przyszedł czas na to aby poruszyć temat uczciwości nieskazitelnego PiS. Tekst, który za chwile przeczytacie jest zbiorem informacji z różnych źródeł, prasy (Rzeczpospolitej, tej dobrej jeszcze jak redaktor wildstein pracował), stenogramów z posiedzeń sejmu i speckomisji, w końcu wypowiedzi różnych polityków i osób badających opisaną poniżej sprawę. Nie ma w tym fragmencie tekstu choćby jednego mojego słowa komentarza interpretującego wydarzenia, jedynie suche fakty.

Troche historii

W 1990 roku powstała spółka Telegraf, założyli ja liderzy z Porozumienia Centrum obecnego PiS, we władzach spółki zasiadł Maciej Z., Jarosław K. i Marian P. Stworzona przez polityków PC spółka miała zajmować się właściwie wszystkim poczynając od wydawania czasopisma `Telegraf', budowy stacji TV, stacji benzynowych, centrów handlowych i szeroko pojeta działalność usługowa. Telegraf przez pierwsze miesiące działalności nie wykazał najmniejszej aktywności gospodarczej (do końca niczego nie wydał i nie wybudował żadnej stacji TV), a mimo to zgromadził gigantyczne pieniądze około 250 mln tłumacząc ten fakt zainteresowaniem inwestorów, którzy wpłacali kolejne kwoty na rozwój firmy. W czasie gdy funkcjonował Telegraf Jarosław K. był szefem kancelarii prezydenta Wałesy, a Maciej Z. sekretarzem stanu w tejże, wówczas we władzach Telegrafu zasiadali również Lech K. i Andrzej U., były poseł KLD, obecny szek kancelarii Lecha K. Do kasy Telegrafu spływały pieniądze z różnych źródeł miedzy innymi: państwowego Banku Przemysłowo-Handlowego, centrali handlu zagranicznego Budimex, firmy prywatnych Pol-Kaufring czy RDS Bankier. Wszystkie te inwestycje nie wzbudziły takich kontrowersji jak trzy najgłośniejsze sprawy:

1) podpisanie przez ówczesnego ministra Adma G. (PC) listu intencyjnego popierającego staranie włoskiego inwestora Itelco, który miał za 80 mln dolarów pożyczonych we włoskich bankach wybudować 7 regionalnych stacji TV, w uzyskaniu kredytu miało być pomocne wsparcie polskiego rządu. Nigdy do realizacji projektu nie doszło
2) Powiązania spółki Telegraf z Art-B poprzez kontakty Macieja Z. z prezesami Baksikiem i Gasiorowskim.
3) Powiązania afery FOZZ ze spółka Telegraf, przekazywanie kwot uzyskanych z nielegalnego procederu FOZZ na rzecz Telegrafu.

Ad1. Afery Telgrafu nigdy nie rozwikłano, finał znalazł jedynie tzw wątek Art-B, sąd skazał Macieja Z. najbliższego współpracownika Jarosława K. w latach 90 na karę 3,5 pozbawienia wolności w związku z przyjmowaniem korzyści materialnych od prezesów Art-B, za przekazanie informacji prezesom Art-B, które umożliwiły im ucieczkę. Maciej Z. w tej chwili odbywa karę.

Ad2. Sprawa FOZZ była przedłużana w nieskończoność, trwała ponad 12 lat (od 1993 roku), w tym czasie prezesem NIK był Lech Kaczyński, 4 lata rządził AWS, ministrem sprawiedliwości w tym rządzie był również Lech Kaczyński.

Ad3. Sprawa ucichła, jednak o samym ministrze nadal głośno. Jak zeznał jeden ze świadków w czasie przesłuchań komisji orlenowskiej Artur Folaron, Adam G. utrzymywał szerokie kontakty z lobbystą Markiem Dochnalem, a w czasie kiedy był ministrem wprowadził koncesje na obrót towarami z zagranicą, w tym na dostawy ropy, co zapoczątkowało serie afer paliwowych. Coś na wzór ustawy na zamówienie.

