Idea Bank - Liderzy Internetu

Data: 2016-02-25 12:38:39
Autor: Ghost
Idea Bank - Liderzy Internetu
Witam,

    Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

TIA

Ghost

Data: 2016-02-25 16:45:55
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56cee7c5$0$22827$65785112@news.neostrada.pl...

Witam,

    Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Najpierw sprawdz czy to jest lokata? Wg mnie nazwa juz sugeruje strukture, ktora nie wiele ma wspolnego z lokate, jedyne co moze ci gwarantowac to max. wyplate kapitalu po dlugim okresie, czyli "obiecujemy duzo, ale nie gwarantujemy zadnego zysku".
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Chesz poryzykowac? to kup sobie np. GBP, jak nie bedzie Brexitu to sporo zyskasz a jak bedzie to stracisz. Z fizycznym posiadaniem waluty jest inaczej niz z forexem, nawet jak nie trafisz, mozesz wrzucic na dluzsza lokate walutowa a czesto sytuacja w dluzszej perspektywie sie odmienia.
Lepsza lokata walutowa niz strukura, waluta to specyficzny papier, ktory generalnie ma male szanse totalnie upasc w porownaiu do akcji jakiegos przedsiebiorstwa.

Data: 2016-02-25 22:12:47
Autor: Ghost

Użytkownik "Krzysztof"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56cf217e$0$644$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Tak właśnie jest

[...]

Różnie bywa

Data: 2016-02-25 17:00:28
Autor: Budzik
Idea Bank - Liderzy Internetu
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

    Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

Haczyk jest tylko taki, ze to troche loteria albo moze bardziej zakład hazardowy a nie lokata.
Zakładasz się, czy akcje spolek zbytnio nie spadna, albo czy nie wzrosna - nie wiem jaka jest aktualna wersja.
Poza tym innych haczyków chyba nie ma.

Trudno ten produkt oceniac bo dopiero chyba kilka pierwszych edycji tego typu produktów się zakonczyło ale co najmniej kilka sukcesem.

Wtedy dawali chyba nawet 9% za rok (7 na pewno).
Ile daja teraz?

Jakie sa warunki?

Data: 2016-02-25 22:15:00
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA5B9B03337F6Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

5% na dwa lata, ale nie ryzykujesz kapitału, tzn. oddadzą całość  (czyli de facto tracisz dwuletnie odsetki ze zwykłej lokaty)

Data: 2016-02-29 16:24:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank - Liderzy Internetu

"Ghost" 56cee7c5$0$22827$65785112@news.neostrada.pl

   Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

Haczykiem jest interfejs WWW -- masa bzdur pracuje, ale to, co
ważne, generuje błędy fatalne. W razie konieczności -- trzeba
telefonować [dzwonić dzwoneczkiem u sań?] bodajże pod numer
jakiś taki: 22 101 101 0...

Mnie w Idei zapaść miała dziś Happy -- ale WWW szwankuje.

Dziś w ogóle sądny [porąbany] dzień -- Krokodyl nie dał 5% cofki, Idea staje dęba...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-29 16:33:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank - Liderzy Internetu

"Eneuel Leszek Ciszewski" nb1ns2$pts$1@node2.news.atman.pl

Mnie w Idei zapaść miała dziś Happy -- ale WWW szwankuje.

  Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później.

Wreszcie udało się skopiowanie powyższego komunikatu.
Co więcej -- dziś Idea mówi, że zapaść lokacyjna ma nastąpić dopiero 02 marca...

Tedy wypada czekać na zapadnięcie lokacyjne... Oby padu WWW nie było 02 marca...
Ten interfejs WWW to zwykła padlina! Dlaczego to pada na mnie? Podpadłem Komuś
w górze? Padnę trupem, gdy Idea mi zablokuje szmal? Szkoda, że za oknem nie pada...

Pa. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-29 17:55:32
Autor: Tom N
Eneuel Leszek Ciszewski w <news:nb1ogs$qhm$1node2.news.atman.pl>:

Dlaczego to pada na mnie? Podpadłem Komuś w górze?

Widać czyjeś stówki kładzione na tacę nie idą na darmo... ;P

--
'Tom N'

Data: 2016-03-01 00:03:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank - Liderzy Internetu

"Tom N" 160229.175532.pbb.67.76@int.dyndns.org.invalid.160229.invalid

Dlaczego to pada na mnie? Podpadłem Komuś w górze?

Widać czyjeś stówki kładzione na tacę nie idą na darmo...

Myślisz, że to zmowa?
PiS chyba znów mnie gryzie, albowiem dostałem ostrzeżenie
parkingowe -- postawiono samochód niedaleko wjazdu do mego
garażu. :) Oczywiście w zasięgu wzroku są wolne miejsca
parkingowe. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-29 17:20:28
Autor: Budzik
Idea Bank - Liderzy Internetu
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

   Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

Haczykiem jest interfejs WWW

Tej lokaty ZTCW nie mozna założyć przez internet.

Data: 2016-03-01 00:06:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank - Liderzy Internetu

"Budzik" XnsA5BDB804A3813budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Haczykiem jest interfejs WWW

Tej lokaty ZTCW nie mozna założyć przez internet.

Ale można zlikwidować i można podglądać.
Zresztą -- co to za lokata? 2.8%?!
Dziś niejeden stąd nie ruszy palcem dla 4%.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-04 13:28:49
Autor: Ghost

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nb2itp$j4g$3@node1.news.atman.pl...

"Budzik" XnsA5BDB804A3813budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Haczykiem jest interfejs WWW

Tej lokaty ZTCW nie mozna założyć przez internet.

Ale można zlikwidować i można podglądać.

Ryli? Po mojemu nawet je w sieci nie widać.

Zresztą -- co to za lokata? 2.8%?!

Ryli? Procenty podałem.

Dziś niejeden stąd nie ruszy palcem dla 4%.

Dasz namiar na lokatę 4% np. na cztery setki? Oczywiście nie trzydniową.

Data: 2016-03-08 03:05:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank - Liderzy Internetu

"Ghost" 56d97f89$0$686$65785112@news.neostrada.pl

Ryli? Po mojemu nawet je w sieci nie widać.

Może i nie widać...

Zresztą -- co to za lokata? 2.8%?!

Ryli? Procenty podałem.

?tracisz dwuletnie odsetki ze zwykłej lokaty?

    "Ghost" 56cf6edc$0$684$65785112@news.neostrada.pl

Nie dam. (chyba, że za jakiś czas)

Oczywiście nie trzydniową.

--