Idea B-pig-pong w dol

Data: 2013-02-20 01:46:27
Autor: Krzysztof
Idea B-pig-pong w dol
Teraz juz tylko 5,5%, takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac i lepiej np. w Meritum na 5%.

Data: 2013-02-19 23:17:19
Autor: eisenberg
Idea B-pig-pong w dol
W dniu środa, 20 lutego 2013 01:46:27 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
Teraz juz tylko 5,5%, takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac i lepiej np. w Meritum na 5%.

W GOL i OO ciągle 6.5%

Data: 2013-02-20 09:35:05
Autor: lolekanabolek
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 08:17, eisenberg pisze:
[...]

a odświeżyłeś stronę?? Bo ja dzisiaj zakładałem na 6,5% a potem przeczytałem newsa na pbb i ... zgadnij na jaki % mam lokatę ;-))

Marcin

Data: 2013-02-20 02:51:24
Autor: eisenberg
Idea B-pig-pong w dol
W dniu środa, 20 lutego 2013 09:35:05 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
W dniu 2013-02-20 08:17, eisenberg pisze:

> W GOL i OO ciągle 6.5%

a odświeżyłeś stronę?? Bo ja dzisiaj zakładałem na 6,5% a potem przeczytałem newsa na pbb i ... zgadnij na jaki % mam lokatę ;-))

Na IB 5.5% ale to wyświetlało od razu i założyłem z braku lepszego pomysłu, za to w GOL i OO mam na 6.5%. Sprawdzałem w szczegółach "bumerangów"

Data: 2013-02-20 13:09:58
Autor: AS
Idea B-pig-pong w dol
> [...]
Na IB 5.5% ale to wyświetlało od razu i założyłem z braku lepszego pomysłu, za to w GOL i OO mam na 6.5%. Sprawdzałem w szczegółach "bumerangów"

Może komuś sie przyda to info (5,1% na 3 mce):
https://lokata.pbp-bank.pl
Parę dni temu skończyły mi się poprzednie lokaty u nich i pieniądze z odsetkami wróciły na konto.

Data: 2013-02-20 14:13:16
Autor: Waldek
Idea B-pig-pong w dol

Użytkownik "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5124bd1d$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

https://lokata.pbp-bank.pl
Parę dni temu skończyły mi się poprzednie lokaty u nich i pieniądze z odsetkami wróciły na konto.

IMO - nie ma sie (o) co spinać ;)

Data: 2013-02-21 00:18:08
Autor: eisenberg
Idea B-pig-pong w dol
W dniu środa, 20 lutego 2013 08:17:19 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
W GOL i OO ciągle 6.5%

I nadal 6.5, tylko że o ile w OO założyłem bez problemu, to w GOLu ciągle dostaję komunikat "Prosimy spróbować ponownie za chwilę". A przecież to ten sam bank!

Data: 2013-02-20 09:59:35
Autor: Akarm
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 01:46, Krzysztof pisze:
Teraz juz tylko 5,5%, takze za ok 6zl wiecej na mies., to szkoda klikac
i lepiej np. w Meritum na 5%.

Co to znaczy, że również za 6 zł więcej miesięcznie jest juz tylko 5,5%?
O co chodzi z tymi sześcioma złotymi?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-02-20 10:15:27
Autor: TrzyLinie
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 09:59, Akarm napisał(a):
[...]

Lokata ma kwotę maksymalną... Jak tę samą kwotę dasz do Meritum dostaniesz
o 6,75 zł netto mniej miesięcznie.

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-20 10:48:42
Autor: Akarm
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 10:15, TrzyLinie pisze:
Lokata ma kwotę maksymalną... Jak tę samą kwotę dasz do Meritum dostaniesz
o 6,75 zł netto mniej miesięcznie.

