Idea Bank 3 życzenia

Data: 2011-08-01 22:35:19
Autor: Damian News
Idea Bank 3 życzenia
Witam,

Może ktoś się orientuje jak to jest z opłaceniem lokat 3 życzenia w Idea Banku.

W e-mailu dostałem 1 numer rachunku a w systemie są 3 lokaty z 3 numerami rachunku do opłacenia tych lokat.
Czy to znaczy że mogę zrobić 3 przelewy na każdą lokatę osobno. Ciekawe co zrobią gdy się opłaci tylko 2 z tych lokat na podane w systemie numery, będą czekać na 3 przelew czy odrzucą te 2 przelewy ?

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-08-02 00:09:30
Autor: wiatrak
Idea Bank 3 życzenia

Użytkownik "Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j172mc$aub$1news.onet.pl...
[...]

Odpuść sobie te lokaty. Nic atrakcyjnego.

Data: 2011-08-02 00:12:00
Autor: wiatrak
Idea Bank 3 życzenia

To już to lepsze.  http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1

[...]