Poza Maciejem Z. żadnemu z wymienionych członków PC (PiS) nie postawiono zarzutów, jako ciekawostkę mogę dodać, że sędzia, który prowadził sprawę FOZZ w ostatniej fazie, został wiceministrem w rządzie Marcinkiewicza.

Po co napisałem ten tekst, jak się zaraz dowiem rodem z urbanowskiego NIE, co charakteryzuje skomuszłaego liberała, sterowanego przez różowych jankieli z GW. Otóż napisałem go po to, żeby pokazać jakim mechanizmem posługują się PiS maniacy. Gdybym był na ich poziomie odesłałbym Was do filmu 'Dramat w trzech aktach', to taka propaganda w stylu `Nocnej zmiany'oczerniająca kaczyńskich przy pomocy esbeckich metod dobierania świadków i `faktów'. Na szczęście przede wszystkim dla mnie do nizin fanatyka PiS jest mi daleko i dlatego zrobię coś, czego szanujący się propagandzista IV RP nigdy by nie zrobił. Kierując się zdrowym rozsądkiem uważam, że:

- bracia święci nie sa w tej sprawie na pewno, ale raczej padli ofiarą Telegrafu, niż byli jego beneficjentami, a zeznania ubeków takich jak Pineiro, oczerniających ich w TV kwiatkowskiego są dla mnie funta kłaków warte.
- co do Macieja Z. i Adama G. nie mam zbyt wielu złudzeń, obaj siedzą w tym i paru innych sprawach po uszy i prawdopodobnie jak większości aferzystów, wszystko ujdzie im płazem, albo płacą minimalną cenę
- powołania na ministra sędziego kryżego nie rozumiem, nie mam jednak dowodów na jakikolwiek związek z opisaną sprawą, niemniej jednak, sprawa FOZZ bez wątpienia miał wpływ na awans sędziego, któy poza FOZZ wsławił się jedynie sądzeniem opozycji w stanie wojennym. Na koniec warto jeszcze dodać, że za rządów PiS skazanym w aferze FOZZ sąd obniżył wyroki.


--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 10:02:21
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 23:47, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 18:16, Wiesiaczek pisze:

No ale do rzeczy: Kto będzie zapierdalał do śmierci na swoich Panów:
Polak czy Grek?
Kto będzie płacił podatki od zasiłków?
Kto sprzedał majątek narodowy w obce ręce?

co ty tak fiksujesz z tym majątkiem narodowym? W USA nie mają takich
kompleksów, jak masz kasę kupisz wszystko. Zapraszają i nawet dywanik ci
rozwiną. A potem cie wygolą ile się da. Przekonał się o tym Samsung.
Wygrał w sadzie z Apple ale Obama uchylił wyrok, miał prawo "dla dobra
konsumentów". Nie ma złudzeń ze w odwrotnej sytuacji tak by nie
postąpił. Nasz błąd nie polegał na "wyprzedawaniu majątku narodowego".
Tylko na sprzedawaniu uprzywilejowanej pozycji na rynku.


Bzdura.
USA są bankrutem to jakie mogą mieć kompleksy?
Tylko szkoda, że kupują za grosze nasz majątek, zmuszają do wojen za ich ropę i pełnią rolę kolonizatorów Polski.

--
Wiesiaczek (dziś z Paryża, Francja)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-06 10:25:37
Autor: z
Id na lody witowa zwycistwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:05, the_foe pisze:
tyle, ze wg statystyk, to Grek pracuje wiecej niz Nimiec nie mwic o
Francuzie. Bo nie chodzi o to by pracowa tylko wypracowywa.

To cae PKB jest zudnym wskanikiem ktrym sobie mord wycieraj biurwy w Brukseli.

z

Data: 2015-07-05 21:15:21
Autor: Stokrotka
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji


Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim poważaniu całą nędzną już UE razem z Polaczkami.

Wcale nie będą leżeć , tylko pracują zgodnie z klimatem, naturą , pracują normalnie jak każdy powinien. Dbają o swuj kraj, narud i zdrowie,
I właśnie dlatego, że dbali o zdrowie, są także zdrowi na umyśle,
podejmują właście decyzje, nie dają się propagandzie .

Styrany unio-europejczyk nie ma czasu myśleć i daje się skolonizować.