Nie o meritum pytałem.
Chodzi mi konkretnie o to stwierdzenie:
*tylko 5,5%, również za ok. 6zl wiecej na mies.*
Nie wiem, jaka różnica była dotąd, jeśli płaciło się ok. 6 zł miesięcznie mniej. I za co teraz się te 6 zł miesięcznie płaci?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-02-20 11:16:58
Autor: lolekanabolek
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 10:48, Akarm pisze:
[...]

nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie więcej za klikanie w idei

Marcin

Data: 2013-02-20 11:25:08
Autor: S
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 11:16, lolekanabolek pisze:

nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie
więcej za klikanie w idei

A pewnie jak ze 2-3 razy się odpuści albo jakaś awaria będzie, konserwacja itp. rzeczy to nawet nie będzie więcej w Idei, a mniej. Pytanie tylko co dalej ze spadkami w innych bankach.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-02-20 02:43:10
Autor: Kris
Idea B-pig-pong w dol
W dniu środa, 20 lutego 2013 11:25:08 UTC+1 użytkownik S napisał:
Pytanie tylko co dalej ze spadkami w innych bankach.
Nieuniknione.
Akcja kredytowa spadła to i banki kasy nie pootrzebują
Zresztą reównamy do Europy gdzie oprocentowanie depozytów żadko przekracza 2%(nie licząc ukrainy gdzie jest ponad 10%)
A jak juz o depozytach to i o podatku od dochodów kapitałowych:
19% u nas na tle europy nie wygląda najgorzej- w Szwecji jest np 30% w Norwegii 28% w Niemczech 25% ale w Szwajcarii 0% ale nie ma się czemu dziwić skoro oprocentowanie depozytów bywa tam podobnie jak i w Danii ujemne..
Więc Polacy nienarzekajmy w tej kwesti  przynajmniej nie mamy najgorzej;)

Data: 2013-02-20 12:01:03
Autor: Akarm
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 11:16, lolekanabolek pisze:
nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie
więcej za klikanie w idei

A co się zmieniło, że teraz będą płacić więcej?
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-02-20 12:21:19
Autor: TrzyLinie
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 12:01, Akarm napisał(a):
W dniu 2013-02-20 11:16, lolekanabolek pisze:
nie ty płacisz tylko tobie teraz będą płacić już tylko 6 zł miesięcznie
więcej za klikanie w idei

A co się zmieniło, że teraz będą płacić więcej?

Zmieniło się oprocentowanie w IB z 6,5% na 5,5%.

Do tej pory IB płacił o 20,25 zł netto więcej niż analogiczna lokata
na koncie oszczędnościowym w Meritum.

Po zmianie oprocentowania ta różnica na korzyść IB wynosi już tylko
6,75 zł netto.

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-20 13:08:46
Autor: Akarm
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 12:21, TrzyLinie pisze:
Do tej pory IB płacił o 20,25 zł netto więcej niż analogiczna lokata
na koncie oszczędnościowym w Meritum.

Po zmianie oprocentowania ta różnica na korzyść IB wynosi już tylko
6,75 zł netto.

O tym co napisałeś, przecież wiadomo.
Tylko w pierwszym poście jego autor informował, że nawet za konto kosztujące ok. 6 zł więcej, oprocentowanie wynosi 5,5%.

*tylko 5,5%, również za ok. 6zl więcej na miesiąc*

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-02-20 13:17:05
Autor: TrzyLinie
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 13:08, Akarm napisał(a):
Tylko w pierwszym poście jego autor informował, że nawet za konto kosztujące ok. 6 zł więcej, oprocentowanie wynosi 5,5%.

Ale jak Ty to tam wyczytałeś :) Ja nie widzę, żeby coś pisał o koszcie...

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-20 19:20:23
Autor: Krzysztof
Idea B-pig-pong w dol
Ok. 6zl na mies otrzymujesz wiecej niz trzymajac 20tys na koncie w Meritum. Obowiazek klikania codziennego, awarii systemu Idea nie jest warty tych dodatkowych ~6zl odsetek. Tak jak ktos pisal, jezeli zapomnimy zalozyc przez kilka dni w miesiacu, to mozemy miec z tego mniej niz na zwyklym koncie oszcz. gdzie nie musimy codziennie zagladac i klikac.

Data: 2013-02-21 10:53:18
Autor: lolekanabolek
Idea B-pig-pong w dol
W dniu 2013-02-20 19:20, Krzysztof pisze:
[...]

ja pożegnałem się z ideą, do końca marca się przeprosiłem z meritum, a potem się zobaczy ;-))

Marcin

Idea B-pig-pong w dol