Gdzieś ktoś dziś powiedział, że to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys bankowości - i to prawda.


--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-05 23:41:07
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 21:15, Stokrotka pisze:

Gdzieś ktoś dziś powiedział, że to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowości - i to prawda.

cos tu się nie zgadza. PIS chce "udomawiac" banki, wtedy ma być dobrze. W Grecji mają swoje banki i tez jest zle.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 23:49:37
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 23:41, the_bankster pisze:
W dniu 2015-07-05 o 21:15, Stokrotka pisze:

Gdzieś ktoś dziś powiedział, że to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowości - i to prawda.

cos tu się nie zgadza. PIS chce "udomawiac" banki, wtedy ma być dobrze.
W Grecji mają swoje banki i tez jest zle.



powiedz to frankowiczom banksterku:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 18:39:05
Autor: Stokrotka
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji

Gdzieś ktoś dziś powiedział, że to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowości - i to prawda.

cos tu się nie zgadza. PIS chce "udomawiac" banki, wtedy ma być dobrze. W Grecji mają swoje banki i tez jest zle.

Na bankowości się nie znam, ale mi się zgadza.
Fundusz Walutowy, a tam właśnie zadłużeni są Grecy, po daje kredyt, by uzależnić jakieś państwo od siebie, czyli skolonizować to państwo.
Grecy się połapali, a że nie dają z siebie zrobić koloni to oczywiste.

MFW nie pozwala np. spłacić długu, nawet jakby to było możliwe od razu, tylko zmusza do płacenia nieskończonej ilości rat.
MFW ma z tego zysk, bo dłużej rosną odsetki. On żyje z odsetek, jakby ktoś coś spłacił, to oni nie mieli by z czego żyć - to tak jakby im niewolnik się wykupił, a oni nie mogą na to pozwolić, bo kto by za nih pracował?
W Polsce od niedawna, w stosunku do klienta prywatnego to zdaje się jest już niezgodne z prawem, a że niezgodne z etyką , to oczywiste.


--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-06 18:58:59
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 18:39, Stokrotka pisze:
MFW nie pozwala np. spłacić długu, nawet jakby to było możliwe od razu,
tylko zmusza do płacenia nieskończonej ilości rat.

dobrze stokrot piszesz, tak wlasnie jest:)

oby sie udlawili mamona banksterzy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 20:51:04
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 18:39, Stokrotka pisze:
Na bankowości się nie znam, ale mi się zgadza.
Fundusz Walutowy, a tam właśnie zadłużeni są Grecy, po daje kredyt, by
uzależnić jakieś państwo od siebie, czyli skolonizować to państwo.

W MFW Grecy są zadłużeni "jedynie" na 30 mld. Pozyczano od MFW by wykupować długi, które rzad Grecji brał na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
Włochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozostałym krajom SE: ok 30 mld
Są to długi bilateralne a nie wzgledem jakiejs organizacji
Dodatkowo:
EBC wykupiło i umorzyło greckie obligacje które groziły zbytnią eskalacją długu (duże oprocentowanie). Grecja z tego tytułu ma do spłaty 18 mld
Dodatkowo greckie banki mają do spłaty wobec EBC 118 mld ktore dostały na utrzymanie płynnosci. W tym wypadku banki greckie były zbyt "udomowione". Co przypomina kryzys koreanski. Banki zamiast chronić rzad przed własną chciwością i krótkowzrocznością kreowały pusty pieniadz by oddalać upadek systemu finansów publicznych.
Twoja teoria jest wiec zupelnie błędna.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 21:46:51
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 20:51, the_bankster pisze:
Grecji brał na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
Włochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozostałym krajom SE: ok 30 mld


podziel na 10 i tyle Grecy sa winni wam bansterom. a teraz oddawaj 90% ktore ukradles banksterze z kasy łunijnej:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 21:56:12
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 21:46, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 20:51, the_bankster pisze:
Grecji brał na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
Włochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozostałym krajom SE: ok 30 mld


podziel na 10 i tyle Grecy sa winni wam bansterom. a teraz oddawaj 90%
ktore ukradles banksterze z kasy łunijnej:)


nie wiesz o czym mówisz
http://tinyurl.com/n9feje3
http://tinyurl.com/qgxnxxw

Długi zagraniczne nie biorą się z wyrobów drukarskich tylko z przewagi imprtu nad eksportem. A Grecja miała tu rekordowe "dokonania".

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 22:00:33
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 21:56, the_bankster pisze:
nie wiesz o czym mówisz

te bankster, pisze wyraznie : 10% poszlo do kasy Grecji, reszta do waszej kiesy zlodziejskich banksterow:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:23:29
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 22:00, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 21:56, the_bankster pisze:
nie wiesz o czym mówisz

te bankster, pisze wyraznie : 10% poszlo do kasy Grecji, reszta do
waszej kiesy zlodziejskich banksterow:)


dalej ufasz sile swoich narodowosocjalistycznych idoli? Naprawdę myślisz, ze ciągle powtarzane kłamstwa z smsów staną się prawdą?

--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 23:28:35
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:23, the_bankster pisze:
dalej ufam sile swoich narodowosocjalistycznych idoli. Naprawdę
myślę, ze ciągle powtarzane kłamstwa z smsów staną się prawdą.

lol


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:34:03
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:28, u2 pisze:
dalej ufam sile swoich narodowosocjalistycznych idoli. Naprawdę
myślę, ze ciągle powtarzane kłamstwa z smsów staną się prawdą.

no właśnie o tym pisałem.


--
@foe_pl

Data: 2015-07-06 23:38:40
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:34, the_firer pisze:

no właśnie o tym pisałem.




to ze ty poddany rzeszy to od dawna wiadomo:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 23:51:48
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 23:38, u2 pisze:
W dniu 2015-07-06 o 23:34, the_firer pisze:

no właśnie o tym pisałem.




to ze ty poddany rzeszy to od dawna wiadomo:)



chyba mnie z kims pomyliłeś, ja nie chodzę na te Twoje smolenskie konferencję w takt psycho-batuty apologetów IV Rzeszy.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-07 09:13:32
Autor: Stokrotka
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji

W MFW Grecy są zadłużeni "jedynie" na 30 mld. Pozyczano od MFW by
wykupować długi, które rzad Grecji brał na wysokie procenty (nawet 30%).
Grecja jest bezposrednio winna:
Niemcom: 57 mld
Francji: 43 mld
Włochom: 38 mld
Hiszpanii: 25 mld
Pozostałym krajom SE: ok 30 mld
Są to długi bilateralne a nie wzgledem jakiejs organizacji
Dodatkowo:
EBC wykupiło i umorzyło greckie obligacje które groziły zbytnią eskalacją długu (duże oprocentowanie). Grecja z tego tytułu ma do spłaty 18 mld
Dodatkowo greckie banki mają do spłaty wobec EBC 118 mld ktore dostały na utrzymanie płynnosci. W tym wypadku banki greckie były zbyt "udomowione". Co przypomina kryzys koreanski. Banki zamiast chronić rzad przed własną chciwością i krótkowzrocznością kreowały pusty pieniadz by oddalać upadek systemu finansów publicznych.
Twoja teoria jest wiec zupelnie błędna.

NIe pszekonałeś mnie.
Ja słyszałam, że odwrotnie, na pewno gadali w TV, że Grecy zadłużyli się w uni by spłacać długi, czyli zadłużyli się u NIemców, Francji itd, by obsłużyć dług MFW.
Błąd uni polegał na tym, że kazał tak  żądzić Grekom, że w trakcie pszynależności do uni długi Grecji zwielokrotniły się, zamiast spaść.
U nas to samo , Gierek pożyczył niewielką część tego co Tusk długu zrobił.

Dlatego właśnie, że długi z unią rosną szybciej niż bez uni Grecy zbuntowali sie uni i bankom.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-07-06 09:59:19
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 21:15, Stokrotka pisze:


Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim
poważaniu całą nędzną już UE razem z Polaczkami.

Wcale nie będą leżeć , tylko pracują zgodnie z klimatem, naturą ,
pracują normalnie jak każdy powinien. Dbają o swuj kraj, narud i zdrowie,
I właśnie dlatego, że dbali o zdrowie, są także zdrowi na umyśle,
podejmują właście decyzje, nie dają się propagandzie .

Styrany unio-europejczyk nie ma czasu myśleć i daje się skolonizować.

Gdzieś ktoś dziś powiedział, że to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowości - i to prawda.


Tak czy inaczej, Grecy wypięli się na Chujnię i dobrze zrobili.


--
Wiesiaczek (dziś z Paryża, Francja)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-06 13:15:22
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-06 o 09:59, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 21:15, Stokrotka pisze:


Grecy w tym czasie będą leżeli dupą do góry, mając w głębokim
poważaniu całą nędzną już UE razem z Polaczkami.

Wcale nie będą leżeć , tylko pracują zgodnie z klimatem, naturą ,
pracują normalnie jak każdy powinien. Dbają o swuj kraj, narud i zdrowie,
I właśnie dlatego, że dbali o zdrowie, są także zdrowi na umyśle,
podejmują właście decyzje, nie dają się propagandzie .

Styrany unio-europejczyk nie ma czasu myśleć i daje się skolonizować.

Gdzieś ktoś dziś powiedział, że to nie jest kryzys Grecki, tylko kryzys
bankowości - i to prawda.


Tak czy inaczej, Grecy wypięli się na Chujnię i dobrze zrobili.



Jak wylecą z € to za dwa lata Cameron bedzie grzmiał na greckich poławiaczy socjali. To jest pewne jak 2+2=4. Grecka srednia pensja jest na poziomie Austrii a wydajnosc jak 33:55. Dobrobyt w Grecji jest finansowany z ciągłego deficytu handlowego a ten był płacony dodrukiem euro, a gdy to zostało przyblokowane to z bardzo drogich kredytów. Gdy przejdą na drachmę i zaczną od 1:1 do € to ta cała presja inflacyjna zmiecie te ich ładne pensyjki do poziomu ponizej sredniej unijnej. Chyba, ze bedą konsumowac tylko to co sami wytworzą.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 17:03:33
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



a czemu dał się skolonizować? Czemu Polacy zamiast palić opony pod marketami robią tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucają towary i pogardą kiedy ledwie żyjąca kasierka musi robić za trzech za 1300 na rękę?

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 17:07:06
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



a czemu dał się skolonizować? Czemu Polacy zamiast palić opony pod
marketami robią tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucają towary i
pogardą kiedy ledwie żyjąca kasierka musi robić za trzech za 1300 na rękę?


Bo mu powiedzieli, że jak będzie pił cocas-colę z puszki to stanie się chuj wie kim...

.... a ten imbecyl w to uwierzył i takie są skutki.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 17:22:46
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:07, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 17:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



a czemu dał się skolonizować? Czemu Polacy zamiast palić opony pod
marketami robią tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucają towary i
pogardą kiedy ledwie żyjąca kasierka musi robić za trzech za 1300 na
rękę?


Bo mu powiedzieli, że jak będzie pił cocas-colę z puszki to stanie się
chuj wie kim...

... a ten imbecyl w to uwierzył i takie są skutki.


nie.
Bo uwierzyli ze politycy są od załatwiania ich interesów. Tyle, ze tak to nie działa. Na Zachodzie trudno znalezc polityków z ich panteonu wielkich, którzy wsławili się pupulizmem. Raczej odwrotnie. Jak to jest, ze od wojny, w UK, Konserwatysci rzadzili niemal cały czas a postęp socjalizmu był większy niz w krajach bloku wschodniego?
To proste, brac robotnicza nie głosowała tylko brała siłą to co chciała.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 18:20:37
Autor: Wiesiaczek
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 05.07.2015 o 17:22, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:07, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 17:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-07-05 o 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 05.07.2015 o 08:37, Marek Czaplicki pisze:
Stokrotka pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 lipca 2015 08:30:

Grek wypracował sobie wcześniej postępowe mehanizmy zatrudnienia:

No. Jak Grek "wypracował". :-)


A co? Polak wypracował?!
Że dał się skolonizować?



a czemu dał się skolonizować? Czemu Polacy zamiast palić opony pod
marketami robią tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucają towary i
pogardą kiedy ledwie żyjąca kasierka musi robić za trzech za 1300 na
rękę?


Bo mu powiedzieli, że jak będzie pił cocas-colę z puszki to stanie się
chuj wie kim...

... a ten imbecyl w to uwierzył i takie są skutki.


nie.
Bo uwierzyli ze politycy są od załatwiania ich interesów. Tyle, ze tak
to nie działa. Na Zachodzie trudno znalezc polityków z ich panteonu
wielkich, którzy wsławili się pupulizmem. Raczej odwrotnie. Jak to jest,
ze od wojny, w UK, Konserwatysci rzadzili niemal cały czas a postęp
socjalizmu był większy niz w krajach bloku wschodniego?


To proste, brac robotnicza nie głosowała tylko brała siłą to co chciała.

No widzisz, a u nas odwrotnie: Imbecyle mając już to wszystko, oddali to dobrowolnie za puszkę coca-coli:)



--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-05 17:35:43
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:03, the_WSI_zarodek pisze:
a czemu dał się skolonizować? Czemu Polacy zamiast palić opony pod
marketami robią tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucają towary i
pogardą kiedy ledwie żyjąca kasierka musi robić za trzech za 1300 na rękę?

kasjerka jest zadowolona, ze ma robote, a ze robota ponad jej sily to inna sprawa:)


--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 17:48:12
Autor: the_foe
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:35, u2 pisze:
W dniu 2015-07-05 o 17:03, the_WSI_zarodek pisze:
a czemu dał się skolonizować? Czemu Polacy zamiast palić opony pod
marketami robią tam zakupy z usmiechem na twarzy kiedy wrzucają towary i
pogardą kiedy ledwie żyjąca kasierka musi robić za trzech za 1300 na
rękę?

kasjerka jest zadowolona, ze ma robote, a ze robota ponad jej sily to
inna sprawa:)



ale czemu jest ponad siły? bo pracodawca nie ma zadnych bodzców by zatrudnić tyle pracowników by nadążali i mieli czas chocby na siusiu. Wrecz odwrotnie, jak zacznie sie litować, to konkurencja uzyska przewagę. W takiej Francji gdzie pracownik na kasie zarabia 20% wiecej od zasiłku to do pewnego stopnia sam dyktuje warunki swojej pracy. Pracodawca. skoro płaci licho sam pozbawia się "kija" bo zwolnienie to nie jest tam cos czym sie kasjerka bedzie przejmować, wiec zostaje mu juz tylko marchewka, czyli mało wyczerpująca praca.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-05 17:55:19
Autor: u2
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
W dniu 2015-07-05 o 17:48, the_foe pisze:
kasjerka jest zadowolona, ze ma robote, a ze robota ponad jej sily to
inna sprawa:)



ale czemu jest ponad siły?


bo nie ma zwiazkow zawodowych i pracownicy nie znaja swoich praw:)

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-05 21:23:23
Autor: Stokrotka
Idę na lody świętować zwycięstwo Grecji
... Czemu Polacy zamiast palić opony pod marketami robią tam zakupy ...

Dlaczego unię utożsamiaż z supermarketami?
Supermarkety istniały już w komunie.
To się nazywało np w Wołominie "MegaSam" , był on wielkości większego Globi, albo Kauflandu.
I to było jeszcze za Gierka.
I był ładniejszy od dzisiejszego SuperMarketu , bo miał śliczny migajcy zgodnie z jakimś programem prawdziwy neon z wieloma kolorami (sory, ty wiesz co znaczy i jak wyglądał "neon" ?), a właściwie 2 neony, po jednym nad każdym wejściem, bo były aż 2 wejścia.

Ja unię utożsamiam z umowami śmieciowymi, kłopotliwymi pitami,
likwidacją polskiego pszemysłu, bezrobociem, zdradzieckim żądem,
idiotyczny podziałem szkoły podstawowej........
No i oczywiście z długiem Polski, ktury dzięki uni urusł i rośnie nadal niebotycznie.

Więc opony się powinno palić , ytam , gzie ludzie to robią, nie pod supermarketem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Id na lody witowa zwycistwo Grecji

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona